Şimdi Ara

FD6 HONDA CİVİC 1.6 OTOMATİK KAĞNI GİBİ Mİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
3
Favori
56.399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.4 tsi motorlu dsg'li araç almaya bakın.Kafanızda hiç bir soru işareti kalmaz.Bahsedilen sollama sıkıntıları klasik atmosferik motorların genel durumudur.Marka model farketmeksizin 1.6 benzinlilerin hemen hemen hepsi aynıdır.
  • Guzel soyluyosunda dostum ondada LPg cok pahali taktirman dersende e benzin pahali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turbo beslemeli araçlardan sonra atmosferik otomatikler kağnı gibi. arkadaşlar doğru söylüyor. yüksek devirli hızını aldıktan sonra araç tabii ki gider. ama 1500 devir 4ncü viteste (son vites otomatik için) sola atlanınca araç ölü gibi. kulakçıklar falan işe yaramıyor araç toparlayana kadar olan olmuş oluyor.
  • siz hiç otomatik civic kullanmadınız galiba. araç 3. vitesin sonunda 175 yapıyor. 2. vitesin sonu 117 km hız görüyor. hangi aracı solluyorsunuz ki 175 km hız yetmesin.

    gaz pedalına 4. viteste dip yaptığınız zaman araç 2 vites birden düşürüyor. 4. vitesten 2 ye inince zaten turbo etkisi yapıyor.

    aracın camı diğer arabalardan daha yatık olduğu için gittiğiniz hızı da hissetmiyorsunuz. 1.0 ecoboost - 1,4 tsi - 1.6 civic arasında çok uçurum farklar yok.

    yeter ki arabanızı tanıyın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seashepherd -- 28 Ekim 2014; 13:14:40 >
  • Vay arkadaş up uzun şanzımanlı araç için atılan tutulan şeylere bak. Yok iki vites düşünce uçuyormuş da bilmemneymiş.Zaten iki vites birden küçültmesi ya sorun... Gaza braz fazla basıyorsun aynı viteste hızlanmayı denemiyor bile hemen küçültüyor bi de kick down, anında çift vites aşağı iniyor ve araç yalıtım olarak başarılı da değil. Böyle olunca motor sesi sevmeyen bir "petrol head" birisi değilseniz gerçekten itici oluyor. Sesi güzel motorun ama bazen o gürültü cidden kafa ütüleyici olabiliyor.

    Araç gitmiyor demiyorum şanzımanı uzun ve hatta hitler otomatik jettanın 4 ile çıktığı yokuşu 2de çıkmak zorunda kalan araçtan bahsediyoruz burada. 200 km hıza 4000 devirde ulaşan, şanzımanın sonu 390 km hızda biten o yüzden çevirmek için de nazlanılan bir araç.

    Kağnı mı? Değil.
    Otomatik dediğin de öyle mi olmalı? Hayır böyle olmamalı.

    Kuzende accord var tam olarak aynı şanzıman oranlarında 150 beygir, o bile "eh işte" dedirten türde yürürken 125lik 1.6 civic için böyle denmesine güldüm.

    Hani el yumruğunu yemeyen yumruğunu balyoz sanırmış misali, başka otomatiklere binmeyince bunu uçak sanmaları sanırım olay.

    Lafımı kimse yanlış anlamasın. Arabasına binen, bana bunun performansı yetiyor diyen, dediğim tüm sıkıntılardan rahatsızlık duymayan birisine değil lafım. Sadece uçak, turbo, uçuyor, kaçıyor, arı gibi uçup kartal gibi konuyor yakıştırmacılarına :)

    140 ile giderken 2500 devir çeviriyor ve alt devirleri de süper canlı değil (çünkü üst devirleri çok keyifli ve canlı) en ufak bir yokuş bulduğunda başlıyor çatır çatır vites küçültmeye.

    Manueline uçak desen gülümserim sadece ama inanın ki çok farklı otomatiğinden.


