Şimdi Ara

Fiat 500X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı (30. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.065
Cevap
32
Favori
134.153
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu arada arabayı kilitledikten 1 saat kadar sonra tekrar çıkmam gerekti, DRL tamamen sönmüştü. Demek ki bir süre sonra gücü tamamen kesiyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de h.sonu turuncu led aldım DRL'ler için, gayet güzel oldu gerçekten. Takma kısmı biraz maceralı oldu gerçi

    Sol tarafı sıkıntısız söküp taktım, sağ tarafa geçtim, ampul siyahlaşmış, ha iyi dedim tam zamanında değiştiriyormuşum... Ampulü çevirmemle duyun içeride, camın da elimde kalması bir oldu. Duy da teneke resmen, çevir et bilmemne yap, iyice kötü oldu. Sokete biraz hasar verdim kırıldı kenarları ama bişey olmadı, sonunda duy kalıntısına tornavidayı takıp çevirip çıkardım.

    Arabayı çalıştırdım baktım sıkıntı yok, devam... Sonrasında yola çıkacaktık, arabayı 2-3 defa stop edip tekrar çalıştırdım sağa sola uğrayınca. Bi baktım "farları kontrol edin, plaka lambalarını kontrol edin" falan diye bir sürü uyarı çıktı. Bu uyarılarla beraber alakasız şekilde elektrikli koltuk ayarları da iptal oluyor Arabayı stop ettim tekrar çalıştırdım, uyarı gitmedi, baktım stoplar şunlar bunlar yanıyor, sıkıntı yok, bıraktım...

    Sonra 3 veya 4.stop edip tekrar yola çıkışta anlık olarak hata verdi ve hata falan kalmadı.

    Sanıyorum farlar açıkken arabayı çalıştırınca yapıyor. Auto'da falansa mesela farlar, marşa basmadan önce yanıyorlar. Arabayı farlar kapalı çalıştırıp sonra açınca sıkıntı yok.




  • Her ne kadar ben bu görüntüyü sevmesem de sarıdan daha güzel duruyor, benim turuncular hala favorim

    Bu aralar birşey yapmıyorum arabaya yapacak bişey kalmadı :) Biraz da satasım var, yerine alacak araba yok ama o ayrı konu o yüzden birliktelik devam.
  • bazı modeller (crossplus)egzos çift başlı bazılarında tek başlı. Donanım farkı mı var yoksa çift egzos için farklı donanım paketimi gerekiyor?
  • @Ormanci
    Acaba yeni takılan ampül yüzünden hata veriyor olabilir mi?

    @Rockford
    Valla ben de halojenin sıcak rengini daha çok seviyorum ama performansı zayıf. Rengi uyumlu olsun diye işte Tonu tam tutmadı ama fena de olmadı hani. Farlar yanınca DRL kısılıyor mu dikkat etmedim, ona da bakayım akşama.
  • igorparker İ kullanıcısına yanıt
    Zaten ondan veriyor da niye veriyor onu çözemedim, sonradan alıştı galiba, bazen anlık hata verip sonra susuyor
  • igorparker İ kullanıcısına yanıt
    Tavsiye için teşekkürler ancak o kadar uzun boylu bir değişime gitmem sanırım, görüşüm biraz iyileşsin bana yeter..

    Zira aracı satılığa çıkardım daha büyük bagajlı bir araca geçmek için.. Fakat ötv indiriminin uzaması ve malum ekonomik ortam nedeniyle pek hareket yok piyasada..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 170'lik 4x4 kullanıcıları top speed denediler mi hiç? Kaç gibi artık duvar etkisi oluyor düz yolda?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    170'lik 4x4 kullanıcıları top speed denediler mi hiç? Kaç gibi artık duvar etkisi oluyor düz yolda?
    Giulietta'yla çok kastırmamıştım ama 210-220 civarına çıkmıştım, bu da çıkar herhalde ya, çıkmaması için bi sebep yok 180-190 çok rahat yapıyor, onu denemiştim
  • 226 gördüm ben ama Akhisarda yokuş aşağı. Düzde genelde 195-200 arası kalıyor sonrasında çok nazlı. merak ettim standart 170likler de böle mi diye.
  • Bizim 140'lıklar 190 km/s'ye çıkıyor Hatta 195'e yaklaşıyor (kadrandaki hız tabii bu).
  • Rockford Fosgate kullanıcısına yanıt
    Sıkıntı "hacim" hocam bence Oralara gelince artık beygir gücü falan da yetmiyor. Nefesi tükeniyor gerçekten. Sonrasına artık hacim gerekiyor muhtemelen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ormanci

