Şimdi Ara

En İyi Honda Servisi Sizce Hangisi? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
159
Cevap
5
Favori
49.674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yetkili servisler eşdeğer yan sanayi ürünleri hondanın ürettiği orijinal yedek parçalarla aynı fiyata satamazlar. Honda TR buna müsade etmemeli, böyle bir şikayet neticesinde gereğini yapmalı. Bu şekilde yaptırımlar mevcuttur kanaatimce.
    Bir başka bakış açısına göreyse, yan sanayi ürünler gerçekten orijinalinin yerini hem işlev hem de dayanıklılık açısından tutuyorsa, hayati önem taşıyan bir parça değilse fiyatı da cazip tutularak kullanılabilir, bunun şikayet konusu olacağını sanmıyorum.
    Sonuçta serviste değişimi yapılan tüm parçalar garantilidir.
  • Düşüncene saygı duyarım,

    Hani yetkili servisler orjinal yedek parça harici kullanmayın diyorlardı, yllardır. Neticede herkes tercihi doğrultusunda bir servise gitmekte özgürdür, ama özel servislerinde 2007 den itibaren kullanmış olduğu parçaların da GARANTi kapsamında (faturalı üründe) değişim yaptığını unutmayalım. Sana katılıyorum.

    Yan sanayi ürün serviste mesela 50 birim ise, aynı ürün dışarıda 30 birim ise mantık hangisini tercih etmeli!
    Demirci arkadaş kanunlar değişti ve bunu çok az arkadaş biliyor.
  • yetkili servisler soruyor da zaten elimde bu parça da var şu fiyata diye ona göre takıyor
    gerçi yetkili servislerin savunulacak bir tarafı yok ama bu konu böyle
  • Sevgili throlll,

    Bende senin gibi Honda düşkünü biriyim ve biz ailecek 80 den beri yani 27 yıldır honda kullanıyoruz. Daha Türkiye'de Honda araçları yok iken yurt dışından Civic SL HB 1.3 lt. motor kodu EN4 temin ettik. Ben bildiklerimi sizlerle paylaşmak için yazdım. Kimseyi rencide etmek için değil.

    http://www.zaman.com.tr/webapp-tr/haber.do?haberno=449538



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi power_nippon -- 22 Mayıs 2007; 0:05:36 >
  • arkadaslar yazdiklariniza bakarak su sonuca variyorum; orijinal parca her zaman daha kalitelidir ve daha pahalidir. bu onerme dogru mu acaba diye soruyorum ? ama bunun cevabini nasil verebilirsiniz ki, parcadan parcaya degisebilir. ayrica kanunda yan sanayi parca icin orijinal parcanin esdegeri olmasi gerek diyor degil mi, bunu nereden bilecegiz. takilacak parcanin kayitlarini mi inceleyecegiz, sertifika mı soracagiz. adam icabinda kullanilmis parca bile takabilir, bunu da bilemezsin. parca uzerinde seri no, uretim no vs gibi veriler varsa ve bunlar faturaya islenirse durum daha saglam olabilir. hukuki bir durumda da elin guclenir. ama normal isleyis nasil bilmiyorum.

    otomobil tamirciligi oldukca teknik bir is, isinin saglam olmasini istiyorsan; ya guvendigin birine gideceksin, ya da teknik bilgin cok iyi olacak. ama teknik bilgi de yetmez, her yedek parcanin kalitesini olcemezsin. en guzeli, takilan parcanin esdeger parca oldugunun belgelenmesi, faturada takilan parcanin tam olarak tespitini saglayan seri no vs bilgisinin olmasidir. tabi bu durumun da aciklari yok degil... nihayetinde bir nebze de olsa guvenmek gerekiyor. kimseyi uckagitcilikla itham etmiyorum, bilakis kendi isimi saglama almaliyim diye dusunuyorum.




  • herkesin memnuniyet kriterleri farlıdır, kiminin memnun olduğu yerde kimi memnun olmaz. ben şenoğlu hondadan memnunum, ilgi alaka çok iyi, serviste çok rahatlıkla aracımın yanına gidip usta ile konuşabiliyorum, araca neler yapıldığına bakabiliyorum kimse de bana servise girmek yasak bekleme bölümünde bekleyin demiyor. ayrıca servis sahibi Orhan Şenoğlu antalyada tanınan ve sevilen bir kişi, ticarette ki dürüstlüğü ve hizmet anlayışı ile sıfırdan bu noktaya gelmiş bir kişidir.

    servisler yan sanayi kullanabiliyorlarsa bunu müşterinin tercihine sunmaları gerekir. tabi burada servisin güvenilirliği ön plana çıkıyor. orjinal taktım deyip yan sanayi takması oldukça riskli bir hareket olur, çünkü her parçanın bir kodu ve barkodu vardır. faturadaki numaradan orjinal olup olmadığı belirlenebilir diye düşünüyorum. eğer yanılıyorsam işte o zaman yandık




  • quote:

    Orjinalden alıntı: power_nippon

    Sevgili throlll,

    Bende senin gibi Honda düşkünü biriyim ve biz ailecek 80 den beri yani 27 yıldır honda kullanıyoruz. Daha Türkiye'de Honda araçları yok iken yurt dışından Civic SL HB 1.3 lt. motor kodu EN4 temin ettik. Ben bildiklerimi sizlerle paylaşmak için yazdım. Kimseyi rencide etmek için değil.

    http://www.zaman.com.tr/webapp-tr/haber.do?haberno=449538




    sevgili nippon

    benim kadar yetkili servislerden nefret edemessin inan bana çok çektim

    ama açık konuşayım senin bütün mesajlarında antlayadaki özel servisten bahsetmen beni rahatsız eden

    quote:

    Orjinalden alıntı: power_nippon


    Estagfurullah üstad, emege ve bilgiye özellikle ekonomik olmasına sonsuz saygı. Sizin bir de Sony marka oto muzik sisteminde vermiş olduğunuz fiyatlar bayağı cazip, mesela CDX-GT 414U fiaytı 334 YTL olarak verdiniz, birde bandurollü yani 2 garantili ürün, temin etmede bana yardımcı oldunuz.
    firmanızın web siteside bayağı iyi olmuş.



    mese bu msjın bana komik geldi birde bandrollü yani 2 yıl garatili
    bi ara şahan gerçek kesit adlı programın taklidini yapıyordu ona benzemiş biraz
    yanılıyorsam kusura bakma ama zaten sen öyle olsan da yanılıyorsun diyecen ama dün geceki msj bombardımanını gören herkes eminim benim gibi düşünmüştür




  • Servisin kalitesi bir yana, aynı işlem için talep edilen fiyatlar arasında da ciddi denebilecek farklar oluyor. Bugün 2 ayrı servisi arayıp Honda City için 20.000 km bakım fiyatı aldım. Standart işlemler için biri 190 YTL, diğeri 260 YTL fiyat söyledi. Bu normal mi şimdi?
  • Foruma yoğunluktan iki haftadır giremedim. En son aracımı boya koruma yapmak üzere Damla'ya bıraktığımı söylemiştim. Bırakmaz olaydım! Akşam arabamı almak üzere hanımla birlikte servise gittik. Ben belgeleri imzalarken eşim arabaya bakıyordu, beni yanına çağırdı ve bir de ne göreyim, arabanın tampon çizik. Bu ne diye sordum, önce biri zaten çizikti dedi. Ben ısrar edince arabada çizik olmadığına başka biri "pasta cila sırasında boya atmıştır" dedi, bir başkası "biz çizsek hemen kapatırdık zaten" dedi.Cumartesi akşam saati olduğu için herkes çıkmak üzereydi ben de fazla üstlerine gitmedim. Bunların yanısıra bir de ustalar yağlı elleriyle arabanın bazı kısımlarında simsiyah leke bırakmışlar. Servisten sinirli bir şekilde çıktıktan sonra gözüm km ye takıldı. Verirken baktığım km ile o anki arasında 43 km fark vardı. Yolun sağına çektim hemen, 50 mt gerideki servise gittim, durumu söyledim inanmadılar ve yanıma km ye bakmak için bir usta verdiler. Usta baktı km ye ve telefon açtı, sonra telefonu bana uzattı, servis müşteri temsilcilerinden biri pazartesi gelmemi istedi. Pazartesi gittim, yetkili araca baktı ve "size koltuk koruma yapalım, bir de tampona rötüş yapalım bizden olsun" dedi.
    Nedir bu lakayitlik, bu vurdum duymazlık anlamıyorum.
    Şimdilik aracımı o servise bir daha götürmeyi düşünmüyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: emr_78

    topkapıda ozguragacik.
    E-5 Karayolu Üzeri Londra Asfaltı. Vatan computera varmadan.



    Sağolasın
  • Bu arada aracın ilk nazarlığı dediğimiz bir olay yaşadık, lastik yanaktan patladı(görünmez kaza). Yeni lastik almak zorunda kaldım ama lastik de çok pahalıymış, Bridgestone Potenza 215 YTL ye geldi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozguragacik

    Foruma yoğunluktan iki haftadır giremedim. En son aracımı boya koruma yapmak üzere Damla'ya bıraktığımı söylemiştim. Bırakmaz olaydım! Akşam arabamı almak üzere hanımla birlikte servise gittik. Ben belgeleri imzalarken eşim arabaya bakıyordu, beni yanına çağırdı ve bir de ne göreyim, arabanın tampon çizik. Bu ne diye sordum, önce biri zaten çizikti dedi. Ben ısrar edince arabada çizik olmadığına başka biri "pasta cila sırasında boya atmıştır" dedi, bir başkası "biz çizsek hemen kapatırdık zaten" dedi.Cumartesi akşam saati olduğu için herkes çıkmak üzereydi ben de fazla üstlerine gitmedim. Bunların yanısıra bir de ustalar yağlı elleriyle arabanın bazı kısımlarında simsiyah leke bırakmışlar. Servisten sinirli bir şekilde çıktıktan sonra gözüm km ye takıldı. Verirken baktığım km ile o anki arasında 43 km fark vardı. Yolun sağına çektim hemen, 50 mt gerideki servise gittim, durumu söyledim inanmadılar ve yanıma km ye bakmak için bir usta verdiler. Usta baktı km ye ve telefon açtı, sonra telefonu bana uzattı, servis müşteri temsilcilerinden biri pazartesi gelmemi istedi. Pazartesi gittim, yetkili araca baktı ve "size koltuk koruma yapalım, bir de tampona rötüş yapalım bizden olsun" dedi.
    Nedir bu lakayitlik, bu vurdum duymazlık anlamıyorum.
    Şimdilik aracımı o servise bir daha götürmeyi düşünmüyorum.



    Çok saçma bir durum, adamlar arabayla test sürüşüne mi çıktılar acaba? Daha ileri gidip Honda Tr ye bildirmeli...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: demircim


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozguragacik

    Foruma yoğunluktan iki haftadır giremedim. En son aracımı boya koruma yapmak üzere Damla'ya bıraktığımı söylemiştim. Bırakmaz olaydım! Akşam arabamı almak üzere hanımla birlikte servise gittik. Ben belgeleri imzalarken eşim arabaya bakıyordu, beni yanına çağırdı ve bir de ne göreyim, arabanın tampon çizik. Bu ne diye sordum, önce biri zaten çizikti dedi. Ben ısrar edince arabada çizik olmadığına başka biri "pasta cila sırasında boya atmıştır" dedi, bir başkası "biz çizsek hemen kapatırdık zaten" dedi.Cumartesi akşam saati olduğu için herkes çıkmak üzereydi ben de fazla üstlerine gitmedim. Bunların yanısıra bir de ustalar yağlı elleriyle arabanın bazı kısımlarında simsiyah leke bırakmışlar. Servisten sinirli bir şekilde çıktıktan sonra gözüm km ye takıldı. Verirken baktığım km ile o anki arasında 43 km fark vardı. Yolun sağına çektim hemen, 50 mt gerideki servise gittim, durumu söyledim inanmadılar ve yanıma km ye bakmak için bir usta verdiler. Usta baktı km ye ve telefon açtı, sonra telefonu bana uzattı, servis müşteri temsilcilerinden biri pazartesi gelmemi istedi. Pazartesi gittim, yetkili araca baktı ve "size koltuk koruma yapalım, bir de tampona rötüş yapalım bizden olsun" dedi.
    Nedir bu lakayitlik, bu vurdum duymazlık anlamıyorum.
    Şimdilik aracımı o servise bir daha götürmeyi düşünmüyorum.



    Çok saçma bir durum, adamlar arabayla test sürüşüne mi çıktılar acaba? Daha ileri gidip Honda Tr ye bildirmeli...


    Test sürüşü yapsalar bile 15 km yi geçemezler ki zaten boya korumadan sonra neyini test edecekler. Kendileri kaybediyor, evime 5 dakika mesafede olmasına rağmen bir daha gitmeyeceğim.




  • Test sürüşünden kastım yeni müşterilere arabayı denetmekti. Hiç hoş olmayan bir durum. Kendileri kaybederler elbette, nasıl telafi ederler bilmiyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oflazca

    Servisin kalitesi bir yana, aynı işlem için talep edilen fiyatlar arasında da ciddi denebilecek farklar oluyor. Bugün 2 ayrı servisi arayıp Honda City için 20.000 km bakım fiyatı aldım. Standart işlemler için biri 190 YTL, diğeri 260 YTL fiyat söyledi. Bu normal mi şimdi?



    Tabi ki normal değil, bunlardan kesin teklif alıp Honda'ya bildirmek lazım.
  • Arkadaşlar senelerdir şahsen test ettiğimi söyleyeyim. Anadolu yakasında Mutluhan'ın üzerine tanımam. Hiç bir sorun yaşamadım. Aksine çok mumnunum. Ama damla her konuda rezil diyorum.
  • ozel servis olacak ama ben bostanci sanayideki ikiler honda servisinden cok memnun oldugumu paylasmak isterim.
  • Başka bir arkadaş da Mutluhan'dan çok şikayetçi. Anladığım kadarıyla şans işi biraz.

    quote:

    Orjinalden alıntı: derinmavi34

    Arkadaşlar senelerdir şahsen test ettiğimi söyleyeyim. Anadolu yakasında Mutluhan'ın üzerine tanımam. Hiç bir sorun yaşamadım. Aksine çok mumnunum. Ama damla her konuda rezil diyorum.
  • slm avrupa yakasında en iyisi park en kötüsü cem derim
  • bana en yakın servis ayışığı ama sadece iki kez tecrübe ettim pişman oldum, yıllarca eskişehir ufuku kullandım hiç sıkıntı çelmedim...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.