    Söylediğim herşeyi kanıtlar nitelikte başka kullanıcıların da yorumlarını okuyabileceğiniz ve gürültü konusunda da direk delil gibi gösterebileceğim bir inceleme ve yorumları size
    http://www.otopark.com/2015/01/01/honda-civic-sedan-incelemesi/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Johnnn -- 2 Ocak 2015; 16:59:10 >




  • accort 150 hp 1500 kg civic 125hp 1221 kg----- acoord ile civic karşılaştırman biraz tuhaf olmuş. hiçbir zaman 520d - 320d den daha hızlı değildir. ağırlık farkından dolayı... bütün arabaların olmasa da bmw lerin 0-200 hızlanma süreleri nette vardır bakabilirsin.

    o yüzden de 150 lik accord ile civic performansı yakın olabilir ama accord 2.0 olsada hp yakın olduğu için ve accord un 300 kilo ağırlığından dolayı performansları da yakındır.

    dsg golf te 60 la giderken 7. viteste gidip gaza bastığınızda 3. vitese düşüyor. hiçbir otomatik araç aynı viteste hızlanmaz. civic te de ayağınızın gaza basma miktarına göre vites sayısı değişir. az basarsanız 1 çok basarsanız 2 veya 3 vites düşürür.

    70 le giderken dip gaz yaptığınızda 2 ye alır ve 117 ye kadar çevirir.

    motor sesine gelince, kolonlardan suni motor sesi veren araçlar var. onlar gibi 1.5 dizel clio da olduğu gibi kolondan rs sesi dinleyeceğime kendi arabama ait gerçek motor sesi dinlerim.

    eski poloların 1999 2000 modellerinde ve fsi motorlu golflerde kabin içine çok güzel bir motor sesi geliyordu hala o sesi hiçbir arabada duyamıyorum. :) yenileri çok sessiz ama çokta gerek yok.

    bazıları o istemediğiniz motor sesi gelsin diye para ödüyor. yol seside geliyor ama aynı şekilde honda bir mercedes olamaz.

    honda kabin sezsizliği bir wv kadar olamaz. sesizliği golf veya jetta ile karşılaştırılamaz ama performansı 122 lik motorlardan çokta farklı değil.

    çok yakın bir arkadaşımda 122 golf bende de 1.0 focus ve otomatik civic var. performansları arasında hissedilir bir fark yok.

    herkes tutturmuş bir wv sevdası yok öle yok böle. ne kadar meraklısınız doğuşun eline kendinizi teslim etmeye. dsg şanzıman çok uzun yıllardır sorunları ile gündemde zaten.

    garantisi bitmiş bir otomatik wv arabanız varsa yandınız. dsg şanzımanı etrafınızda tamir eden var mı? benzinli wv ler biraz daha az sorun verse de dizellerde genelde şanzımanlar sorunlu...

    şirkette de uzun zaman 1.6 tdi golf kullandım. kalkışta titremeler küçük viteslerde ses yapan bir dsg vites. aracım km si de düşük olmasına rağmen sürekli sorunluydu. sonunda satıldı yerine cmax 1.6 dizel alındı.

    işte bunun için tork sınırında dsg şanzımanlı bir 1.4 122 araç kullanacağıma,

    çok daha yüksek torklara dayanan 150 n/m torka sahip kendini uzun yıllar kanıtlamış sorunsuz şanzımanlı bir civic kullanırım... yakıt konusunda da otomatik araçlar genelde 8-9 cıvarı yakıyorlar civic te ayağınıza bağlı olarak 7-9 arası yakıyor.

    ama tekrar söliim wv lerden veya diğer araçlardan çok farklı değil. almak isteyen herkese ve bütün arkadaşlarıma tavsiye ederim.

    zaten sonraki arabamı alsamda civic i zorunda olmazsam pek satmayı düşünmüyorum...

