Şimdi Ara

F10 vs. G30 - W212 vs. W213 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
2.844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • W212 ve G30 diyorum ben.



    W213'e bakınca hiç özel hissettirmiyor. Standart süspansiyonları ise eskisine nazaran daha sert ve sert olmasına rağmen virajlarda yatmalar olduğu söyleniyor yapılan testlerde. Tasarım konusunda ise hiç bir özgünlüğü yok. Gerek içte gerek dışta.





    G30'da da tasarım özgünlüğü yok. Fakat yürüyen aksamda iyileştirmeler mevcut. Eskisine nazaran daha hafif ve daha çevik olduğu söyleniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6 yıldır F10 520d'ye sahibiz. O zaman için W212 E250 cdi ile arasında seçim yapmakta pek zorlanmamış ve F10'u seçmiştik. Bugün için yeni serilere baktığımızda;

    G30 belki tasarım ve kalite olarak değil ama donanım ve teknoloji olarak F10'u epey geçtiğini düşünüyorum ben. Ayrıca G30'da dizel almak ciddi anlamda gereksiz olmuş durumda çünkü 530i'nin 520d'ye göre teknik verileri aradaki 100k TL'yi geçen fiyat farkına da baktığımızda fazlaca ağır basmakta.

    Mercedes'te ise tam tersi olduğunu düşünüyorum. W213'ü bayide inceledim. Bana mı öyle geldi bilmiyorum ama iç malzeme kalitesi olarak W212'den epey geride gibi gördüm. Evet görüntü olarak daha albenili duruyor ve kaliteli görünüyor ama çok fazla yerinde plastik hissinin fazla olduğunu düşünüyorum. Dış tasarım olarak ise eski seri bir adım da olsa önde.

    İlk mesajdaki fotoğraflara bakarsak dış tasarım olarak bence; F10>G30>W212>W213




  • Bu segmentin araçları bence görselden çok yol tutuş ve konfor açısından değerlendirilmelidir. Zira iki markanında ağır abi segmentinin başladığı noktadakı araçları iki markanında yenisini tercih ederim şahsen. Özellikle bmw deki değişim baya uç bir değişim oldu. Ama 500 bin tl ye 520 ye binermiydim ? Hiç sanmıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondatugraL -- 14 Haziran 2017; 8:38:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkboyy

    f10>g30>w212>w213

    Ooo, @darkboyy hocam. Hoşgeldiniz. Ne zamandır buralarda göremiyorduk sizleri.

    hoş bulduk,eskisi kadar girmiyorum foruma

    sıraladığım 4 aracı da kullandım f10 ve w212 yi satın almıştım
    şimdiye kadar satın aldığım araçlardan en çok hoşuma giden f10 oldu tasarımı yılar geçse de hiç eskimedi gözümde
    g30 a geçişte biraz daha sportifleşmiş araç yine de 5 serisi kimliğini kaybetmemiş

    w212 makyajsız 5 ileri otomatik olduğu için geç pedal tepkisinden vs performansından hiç memnun değildim ama şimdiye kadar satın aldığım en konforlu araçtı, performans sebebiyle 9 ay kullanıp sattım
    w212 makyajlı e serisinde şimdiye kadar üretilen en yakışıklı 2 araçtan biri diğeri de w210(98 de 2. el almıştım), 7-g tronic eskiye göre daha başarılı pedal tepkisi iyileştirilmiş,hala mükemmel değil ayrıca makyajsız kadar konforlu da değil ama en alınası e serisi.

    w213 hakkında yorum yapmıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkboyy


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkboyy

    f10>g30>w212>w213

    Ooo, @darkboyy hocam. Hoşgeldiniz. Ne zamandır buralarda göremiyorduk sizleri.

    hoş bulduk,eskisi kadar girmiyorum foruma

    sıraladığım 4 aracı da kullandım f10 ve w212 yi satın almıştım
    şimdiye kadar satın aldığım araçlardan en çok hoşuma giden f10 oldu tasarımı yılar geçse de hiç eskimedi gözümde
    g30 a geçişte biraz daha sportifleşmiş araç yine de 5 serisi kimliğini kaybetmemiş

    w212 makyajsız 5 ileri otomatik olduğu için geç pedal tepkisinden vs performansından hiç memnun değildim ama şimdiye kadar satın aldığım en konforlu araçtı, performans sebebiyle 9 ay kullanıp sattım
    w212 makyajlı e serisinde şimdiye kadar üretilen en yakışıklı 2 araçtan biri diğeri de w210(98 de 2. el almıştım), 7-g tronic eskiye göre daha başarılı pedal tepkisi iyileştirilmiş,hala mükemmel değil ayrıca makyajsız kadar konforlu da değil ama en alınası e serisi.

    w213 hakkında yorum yapmıyorum

    Hocam şimdi W213 ve W205'de kullanılan 9G-TRONIC mükemmel bir şey olmuş.

    W213 E220d'de 9. Vites 2000 devirde giderken araç 170 KM hızla gidiyor.




  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    Motor şanzıman ve diğer kriterler olarak w213 gerçekten geliştirilmiş aslında hala bir zf gibi değil fakat en büyük sorun tasarımı, beğenen olabilir eyvallah ama benim gözümde hiç albenisi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.