Şimdi Ara

Fiat 1.6 16v 103 hp Buji Seçimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
5.466
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Araç ani gaza basmalarda patlama yaptığı için bujilerini degiştirdim. Lpg bujisini sordugumda usta ısrarla aracın orjinal bujisini takmamız gerektiğini söyledi. Kabul ettim fakat bujiler buji kabloları ve lpg enjektörleri değiştiği halde araç alt devirlerde cansızlaştı. Daha geç hızlandığını rahatlıkla hissedebiliyorum. Üzerinden çıkan bosch bujilerin tırnak aralığını azaltmışlar. Hangi ustaya sorsam lpg bujisi ne biz hiç duymadık orjinal bujiden başkası olmaz dedi. İşin kötüsü birde çok bilmiş muamelesi görüp terslenmeniz. Şimdi bana buji önerebilecek var mı? Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Araç 2003 öncesi ise champion rc10ycc takın yada orjinal kodu 46551935 olan opar buji taktırın ki genelde içinde rc10ycc çıkar aynı bujidir champion marka olarak alırsanız daha ucuza gelir eğer 2003 sonrası ise çift tırnak olan opar ( orjinal ) kodu 46472021 olan bujiyi takın sorununuz bujiden se çözülür ama buji kablonuzu orjinal almadıysanız yine aynı sıkıntıyı yapar
    _____________________________
  • Hocam zaten orjinal champion buji var üzerinde fiat lancia yazıyor ben tırnak aralığı kısa lpg bujisi tavsiyesi istiyorum ve ankarada bulabileceğim bir yer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 4 tırnak bosch tak.Ben 1.6 palioda onu kullanırdım.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onur.K

    Hocam zaten orjinal champion buji var üzerinde fiat lancia yazıyor ben tırnak aralığı kısa lpg bujisi tavsiyesi istiyorum ve ankarada bulabileceğim bir yer.

    bence sıkıntın başka yerde
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GRANDE

    quote:

    Orijinalden alıntı: Onur.K

    Hocam zaten orjinal champion buji var üzerinde fiat lancia yazıyor ben tırnak aralığı kısa lpg bujisi tavsiyesi istiyorum ve ankarada bulabileceğim bir yer.

    bence sıkıntın başka yerde

    Sanmıyorum eski kabloları denedim yine cansız araç. Lpg enjektörleri sıfırlandı ayarlandı. Başka bir şeyle oynanmadı geriye sadece buji kalıyor. Vaktiyle obk hocamın bir konusu vardı lpg bujisiyle ilgili ama o konudaki buji kodları değişmiş şimdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onur.K


    quote:

    Orijinalden alıntı: GRANDE

    quote:

    Orijinalden alıntı: Onur.K

    Hocam zaten orjinal champion buji var üzerinde fiat lancia yazıyor ben tırnak aralığı kısa lpg bujisi tavsiyesi istiyorum ve ankarada bulabileceğim bir yer.

    bence sıkıntın başka yerde

    Sanmıyorum eski kabloları denedim yine cansız araç. Lpg enjektörleri sıfırlandı ayarlandı. Başka bir şeyle oynanmadı geriye sadece buji kalıyor. Vaktiyle obk hocamın bir konusu vardı lpg bujisiyle ilgili ama o konudaki buji kodları değişmiş şimdi.

    eski kodu ver ben sana yeni koda çeviririm
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    RENAULT CLİO 4 0.9 MOTOR TAVSİYE
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 0 242 236 571 kodu hocam az önce bosch servise gittim değişti o kodlar platin buji var onu verelim dedi tekrar yanlış bir tercih yapmamak için tesekkür edip çıktım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onur.K

    0 242 236 571 kodu hocam az önce bosch servise gittim değişti o kodlar platin buji var onu verelim dedi tekrar yanlış bir tercih yapmamak için tesekkür edip çıktım.

    bu kod hala aktif çalışıyor araştırırsan bulursun kullanıldığı araçlar astra/corsa/vectra/golf/passat olarak veriyor
    _____________________________
  • Teşekkürler. Yarın ivedikte bir sorayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • fiat araçların orjinal bujisi lpg ile uyumlu çalışıyor bence sorun başka