    125 hp 125 hp dir. bence 6 ileri otomatik olsaymış çok daha iyi olurmuş. 6 olmadığı içinde vites oranları uzun tutulmuş. onun için manuel civicler 5. 3000 devirde 115-120 km cıvarı yaparken otomatik 150 km yapıyor.

    bunları yazarken de hiçbir aracı kötülememeye çalıştım. zaten herkesin zevki kendine. herkes aracını kazasız belasız sorunsuz kullanır inşallah.

    not:
    bu arada 1.0 ecoboost harika bir makine. 1.0 3 silindir motordan 125 hp güç ile 150 km hızla 6. viteste 3000 devirde gidebiliyosunuz. rampaları bir dizel gibi olduğunuz viteste tırmanmıyor 1 vites aşağı çekmeniz gerekebilir ama 1.0 bir benzinli motor için süper bir performans sunuyor. kullanma şansınız varsa gidip bir test edin. göreceksiniz. zaten son 3 yılda en iyi motor ödülü almış olan bir sistem. motoru 100 bin km leri geçince satmazsam nasıl olur göreceğim bakalım ;)...




  • seashepherd S kullanıcısına yanıt
    Peki hocam 1.0 ecoboost motorun tüketimi nasil.?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • seashepherd S kullanıcısına yanıt
    yazdığın herşeye katılıyorum.
  • meddah58 kullanıcısına yanıt
    şehir içinde 6-6,5 lt cıvarında kalıyor sürekli.

    bu yaz tatil için 1800 km yaptım. çok inişli çıkışlı yollarda 7,5 yi geçmiyor. düz yolda bursa-izmir arası 5,5 ortalama ile geçmiştim.

    hızınız 130 u geçince veya çok inişli çıkışlı yollarda 6,8-7,5 cıvarına çıkıyor. normal şehirler arası yollarda 100 ü geçmedim. otobanlarda da 130 u altına tüneller hariç inmedim.
    1800 km de 500 TL yaktı - 0,27 TL. benzinin yazın 4,90 olduğu zamanlarda.


     FD6 HONDA CİVİC 1.6 OTOMATİK KAĞNI GİBİ Mİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seashepherd -- 26 Ocak 2015; 17:02:32 >




  • Şirketin 2013 model dgs li dizel jettasıyla 800 km yol yaptım (uzun yol) beş para etmez bir araba. yeminle verilen paranın yarısını zor hak eder. şanzuman berbat, sürekli kaydırıyor, yokuşta geriye kayıyor, yol sesini acayip içeriye veriyor, park sensörü bile yok!, motoru ısınmıyor, hız sabitleyici yok.....kısaca bokun içi bok bir araba. vw diye satıyor, başka marka olsa yüzüne bakan olmaz. yazın babamın 2009 civic premium otomatikle 1500 km yol yaptım, o kadar keyifli ve rahat bir yolculuk geçirdim ki anlatamam. vw falan hikaye, araba diyenin aklını karışlarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Şirketin 2013 model dgs li dizel jettasıyla 800 km yol yaptım (uzun yol) beş para etmez bir araba. yeminle verilen paranın yarısını zor hak eder. şanzuman berbat, sürekli kaydırıyor, yokuşta geriye kayıyor, yol sesini acayip içeriye veriyor, park sensörü bile yok!, motoru ısınmıyor, hız sabitleyici yok.....kısaca bokun içi bok bir araba. vw diye satıyor, başka marka olsa yüzüne bakan olmaz. yazın babamın 2009 civic premium otomatikle 1500 km yol yaptım, o kadar keyifli ve rahat bir yolculuk geçirdim ki anlatamam. vw falan hikaye, araba diyenin aklını karışlarım.


