Şimdi Ara

F1™ 2013 CLASSIC EDITION [ANA KONU] (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.167
Cevap
11
Favori
105.666
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Millet oynamaya başladı bile ben daha kutulu gelmesini bekliyorum. Classics modu nasıl, seçilebilen pilot sayısı kısıtlı sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apoloclipse

    Bugün oyunu kurdum arkadaşlar...
    İlk izlenimlerim, bir kere grafikler hemen hemen aynı fakat burun farkıyla daha iyi...
    Yarış içerisindeki save özelliği çok güzel olmuş...
    Yarış dinamiğine gelince evet viraj çıkışları f1 2012 oranla çok sarsıntılı ve sorunlu olmuş (ki f1 2012 aynı sorundan yakınırdım)
    İlk yarışımı expert zorluk seviyesinde yaptım sıralamalarda çok çok zorlamama rağmen liderden 2 saniye fark ile 13.sırada bitirdim yarışta kıspeten daha iyiydim 8. bitirdim ama çok zorlandım
    İkinci yarışıma biraz önce başladım ama zorluk seviyesini profesyonel 'e çektim Q1 de her 2 mclaren, lewis hamilton, felipe massa elendi (ben bir an çok oldum) herneyse dedim Q2 de lider vettel 1.37 lerle turluyordu geçtik Q3 e ki lanet olsun Q2 de 1.37 lerle turlayan AI, Q3 de en iyi derece olarak 1.40 attı (yani Q2 den Q3 e 3 saniye daha kötü turlar attı) bende bundan sonra oyunu kapattım hayal kırıklığı ile ve iyiki para vermemişim iyiki türkiyede kutulu çıkarmamışlar :( :(

    Kapatmayıp yarışsaydın, lastikler aşındıkça Aİ ler nasıl sıkıştırırıdı. görseydin.




  • Klavye ile oyunu oynayan birisi olarak aracın virajlarda ve viraj çıkışlarında patinaj yapmasını engelleyecek ayar varmı?
    Birde yukarıda bir arkadaşın dediği gibi yağmurlu havada 3 set ıslak lastik nasıl dayandırılır. Yarışı uzunuluğu yüzde 50.
  • hata_I kullanıcısına yanıt
    Hocam bir g27 sahibi olarak sana yardım etmek kendime görev biçtim ayarlarımı paylaşırım istersen pm atayım sana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenn16

    hocam ne benzin idaresi yapma gözünü seveyim f1 2012 de böyle şeyler yoktu ayrıca yağmurlu havada 3 tane wet lastik yetmedi f1 2012 de wet lastik 20 turda aşınırken burada 6 turda bitiyor ki wet en dayanıklı lastik oyun güzel ama şu sorun yüzünden oynamayı bıraktım f1 2012 ye devam edeceğim şu sorun düzelene kadar. Ayrıca virajlarda araba zor kayıyor sürekli kontra yapıyorum bir de benzinle mi uğraşayım

    Hocam ugrasacaksin yapacak bir şey yok bu sene takımlar lastik lastik diye aglarken nasıl bir f1 çıkmasını bekliyordun ki benzinle gerçek yarislardada surekli olarak yaris sirasinda pilotlar ayar yapar lastik savasi denen seyde yukarda yazdiklarim dandir o yuzden sevmiyorsan sana zorla oyna diyen yok yardimci olmaya çalıştım son birsey daha sence neden pilotlar en hizli turu atabilecekken zorlamiyor f1 eskiden yaristi evet ama pirelli fia dan aldigi yönergeleri uygulaması sonucunda hem yaris hem strateji sporu oldu caktinmi f1 2012 yi 300 saatin uzerinde online oynayan biri olarak asla ve asla o oyunu acmam tiksinti geldi artik bence f1 i gercekten tatmak istiyorsan rfactor modlari var indir oyna son olarak asistle
    ri kapatip oyna ondan sonra f1 oyincusuyum dersin kendine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben de açıkcası başta oyunu yadırgadım virajlardan sonra spin atışı ve gaza oturmama durumu ancak alışyorsun. Onun haricinde bilhassa lastiklerin bitme durumu gerçeğe yakın olmuş diyebilirim. Sürüş kontrolleri de çok uçurum farkı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Efsane Schumi

    Hocam bir g27 sahibi olarak sana yardım etmek kendime görev biçtim ayarlarımı paylaşırım istersen pm atayım sana

