[:(!]ARKADAŞLAR BUNU YAPMAK DOĞRU MU BİLMİYORUM AMA İNSANLARIN BİLGİLENDİRİLMESİ VE AYNI HATAYA DÜŞMEMESİ İÇİN BUNU DENEMELİYİM.[stmd]
29.11.2003 Tarihinde bir işlemci aldım bu firmadan. Aradan 3 gün geçti ve üründen memnun olmadığım için iade etmek istedim. Faturada 7 gün içinde itiraz edilmediği taktirde aynen geçerlidir yazmasına rağmen iade kabul etmediler. Ürünün sağlam olduğunu herhangi bir kusurunun olmadığını sadece benim ürünü yeterli bulmadığım için iade edeceğimi söyledim. Çok gülünç bir cevap verildii:
"Ürün kusurlu ise iade alalım. Aksi taktirde iade alamayız."
Şöyle yanıtladım:
İade almak için cihazı bozmam mı gerekiyor.
Şu yanıtı aldım:
"O zaman zaten garanti dışı olur."
Peki iade etmem için ne gerekiyor dedim.
"Biz bu ürünü iade alamayız dediler.
Şimdi gidip Tükoder'e başvuracağım. Zaten gidip bilgi aldım. Sanırım olumlu olacak. Bu gün Tükoder'e başvurup ihtarnamemi yollayacağım. Sizin önerilerinizi son kez dinlemek istiyorum ve uyarıyorum. Bu tür ciddiyetsiz ve terbiyesiz insanlardan alışveriş yapmayın. Bu bir tavsiyedir ve uymak yada uymamak serbesttir. Arkadaşımın firmasında olmadığı için ürünü buradan almıştım. Şimdi çok pişmanım. [wand]
Bu durum sadece o firma için değil birçok firma için geçerli olabilir. Tüketici haklarında bir ürünü beğenmediğin takdirde 7 gün içinde geri verme gibi bir imkan olsa da bunu hangi firma kabul eder merak ediyorum.
Arkadaşım baktın işin içinden çıkamıyorsun git Kadıköy Kaymakamlığına orda Tüketici hakları hakem heyeti war.Onlara şikayet et seve seve değiştirirler veya iade alırlar hiç merak etme.EXA[ban]
zaten şikayet ettim. Sonucu bekliyorum
arkadaşlar ambalajı açılmış bir urun adamlar şimdi o urunu napacaklar onuda düşünmek lazım .. kimseyi zor durumda bırakmamak lazım o yuzden gidip almadan once 10 yere yada 20 yere danış sor sorgula ... çunku bir sorun yok onu ıade etmek şaçma gelir hadi sorun olsa neyse diyecem ama adam o malı nasıl satacak şimdi.. bide o zaman herkez alsın 1 hafta kullansın işini görsun sonra geri versin ..parasını alsın olmaz böle bir şey.. bu arada arkadaş sen performans yetmedi ise ustune parasını verip şu urunu alabilirmıyım deseydin.. belkı bole sana daha anlayışlı olurlardı..
Ürünün ambalajlı olduğunu kim söylediki sana. Ürün açık olarak satılan bir ürün. Ayrıca bunun yerine başka bir şey alacağımıda söyledim. Ama insanlar artniyetli olursa ne yapsan boş tabe.
<blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by FuKaRa</i> <br />arkadaşlar ambalajı açılmış bir urun adamlar şimdi o urunu napacaklar onuda düşünmek lazım .. kimseyi zor durumda bırakmamak lazım o yuzden gidip almadan once 10 yere yada 20 yere danış sor sorgula ... çunku bir sorun yok onu ıade etmek şaçma gelir hadi sorun olsa neyse diyecem ama adam o malı nasıl satacak şimdi.. bide o zaman herkez alsın 1 hafta kullansın işini görsun sonra geri versin ..parasını alsın olmaz böle bir şey.. bu arada arkadaş sen performans yetmedi ise ustune parasını verip şu urunu alabilirmıyım deseydin.. belkı bole sana daha anlayışlı olurlardı..
ambalajı açıkta olsa kapalıda olsa sattığı ürünü 7 gün içinde geri almak zorunda
Benim başıma teknosa da böyle bir olay geldi gerçi bukadar önemli değil ama teknosada compaq dizüstü almaya gittim.Vitrinde ki modeli beğendik vitrindekinde cd writer yoktu. Tabii fiyatıda daha ucuzdu neyse onu indirttim. Hazırlattım fatura keserlerken ürünün cd writer li olduğunu ve fiyat farkını ödemem gerektiğinği söylediler. Vitrine yanlış yazmışlar yani bu olaylar Türkiyede hep oluyor. Büyüklü küçüklü unutmadan ben bu olay karşısında sesimi çıkartmadım. Ürünü çok istediğimden
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme