Şimdi Ara

EN SESSİZ DİZEL OTOMOBİL HANGİSİDİR? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
113
Cevap
1
Favori
19.150
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Toyota D4-D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    1: 2,2 i-CTDi
    2:d-4d

    sessizlik uzerine çalışma yapan ve titreşim ile birlikte sesi absorbe eden yöntemleri kullanan japonlar.

    Daha kolaı var birazcık yalıtım yapmayı da denerlerse motor sesinden iki kat daha fazla yol kat etmiş olurlar.
    Bu kadar kafayı motorla bozacaklarına yalıtımdan kaçmasınlar, c sınıfı hiçbir araçta yalıtım yok sıfır, hatta D lerde bile.

    teknoloji işin kolayına kaçmak değildir işin kalbine inerek sorunun kaynağından yok etmektir, tuketimi ilk olarak motorun az yakması ile performansı ilk olarak motorun seri olması ile yalıtımıda ilk olarak motorun daha az ses uretmesi ile çözmek demektir, seri olsun diye 2 adet turbo bir adet kompressör eklerseniz ses yalıtımı için 150 kg yalıtım malzemesi kullanırsanız çok tuketen bir aracınız olur hadi az tuketmesi içinde basıncı artırırsanız işte sürekli sorun çıkartacak bir otomobil. uzaktan bakıldığında birbirlerinin neredeyse aynı ama uzunca yıllar bakıldığında ise ortada bir otomobil ve hurda arasındaki kadar açık ve net bir fark....

    umarım anlayabilmişsinizdir demek istediğimi....

    saygılarımla...

    Arkadaşım söylediğim çok basit değil mi, kulağını neden ters tutuyorsun.
    Diyorum ki, bu kadar kullanıcıyı düşünen bir üretici maliyeti 250-300 TL'yi geçmeyecek yalıtım malzemesini neden kullanıcısından esirger?

    Kusura bakmayın yalıtım bir araba bazı insanlar için motorun performansının bile önünde...
    Birini milyon dolarlarla üretilen bir arge çalışması, biri de bir basit yalıtım uygulaması.
    Neden uygulamadığını sen değil, hiç bir üreticinin Ceo'su da bana açıklayamaz.
    Bunlar bu adamların paradoksları...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    760 Ld

    Bu BMW mi? 760 d yok yanlız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    760 Ld

    Bu BMW mi? 760 d yok yanlız

    Eski kasada vardi. 765 Ld miydi yoksa?

    5000cc'den sonrasini karistiriyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda Golf 7 TDI ı test edenler çok sessiz olduğunu ve yalıtımının çok başarılı olduğunu yazmışlardı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    1: 2,2 i-CTDi
    2:d-4d

    sessizlik uzerine çalışma yapan ve titreşim ile birlikte sesi absorbe eden yöntemleri kullanan japonlar.

    Daha kolaı var birazcık yalıtım yapmayı da denerlerse motor sesinden iki kat daha fazla yol kat etmiş olurlar.
    Bu kadar kafayı motorla bozacaklarına yalıtımdan kaçmasınlar, c sınıfı hiçbir araçta yalıtım yok sıfır, hatta D lerde bile.

    teknoloji işin kolayına kaçmak değildir işin kalbine inerek sorunun kaynağından yok etmektir, tuketimi ilk olarak motorun az yakması ile performansı ilk olarak motorun seri olması ile yalıtımıda ilk olarak motorun daha az ses uretmesi ile çözmek demektir, seri olsun diye 2 adet turbo bir adet kompressör eklerseniz ses yalıtımı için 150 kg yalıtım malzemesi kullanırsanız çok tuketen bir aracınız olur hadi az tuketmesi içinde basıncı artırırsanız işte sürekli sorun çıkartacak bir otomobil. uzaktan bakıldığında birbirlerinin neredeyse aynı ama uzunca yıllar bakıldığında ise ortada bir otomobil ve hurda arasındaki kadar açık ve net bir fark....

    umarım anlayabilmişsinizdir demek istediğimi....

    saygılarımla...

