Şimdi Ara

Faturaya ek ücretle alınan modem iadesi nasıl yapılır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
1.560
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar.

    Birkaç gün önce bi hata yaptım ve superonline adsl hizmetini bırakıp, Türk telekom'dan 50 megabite kadar hiper hizmeti almaya başladım. Pingimin, adsl'den daha yüksek olmasını geçtim - modemin kendisi de çok yetersiz.
    Faturama 7 lira ekleyerek(7x24=168 lira) satın aldığım VMG3312-B10B model modemden memnun değilim ve bunu iade etmek, aylık modem ücretini de ödememek istiyorum.

    444 0 375'i her aradığımda, karşıma çıkan Türk Telekom Prime müşteri temsilcileri "modemi iade almıyoruz, ama isterseniz ürün değişimi yaparız" deyip durdular. Zaten ellerinde tek model olduğu için de çok anlamsız bi teklif.

    Nasıl iade edebileceğime dair bi fikri olan var mı? Superonline'a geçip o cayma bedelini yıkayım diye onları aradım. Onlar da, cihaz bedelini ödemeyeceklerini söylediler. Ama aynı kişi, "abonelik başladığından beri 14 gün geçmediği için yasal iade hakkınız var. Telefonda size yok derler ama var" dedi.

    Bilgi sahibi kişilerin yorumlarını ve yardımlarını bekliyorum.
    Bu modemi nasıl iade edebilirim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Katat -- 8 Mart 2016; 16:38:42 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.