slm arkadaşlar 97 euro civic 95000 de alallı 20 gün oldu,araba süper yol tutuşu,konforu,gidişi vs... tek sorun yedek parça bana sağ stop lambası,sol tavan çıtası lazım ama bir türlü bulamıyorum yardımcı olursanız sevinirim.kazasız ve keyifli sürüşler.
İyi günler arkadaşlar bende aranıza katılmaya adayım. Şu an ilk görüşmeleri yapıyorum 97 model euro cıvıc 1.4 i full donanım (abs+klima+çift airbag+sunroof+elk.li cam). Yanlız fiyat konusunda arada kaldım. Kilometre 150000 de ve sıralı sistem lpg mevcut satıcı 12000 tl dedi. Tanıdıklarım fazla diyor siz ne düşünürsünüz. Bu fiyata alınabilir mi???
quote:
Orijinalden alıntı: mmumitatalay
İyi günler arkadaşlar bende aranıza katılmaya adayım. Şu an ilk görüşmeleri yapıyorum 97 model euro cıvıc 1.4 i full donanım (abs+klima+çift airbag+sunroof+elk.li cam). Yanlız fiyat konusunda arada kaldım. Kilometre 150000 de ve sıralı sistem lpg mevcut satıcı 12000 tl dedi. Tanıdıklarım fazla diyor siz ne düşünürsünüz. Bu fiyata alınabilir mi???
bu arada arabanın vitesi manuel
Mmumitatalay öncelikle pazarlığın hayırlı olsun. Ben uzun süre Euro Civic araştırdım. Bu arabaların piyasası donanımına ve temizliğine göre 8.500-15.000 arasında değiştiğini gördüm. Ama senin bahsettiğin gibi full versiyonu eğer araba temizse 12.000-15.000 arasında değişiyor. Bende aracımı yeni aldım ve bana maliyeti 13.500. Bir iki müşterisi çıktı şahsen 14.000'e müşterisi hazır ama benim gönlüm vermekten yana değil. Ama yine araştırmalarım bu arabaların 1.6 olanının daha makbul olduğu yönünde. Ama tercih senin. Benim aracım 1.6 normal sistem LPG li. Şehir içinde yakıtı (1 lt.LPG=2.760) 185-197 Kr. arasında kullanıma ve trafiğe bağlı olarak değişiyor. (Bu arada ben gaz pedalının canını alırım) Bana sorarsan alacağın araçta değişen yoksa temizse fiyat normal. Ve benim görüşüm araba alırken 300-500 lira ile araba pahalı olmaz. Öncelikle insanın içine sinmesi lazım. Tabi amaç ticaret al-sat değilse. İnşallah gönlüne göre olur. Kazasız belasız sürüşler dilerim.
quote:
Orijinalden alıntı: KRONOS_07
Mmumitatalay öncelikle pazarlığın hayırlı olsun. Ben uzun süre Euro Civic araştırdım. Bu arabaların piyasası donanımına ve temizliğine göre 8.500-15.000 arasında değiştiğini gördüm. Ama senin bahsettiğin gibi full versiyonu eğer araba temizse 12.000-15.000 arasında değişiyor. Bende aracımı yeni aldım ve bana maliyeti 13.500. Bir iki müşterisi çıktı şahsen 14.000'e müşterisi hazır ama benim gönlüm vermekten yana değil. Ama yine araştırmalarım bu arabaların 1.6 olanının daha makbul olduğu yönünde. Ama tercih senin. Benim aracım 1.6 normal sistem LPG li. Şehir içinde yakıtı (1 lt.LPG=2.760) 185-197 Kr. arasında kullanıma ve trafiğe bağlı olarak değişiyor. (Bu arada ben gaz pedalının canını alırım) Bana sorarsan alacağın araçta değişen yoksa temizse fiyat normal. Ve benim görüşüm araba alırken 300-500 lira ile araba pahalı olmaz. Öncelikle insanın içine sinmesi lazım. Tabi amaç ticaret al-sat değilse. İnşallah gönlüne göre olur. Kazasız belasız sürüşler dilerim.
Teşekkür ederim. Araba ilk etapta temiz görünüyor. Ama usta gözüyle de bakmak lazım. Yaşından dolayı kısmi boya var ve değişen yok. Modifiye yapılmış bir araçta değil. Normal kullanım için sanırım. Başka yorumlar da bekliyorum....