    Sıkıntı "hacim" hocam bence Oralara gelince artık beygir gücü falan da yetmiyor. Nefesi tükeniyor gerçekten. Sonrasına artık hacim gerekiyor muhtemelen.
    Aerodinamiden dolayı bence çünkü ara hızlanmaları şu an fazlasıyla iyi. Yeni kasa F30 318i, 316i çerez niyetine gidiyor 170'a kadar. Sonrasında aerodinami etkisiyle üzüyor :)
  • Rockford Fosgate kullanıcısına yanıt
    Hem güç hem aerodinami bence Araç yüksek, altından çok hava alıyor. Yüksek süratte resmen havalanıyor alet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pakimeno

    bazı modeller (crossplus)egzos çift başlı bazılarında tek başlı. Donanım farkı mı var yoksa çift egzos için farklı donanım paketimi gerekiyor?
    var mı bilen? Ayrıca cross+ modellerine AGP eklenemiyor mu?
  • arkadaşlar,

    4x4 e sadece traction modda mı geçiyor yoksa diğer modlarda da çalışıyor mu?
  • heyulaa H kullanıcısına yanıt
    Sport'ta da geçiyor, kitapçığa göre...

    Daha doğrusu bunlarda devamlı 4x4 gibi davranıyor galiba.

    Auto'da ön lastikler tutuşu kaybettiği anda gücün bi kısmını arkaya da vermeye başlıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ormanci -- 11 Ocak 2019; 17:29:9 >
  • Ormanci kullanıcısına yanıt
    Kitapçıkta şöyle diyor:

    “Auto” MODU
    Bu modda, normal yol tutuş¸ ve sürüş¸ şaartlarındaki konfor ve güvenlik amaçlanmıştır.
    4x4 tiplerinde bu mod yakıt tu¨ketimini de azaltır. Yol ve su¨ru¨s¸ s¸artları izin verirse transmisyonu otomatikman arka tekeleklerden ayırır ve ilave olarak o¨n ve arka akslar arasındaki tork dagˆılımını degˆis¸tirir.

    “Traction”/”All Weather” MODU
    Bu su¨ru¨s¸ modu ko¨tu¨ yol tutus¸ s¸artları (ıslak/kaygan yol yu¨zeyi, yagˆmur, kar) ic¸indir. 4x4 tiplerine bozuk zeminli yollarda ve off-roadda bu modu kullanması o¨nerilir.

    “Sport” MODU
    Bu mod sportif su¨ru¨s¸u¨n zevkini vurgular; bununla birlikte yakıt tu¨ketimini arttırır. 4x4 versiyonlarında c¸ekis¸ optimize edilmis¸tir, aracın yol tutus¸ performansı virajlarda bile iyiles¸tirilmis¸tir.

    çok açıkça yazmamışlar biraz muğlak. ama senin dediğin gibi olması muhtemel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heyulaa -- 13 Ocak 2019; 16:42:34 >




  • heyulaa H kullanıcısına yanıt
    Giulietta'da Dynamic'e alınca "elektronik kilit" görevi görüyordu ön tekerleklerdeki ESP sistemi. Yani virajda araba önden dışarı doğru kaymaya başladığında dıştaki lastiği frenleyip, gücü içteki lastiğe veriyor, bu sayede mekanik kilit gibi davranmasını sağlayıp arabanın kafayı içeri sokuyordu.

    Çok büyük ihtimalle Sport'taki davranışı da buna benzerdir diye düşünüyorum. Belki tam 4x4 değil ama Auto'daki gibi biraz bekleyip de vermiyor, hemen devreye giriyor olabilir. Veya gücü dolaştırıyodur, birini frenleyip diğerlerine vererek.

    Alet çok yaygın da değil ki nasıl çalıştığını bi türlü göremedik, gücü nasıl değiştirdiğini gösteren videolar var ufak tefek ama hep normal çalışma prensibini anlatmış.
  • Ormanci kullanıcısına yanıt
    aynen öyle servis dahil kimse bu aracın nasıl çalıştığını bilmiyor. hepsi 4x2 standart 500x ler gibi zannediyor. halbuki bu aracın birçok özelliği var. sanırım bu gidişle de kimse bilemeyecek. ama içimden bir ses bu aracın çok güzel klasikler içinde yer alacağını söylüyor. o yüzden hırpalamadan kullanıp temiz bakmaya çalışıyorum. hatta yakın zamanda kapalı garajlı bir daire alma planım var o zaman daha temiz bakacağım inşallah ve bunu ikinci araç yapacağım. bu araçtan türkiyede sadece 50 civarı var sanırım. yazılım atmayı da düşünmüyorum, aracın orjinalliğini bozmak istemiyorum.
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.