    Arkadaşım söylediğim çok basit değil mi, kulağını neden ters tutuyorsun.
    Diyorum ki, bu kadar kullanıcıyı düşünen bir üretici maliyeti 250-300 TL'yi geçmeyecek yalıtım malzemesini neden kullanıcısından esirger?

    Kusura bakmayın yalıtım bir araba bazı insanlar için motorun performansının bile önünde...
    Birini milyon dolarlarla üretilen bir arge çalışması, biri de bir basit yalıtım uygulaması.
    Neden uygulamadığını sen değil, hiç bir üreticinin Ceo'su da bana açıklayamaz.
    Bunlar bu adamların paradoksları...

    Paradox lari mi? :-) peki tamam oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşın d4d corollasını vizeye götürmüştüm..adam nerdeyse dizel olduğuna inanmayacaktı.benzinli kadar sessiz demişti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    ...


    Nedir peki, kullanıcısına bu kadar değer veren markaların yalıtımdan kaçmalarının nedeni?
    Tezat değil mi bu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    ...


    Nedir peki, kullanıcısına bu kadar değer veren markaların yalıtımdan kaçmalarının nedeni?
    Tezat değil mi bu?


    hocam japon otomobillerinden bir örnek alalım misal honda,

    "c sınıfı bir araç olsun yalıtımdan şikayet etmemiz için"

    civic

    adam c sınıfı bir araç üretiyor enjektörler bosch vs ayarında birşey değil gidip çok daha pahalı keihin kullanıyor
    bujide gidip en pahalı seriden ngk kullanıyor her parçayı bu şekilde saymama luzum yok sensörler balatalar srs sistemleri yayaya çarptığınızda bile az hasar vermeniz için araçta olacak herşeyi en iyisini en uzun ömürlüsünü kim üretiyorsa onu seçiyor ancak bu aracı satabilmesi için c sınıfları ile fiyat konusunda rekbet etmei gerekiyor kardan kısıyor ama yetmiyor diğerleri hakikaten ucuz araç üretiyor madem c sınıfı ürettik diyor kaliteden kısmak yerine güvenlikten ödün vermek yerine gidip yalıtım malzemesini kısıyor,

    ben bunu alkışlıyorum ve varsın biraz yol hırıltısını alsın ama benim bobinim 300bin 500 binkm bana dokunmasın enjektörlerim 1 milyon km bana dokunmasın trigerim 100binden önce benim kafamı meşkul etmesin yeterki diyorum ve civic tercih ediyorum...

    bazı arkadaşlarım ben bunlarla uğraşabilirim bana biraz daha sessiz araç olsun içi dokununca yumuşacık olsun biraz forsum olsun canım diyor başka bir araç tercih ediyor sonsuz saygı duyuyorum sonuç itibari ile sevkler ve renkler tartışılmaz onun seçimi onun kıstaslarına göre olacak benim seçimim ise bana göre...

    sizin tezinizi çürütmek veyahut seçiminizi eleştirmek için değil cevaplarım yanlış anlamayın lütfen... sonuç itibari ile bugünki teknoloji ile hakikaten kötü araba yok gibi önemli olan verdiğimiz paranın karşılığını isteklerimiz yönünde almak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sedat.

    Konu neredeyse 7 Yillik.. Ben yinede yazayim benim bildigim en sessiz Dizel Ford Focus'ta kullanilan bi motor vardi En sessiz olani o motor seçilmişti.. Bi Araba teknolojisi dergisinde okumuştum..

    Ne kadar doğru bilmem..


    Çok dizel araba gördüm ve kullandım. Şimdi de dizel corsa kullanıcısıyım. Şimdiye kadar gördüğüm en sessiz dizel yeni focus. Bu arabadan daha sessiz bir dizel olduğunu sanmıyorum. Arabayı benzinli sandım ilk başta. Arkadaşım dizel olduğunu söyleyince acayip şaşırdım. Ne içeri ne dışarı ses vermiyor kesinlikle.

    Bmw ve mercedes in yeni modellerini bilmem fakat diğer dizeller içerisinde açık ara en sessiz focus diyorum. Toyota falan hikaye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 21 Eylül 2013; 19:57:20 >
  • Mitsubishi DI-D motorlari gercekten sessiz ve ekonomik motorlar.
  • Kesinlikle İnfiniti
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.