    donanım istiyorsan highline alırsın , kullandığın şanzuman kaydırmaz :) o arabanın yol sesi civic ten yarı yarıya azdır (az bile söylemiş olabilirim) ayrıca o deyim ''aklını karışlarım '' değildir kendi aklını karışlamış gibisin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rene54 -- 9 Şubat 2015; 16:21:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    Vay arkadaş up uzun şanzımanlı araç için atılan tutulan şeylere bak. Yok iki vites düşünce uçuyormuş da bilmemneymiş.Zaten iki vites birden küçültmesi ya sorun... Gaza braz fazla basıyorsun aynı viteste hızlanmayı denemiyor bile hemen küçültüyor bi de kick down, anında çift vites aşağı iniyor ve araç yalıtım olarak başarılı da değil. Böyle olunca motor sesi sevmeyen bir "petrol head" birisi değilseniz gerçekten itici oluyor. Sesi güzel motorun ama bazen o gürültü cidden kafa ütüleyici olabiliyor.

    Araç gitmiyor demiyorum şanzımanı uzun ve hatta hitler otomatik jettanın 4 ile çıktığı yokuşu 2de çıkmak zorunda kalan araçtan bahsediyoruz burada. 200 km hıza 4000 devirde ulaşan, şanzımanın sonu 390 km hızda biten o yüzden çevirmek için de nazlanılan bir araç.

    Kağnı mı? Değil.
    Otomatik dediğin de öyle mi olmalı? Hayır böyle olmamalı.

    Kuzende accord var tam olarak aynı şanzıman oranlarında 150 beygir, o bile "eh işte" dedirten türde yürürken 125lik 1.6 civic için böyle denmesine güldüm.

    Hani el yumruğunu yemeyen yumruğunu balyoz sanırmış misali, başka otomatiklere binmeyince bunu uçak sanmaları sanırım olay.

    Lafımı kimse yanlış anlamasın. Arabasına binen, bana bunun performansı yetiyor diyen, dediğim tüm sıkıntılardan rahatsızlık duymayan birisine değil lafım. Sadece uçak, turbo, uçuyor, kaçıyor, arı gibi uçup kartal gibi konuyor yakıştırmacılarına :)

    140 ile giderken 2500 devir çeviriyor ve alt devirleri de süper canlı değil (çünkü üst devirleri çok keyifli ve canlı) en ufak bir yokuş bulduğunda başlıyor çatır çatır vites küçültmeye.

    Manueline uçak desen gülümserim sadece ama inanın ki çok farklı otomatiğinden.


    Söylediğim herşeyi kanıtlar nitelikte başka kullanıcıların da yorumlarını okuyabileceğiniz ve gürültü konusunda da direk delil gibi gösterebileceğim bir inceleme ve yorumları size
    http://www.otopark.com/2015/01/01/honda-civic-sedan-incelemesi/

    Bence çok büyük haksızlık ediyorsun kardeşim honda civic FD 6 bir efsanedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seashepherd

    accort 150 hp 1500 kg civic 125hp 1221 kg----- acoord ile civic karşılaştırman biraz tuhaf olmuş. hiçbir zaman 520d - 320d den daha hızlı değildir. ağırlık farkından dolayı... bütün arabaların olmasa da bmw lerin 0-200 hızlanma süreleri nette vardır bakabilirsin.

    o yüzden de 150 lik accord ile civic performansı yakın olabilir ama accord 2.0 olsada hp yakın olduğu için ve accord un 300 kilo ağırlığından dolayı performansları da yakındır.

    dsg golf te 60 la giderken 7. viteste gidip gaza bastığınızda 3. vitese düşüyor. hiçbir otomatik araç aynı viteste hızlanmaz. civic te de ayağınızın gaza basma miktarına göre vites sayısı değişir. az basarsanız 1 çok basarsanız 2 veya 3 vites düşürür.

    70 le giderken dip gaz yaptığınızda 2 ye alır ve 117 ye kadar çevirir.

    motor sesine gelince, kolonlardan suni motor sesi veren araçlar var. onlar gibi 1.5 dizel clio da olduğu gibi kolondan rs sesi dinleyeceğime kendi arabama ait gerçek motor sesi dinlerim.

    eski poloların 1999 2000 modellerinde ve fsi motorlu golflerde kabin içine çok güzel bir motor sesi geliyordu hala o sesi hiçbir arabada duyamıyorum. :) yenileri çok sessiz ama çokta gerek yok.

    bazıları o istemediğiniz motor sesi gelsin diye para ödüyor. yol seside geliyor ama aynı şekilde honda bir mercedes olamaz.

    honda kabin sezsizliği bir wv kadar olamaz. sesizliği golf veya jetta ile karşılaştırılamaz ama performansı 122 lik motorlardan çokta farklı değil.

