Şimdi Ara

ESKİMODEL FİYATINA YENİMODEL!SAMSUNG LE-40C650 LCDTV 1689 TL 100 HZ APARAT+HDMI KABLO HEDİYE (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
112
Cevap
1
Favori
18.073
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drkalix

    ölü piksel cıkması gibi durumlarda anında değişim olabiliyormu.?
    getirdiğiniz ürünler yurtdışındaki refurbised almış veya vitrin ürünlermidir?


    Televizyonlarda ölü piksel çıkması durumunda koşulsuz değişim yaptıklarını söylüyorlar bildiğim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bebop


    quote:

    Orijinalden alıntı: aemfiel


    quote:

    Orijinalden alıntı: sk79

    40B65X Serisine göre farklar nelerdir daha önceki araştırmamda o paraya alabileceğim en iyi lcd idi


    soyle soyleyim b serisi usb'den mkv okumasi yapmiyordu. (yapiyordu ama ses sorunu vardi)
    ama c serisinde bunu artik destekledigini soylediler.
    ben b652 sahibiyim ve cok memnumun eger illa mkv okumasini icin bunu alacagim diyorsaniz tabiki istek sizin.
    ama boyle uber kalitede bir ses sisteminiz yoksa bunun farkini bile anlamiyacaksiniz. keza b65X serisi dolby digital'i destekledigi icin ses konusunda kesinlike bir sıkıntı cekmezsiniz.


    konu ile alakasız olmasına rağmen;
    ses sorunu dediğiniz dts okumaması sadece dolby digital desteklemesimidir? mkv formatı okuması gereken en önemli format usb den..
    örnek bazı mkv formatlı filmler dolby digitali bazıları ise direk olarak dts destekliyor , dts desteklilerde mi sorun oluyor


    aynen oyle mkv formatini okuyor ama bildiginiz uzere mkv'lerin cogunda dts ses sistemi destekliyor sorun da burada dogruyor. dts formatinda goruntude bir sıkıntı olmuyor ama ses gelmiyor. bunun icinse programlar mevcut yani dts'yi dolby digital'e cevirerek bu sorunu asabiliyorsunuz. anlatmak istedigimi acikladiginiz icin tesekkurler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drkalix

    ölü piksel cıkması gibi durumlarda anında değişim olabiliyormu.?
    getirdiğiniz ürünler yurtdışındaki refurbised almış veya vitrin ürünlermidir?

    Ölü Pixel de 2 adet üstü olursa değişim yapıyoruz
    TV lerde ref. cihaz getirmiyoruz. ancak teşhirdeki modelleri sürec icinde outlet fiyatları uzerinden satısını garanti vererek satısını yapıyoruz.
    notebooklarda ise USA dan ref. getirip indirimli bir şekilde satısını yapıyoruz. Fakat Ülkemizde ref. piyasası USA daki gibi oturmus degil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bebop


    quote:

    Orijinalden alıntı: drkalix

    ölü piksel cıkması gibi durumlarda anında değişim olabiliyormu.?
    getirdiğiniz ürünler yurtdışındaki refurbised almış veya vitrin ürünlermidir?


    Televizyonlarda ölü piksel çıkması durumunda koşulsuz değişim yaptıklarını söylüyorlar bildiğim


    bu konuda da sunu soyleyim ben de televizyonu ib'den aldim ilk 1 hafta icinde tek bir olu pikselde bile degisim yapiyorlarmis. ama 1 haftadan sonra soyle bir aciklama getirdiler benim tv'de 1 olu piksel ciktiktan sonra ayni bolgede 3 tane, farkli bolgelerde ise 5 tane cikmasi durumunda degisim yaptiklarini belirttiler. benim tv'de 9. gunde bir olu piksel cikti ve tv'nin ultra dinamik kontrast olmasindan dolayi bunun duzelebilecegini soylediler hatta yuksek bir oranda bunun olacagini soylediler (%80-%90) bu bana pek inandirici gelmedi ama yapacak birsey kalmadigi icin beklemekten baska caremiz yok gerci tv'nin icine kadar girmedikce fark bile edemiyorsunuz. o yuzden kosulsuz sartsiz geri alma gibi bir durumlari yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim


    quote:

    Orijinalden alıntı: drkalix

    ölü piksel cıkması gibi durumlarda anında değişim olabiliyormu.?
    getirdiğiniz ürünler yurtdışındaki refurbised almış veya vitrin ürünlermidir?