97 otomatik vites 1.6 eurocivic 163.000 km'de.
Daha önce hiç denememiştim; ama şeytan dürttü galiba...
Otobanda eğimsiz yolda 120 ile gidiyorsunuz; arabada 5 yetişkin var ve bagaj tıka basa dolu. Bir anda gaz pedalının köküne kadar basıyorsunuz.
Bunu daha önce hiç denediniz mi, bilmiyorum.
Sanıyorum buna "turbo" diyorlar. Aklım şaştı. Araba bir anda müthiş bir atağa kalkıyor.
Bu araba beni her geçen gün daha da şaşırtıyor...
Not: Cahilin teki arabasınız arkasındaki "H" logosunu ve "honda" yazısını kırmış. İstanbul'da bunu nereden tedarik edebilirim? Bilen var mı?
spectaküler ,benim arabam otomatik vites olduğu için ve ilk kez otomatik kullandığım için biraz yabancısıyım da düşük vites yüksek devir derken D4 te değil de D3 veya 2. vitese mi almak lazım yoksa D4 te devam etmek gerekir.Ben bi bunu merak ediyorum birde hafta sonu uzun yola cıktım araba 110-120 den sonra sanki sol dikiz aynasının bulunduğu camdan bir ıslık sesi geliyo bunun önüne nasıl geçebilirim acaba bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.
Aklıma takılan bişe daha var hemen onuda ekleyeyim de hafta sonu şiddetli bi yağış vardı bende o sırada elmadağdan ankara istikametine doğru geliyordum arabanın ön camı öyle buharlandı ki kenara çekip camı silmem gerekti acaba bu işin çözümü nedir?
quote:
Orijinalden alıntı: yabuman
Aklıma takılan bişe daha var hemen onuda ekleyeyim de hafta sonu şiddetli bi yağış vardı bende o sırada elmadağdan ankara istikametine doğru geliyordum arabanın ön camı öyle buharlandı ki kenara çekip camı silmem gerekti acaba bu işin çözümü nedir?
Fanı camlara ver, klimayı çalıştır.
quote:
Orijinalden alıntı: yabuman
spectaküler ,benim arabam otomatik vites olduğu için ve ilk kez otomatik kullandığım için biraz yabancısıyım da düşük vites yüksek devir derken D4 te değil de D3 veya 2. vitese mi almak lazım yoksa D4 te devam etmek gerekir.Ben bi bunu merak ediyorum birde hafta sonu uzun yola cıktım araba 110-120 den sonra sanki sol dikiz aynasının bulunduğu camdan bir ıslık sesi geliyo bunun önüne nasıl geçebilirim acaba bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.
Sanıyorum arabanın yüksek devirde kendisini daha rahat toparlamasından bahsediyor. Yani rampada 2.000'den 3.000'e yükselmek kolay değil; ama rampaya 3500 ile girersen, 4.000'e çıkma ihtimalin daha yüksek.
Sol dikiz aynasının bulunduğu camdan gelen ses bende de var. Camcıya gittiğimde kapı fitillerinin içine silikon sıkabileceğimizi söyledi. Ben yaptırmadım. Ben kapıda bir sorun olduğunu düşünüyorum. Sanki kapıdan alınan hafif bir darbe kapı ayarını bozmuş gibi... Ben bu şekilde kullanıyorum.
UberManS tesekkür ederim ilgilendiğin için
Bir de arabama jant düşünüyorum önersi olan var mı hem estetik açısından hem de arabanın altını biraz yükseltmek bakımından
Arkadaşım D4 aracın normal kullanım vitesidir ve normal atış periyodlarında 4 viteside kullanır. Bu viteste iken ilk kalkışı sakin yaparsan vites bir üste çabuk geçer. Amaç ekonomidir. Ama ilk kalkışında gaz pedelını köklüyorsan daha uzun aralıklarla vites büyütür amaç daha seri kalkıştır. Ama sen düz vites gibi seri kalkmak istiyorsan işe 1 de başlayıp devir saati kırmızıya geldiğinde 2 ye alırsın ve aynı şeyi 3 ve 4 alırken yaparsan aracın düz vites gibi atak hareket eder. Bu arada bazı araçlarda olmayan bir şeyi denedim. Deviri sona dayadığımda ben vites kolunu 2 ye almasamda motoru tehlikeye sokmamak için kendi büyütüyor. Ama tabi yakıt konusunda ekonomik kullanmak istiyorsan D4 ten şaşma
Arkadaşlar sizlere bir sorum daha olacak. Bu soru burada sorulur mu bilmem ama arada kaldım ve yardımınıza ihtiyacım var. Birkaç mesaj önce honda euro cıvıc adayı olduğumu yazdım fakat yeni bir ihtimal oluştu. Sizden ricam iki ihtimali değerlendirmeniz.
