Şimdi Ara

ESP'yi devre dışı bırakmak performansı artırır mı ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
6
Favori
43.038
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    esp güç gereksinimi olan lastige ekstra güç vererek lastiklerin çekişlerini eşitler güç kaybını önler..

    Diyelim ki benim araç önden çekişli,sağ arka tekerleğe gücü nasıl veriyoruz? Yoksa güç onun içinde mi?

    diyelimki senin araba sag yandan çekişli (bu araba sana özel) sag arka lastikle sag ön lastik arasındaki gücü orantılıyo anladın
  • Bizim C4'de düğmeden ESP ve ASR beraber kapatılabiliyor ancak aracın hızı 50 km/s olunca otomatik devreye giriyor.
    Bence doğrusu da bu. Yüksek süratte bu sistemlerin kapalı olmasını istemenin bir mantığı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    esp güç gereksinimi olan lastige ekstra güç vererek lastiklerin çekişlerini eşitler güç kaybını önler..

    Yanlış.

    ESP'nin motor gücüne etkisi vardır ancak tekerlere fazla güç verme gibi bir durum yerine direksiyon açısı ve aracın çeşitli yerlerindeki G sensörleri ile gerekli tekerleklere "tek tek" müdahelede bulunarak anlık fren yaptırır. Böylece aracı yoluna sokacak moment kazanılır.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Elektronik_Denge_Programı

    "Electronic Stability Program (Elektronik Denge Programı) olan sistemi ilk defa Mercedes firması 1995 yılında CL modellerine opsiyonel olarak sunmaya başlamıştır. Farklı firmalarda farklı isimlerle anılan bu sistemin mantığı genel olarak şöyledir; Bir merkezi kontrol ünitesi, direksiyon açı sensörlerinden, moment sensörlerinden, ABS fren sisteminin sensörlerinden gelen verileri değerlendirerek, aracın kayıp kaymadığını hesaplar. Buna göre gerekli tekerlere fren yaptırarak ve motor gücüne müdahale ederek aracı tekrar izine döndürmeye çalışır. Örneğin araç önden kayarsa viraj içinde kalan arka tekerlek, arkadan kayarsa viraj dışında kalan ön tekerlek bağımsız olarak frenlenir. Böylece araç tekrar doğru ize döndürülmeye çalışılır."

    benim bildigim kadarıyla frenleme olayı yok lastiklerin güçleri eşitleniyo ama bunu fren yaparak yani aracı yavaşlatarak degil gücünü artırarak yapıyo orda bi mantık hatası yokmu sencede?

    Bilgini güncellemen gerek ne yazık ki.. Önceki sayfada bir video paylaştım onu da sonuna kadar izlersen sistemin nasıl çalıştığını daha iyi anlarsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    esp güç gereksinimi olan lastige ekstra güç vererek lastiklerin çekişlerini eşitler güç kaybını önler..

    Diyelim ki benim araç önden çekişli,sağ arka tekerleğe gücü nasıl veriyoruz? Yoksa güç onun içinde mi?

    diyelimki senin araba sag yandan çekişli (bu araba sana özel) sag arka lastikle sag ön lastik arasındaki gücü orantılıyo anladın

    Eyvallah usta senin dükkan nere bi uğrayalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    esp güç gereksinimi olan lastige ekstra güç vererek lastiklerin çekişlerini eşitler güç kaybını önler..

    Diyelim ki benim araç önden çekişli,sağ arka tekerleğe gücü nasıl veriyoruz? Yoksa güç onun içinde mi?

    diyelimki senin araba sag yandan çekişli (bu araba sana özel) sag arka lastikle sag ön lastik arasındaki gücü orantılıyo anladın

    Eyvallah usta senin dükkan nere bi uğrayalım.

    maslak oto sanayine git arabayı sag yandan çekişli yapmak istiyoz bi usta varmış de kime sorsan levyeyle gösterir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    esp güç gereksinimi olan lastige ekstra güç vererek lastiklerin çekişlerini eşitler güç kaybını önler..

    Diyelim ki benim araç önden çekişli,sağ arka tekerleğe gücü nasıl veriyoruz? Yoksa güç onun içinde mi?

    diyelimki senin araba sag yandan çekişli (bu araba sana özel) sag arka lastikle sag ön lastik arasındaki gücü orantılıyo anladın

    Otomobillere dair temel şeyleri bile bilmiyormuşsun buradan bu anlaşılıyor. Tekrar kursa yazılmanızı tavsiye ederim yada pdf'lerden en baştan tekrar başlamanızı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    esp güç gereksinimi olan lastige ekstra güç vererek lastiklerin çekişlerini eşitler güç kaybını önler..