    Ölü Pixel de 2 adet üstü olursa değişim yapıyoruz
    TV lerde ref. cihaz getirmiyoruz. ancak teşhirdeki modelleri sürec icinde outlet fiyatları uzerinden satısını garanti vererek satısını yapıyoruz.
    notebooklarda ise USA dan ref. getirip indirimli bir şekilde satısını yapıyoruz. Fakat Ülkemizde ref. piyasası USA daki gibi oturmus degil.


    2 adet olu pikselden bahsediyorsunuz ama su anda bu durumda olan tv'mi degistiremiyeceginizi soylediniz. ve tv 1 aylik anca olmustur. tv'de su anda 1 adet olu bir adet canli piksel mevcut. bu konuda gorusebilecegim kisi kimdir acaba?




  • Ölü pixel garantisindeki kampanyamız sona erdi. Fakat bunu 2 ölü pixel olarak devam ettirmekteyiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim

    Ölü pixel garantisindeki kampanyamız sona erdi. Fakat bunu 2 ölü pixel olarak devam ettirmekteyiz.


    bu dediginizi aciklar misiniz, dogrusunu soylemek gerekirse hicbir sey anlamadim. benim tv'imde 2 adet olu ve canli pikselin olmasi durumunda degisim yapilacak mi yapilmayacak mi bence esas net olunmasi gereken konu bu. ben kesinlikle bir suclama getirmek icin bunlari yazmiyorum sadece burada yazilan seyle telefonda soylediginiz seyi karsilastiriyorum. devam ediyorsa neden degisim yapmiyorsunuz, eger bittiyse neden burada devam ettirmekteyiz diyorsunuz? oncelikle bu sorunu cozerseniz hem bize yardimci olursunuz hem de yeni alacaklar icin bir fikir vermis olursunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aemfiel


    quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim

    Ölü pixel garantisindeki kampanyamız sona erdi. Fakat bunu 2 ölü pixel olarak devam ettirmekteyiz.


    bu dediginizi aciklar misiniz, dogrusunu soylemek gerekirse hicbir sey anlamadim. benim tv'imde 2 adet olu ve canli pikselin olmasi durumunda degisim yapilacak mi yapilmayacak mi bence esas net olunmasi gereken konu bu. ben kesinlikle bir suclama getirmek icin bunlari yazmiyorum sadece burada yazilan seyle telefonda soylediginiz seyi karsilastiriyorum. devam ediyorsa neden degisim yapmiyorsunuz, eger bittiyse neden burada devam ettirmekteyiz diyorsunuz? oncelikle bu sorunu cozerseniz hem bize yardimci olursunuz hem de yeni alacaklar icin bir fikir vermis olursunuz.

    Ölü pixel kampanyası devam etmekte. Bu ifadem net oldu sanırım.
    Fakat 0 ölü pixel degil en az 2 tane olması gerekiyor. Sizin tv nizde 2 tane cıktı ise mutlaka 0212 444 09 12 numaralı telefondan teknik servisi isteyiniz.




  • bir kere firma ile munasabetim oldu telefon actım bilgi istedim bir bayan beni ismini hatırlayamadıgım bir bay arkadasa yonlendirdi ben durumu izah ettim oda bana elimizde olan modeller sunlar sunlar diye yaklasık benim persektifimdeki 5 tane model verdi inceledim fakat almadım stokta oldugunu da söylemişti tabi sordugum bir kac model stokta yoktu ama bence alış veriş yaparken telefon ile konusup bilgi alırsanız daha iyi olur ancak ben 37 inch lcd mi 1000 lira gibi bir fiyata almıstım 40 inch için 2000 tl para benim kanaatim cok fazla ama tabi ne istendiğide onemli ancak samsunglar kendini bu işte kanıtladı yeni bir tv için önce samsung a bakarım herzaman
  • bir yandan ölü pixel çıkması düşük ihtimal ama birde tek ölü pixel çıkıp tv nin ortasında bununda değişimi olamıyacağından sorun olur sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim


    quote:

    Orijinalden alıntı: aemfiel


    quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim

    Ölü pixel garantisindeki kampanyamız sona erdi. Fakat bunu 2 ölü pixel olarak devam ettirmekteyiz.


    bu dediginizi aciklar misiniz, dogrusunu soylemek gerekirse hicbir sey anlamadim. benim tv'imde 2 adet olu ve canli pikselin olmasi durumunda degisim yapilacak mi yapilmayacak mi bence esas net olunmasi gereken konu bu. ben kesinlikle bir suclama getirmek icin bunlari yazmiyorum sadece burada yazilan seyle telefonda soylediginiz seyi karsilastiriyorum. devam ediyorsa neden degisim yapmiyorsunuz, eger bittiyse neden burada devam ettirmekteyiz diyorsunuz? oncelikle bu sorunu cozerseniz hem bize yardimci olursunuz hem de yeni alacaklar icin bir fikir vermis olursunuz.

