Şimdi Ara

ERP TAVSİYESİ VE LOGO GO3 REZİLİĞİ!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
364
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Firmamızda logo go3 ve connect e fatura e-arşiv vs. yazılımını sadece irsaliye ve fatura kesmek için kullanıyoruz. Bu ürünü logo şirketi farklı yazılım firmalarıyla satışını yaptırıyor ve

    servis hizmetini de bu yazılım firmaları üstlenmiş. Arkadaşlar programın e- fatura e-arşiv ayarlarını yapıyorlar daha sonra irsaliye keselim diyoruz,

    irsaliye tasarımı yok, (- yapabilir misiniz) ek ücret istiyorlar. Telefonla herhangi bir şey sorduğunuzda, mesela sadece tevkifatlı faturaları nasıl görebiliriz diye sormuştum görüşmeyi

    uzatmaya çalışıyorlar ki fazla ücret alabilsinler. Evet telefonla görüşmek ücretli. Güncellemeleri almak için her sene lem süresi yenilemek gerekiyor. Güncellemeleri de servis ücretli bir

    şekilde yapıyor tabi ki, yani lem paketi almak yetmiyor. Karma karışık bir program yapmışlar bana göre. Bazı fonksiyonlarını kullanamıyoruz zaten, arasak kaç dk/saat uğraşıp açacaklar Allah

    bilir. Kontör sistemide mevcut elbette. Her fatura ve e-posta gönderiminde de kontör kesiyor. Neden aldığımıza gelirsek çok tavsiye edildi. Geçen haftadan beri ekteki hatayı alıyoruz. Daha

    öncede vermişti arayıp düzelttirdik. Birkaç kere daha verdi aynı hatayı ben yaptım ve düzeldi. Şuanda da aynı hatayı veriyor, internetten araştırmalar yapıp onlarıda uyguladık ama hala aynı

    hatayı veriyor. Arkadaşlar kısacası napolyona bağlamışlar. Kesinlikle bir program alınacaksa ilk olarak demosunun kullanılmasını tavsiye ediyorum.

    ERP TAVSİYESİ

    Arkadaşlar firma tekstil üzerine bu arada, çok fazla işlem olduğu için hayliyle karışıklıklar oluyor. Depo,imalat ve pazarlama bölümleri ve dışarıdan alınan hizmetlerin takibi (özellikle kumaş

    boyama vs.) var. Mesela x firması sipariş geçti, Biz bu siparişi deponun sisteminden stok kontrolü yaptıktan sonra talimat verip çıkışını gerçekleştirmek ve siparişin durumunu görmek istiyoruz.

    Dışarıda yaptırdığımız fason işlemlerin durumunu kontrol etmek ve rapor sistemiylede aksaklıkların önüne geçmeyi hedefliyoruz.Bunların takibini entegre bir şekilde yapabileceğimiz, yukarıdaki

    konuyuda dikkate alıp güzel fikirlerinizi paylaşabilir misiniz?
    [simage]https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/1832129/0318f474-f0a8-4564-bfe7-6e0280024bcc.jpeg [/simage]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ali931 -- 18 Kasım 2019; 16:54:14 >







  • https://www.fornext.com.tr/erp-muhasebe-programi-master
    Pratik bir program karmaşalık yok. desteği ise yıllık destek anlaşması yapılıyor destek hattı üzernden müşteri temsilcilerinden rahatlıkla destek alabiliyorsunuz. ilk yıl ücretsiz uzak destek mevcut.
  • ERP olarak türkiye'deki en gelişmiş yazılımları minerva yapıyor.
    Biz de kullanıyoruz ve çok memnunuz. Web tabanlı olduğu için her yerden kullanabiliyorsunuz. Hızlı sorunsuz donanıma gerek yok.Burdan bakabilirsiniz.
    https://www.minerva.com.tr/wm/WS.WEB?PNODE=HOME
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.