    Diyelim ki benim araç önden çekişli,sağ arka tekerleğe gücü nasıl veriyoruz? Yoksa güç onun içinde mi?

    diyelimki senin araba sag yandan çekişli (bu araba sana özel) sag arka lastikle sag ön lastik arasındaki gücü orantılıyo anladın

    Eyvallah usta senin dükkan nere bi uğrayalım.

    maslak oto sanayine git arabayı sag yandan çekişli yapmak istiyoz bi usta varmış de kime sorsan levyeyle gösterir

    Dalga geçtiğimi anlamayacak kadar zayıf mı algın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    esp güç gereksinimi olan lastige ekstra güç vererek lastiklerin çekişlerini eşitler güç kaybını önler..

    Diyelim ki benim araç önden çekişli,sağ arka tekerleğe gücü nasıl veriyoruz? Yoksa güç onun içinde mi?

    diyelimki senin araba sag yandan çekişli (bu araba sana özel) sag arka lastikle sag ön lastik arasındaki gücü orantılıyo anladın

    Eyvallah usta senin dükkan nere bi uğrayalım.

    maslak oto sanayine git arabayı sag yandan çekişli yapmak istiyoz bi usta varmış de kime sorsan levyeyle gösterir

    Dalga geçtiğimi anlamayacak kadar zayıf mı algın

    önce kendi algılarını bi kontrol et istersen ciddi bi mesajmı yazmışım sana baştan aşaga tavşak kebabı ısmarladım sana farkına varmamışın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    esp güç gereksinimi olan lastige ekstra güç vererek lastiklerin çekişlerini eşitler güç kaybını önler..

    Diyelim ki benim araç önden çekişli,sağ arka tekerleğe gücü nasıl veriyoruz? Yoksa güç onun içinde mi?

    diyelimki senin araba sag yandan çekişli (bu araba sana özel) sag arka lastikle sag ön lastik arasındaki gücü orantılıyo anladın

    Eyvallah usta senin dükkan nere bi uğrayalım.

    maslak oto sanayine git arabayı sag yandan çekişli yapmak istiyoz bi usta varmış de kime sorsan levyeyle gösterir

    Dalga geçtiğimi anlamayacak kadar zayıf mı algın

    önce kendi algılarını bi kontrol et istersen ciddi bi mesajmı yazmışım sana baştan aşaga tavşak kebabı ısmarladım sana farkına varmamışın

    İlk alıntıladığımı ciddi yazdın itiraf et




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    esp güç gereksinimi olan lastige ekstra güç vererek lastiklerin çekişlerini eşitler güç kaybını önler..

    Diyelim ki benim araç önden çekişli,sağ arka tekerleğe gücü nasıl veriyoruz? Yoksa güç onun içinde mi?

    diyelimki senin araba sag yandan çekişli (bu araba sana özel) sag arka lastikle sag ön lastik arasındaki gücü orantılıyo anladın

    Otomobillere dair temel şeyleri bile bilmiyormuşsun buradan bu anlaşılıyor. Tekrar kursa yazılmanızı tavsiye ederim yada pdf'lerden en baştan tekrar başlamanızı.

    esp otomobillere dair temel bişeymiymiş daha dün girdi piyasaya ne ara temele oturdu? tavsiyene ihtiyaç duyacak kadarda kendini yüceltmen aslında içindeki bastırılmış egonun klavyeye yansıması olmuş ergenlere en güzel cevabım hmm yes ok!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    esp güç gereksinimi olan lastige ekstra güç vererek lastiklerin çekişlerini eşitler güç kaybını önler..

    Diyelim ki benim araç önden çekişli,sağ arka tekerleğe gücü nasıl veriyoruz? Yoksa güç onun içinde mi?

    diyelimki senin araba sag yandan çekişli (bu araba sana özel) sag arka lastikle sag ön lastik arasındaki gücü orantılıyo anladın

    Eyvallah usta senin dükkan nere bi uğrayalım.

    maslak oto sanayine git arabayı sag yandan çekişli yapmak istiyoz bi usta varmış de kime sorsan levyeyle gösterir

    Dalga geçtiğimi anlamayacak kadar zayıf mı algın

    önce kendi algılarını bi kontrol et istersen ciddi bi mesajmı yazmışım sana baştan aşaga tavşak kebabı ısmarladım sana farkına varmamışın

    İlk alıntıladığımı ciddi yazdın itiraf et

    sen sag arka lastik demişin bende ordan yürüdüm senin araba sag yandan çekişli heralde diye zerre kadar ciddiye almadım yalan yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    esp güç gereksinimi olan lastige ekstra güç vererek lastiklerin çekişlerini eşitler güç kaybını önler..

    Diyelim ki benim araç önden çekişli,sağ arka tekerleğe gücü nasıl veriyoruz? Yoksa güç onun içinde mi?

    diyelimki senin araba sag yandan çekişli (bu araba sana özel) sag arka lastikle sag ön lastik arasındaki gücü orantılıyo anladın

    Eyvallah usta senin dükkan nere bi uğrayalım.

    maslak oto sanayine git arabayı sag yandan çekişli yapmak istiyoz bi usta varmış de kime sorsan levyeyle gösterir

    Dalga geçtiğimi anlamayacak kadar zayıf mı algın

    önce kendi algılarını bi kontrol et istersen ciddi bi mesajmı yazmışım sana baştan aşaga tavşak kebabı ısmarladım sana farkına varmamışın

    İlk alıntıladığımı ciddi yazdın itiraf et

    sen sag arka lastik demişin bende ordan yürüdüm senin araba sag yandan çekişli heralde diye zerre kadar ciddiye almadım yalan yok

    Arka lastikten çeken araba olmaz mı ki?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    esp güç gereksinimi olan lastige ekstra güç vererek lastiklerin çekişlerini eşitler güç kaybını önler..

    Diyelim ki benim araç önden çekişli,sağ arka tekerleğe gücü nasıl veriyoruz? Yoksa güç onun içinde mi?

    diyelimki senin araba sag yandan çekişli (bu araba sana özel) sag arka lastikle sag ön lastik arasındaki gücü orantılıyo anladın

    Eyvallah usta senin dükkan nere bi uğrayalım.

    maslak oto sanayine git arabayı sag yandan çekişli yapmak istiyoz bi usta varmış de kime sorsan levyeyle gösterir

    Dalga geçtiğimi anlamayacak kadar zayıf mı algın

    önce kendi algılarını bi kontrol et istersen ciddi bi mesajmı yazmışım sana baştan aşaga tavşak kebabı ısmarladım sana farkına varmamışın

    İlk alıntıladığımı ciddi yazdın itiraf et

    sen sag arka lastik demişin bende ordan yürüdüm senin araba sag yandan çekişli heralde diye zerre kadar ciddiye almadım yalan yok

    Arka lastikten çeken araba olmaz mı ki?

    sadece sag arka diyosan olmaz biraz daha geyige devam edersek gay ver land sürücü kursuna tekrar gitmemizi ya da pdf okumamızı tavsiye edebilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selnow57 -- 2 Mart 2013; 2:15:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    esp güç gereksinimi olan lastige ekstra güç vererek lastiklerin çekişlerini eşitler güç kaybını önler..

    Diyelim ki benim araç önden çekişli,sağ arka tekerleğe gücü nasıl veriyoruz? Yoksa güç onun içinde mi?

    diyelimki senin araba sag yandan çekişli (bu araba sana özel) sag arka lastikle sag ön lastik arasındaki gücü orantılıyo anladın

    Otomobillere dair temel şeyleri bile bilmiyormuşsun buradan bu anlaşılıyor. Tekrar kursa yazılmanızı tavsiye ederim yada pdf'lerden en baştan tekrar başlamanızı.

    esp otomobillere dair temel bişeymiymiş daha dün girdi piyasaya ne ara temele oturdu? tavsiyene ihtiyaç duyacak kadarda kendini yüceltmen aslında içindeki bastırılmış egonun klavyeye yansıması olmuş ergenlere en güzel cevabım hmm yes ok!

    Bak tekrar diyorum hiç bir halt bilmiyorsun. :) Git ESP'nin tarihini, gelişim evrelerini, şuan ki uygulama versiyonlarını bi öğren gel. Sonra anlamadığın ince noktalar olursa sorarsın cevaplarız elbet.
    O cümle de yüceltme namına tek bir şey yok mıçtın şimdi de sıvazlamaya çalışıyorsun. Yapma bunu! yakışık almıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: selnow57

    esp güç gereksinimi olan lastige ekstra güç vererek lastiklerin çekişlerini eşitler güç kaybını önler..

    Diyelim ki benim araç önden çekişli,sağ arka tekerleğe gücü nasıl veriyoruz? Yoksa güç onun içinde mi?

    diyelimki senin araba sag yandan çekişli (bu araba sana özel) sag arka lastikle sag ön lastik arasındaki gücü orantılıyo anladın

    Otomobillere dair temel şeyleri bile bilmiyormuşsun buradan bu anlaşılıyor. Tekrar kursa yazılmanızı tavsiye ederim yada pdf'lerden en baştan tekrar başlamanızı.

    esp otomobillere dair temel bişeymiymiş daha dün girdi piyasaya ne ara temele oturdu? tavsiyene ihtiyaç duyacak kadarda kendini yüceltmen aslında içindeki bastırılmış egonun klavyeye yansıması olmuş ergenlere en güzel cevabım hmm yes ok!

    Bak tekrar diyorum hiç bir halt bilmiyorsun. :) Git ESP'nin tarihini, gelişim evrelerini, şuan ki uygulama versiyonlarını bi öğren gel. Sonra anlamadığın ince noktalar olursa sorarsın cevaplarız elbet.
    O cümle de yüceltme namına tek bir şey yok mıçtın şimdi de sıvazlamaya çalışıyorsun. Yapma bunu! yakışık almıyor.

    ben otomotivle alakalı bi iş yapmıyorum benim sektörüm farklı ben kendi işimle alakalı bilgileri araştırıyorum gelişmeleri takip ediyorum memlekette herkes kendi işiyle meşgul olsa daha yaşanılabilir bi yer olcak ama adamın kendi işiyle alakası yok ingiltere ispanya italya hani ülkenin takımlarını sorarsan sor 11 lerini biliyo.. esp si olan bi arabayı kullanabilmek için esp nin tarihsel gelişimini şuanki uygulama versiyonlarını bilmeye gerek oldugunu hiç ama hiç sanmıyorum not: kurslarda esp ile alakalı hiç bir şey anlatılmıyo sadece çıkmış sorular üzerinden 2 tur atılıp dersler bitiriliyo o nedenle kursada gitmedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fantastic Light


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Esp neden kapanir ya hala anlamadim

    En iyisini vw yapiyor kapatamiyorsun

    Daha önce VW kullanmasan neyse diyeceğime, kullandında.
    Nasıl bilmiyorsun ESP OFF tuşu olduğunu?


    kapanması için uzun basılması gerek ve kendiliğinden açılıyor demek istemiş olmasın?
  • Bu arada ben Bilişim sektöründeyim. Bilmemek kabahat değil yargılara kuyruk uydurmak kabahat olarak adledilebilir sadece. Kimse kişinin kafasındakileri bilemez yazdıkların ile biçilirsin. Olur mümkündür yanlış bir tespit yapılmış olunabilir bunu düzeltmek gerekir. ESP'nin çalışma biçimi doğru bilinmiyor olabilir benim için olmazsa olmaz birşey değil zaten. O ifadeleri de otomobil'in temel dinamiklerinin değerlendirilmesi yönüyle eksiklik olduğunu görerek yazdım.
    Burada bitirmiş olayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    pistte kasıyorsanız arttırır. yanlış anlaşılmasın araca bir katkısı olmaz, sadece örneğin süper şöförseniz hızlı girdiğiniz virajda araç kaymaya başladığında kendiniz toparlarsınız fren yapmadan esp'de mutlaka fren yapılacaktır.

    gerçek hayatta azrail'in performansını arttırır.

    +1000
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Esp neden kapanir ya hala anlamadim

    En iyisini vw yapiyor kapatamiyorsun

    SLM HOCAM WW PASSAT TA ESP TUŞU FALAN YOK ACABA ESP YOKMU YOKSA AÇIP KAPAMA GİBİ BİR DURUMUMU YOK?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grezimonk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fantastic Light


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Esp neden kapanir ya hala anlamadim

    En iyisini vw yapiyor kapatamiyorsun

    Daha önce VW kullanmasan neyse diyeceğime, kullandında.
    Nasıl bilmiyorsun ESP OFF tuşu olduğunu?


    kapanması için uzun basılması gerek ve kendiliğinden açılıyor demek istemiş olmasın?

    HANGİ WW DEN BAHSEDİYORSUN BEN B5 PASSAT TA GÖREMEDİM O TUŞU AMA?? FONKSİYONEL BİR TUŞMU YANİ BÜTÜN MODELLERİNDE BULUNUYORMU?




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.