Kısa Özet 26 Mayıs 2022 de italyadan yola çıkan kargom 1 Haziranda 2022 de İstanbul Gümrüğüne geldikten sonra bir daha haber alınamadı. 20 gündür farklı sebeplerle beni oyalayan Fedex sonunda kargonun kayıp olduğunu itiraf etti. İlk 10 gün beni gümrük yoğun bahanesiyle oyaladılar Sonra kargo dahil 100 euro’luk paketin yüksek fiyatlı olduğunu , alper.kavukcu@fedex.com adresine mail atıp durumu görüşmem gerektiğini söyledi müşteri hizmetleri. Şahsa defalarca mail attım ancak hiçbir geri dönüş olmadı. 3-4 gün böyle oyalandıktan sonra yine defalarca Müşteri Hizmetlerini sıkıştırmam sonucu kargomun kayıp olduğunu itiraf ettiler , araştırma için başvuruda bulunmam gerektiğini söylediler. Yani başvurmasak araştırma bile yapmayacaklar. Geçen hafta başvuruyu yaptım. En kısa sürede geri döneceğiz dediler , ne geri dönen var ne de attığım maillere cevap veriyorlar. hukuksal olarak ne yapabilirim arkadaşlar? bu konuda tecrübesi ve bilgisi olanlardan yardım bekliyorum. |
Bildirim