    çok yakın bir arkadaşımda 122 golf bende de 1.0 focus ve otomatik civic var. performansları arasında hissedilir bir fark yok.

    herkes tutturmuş bir wv sevdası yok öle yok böle. ne kadar meraklısınız doğuşun eline kendinizi teslim etmeye. dsg şanzıman çok uzun yıllardır sorunları ile gündemde zaten.

    garantisi bitmiş bir otomatik wv arabanız varsa yandınız. dsg şanzımanı etrafınızda tamir eden var mı? benzinli wv ler biraz daha az sorun verse de dizellerde genelde şanzımanlar sorunlu...

    şirkette de uzun zaman 1.6 tdi golf kullandım. kalkışta titremeler küçük viteslerde ses yapan bir dsg vites. aracım km si de düşük olmasına rağmen sürekli sorunluydu. sonunda satıldı yerine cmax 1.6 dizel alındı.

    işte bunun için tork sınırında dsg şanzımanlı bir 1.4 122 araç kullanacağıma,

    çok daha yüksek torklara dayanan 150 n/m torka sahip kendini uzun yıllar kanıtlamış sorunsuz şanzımanlı bir civic kullanırım... yakıt konusunda da otomatik araçlar genelde 8-9 cıvarı yakıyorlar civic te ayağınıza bağlı olarak 7-9 arası yakıyor.

    ama tekrar söliim wv lerden veya diğer araçlardan çok farklı değil. almak isteyen herkese ve bütün arkadaşlarıma tavsiye ederim.

    zaten sonraki arabamı alsamda civic i zorunda olmazsam pek satmayı düşünmüyorum...

    125 hp 125 hp dir. bence 6 ileri otomatik olsaymış çok daha iyi olurmuş. 6 olmadığı içinde vites oranları uzun tutulmuş. onun için manuel civicler 5. 3000 devirde 115-120 km cıvarı yaparken otomatik 150 km yapıyor.

    bunları yazarken de hiçbir aracı kötülememeye çalıştım. zaten herkesin zevki kendine. herkes aracını kazasız belasız sorunsuz kullanır inşallah.

    not:
    bu arada 1.0 ecoboost harika bir makine. 1.0 3 silindir motordan 125 hp güç ile 150 km hızla 6. viteste 3000 devirde gidebiliyosunuz. rampaları bir dizel gibi olduğunuz viteste tırmanmıyor 1 vites aşağı çekmeniz gerekebilir ama 1.0 bir benzinli motor için süper bir performans sunuyor. kullanma şansınız varsa gidip bir test edin. göreceksiniz. zaten son 3 yılda en iyi motor ödülü almış olan bir sistem. motoru 100 bin km leri geçince satmazsam nasıl olur göreceğim bakalım ;)...




    Çok güzel bahsetmişsin kardeşim eline sağlık sana katiliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yaklaşık 2,5 yıldır 2008 civic otomatik kullanıyorum. ileri seviyede motor, araba bilgim yoktur ama ankara'nın yokuşlarında kullanırken veya arabada 4 kişi varken bu motor bu arabaya yetmiyor diyorum. düz yolda ve düşük yükte arabanın performansı gayet yeterli, sonuçta aile arabası. Ama yokuşları çıkayım derken araba kendinden geçiyor turbo motorlarla kıyaslamak yanlış olabilir ama otomatik olarak daha hafif kasa ve 1.8 olsa daha performanslı olabilirdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rene54

    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Şirketin 2013 model dgs li dizel jettasıyla 800 km yol yaptım (uzun yol) beş para etmez bir araba. yeminle verilen paranın yarısını zor hak eder. şanzuman berbat, sürekli kaydırıyor, yokuşta geriye kayıyor, yol sesini acayip içeriye veriyor, park sensörü bile yok!, motoru ısınmıyor, hız sabitleyici yok.....kısaca bokun içi bok bir araba. vw diye satıyor, başka marka olsa yüzüne bakan olmaz. yazın babamın 2009 civic premium otomatikle 1500 km yol yaptım, o kadar keyifli ve rahat bir yolculuk geçirdim ki anlatamam. vw falan hikaye, araba diyenin aklını karışlarım.


    donanım istiyorsan highline alırsın , kullandığın şanzuman kaydırmaz :) o arabanın yol sesi civic ten yarı yarıya azdır (az bile söylemiş olabilirim) ayrıca o deyim ''aklını karışlarım '' değildir kendi aklını karışlamış gibisin.



    30 bin tl lik ibiza da bile hız sabitleyici, park sensörü standart ise jetta gibi 85 bin tl (yarısı bile etmez bana göre) değerindeki arabada da standart olması lazım.

    Ankaranın basit yokuşlarında bile frenden ayağımı kaldırdığımda geri kaçan, kaydıran bir arabadan bahsediyorum ki arabada 4 kişi vardı herkeste de aynı görüş hakimdi. Zaten şirket de bu yıl tüm vw lerini elden çıkaracak. Sorunlu olmayan araba yok çünkü. Ya şanzumanda sorun var, ya turbolar da...

    vw diye dünyanın parasını verip milleti kekliyorlar, bir de üstüne dünyanın sorunu var....satar tabi adam, arz-talep meselesi sonuçta. Bana göre Civic in yanına bile yaklaşamaz bu araba...




  • seashepherd S kullanıcısına yanıt
    Şimdi gecikmeli cevabımı vereyim

    Öncelikle accord konusunda başlayalım, accord hızlanma verileri ile civic otomatiğin hızlanma verileri arasında 1.5 saniye kadar fark vardı yanlış hatırlamıyorsam, bu fark 0'dan 100'e kadar ve sonrasında da özellikle 60'dan sonra boy boy ayırmaya başlıyor accord. Yani evet ağırlık 250 kilo farkı kapatıp üstüne ekleyebilecek bir 31 beygir güç 42 beygir torku mevcut ve tekrar ediyorum "tamamen aynı şanzımanları" kullanıyorlar ve ultra uzun şanzıman. 5 ileri bir şanzımanın böyle olmasını beklemezdim 200'e 4000 devirde gitmemeliydi yani.

    İkincisi hondanın istediği fiyat... Şu an lpgli otomatik için 80.000 istiyor hadi daha sağlıklı olsun karşılaştırma at lpg'yi 77 bin smart için 79 bin executive için isteniyor civic'de ve otomatik bir golf highline 122'liği 77 bin lira 3 yıl garanti uzatma ile olsun 79 bin lira. 5 sene boyunca dsg patladı mı cortladı mı diye düşünmeden binebileceğim sessiz çok daha atak iyi giden bir golf varken neden civic tercih etmeliyim lütfen söyler misiniz? Ve golfün de eklemeden geçmeyelim 0-100 değeri civic manuelden bile iyi o Civic Otmatik değeri 12.3 manueli 9.9 golf otomatik ise 9.3. tam tamına 3 saniye var otomatikleri arasında, bunun ne kadar büyük bir fark olduğunu anlatmaya gerek yok.


    Bakın ben de kötülemekten yana değilim, ben sadece daha sessiz daha az yakıt tüketen daha seri ve patlamaya hazır bir şanzımanı olan golfü tercih etmekten yanayım. :) 5 yıl garanti ile o da. Yani kusursuz demiyorum ama tek kusuru şanzımanı. Çift kavramalaı tüm şanzımanları denedim EDC Powershift DSG, inanın hiç birisi dsg kadar güzel vites atmıyor ama hepsi de aynı şekilde patlamaya hazırlar. Eğer burda gerçekten başarılı bir otomatik vites sunsaydı Tercihim bu kadar belirgin olmayacaktır.