    Cok iyi olur hocam bekliyorum pm sagolun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • F399 ne guzel bi ses var abi bu arabada.Hasta oldum araca bırakamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bu eski sezonla hakkında bilgi verseniz ? kaç pilot var kaç sezon var ?
  • beytekin45 B kullanıcısına yanıt
    Yarıştım :D Gerçekten sıralamalarda oyunun AI sisteminin saçmalığıymış yarışta aynı sorun yoktu fakat dediğin gibi lastik aşınması inanılmaz boyutlarda, option lastikler en fazla 3 tur tam performans veriyor 5.tura geldiğin de nar gibi kızarıyorlar...
    Lastik aşınması ile bir sıkıntım yok benim çok doğru aşınmalar güzel yapılmış fakat benim sorunum ben o lastiklerle 3 tur sonra neredeyse 2-3 saniye yavaşlıyorsam AI nasıl oluyorda o lastiklerle sanki hiç aşınmamış gibi turlar atabiliyor ? Geldik mi yine berbat AI ye :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Apoloclipse -- 8 Ekim 2013; 16:19:02 >
  • Ben bir kere bakıp çıktım ama hatırladığım kadarıyla hem 1980 lerde hemde 1990 larda 5-6 tane araç vardı sadece genellikle Ferrari-Willams ve Lotus var kariyer gibi bir seçenek bu modlarda yok sadece özel yarış veya senaryo modlarında oynayabiliyorsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozan_26

    oyun 2012'ye göre iyi ama bu demek değil ki simülasyon olmuş

    frenlerin kısalması bence fazla kaçmış,araç çok çabuk duruyor.KERS'in etkisi biraz arttırılmış gibi.3 senedir en rahatsız olduğum konu aşırı düzlük hızları düşürülmüş ( en sevindiğim bu oldu ) Classicleri henüz denemedim ama Codemasters'ın her sene olduğu gibi bu oyundada öncekilerin üstüne birkaç şey kattığı yadsınamaz.






    kardeş öncelikle maşallah çok güzel oynuyorsun kayma yok vs. ayarları nasıl yaptın yani kaymayı nasıl ayarladın..birde benzin ayarlarını yarıştayken nasıl değiştiriyoruz mesela tasarruf veya zengin karışım gibi..birde yarış bittikten sonra aracın gücünü nasıl düşürüyoruz..




  • arkadaşlarm multi ilacı ve isim değiştirme fixi çıktı player one ı düzeltiyor
  • hata_I kullanıcısına yanıt
    hocam pm attım
  • arkadaşlar bende yeni başladım bir kere sürüşü 2012 ile cok farklı bence viraj çıkışında 2012 de gaza yapışırken 2013 de az az veriyorum yoksa arkayı kaybediyorum.. her neyse melbourne'de sıralama turunda 1.28.785 ile birinci oldum ancak yarışta bana sıralama turunda kulandığım 1 turluk aşınmış lastiği verdi 2. turun sonunda lastikler bitmişti 5. turda kırmızı olmuştu ama aı lere baktığımda 1.29 1.28 ler havada uçusuyordu prime lastiklerde de aynıydı bu durum.. ayrıca benzin de normal ile başlamama rağmen 3. tur sonunda optimal e döndü ve yarışı bitirirken benzin lambası yanıp sönüyordu.. Şöyle bir sorum olacaktı bu yarışa başlarken ki lastikleri değiştiremiyor muyuz? ben sıralama turunda hep 1 tür atıp pite girdiğim için sürekli aşınmış lastiği veriyor.. 2012 de idare edebiliyordum ancak burada aşınma daha üst seviyede..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gabriel TR


    Hocam ugrasacaksin yapacak bir şey yok bu sene takımlar lastik lastik diye aglarken nasıl bir f1 çıkmasını bekliyordun ki benzinle gerçek yarislardada surekli olarak yaris sirasinda pilotlar ayar yapar lastik savasi denen seyde yukarda yazdiklarim dandir o yuzden sevmiyorsan sana zorla oyna diyen yok yardimci olmaya çalıştım son birsey daha sence neden pilotlar en hizli turu atabilecekken zorlamiyor f1 eskiden yaristi evet ama pirelli fia dan aldigi yönergeleri uygulaması sonucunda hem yaris hem strateji sporu oldu caktinmi f1 2012 yi 300 saatin uzerinde online oynayan biri olarak asla ve asla o oyunu acmam tiksinti geldi artik bence f1 i gercekten tatmak istiyorsan rfactor modlari var indir oyna son olarak asistle
    ri kapatip oyna ondan sonra f1 oyincusuyum dersin kendine

    öncelikle ara sıra noktalama işareti kullanmanızı tavsiye ederim, gerçekten iyi gelir.