1- Honda euro civic 1.4 97 model 150000 km de full donanım 2- hyundai Accent 1.3 2004 model 70000 km de yarı full
Arkadaşlar sizlere bir sorum daha olacak. Bu soru burada sorulur mu bilmem ama arada kaldım ve yardımınıza ihtiyacım var. Birkaç mesaj önce honda euro cıvıc adayı olduğumu yazdım fakat yeni bir ihtimal oluştu. Sizden ricam iki ihtimali değerlendirmeniz.
1- Honda euro civic 1.4 97 model 150000 km de full donanım 2- hyundai Accent 1.3 2004 model 70000 km de yarı full
fiyatlar aynı ne düşünürsünüz
Hocam, ben araba ya da honda fanatiği değilim; ama şayet Honda'nın vuruğu, kırığı, çiziği yoksa hiç düşünme ve Honda'yı al...
Hyundai arabaya daha önce bindin mi bilmiyorum, atla eşek gibi bir farkı var.
Komşumun aynı model accenti var. Araba 100.000 km'de rektefiye istiyor. Arada yolda kalıyor...
Ben arabayı (honda eurocivic, 97 model, otomatik, full) 141.000'de aldım; şu an 164.000'de. Rutin bakımlar dışında tık demedi.
En son 1 ay önce bakımını yaptırdım. Ustaya "Bu arabayı daha ne kadar kullanırım" diye sordum. Vurmazsan ve bakımını zamanında yaptırırsan 500.000 km'ye kadar sana hiç sorun çıkartmaz" dedi. Güldüm. "Gülme abi" dedi. "Bu adamlar bu arabayı neden yapmışlar, anlamadım. Araba bozulmuyor. Bence kendi ekmekleriyle oynamışlar" dedi... Senin anlayacağın epeyce gülüştük.
Arabanın kötü tarafı parçası çok pahalı. Duyduğum kadarıyla, arka tampon 600 lira, sağ ve sol dikiz aynasının tanesi 600 lira. Yani Allah muhafaza, bir kaza bela olursa yandı gülüm keten helva... Buna rağmen ben kaskosuz kullanıyorum. Ben arabayı 9.000 liraya almıştım. Arkadan darbesi var. Bagaj, farklı zamanlarda da sağ ve sol arka kapı değişmiş. Dert etmedim. Daha tık demedi. Sanıyorum sıfır araba alsam ancak böyle kullanırdım.
Benden bu kadar. Karar yine senin.
KRONOS_07 hayırdır arabdan memnun mu kalmadın bi sıkıntı mı oluşturdu sana bildiğim kadarı ile yeni almıştın arabayı bu kadar kısa zamanda satma kararı almış olmanın nedeni ne olabilir ?
yabuman aracımı satmak için almadım aslına bakarsan çokta satmak istemiyorum çünkü arabamdan fazlasıyla memnunum. Sadece bir iş dolayısı ile satma düşüncesindeyim ama satılsada olur satılmasada. Ayrıca aracımı satmış olsamda kısa bir süre sonra yine burda olurum . Ben bir çok arabayı kullandım ama Amerikan araçları hariç bu kadar keyif alarak kullandığım araç yoktur desem yeridir.
Arkadaşlar bir sorum olcak bizim tanıdığın arka koltuğunun üzerine oturulduğu zaman ses geliyomuş problemi ne olabilir acaba
Arkadaşlar merak ettiğim birşey var civiclerdeki euro farkı nedir ? Hangisi daha iyi euro mu normal olanı mı? Bir de ingiliz üretimi ve japon üretimi deniyor ? Bayağı karışık oldu ama genel anlamda bilgisi olan var mı? Artıları eksileri yazabilirse sevinirim ...