Şimdi Ara

F1C-RH2005 Türkiye Turnuvası B ligi. DUYURU

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • DUYURU*

    raceturkey.com ve turkiyef1.com 'un ortak yürütülecekleri F1 Challenge turnavısı için;...



    F1RST 3 Client
    Mismatch yaşamamak amaçlı kullandığımız client. Kurduktan sonra kayıt olmanız gerekli.

    Link:
    http://www.f1rst3.com/download/F1RST3_Setup.exe

    F1RST3 Kurulum ve Detaylar
    http://www.f1rst3.com/guides/guide-software.php

    KURALLAR

    Antremanlar

    - A LİGİ SÜRÜCÜLERİYLE BİRLİKTE GERÇEKŞECEKTİR.
    - 2 Adet 1 Saat , 2 Adet 45 Dakikalık Toplam 4 Antreman Mevcuttur.
    - Antremanlarda isteyerek ve bilerek Cut yapmak Pit alanı hız limitini aşmak yasaktır.
    - Birinci kural ihlalinde Uyarı
    - İkinci kez kural ihlali yapan Yarışa Son sıradan başlama cezası ile cezalandırılıcaktır .
    - Kaza ve sorun halleri dışında Esc kullanmak yasaktır. ( İstisnai durumlar hariç )
    - Antremanlar esnasında ilk 10 dk hariç girip çıkmak yasaktır. Önceden belirtilmedikçe bu kurala uymak zorunludur. Önceden belirtildiği taktirde seans'a 5 veya 10 Dk seçeneklerinde ara verilir.
    - Antremanlarda Mavi bayrak kuralı uygulanmaktadır. Kurala uymadığı tespit edilen oyuncu :
    - Birinci kural ihlalinde Uyarı
    - İkinci kez kural ihlali yapan Yarışa Son sıradan başlama cezası ile cezalandırılıcaktır .
    - Chat bölümünde flood yapmak yasaktır.

    Mavi Bayrak Kuralı

    - * Tur bindirilecek pilotta mavi bayrak sallandığında viraja ya da duruma göre sabit çizgisinde kalarak gereği kadar yavaşlayacak.
    - Çizgi değiştirme söz konusu olduğunda en az mesafe 4 Otomobil boyu kadar olmalıdır. Tur bindiren sürücü ile tur bindirilen sürücü arasında daha kısa mesafe olduğu taktirde çizgi değiştirme yasaktır. (* Tur bindirilecek pilotta mavi bayrak sallandığında viraja ya da duruma göre sabit çizgisinde kalarak gereği kadar yavaşlayacak. )
    - Mavi bayrak kuralında eğer Tur bindirme virajda gerçekleşiyorsa öndeki sürücü arkadaki sürücüleri riske atmadan yol vermelidir. Bu durumda yapılması gerekenler :
    - Yarış çizgisini ani bir biçimde değiştirmek yasaktır.
    - Çizgi değiştirme mesafe 4 otomobil boyundan az ise yasaktır. Aksi halde uygun bir biçimde değiştirilebilir.
    - Tur bindirme eğer frenaj anında gerçekleşiyorsa tur bindirilen oyuncu :
    Frenajda yön değiştirmesi yasaktır.
    Basit çizgi korunmalıdır.
    - Tur bindirilen sürücü ile tur bindiren sürücü arasında eğer 4 Otomobil
    mesafesinden az bir mesafe varsa yol verme 2 Sector'den daha fazla olmamalıdır.

    - Belirtilen Kurallara uyulmadığı taktirde
    Antremanlar için :
    Yarışa Son sıradan başlama cezası veya Pitten geçme cezası verilecektir.


    Cut :

    * Otomobilin 2 tekerleği beyaz çizgilerin içinde olmalıdır.
    * Hata dışında kestirme denebilicek şekilde pisti kullanlara :
    Bir sonraki Yarışta Dur-Kalk cezası
    Pitten geçme cezası
    En son sıradan başlama cezası
    Bir sonraki yarıştan men cezasına kadar yaptırımlar uygulanacaktır.

    İstisnai olarak :

    Geçişler esnasında olabilicek temaslardan kaçınmak için herhangi bir yaptırım yoktur. Ancak eğer Cut yapan oyuncu avantaj sağlıyorsa eğer Birebir geçiş esnasında ise : Arkasındaki sürücüye yol vericek kadar yavaşlamalıdır.
    Eğer tur bindirme esnasında oluyorsa kastiyet yarış hakemleri tespit edilirse Zaman ekleme , Bir sonraki yarışta Pitten geçme , ve O anki yarıştan diskalifiye ve bir sonraki yarışa son sırada başlama cezası uygulanacaktır. Eğer bir kastiyet yok ise o zaman herhangi bir yaptırım uygulanmaz.