    Ölü pixel kampanyası devam etmekte. Bu ifadem net oldu sanırım.
    Fakat 0 ölü pixel degil en az 2 tane olması gerekiyor. Sizin tv nizde 2 tane cıktı ise mutlaka 0212 444 09 12 numaralı telefondan teknik servisi isteyiniz.



    12.04.2010 tarihinde firmanizdan teknis servis bunyesinde savas beyle konustum televizyon alis tarihim 13.03.2010 tv'yi aldigim 29 gun oldu ve 2 adet olu piksel oldugunu belirttim. ve sizin dediginiz olayi soyledim. bana verdigi cevap ise aynen su sekildeydi ilk bir haftada 2 adet olu piksel cikarsa degisim yapiyoruz diger sekilde degisim yapmiyoruz. ben sizin yazdiginiz seyi soyledim ve sizin adinizi bilmek istedigini soyledi boyle bir durum varsa isminizi vererek gorusmemi istedi soyle soyleyim madem boyle bir kampanya durumu yok neden insanlari yanlis yonlendiriyorsunuz yada madem var bu savas bey denen arkadas neden boyle birsey olmadigini soyluyor siz isminizi vererek bu konuya aciklik getirirseniz sevinirim. ve tekrar aradigimda firmanizi sizinle gorusmek istedigimi belirtmek istiyorum madem bunun degisim garantisini bana veriyorsunuz. burada buyuk bir duzenbazlik oldugu kesin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aemfiel


    quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim


    quote:

    Orijinalden alıntı: aemfiel


    quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim

    Ölü pixel garantisindeki kampanyamız sona erdi. Fakat bunu 2 ölü pixel olarak devam ettirmekteyiz.


    bu dediginizi aciklar misiniz, dogrusunu soylemek gerekirse hicbir sey anlamadim. benim tv'imde 2 adet olu ve canli pikselin olmasi durumunda degisim yapilacak mi yapilmayacak mi bence esas net olunmasi gereken konu bu. ben kesinlikle bir suclama getirmek icin bunlari yazmiyorum sadece burada yazilan seyle telefonda soylediginiz seyi karsilastiriyorum. devam ediyorsa neden degisim yapmiyorsunuz, eger bittiyse neden burada devam ettirmekteyiz diyorsunuz? oncelikle bu sorunu cozerseniz hem bize yardimci olursunuz hem de yeni alacaklar icin bir fikir vermis olursunuz.

    Ölü pixel kampanyası devam etmekte. Bu ifadem net oldu sanırım.
    Fakat 0 ölü pixel degil en az 2 tane olması gerekiyor. Sizin tv nizde 2 tane cıktı ise mutlaka 0212 444 09 12 numaralı telefondan teknik servisi isteyiniz.



    12.04.2010 tarihinde firmanizdan teknis servis bunyesinde savas beyle konustum televizyon alis tarihim 13.03.2010 tv'yi aldigim 29 gun oldu ve 2 adet olu piksel oldugunu belirttim. ve sizin dediginiz olayi soyledim. bana verdigi cevap ise aynen su sekildeydi ilk bir haftada 2 adet olu piksel cikarsa degisim yapiyoruz diger sekilde degisim yapmiyoruz. ben sizin yazdiginiz seyi soyledim ve sizin adinizi bilmek istedigini soyledi boyle bir durum varsa isminizi vererek gorusmemi istedi soyle soyleyim madem boyle bir kampanya durumu yok neden insanlari yanlis yonlendiriyorsunuz yada madem var bu savas bey denen arkadas neden boyle birsey olmadigini soyluyor siz isminizi vererek bu konuya aciklik getirirseniz sevinirim. ve tekrar aradigimda firmanizi sizinle gorusmek istedigimi belirtmek istiyorum madem bunun degisim garantisini bana veriyorsunuz. burada buyuk bir duzenbazlik oldugu kesin.


