DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Feci Diş Ağrısı [öneriler ?]
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
14
Cevap
0
Favori
4.823
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Feci Diş Ağrısı [öneriler ?]
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1395 Mesaj
      26 Temmuz 2008 03:47:38 Konu Sahibi
      Arkadaşlar merhaba. Şu anda yaklaşık 5 ay önce yaptırdığım dolgu dişim acayip derecede ağrıyo ..Gözümden yaş geldi az önce . Şimdilik ağrıyı gidermek için ne yapabilirim acaba :( Uyuyamıyorum sırf bu yüzden .

      Herhangi bi tavsiyeniz var mı acaba :S



      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1772 Mesaj
      26 Temmuz 2008 03:48:59
      Alkol basabilirsin. Dişinol adında bir uyuşturucu ilaç var dişler için, ondan sürebilirsin.
      |
      |
      _____________________________

      my name is lucifer,
      please take my hand
    • Yarbay
      7413 Mesaj
      26 Temmuz 2008 03:49:54
      kolonyağlı pamuk basmak. Sabah ilk iş dişçiye git.
      |
      |
    • Binbaşı
      1399 Mesaj
      26 Temmuz 2008 03:52:48
      diş etinize parmağınızla bastırın ağrıyı kısada olsa yok eder ayrıca apranax için iyi gelir sonrada doktora gidin
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      26 Temmuz 2008 03:54:46
      eğer yakınınızda özel hastane varsa mutlaka nöbetçi dişci bulunur bunu unutmayın ve bece hiç vakit kaybetmeden gidin. Çektiğiniz eziyete deymez ayrıca diş ağrısından ölenler uçak kazasında ölen kişi sayasından daha fazla.
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      203 Mesaj
      26 Temmuz 2008 03:55:04
      uff çok kötü, geçmiş olsun. ağrı kesici alıp varsa gargara kullan. biraz geçirir ve uyumanı sağlar belki. sabah erkenden mutlaka dişçiye git. psikolojik olarak da başka şeylere yoğunlaşarak ağrıyı azaltabilirsin.
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1395 Mesaj
      26 Temmuz 2008 03:55:59 Konu Sahibi
      Arkadaşlar sağolun. Bastırma işini denedim de pek bi yararını göremedim :(

      Bide şöle bişey var , ağzıma biraz su alınca ağrıyan yere geçio suyu yuttuktan sonra tekrar agrımaya baslıyo

      Bide evde votka varmış onu bassam olur mu ?
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1772 Mesaj
      26 Temmuz 2008 03:58:35
      quote:

      Orjinalden alıntı: InTheEnd

      Arkadaşlar sağolun. Bastırma işini denedim de pek bi yararını göremedim :(

      Bide şöle bişey var , ağzıma biraz su alınca ağrıyan yere geçio suyu yuttuktan sonra tekrar agrımaya baslıyo

      Bide evde votka varmış onu bassam olur mu ?


      Votka olabilir, su iyi bir çözüm fakat her zaman ağzında bulunması gerekiyor. Çünkü deliğin hava almasını engelleyip ağrıyı dindiriyor.
      |
      |
      _____________________________

      my name is lucifer,
      please take my hand
    • Yarbay
      7413 Mesaj
      26 Temmuz 2008 03:58:46
      quote:

      Orjinalden alıntı: InTheEnd

      Arkadaşlar sağolun. Bastırma işini denedim de pek bi yararını göremedim :(

      Bide şöle bişey var , ağzıma biraz su alınca ağrıyan yere geçio suyu yuttuktan sonra tekrar agrımaya baslıyo

      Bide evde votka varmış onu bassam olur mu ?


      kolonyağı bascan, votkayı ise içcen.
      |
      |
    • Kurmay Yarbay
      5468 Mesaj
      26 Temmuz 2008 03:59:21
      Dişinizin altındaki ette belirgin bi' şişikinlik var mı? Kist birikmiş olabilir çünkü.

      Majezik ya da Apranax ağrıyı uyunacak kadar hafifletebiliyor. Sabah ilk iş doğru dişçiye tabi.
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1395 Mesaj
      26 Temmuz 2008 04:01:06 Konu Sahibi
      şişkinlik yok ette.
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      26 Temmuz 2008 04:01:30
      vodkayı energy ile karıştır iç ya

      şaka maka bende de var aynı olay şu an
      |
      |
      _____________________________


      "Sevdamıza kimse engel olamaz
      Bazen acı vardır bazen mutluluk
      Fener sevgisinin adı konamaz
      Ne kupa büyüklüğü ne şampiyonluk !"
    • Binbaşı
      1772 Mesaj
      26 Temmuz 2008 04:03:15
      quote:

      Orjinalden alıntı: InTheEnd

      şişkinlik yok ette.


      Majezik her türlü akar. Varsa iç, yoksa ağrı kesici falan iç.
      |
      |
      _____________________________

      my name is lucifer,
      please take my hand
    • Yarbay
      7413 Mesaj
      26 Temmuz 2008 04:04:35
      ılık tuzlu su ile çalkalamak biraz işe yarayabilir.
      |
      |
    • Binbaşı
      1395 Mesaj
      26 Temmuz 2008 04:04:48 Konu Sahibi
      Ağrı kesici buldum sağolun
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.