Sadece taahhut bitiş tarihini gönderiyor? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
En Uygun Tarife Teklifleri Ve Mobil Operatör Sohbetleri (2025) (458. sayfa)



-
-
Müşteri hizmetlerini aradım cayma bedeli görünmüyor ama yarın taşıma yaparsanız cayma bedeli çıkar diyor. Taahutun ilk ve son ayında cayma bedeli ödenmiyor bildiğim karadiyla ama Telekom böyle söyledi. Ne yapabilirim? 26 Temmuzda yeni tarifeye geçmiştim henüz 1 ay olmadı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cudana -- 3 Ağustos 2024; 18:13:8 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mesajı eklermisiniz bu şekil yazması lazım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
fatura kesim tarihiniz ne zaman?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
9 u
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
21 i itibariyle başlamış
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cudana -- 3 Ağustos 2024; 18:47:56 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Turkcell faturalı abonesiyim geçen ay taahhüt yeniledim. Şuan sözleşme yenilendikten sonraki ilk ayım. Cayma bedeli 370 TL çıktı.. Sözde kullanıcının lehine tutar çıkacak diyorlardı.
-
Az önce telekoma faturasız hatta geçmek için gittim. Pazartesi gelin isterseniz yeni tarifeler gelecek dediler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
10 Ağustos tan önce taşınmış olmanız lazım
en sonda ki hediye ilk ay 20 gb ise ondan kaynaklı cezai bedel çıkabilir .tarife detaylarını inceleyin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Buna nereden ulaşabilirim? Bilginiz var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Peki bugün taşıma için başvursam başvuru tarihini mi hattın açilma tarihini mi baz alacaklar?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yazmıştım tarife detaylarını okuyun
gelirse 135 TL 20gb bedeli gelir .
Faturanız kesilmeden caydığınızı ve 20gb hediyeyi kullandığınızı varsayıyorum .
Ama faturanız kesilmediği için gelmeyedebilir
müşteri hizmetlerini arayıp bu detayı sorun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Taşındığın operatörde açıldığı günü baz alacaklar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Telekom da mı onu baz alacak?
Müşteri hizmetleri cayma bedeli görüntülenmiyor diyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cudana -- 3 Ağustos 2024; 19:48:1 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet
benim dediğim hediye 20 gb sorduysan tamamdır .
konuştuğun zamanı not al cayma bedeli çıkarsa yanlış bilgi verildi diye talep edersin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ama bana telefonda bugün geçerseniz cayma bedeli çıkmaz. Yarın geçerseniz çıkar gibi saçma bir cevap verildi. Normalde ilk ve son ay cayma bedeli çıkmaması gerekmiyor mu? Hatta dedim ki bugun başvurdum hat 5 güne ancak açılır o nasıl olacak peki dedim dediği şey sadece bugün geçiş yaparsam cayma bedeli çıkmazmış
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yanlış bilgi vermişler
Arayın tekrar konuşun diye yazdım .
ilk ve son ay diye bir kaide yok Fatura kesim tarihine bakıyor Telekom
bu hediyeler yüzünden çıkarabiliyorlar .
Örnek 3 fatura dönemi için
1 ağustosta Telekom’a geçtin 9-22-26 ağustosta kesildi faturan 27 Ağustos ta diğer operatöre geçtin ilk ay olmasına rağmen cezai bedel çıkacaktır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anladım yardımlarınız için çok teşekkür ederim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
operatör değişikliğinden sonra tekrar değişiklik için 90 gün beklemek gerekiyordu hala öyle mi? daha kısa sürede geçmek için başka bir yol yöntem var mı?
-
Öyle bir süre hiçbir zaman olmamıştı…! Nereden çıkarıyorsunuz böyle şeyleri
başvuru yapman yeterli
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X