    Savaş bey size yanlis bir şey soylememiş. ilk haftada gecerli oldugu dogru. Bunu Türkiye de yapan baska kimse yok. Ölü pixellerin büyük cogunlugu ilk hafta yani cihaz ısındıktan sonra ortaya cıkar. bu nedenle ilk hafta icin gecerlidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim


    quote:

    Orijinalden alıntı: aemfiel


    quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim


    quote:

    Orijinalden alıntı: aemfiel


    quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim

    Ölü pixel garantisindeki kampanyamız sona erdi. Fakat bunu 2 ölü pixel olarak devam ettirmekteyiz.


    bu dediginizi aciklar misiniz, dogrusunu soylemek gerekirse hicbir sey anlamadim. benim tv'imde 2 adet olu ve canli pikselin olmasi durumunda degisim yapilacak mi yapilmayacak mi bence esas net olunmasi gereken konu bu. ben kesinlikle bir suclama getirmek icin bunlari yazmiyorum sadece burada yazilan seyle telefonda soylediginiz seyi karsilastiriyorum. devam ediyorsa neden degisim yapmiyorsunuz, eger bittiyse neden burada devam ettirmekteyiz diyorsunuz? oncelikle bu sorunu cozerseniz hem bize yardimci olursunuz hem de yeni alacaklar icin bir fikir vermis olursunuz.

    Ölü pixel kampanyası devam etmekte. Bu ifadem net oldu sanırım.
    Fakat 0 ölü pixel degil en az 2 tane olması gerekiyor. Sizin tv nizde 2 tane cıktı ise mutlaka 0212 444 09 12 numaralı telefondan teknik servisi isteyiniz.



    12.04.2010 tarihinde firmanizdan teknis servis bunyesinde savas beyle konustum televizyon alis tarihim 13.03.2010 tv'yi aldigim 29 gun oldu ve 2 adet olu piksel oldugunu belirttim. ve sizin dediginiz olayi soyledim. bana verdigi cevap ise aynen su sekildeydi ilk bir haftada 2 adet olu piksel cikarsa degisim yapiyoruz diger sekilde degisim yapmiyoruz. ben sizin yazdiginiz seyi soyledim ve sizin adinizi bilmek istedigini soyledi boyle bir durum varsa isminizi vererek gorusmemi istedi soyle soyleyim madem boyle bir kampanya durumu yok neden insanlari yanlis yonlendiriyorsunuz yada madem var bu savas bey denen arkadas neden boyle birsey olmadigini soyluyor siz isminizi vererek bu konuya aciklik getirirseniz sevinirim. ve tekrar aradigimda firmanizi sizinle gorusmek istedigimi belirtmek istiyorum madem bunun degisim garantisini bana veriyorsunuz. burada buyuk bir duzenbazlik oldugu kesin.


    Savaş bey size yanlis bir şey soylememiş. ilk haftada gecerli oldugu dogru. Bunu Türkiye de yapan baska kimse yok. Ölü pixellerin büyük cogunlugu ilk hafta yani cihaz ısındıktan sonra ortaya cıkar. bu nedenle ilk hafta icin gecerlidir.



    az önce 2 ölü piksel kampanyamız devam ediyor diyordunuz, teknik servis isteyin diyordunuz;

    şimdi ise, "Savaş bey doğru demiş, ölü pikseller genelde ilk hafta çıkar, o yüzden ilk hafta geçerli" diyorsunuz...





    Güven sarsıcı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto


    quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim


    quote:

    Orijinalden alıntı: aemfiel


    quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim


    quote:

    Orijinalden alıntı: aemfiel


    quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim

    Ölü pixel garantisindeki kampanyamız sona erdi. Fakat bunu 2 ölü pixel olarak devam ettirmekteyiz.


    bu dediginizi aciklar misiniz, dogrusunu soylemek gerekirse hicbir sey anlamadim. benim tv'imde 2 adet olu ve canli pikselin olmasi durumunda degisim yapilacak mi yapilmayacak mi bence esas net olunmasi gereken konu bu. ben kesinlikle bir suclama getirmek icin bunlari yazmiyorum sadece burada yazilan seyle telefonda soylediginiz seyi karsilastiriyorum. devam ediyorsa neden degisim yapmiyorsunuz, eger bittiyse neden burada devam ettirmekteyiz diyorsunuz? oncelikle bu sorunu cozerseniz hem bize yardimci olursunuz hem de yeni alacaklar icin bir fikir vermis olursunuz.

