Şimdi Ara

Ev Telefonu ve DSL çalışmıyor!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba beyler. Yaklaşık 1 haftadır modemdeki dsl ışığı yanıp sönüyor ve ev telefonu ne aranabiliyor ne arama yapıyor. 444 1 444 numarasını aradım arıza kaydı bıraktım ertesi gün 16:00 da geleceklerini söylediler. Bugün yine aradım bana arızanın giderildigi söylendi evime de ne gelen bi ekip var ne başka bişey. Bu konuda bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Onların öyle sıkıntısı var gelmeden çözdük derler bir haltı yapamazlar gene bırak fiber filan varsa direk modemi filan at önlerine btk veyada bimere şikayet et okumuş elemanları var ama boşa okumuşlar arızayı bulamıyorlar yazık.
  • BonezCrusher kullanıcısına yanıt
    Isterseniz yeni bir arıza kaydı oluşturayım diyor bir de istemez kendim hallederim dedim ama nasıl olacağına dair bir fikrim yok hocam bir bilgisi olan yok mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ttnet'e değil, Türk Telekom'a arıza kaydı bırakın. Onlar hemen ekip gönderir. Ya da direk Telekom Müdürlüklerinden birine gidip bizzat arıza kaydı açabilirsiniz. Ttnet'i aramayın, o sadece kağıt üstünde var.
  • igorparker İ kullanıcısına yanıt
    Onlarda ttnete yonlendirir ama tel calismiyor de hemen bakarlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • igorparker İ kullanıcısına yanıt
    Hocam zaten Türk Telekom' a bıraktım arıza kaydını ama nafile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xxfatixx X kullanıcısına yanıt
    Evdeki kabloları kontrol et evde sıkıntı yoksa kendin nasıl hallediceksin türk telekomun sitesine gir oradan arıza kaydı bırak çevir sesi yok diye açıklamayıda iyi anlat.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Olmayan internet ve ev telefonu
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • BonezCrusher kullanıcısına yanıt
    Tum fiziksel problemlere Türk Telekom bakıyor. Ttnet sadece sistemden yazılımsal müdahale edebiliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • igorparker İ kullanıcısına yanıt
    Arıza oldumu bir arayın hocam kendim uğraştım biliyorum.
  • BonezCrusher kullanıcısına yanıt
    Birkac kez sıkıntı çıkmıştı bizim sitenin kablolarında. Tabii sorunun bizde olduğunu tespit edene kadar Telekom teknisyenleriyle akraba oldum :) onun icin öyle yazdım. Ne zaman arıza kaydı bıraksam aynı gün icinde geldiler sagolsunlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • BonezCrusher kullanıcısına yanıt
    Ben konuştuğumda bayan Splitterınızda sorun olabilir dedi. Acaba yenisini alıp da değiştirsem mi? Arkadaşlar ilgilenmiyor ne türk telekom ne TTnet ikisinden de medet ummuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xxfatixx X kullanıcısına yanıt
    Splittersiz deneyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BonezCrusher kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık 1 saat önce aradılar. Direk modeme bağlamamı söylediler. Uyguladım yine olmadı tekrar arayacaklarını modemi kapatmamam gerektiğini belirttiler. Bakalım hocam bekliyorum bi gelişme olursa buraya yazarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.