    Fiyatları aynı olmasa, donanım olarak Golf daha dolu olmasa, daha performanslı olmasa,daha sessiz olmasa,daha seri olmasa,daha ekonomik olmasa tamam dicem siz haklısınız :) Aynı fiyat bandında civic'e vermek için hiç bir şans göremiyorum.


    Burda VW fanatiği gibi gözüktüm biliyorum ama Civic-Golf tartışması yerine 308-Golf tartışması olsaydı bu, bu sefer de 308'i tercih ederdim. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    quote:

    Orijinalden alıntı: rene54

    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Şirketin 2013 model dgs li dizel jettasıyla 800 km yol yaptım (uzun yol) beş para etmez bir araba. yeminle verilen paranın yarısını zor hak eder. şanzuman berbat, sürekli kaydırıyor, yokuşta geriye kayıyor, yol sesini acayip içeriye veriyor, park sensörü bile yok!, motoru ısınmıyor, hız sabitleyici yok.....kısaca bokun içi bok bir araba. vw diye satıyor, başka marka olsa yüzüne bakan olmaz. yazın babamın 2009 civic premium otomatikle 1500 km yol yaptım, o kadar keyifli ve rahat bir yolculuk geçirdim ki anlatamam. vw falan hikaye, araba diyenin aklını karışlarım.


    donanım istiyorsan highline alırsın , kullandığın şanzuman kaydırmaz :) o arabanın yol sesi civic ten yarı yarıya azdır (az bile söylemiş olabilirim) ayrıca o deyim ''aklını karışlarım '' değildir kendi aklını karışlamış gibisin.



    30 bin tl lik ibiza da bile hız sabitleyici, park sensörü standart ise jetta gibi 85 bin tl (yarısı bile etmez bana göre) değerindeki arabada da standart olması lazım.

    Ankaranın basit yokuşlarında bile frenden ayağımı kaldırdığımda geri kaçan, kaydıran bir arabadan bahsediyorum ki arabada 4 kişi vardı herkeste de aynı görüş hakimdi. Zaten şirket de bu yıl tüm vw lerini elden çıkaracak. Sorunlu olmayan araba yok çünkü. Ya şanzumanda sorun var, ya turbolar da...

    vw diye dünyanın parasını verip milleti kekliyorlar, bir de üstüne dünyanın sorunu var....satar tabi adam, arz-talep meselesi sonuçta. Bana göre Civic in yanına bile yaklaşamaz bu araba...

    civic in yanına bencede yaklaşamaz kardeşim katılıyorum Jetta kalitesini hiç bir zaman o seviyeye düşürmez,düşürmemeli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rene54

    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    quote:

    Orijinalden alıntı: rene54

    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Şirketin 2013 model dgs li dizel jettasıyla 800 km yol yaptım (uzun yol) beş para etmez bir araba. yeminle verilen paranın yarısını zor hak eder. şanzuman berbat, sürekli kaydırıyor, yokuşta geriye kayıyor, yol sesini acayip içeriye veriyor, park sensörü bile yok!, motoru ısınmıyor, hız sabitleyici yok.....kısaca bokun içi bok bir araba. vw diye satıyor, başka marka olsa yüzüne bakan olmaz. yazın babamın 2009 civic premium otomatikle 1500 km yol yaptım, o kadar keyifli ve rahat bir yolculuk geçirdim ki anlatamam. vw falan hikaye, araba diyenin aklını karışlarım.


    donanım istiyorsan highline alırsın , kullandığın şanzuman kaydırmaz :) o arabanın yol sesi civic ten yarı yarıya azdır (az bile söylemiş olabilirim) ayrıca o deyim ''aklını karışlarım '' değildir kendi aklını karışlamış gibisin.



    30 bin tl lik ibiza da bile hız sabitleyici, park sensörü standart ise jetta gibi 85 bin tl (yarısı bile etmez bana göre) değerindeki arabada da standart olması lazım.

    Ankaranın basit yokuşlarında bile frenden ayağımı kaldırdığımda geri kaçan, kaydıran bir arabadan bahsediyorum ki arabada 4 kişi vardı herkeste de aynı görüş hakimdi. Zaten şirket de bu yıl tüm vw lerini elden çıkaracak. Sorunlu olmayan araba yok çünkü. Ya şanzumanda sorun var, ya turbolar da...

    vw diye dünyanın parasını verip milleti kekliyorlar, bir de üstüne dünyanın sorunu var....satar tabi adam, arz-talep meselesi sonuçta. Bana göre Civic in yanına bile yaklaşamaz bu araba...

    civic in yanına bencede yaklaşamaz kardeşim katılıyorum Jetta kalitesini hiç bir zaman o seviyeye düşürmez,düşürmemeli.

    Gerçekleri söylüyorum sen git ütül, doğuş boş arabaları itelesin size, siz de vw ye biniyorum diye sevinin...
    Bence de civic seviyesine getirmesin aman...motoru şanzumanı kucaklamaktansa yol sesi varsın daha çok olsun (ki hiç alakası yok yeni kasada)...

    Acaba son civicleri kullandınız da mı yorum yapıyorsunuz yoksa boş laf olsun diye mi konuşuyorsunuz. karşımdakinin tavrını bileyim de ona göre yazma gereği duyayım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atsuma

    honda civic in torku düşük alt devirlerde cansızdır
    vw golf tsi dsg almalısın bence


    Bende vardı Golf 6 TDI DSG.
    Turbonun çevikliği ve çılgınlığı muhteşemdi taa ki motor 50bini geçip hafif bir traktör sesi gelmeye, 70bini geçip yağ yakmaya, 80binde de DSG gümleyene kadar...
    Bu yüzden Civic LPG kullanıyorum şu an...
  • Johnnn J kullanıcısına yanıt
    Dostum ben eski Golfçüyüm, neden Golfle - Civic'i karşılaştırdın anlamadım açıkcası ama fiyatlarda biraz hata var.
    Golf Highline'da Alacantra Kumaş, Executive'lerde deri döşeme ve anahtarsız giriş var olayı bu.
    Highline'da öne çıkan şey: Fren enerjisi geri kazanımı ve start/stop sistemi o kadar.
    Fiyatı baz olarak Elegance ECO almalıydın ki içinde sunroof, metalik boya vs farkı yok. Ayrıca liste fiyatlarına bakarak görüş bildirmek hatalı çünkü orada tavan fiyatları yazar, bayiye gidince bir hayli indirim yapılıyor.

    Ben de eski DSGzedeyim ve inan patlamaya hazır şanzımanı tercih ederim demeni hiç anlayamadım, Allah korusun bu olay başına gelirse fikrini değiştirirsin çünkü ister garantin 10 sene olsun bu adamlarla uğraşırken ömründen ömür gider ve çok ters biryerde başına gelebilir bu talihsizlik... Kullanıcı hatasını sürekli kucağına itelemeleri ve işleri geciktirmeleri de insanı çileden çıkarıyor.
    Bu noktada adamlara çıkıp kimse demiyor ki bu oyuncakları eklemeyin onun yerine yağlı çift kavramalı şanzıman koyun! (maksimum 2bin lira gibi üretim masrafı var)

    Civiclerin hızlanmalarının yavaş olduğu konusunda haklısın, kalite konusunda eksileri var haklısın ama güven ve itibar kelimesi öne çıkıyor ki ticarette en önemli faktör bu.
    Doğuş grubu hakkında tüketiciden çalışanına tek kelime olumlu birşey söyleyebilen yok, annem onların bankasından emekli kadının aldığı maaş memur-işçiden düşük.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.