    şimdi bir kere fazla sallamışsınız. lastiklerin açık ara en nazik olduğu yıl 2011 idi. ama 2011 oyununda böyle ölümcül bir lastik aşınması hatırlamıyorum. siz hatırlıyor musunuz? sanmıyorum. öyleyse 13'te lastiklerin bu denli çabuk bitmesinin hiçbir mantıklı açıklaması olamaz. nitekim göreceksiniz, kısa süre içinde bir yama ile bu saçmalığa son vermeye çalışacaklar.

    direksiyon başına geçen herkes f1 profesörü kesiliyor. az usturuplu sallayın yahu.





    bu arada 1 sezon bitirme sabrını gösterdim. ezcümle oyun pek olmamış. bir kere sürüş çok gerçekçi olmuş diyen adam taş olur, burnu uzar. böylesine kısa fren mesafesi ve inanılmaz viraja dalışlar bildiğim hiçbir seride mümkün değil.

    ceza sistemi eskisine göre daha iyi diyenler neye göre bu yorumu yapmış anlamadım. hemen hemen her pistte, akıl almaz corner cutting bölgeleri mevcut. şimdi biri çıkıp diyecek ki: " o zaman kesmeden oyna sen de". bu tip aynştaynlara pek laf yetiştirme niyetim yok. ama gel gelelim, elin brezilyalısının, elin portekizlisinin senin kadar etik olmayacağı aşikar. güvenlik aracına çarpmalar, pistin tam ortasında kalan ceset araçlar gibi hatalardan bahsetmeye gerek bile yok.

    en basitinden austin'de ilk sektörü komple keserek tur atılıyor neredeyse, neyleyeyim bu oyunun online versiyonunu. o konuda en iyi 11 di, hiç acımıyordu valla.

    bir de beğenmiyorsan oynama diyen külhanbeyleri türemiş. bu zerzevatlar tam sopalık.

    nokta; şarkının adı yine aynı, "codemastersla başka bahara".



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tylor -- 8 Ekim 2013; 21:41:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matrixx61

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozan_26

    oyun 2012'ye göre iyi ama bu demek değil ki simülasyon olmuş

    frenlerin kısalması bence fazla kaçmış,araç çok çabuk duruyor.KERS'in etkisi biraz arttırılmış gibi.3 senedir en rahatsız olduğum konu aşırı düzlük hızları düşürülmüş ( en sevindiğim bu oldu ) Classicleri henüz denemedim ama Codemasters'ın her sene olduğu gibi bu oyundada öncekilerin üstüne birkaç şey kattığı yadsınamaz.






    kardeş öncelikle maşallah çok güzel oynuyorsun kayma yok vs. ayarları nasıl yaptın yani kaymayı nasıl ayarladın..birde benzin ayarlarını yarıştayken nasıl değiştiriyoruz mesela tasarruf veya zengin karışım gibi..birde yarış bittikten sonra aracın gücünü nasıl düşürüyoruz..

    Sadece quick car setuptan sola doğru 1 tık kaydırdım başka bişey ellemedim

    benzin ayarları için ise kontroller bölümünden quick menu ayarlarını atamanız gerekiyor




  • Eleştrilerinin çoğunda haklısın , tek gelişen şey, direksiyonda olan dönme sorunları giderilmiş...

    online da özellikle yine saçma salak cezalar veriliyor, lastikleri anormal derecede aşınıyor(abartılı buldum oyunda) , geri kalan bir çok şey f1 2012 neredeyse aynısı zaten..
  • tylor kullanıcısına yanıt
    Dostum Bak kendinde söylemişsin begenmedim dyie satırlarca laf sokacam altta kalmayacağım diye paralamana gerek yok oynama o zaman bu kadar basit
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozan_26

    oyun 2012'ye göre iyi ama bu demek değil ki simülasyon olmuş

    frenlerin kısalması bence fazla kaçmış,araç çok çabuk duruyor.KERS'in etkisi biraz arttırılmış gibi.3 senedir en rahatsız olduğum konu aşırı düzlük hızları düşürülmüş ( en sevindiğim bu oldu ) Classicleri henüz denemedim ama Codemasters'ın her sene olduğu gibi bu oyundada öncekilerin üstüne birkaç şey kattığı yadsınamaz.






    Zaten codies'in hedef kitlesi belli, o yüzden bir beklentim yoktu açıkçası. Dediğin gibi üstüne birkaç şey katıyor her sene ama fizikler bu şekilde olduğu sürece ilgimi çekmeyecek. Tutup da şu oyunun orjinalini almam mesela. AI gene içler acısı, legend de daha ilk yarışımda kopup gittim bir çekişme falan olmadı. Sürüş zevki yok, sesleride beğenmedim.Yani 750 bg lik bir canavar sürmenin stresi ağırlığı hissedilmiyor. İyi oyuncularla multi eğlenceli olabilir, o da olsun yani herhangi bir oyun da arkadaşınla eğlenceli oluyor

    Klasiklerin hatrına arada birkaç tur atarım.Hala denemediysen Williams FW14B yi dene Ozan, sesi duymaya değer nadir birkaç araçtan bence en iyisi. Estoril le iyi gider




  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.