    Ölü pixel kampanyası devam etmekte. Bu ifadem net oldu sanırım.
    Fakat 0 ölü pixel degil en az 2 tane olması gerekiyor. Sizin tv nizde 2 tane cıktı ise mutlaka 0212 444 09 12 numaralı telefondan teknik servisi isteyiniz.



    12.04.2010 tarihinde firmanizdan teknis servis bunyesinde savas beyle konustum televizyon alis tarihim 13.03.2010 tv'yi aldigim 29 gun oldu ve 2 adet olu piksel oldugunu belirttim. ve sizin dediginiz olayi soyledim. bana verdigi cevap ise aynen su sekildeydi ilk bir haftada 2 adet olu piksel cikarsa degisim yapiyoruz diger sekilde degisim yapmiyoruz. ben sizin yazdiginiz seyi soyledim ve sizin adinizi bilmek istedigini soyledi boyle bir durum varsa isminizi vererek gorusmemi istedi soyle soyleyim madem boyle bir kampanya durumu yok neden insanlari yanlis yonlendiriyorsunuz yada madem var bu savas bey denen arkadas neden boyle birsey olmadigini soyluyor siz isminizi vererek bu konuya aciklik getirirseniz sevinirim. ve tekrar aradigimda firmanizi sizinle gorusmek istedigimi belirtmek istiyorum madem bunun degisim garantisini bana veriyorsunuz. burada buyuk bir duzenbazlik oldugu kesin.


    Savaş bey size yanlis bir şey soylememiş. ilk haftada gecerli oldugu dogru. Bunu Türkiye de yapan baska kimse yok. Ölü pixellerin büyük cogunlugu ilk hafta yani cihaz ısındıktan sonra ortaya cıkar. bu nedenle ilk hafta icin gecerlidir.



    az önce 2 ölü piksel kampanyamız devam ediyor diyordunuz, teknik servis isteyin diyordunuz;

    şimdi ise, "Savaş bey doğru demiş, ölü pikseller genelde ilk hafta çıkar, o yüzden ilk hafta geçerli" diyorsunuz...





    Güven sarsıcı...

    daha diyecek birsey kalmadi herhalde yorumu okuyanlar versin ben sussam daha iyi..




  • İ.B yetkilisinin burada yaptığı eşsiz yorumlar, verdiği bilgiler sayesinde kafamdaki soru işaretlerinin sayısı daha da arttı. Verdiği cevaplar niye tatmin edici gelmiyor acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silverWolf -- 13 Nisan 2010; 7:29:06 >
  • Ölü pixel garantisi ilk 1 hafta için geçerlidir. Eksik yada hata var mı?
  • Sn İstanbul bilişim bu ürünün(diğer lcdlerde olabilir) kutu içerikleri resmi ithalatçıların sattıkları lcdlerin kutu içerikleri ile aynı mı?
  • İstanbul Bilişim Yetkilisi

    Ben bu televizyonu alsam ve bozulsa , bana kaç gün içinde halledip verebilirsiniz? Ben bunu bilmek istiyorum
  • Ya arkadaşlar madem daha ucuza almak isitoyrsunuz o zaman hali ile servis hizmetlerinden ödün vereceksiniz . Aksini ümid ediyorsanız Polyannacılık edersiniz derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim

    Ölü pixel garantisi ilk 1 hafta için geçerlidir. Eksik yada hata var mı?


    Evet var.
    "Ölü piksel garantisi" olmaz, o zaman "Ölü piksel" çıkacağını garanti etmiş olursunuz, o da saçma olur.
    Garanti "sıfır ölü piksel" şeklinde olabilir ya da "şu adet ve üzeri" şeklinde olabilir, tüm firmalar zaten 5 piksele kadar garanti veriyor, sizin verdiğiniz 1 haftalık 2 piksel garantisinin esprisi nedir anlayamadım!!
    Bir de yanlış bilgi vermişsiniz, ölü ya da stuck (yapışık) piksel ilk bir hafta değil genelde ilk bir ayda çıkar.
    Benim başıma bi kaç kez gelmiştir.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.