    Sıralama Turları :

    - Sıralama Turları Formula 1 2005 sezonunda olduğu gibi tek hızlı turlu bir sistemle yapılacaktır.
    -Sürücüler sıralama öncesinde açıklanıcak sıraya göre piste çıkıcaklardır ve kendisinden önce çıkan sürücü hızlı turuna başladığı zaman pitten çıkıcaklardır.
    - Mavi bayrak kuralı geçerlidir.


    Geçişler :

    - Yarış esnasında tur bindirme harici iki pilot arka arkaya geldiğinde ( 2 Otomobil mesafe ) öndeki pilot sadece 1 kez tam kulvar değiştirme hakkına sahiptir.
    - İkinci Kez ise yol çizgisi üzerinde hangi yönde ise en az 1,5 yanal otomobil boyu mesafe bırakmalıdır.
    - Geçişler sırasında iki oyuncu aynı anda bir viraja giriyorsa her ikiside birbirine virajı dönebilicek kadar boşluk bırakmalıdır. Bu boşluğu bırakmayan oyuncu yine
    yukarda bulunan : Kazandığı puanların iptal edilmesi , Bir sonraki yarışa en son sıradan başlama , Bir sonraki yarışta Pitten geçme cezası , Ve bir Sonraki
    yarıştan men cezası gibi cezalar alabilir...
    - Startta tehlikeye yol açabilicek her haraket değerlendirilir. Startta bir pilotun Kulvar değiştirme hakkı 2'dir. Arkadaki oyuncu önündeki oyuncunun her haraketini
    göz önde bulundurarak haraket etmelidir...
    - İki araç arasında 4 Otomobil boyu mesafeden daha az mesafe varsa Frenaj esnasında yön değiştirmek yasaktır ( Önde bulunan sürücü için )
    - Geçişlerde arkadan çarpmalarda sorumlu arkadaki sürücüdür. İstisnai durumlar şartlara göre önce yarıştaki hakemlerin daha sonra tüm yarışanların fikirleriyle belirlenicektir.
    - Kurallara uymayanlar
    Zaman ekleme cezası
    Bir sonraki yarışa en sondan başlama cezası
    Bir sonraki yarışta pitten geçme cezası
    Ve O anki yarıştan men cezasına kadar cezalandırılırlar.


    Startlar :

    - Startta tehlikeye yol açabilicek her haraket değerlendirilir. Startta bir pilotun Kulvar değiştirme hakkı yoktur. Yarım kulvar değiştirme hakkı ise 2 dir. Ve her 2 haktada diğer otomobile gerekliği boşluğu bırakmalıdır.
    - Arkadaki oyuncu önündeki oyuncunun her türlü kural dahilde olan haraketini göz önde bulundurarak haraket etmelidir...


    Karar Kurulu :
    * Her yarışa 3 adet oyuncu ilk incelemeler için seçilir.
    * Yukarıda yazan bütün kurallarda Bu 3 kişilik ekibin tam yetkisi vardır.
    * 3 Tam oy ile kural kesin ve nettir.
    * İtiraz hakkı tektir. İtiraz hakkı incelendikden sonra bütün sürücülere karar sunulur.
    * Buradan çıkıcak karar kesin ve nettir.
    * Bu 3 kişi her yarışta değişir...
    * Her sürücünün Replay dosyası o yarışın 3 Hakemine yollanır.
    Daha sonra bütün Replaylar sezonda yarışan bütün oyunculara yollanır.
    * Tüm ekipçe dikkatle incelenen kararın sonucunda çıkıcak kararın dönüşü yoktur...


    Not : Kurallar Beta Aşamasındadır. Üzerinde değişiklik ve tartışmalar yapılabilir. Gerekli gördüğünüz kuralları veya şu an yazılı bulununan kurallarda uygun olmadığını düşüşündükleriniz yazabilirsiniz.
    Kurallar Güncellenecektir.

    Asistanlar :

     F1C-RH2005 Türkiye Turnuvası B ligi. DUYURU


    Turnuva kuralları için görüşlerinizi bekliyoruz.....

    Şampiyonaya katılmak isteyen sürücüler belirli bir testten geçirildikden sonra şampiyonaya dahil edilicektir!!!

    Şampiyona TurkiyeF1.com forumundaki A ligi Türkiye şampiyonasıyla ortak yürütülecektir. B Liginde sürücüler istedikleri aracı alabilirler. Başvurular için Foruma adınızı soyadınızı ve istediğiniz aracı yazınız.


    http://www.raceturkey.com ve http://www.turkiyef1.com adreslerinden başvuru yapabilirisiniz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi He Man -- 29 Mayıs 2006; 2:21:11 >







  • Güncel
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.