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk343458

    fiat araçların orjinal bujisi lpg ile uyumlu çalışıyor bence sorun başka

    Hocam 1.1 mm tırnak aralığı olan champion buji lpgye nasıl uyumlu olabilir yapmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onur.K

    Araç ani gaza basmalarda patlama yaptığı için bujilerini degiştirdim. Lpg bujisini sordugumda usta ısrarla aracın orjinal bujisini takmamız gerektiğini söyledi. Kabul ettim fakat bujiler buji kabloları ve lpg enjektörleri değiştiği halde araç alt devirlerde cansızlaştı. Daha geç hızlandığını rahatlıkla hissedebiliyorum. Üzerinden çıkan bosch bujilerin tırnak aralığını azaltmışlar. Hangi ustaya sorsam lpg bujisi ne biz hiç duymadık orjinal bujiden başkası olmaz dedi. İşin kötüsü birde çok bilmiş muamelesi görüp terslenmeniz. Şimdi bana buji önerebilecek var mı? Teşekkürler.

    Hocam araç Stilo mu? Denso marka buji takacaksin Stilo ise.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Fiat 500 L 1.3 mj rockstar

    Chery kimo 1.3 lusso
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2


    quote:

    Orijinalden alıntı: Onur.K

    Araç ani gaza basmalarda patlama yaptığı için bujilerini degiştirdim. Lpg bujisini sordugumda usta ısrarla aracın orjinal bujisini takmamız gerektiğini söyledi. Kabul ettim fakat bujiler buji kabloları ve lpg enjektörleri değiştiği halde araç alt devirlerde cansızlaştı. Daha geç hızlandığını rahatlıkla hissedebiliyorum. Üzerinden çıkan bosch bujilerin tırnak aralığını azaltmışlar. Hangi ustaya sorsam lpg bujisi ne biz hiç duymadık orjinal bujiden başkası olmaz dedi. İşin kötüsü birde çok bilmiş muamelesi görüp terslenmeniz. Şimdi bana buji önerebilecek var mı? Teşekkürler.

    Hocam araç Stilo mu? Denso marka buji takacaksin Stilo ise.

    2001 bravo hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onur.K


    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2


    quote:

    Orijinalden alıntı: Onur.K

    Araç ani gaza basmalarda patlama yaptığı için bujilerini degiştirdim. Lpg bujisini sordugumda usta ısrarla aracın orjinal bujisini takmamız gerektiğini söyledi. Kabul ettim fakat bujiler buji kabloları ve lpg enjektörleri değiştiği halde araç alt devirlerde cansızlaştı. Daha geç hızlandığını rahatlıkla hissedebiliyorum. Üzerinden çıkan bosch bujilerin tırnak aralığını azaltmışlar. Hangi ustaya sorsam lpg bujisi ne biz hiç duymadık orjinal bujiden başkası olmaz dedi. İşin kötüsü birde çok bilmiş muamelesi görüp terslenmeniz. Şimdi bana buji önerebilecek var mı? Teşekkürler.

    Hocam araç Stilo mu? Denso marka buji takacaksin Stilo ise.

    2001 bravo hocam

    TM ayni motor zaten. Bu moyor lpgde biraz nazik. Denso marka buji tak düzelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Fiat 500 L 1.3 mj rockstar

    Chery kimo 1.3 lusso




  • O champion buji eski bir tercih.Asıl buji ngk olacak.Bulamazsan çift tırnaklı lancia buji.En orjinal hali tek tırnaklıdır.
    Ben ise bosch marka 4 tırnaklı fr78x bujiden memnun kalmıştım.
    _____________________________
  • _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: somet 16

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-orjinal-buji-fiat-lancia-ngk-bkr6ekc-176709705/detay/

    Kardes orjinal bujiyi bende biliyorum ben lpg bujisi tavsiyesi istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • lpg de tek tırnaklı buji daha iyi diye duymuştum forumdaki yorumlarda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.