Şimdi Ara

en az yakıt tüketen disel araç hangisi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
18.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pluriel m.C.k gecmiş olsun.
    Ben depoyu dun fullemiştim. 108km yapmısım hala depo full gosteriyo.
    Bakalım yarım bidaha aynı yerden fulleyecem. Yazarım ne kadar yaktıgını.
    Normalde gunluk gittigim yol 20kmgidis 20km donus. Ancak bu aralar fazla gezdim heralde.4 gunde km 430km ye gelmiş :)
    Birde ankarada heryerde alt-ust gecit oldugu için kırmızı ısık pek yok o yuzden istanbula gore az yakıyo diyolar.
    Simdiye kadar 430km için depodaki cok az yakıt+opetten 50ytl yakıt aldık 322kmde depoyu totalden fulledik. Depo hala full.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Se®k@n -- 28 Mayıs 2005, 19:19:10 >
  • 90 yada 100 binlira yakan araç yokmu hangisidir
  • 4o litre mazotla 720km yapan C3 ler var.. motor iyi şarj olunca gerçekten çok iyi oluyorlar..
  • punto 1.3 multijet yakmıyor nerdeyse.....
  • size güncel bilgiler veriyorum.

    9 mayıs 2005: 865 km.de 87 ytl,41 lt. 100.500. tl/km

    24 mayıs 2005:871 km.de 85 ytl,41lt. 97.600. tl/km

    yarısı şehiriçidir.

    2004 punto multijet,total,39.000.km
  • 151 km gitmisim 18.25 Ytl ve 8.8litre yakmıs.
    Buda 100km de 5.83 litre yapıyor. bunun yaklasık 50kmsini 120-130km hızda cevreyolunda gittim. Gerikalan 100km sini sehir içinde gittim. Cevre yolunda bu hızda gitmeseydim daha dusuk cıkardı eminin.
    JackDaniels abi senin araba niye fazla yakıyor anlamadım. Cokmu devirli kullanıyosun. Ben 3000 civarı vites degistiriyorum. Bu arada ben total-exelium kullanıyorum :)
  • zaten 3000 in altında değiştirdiğinde devir çok düşüyor.eğer sendede düşüyorsa kavramasını düşürt biraz o zaman fazla devirden düşürmezsin.ben 3000-3500 arasında değiştiriyorum.ama dediğim gibi benim gittiğim mesafe 5 km.hemen işe varıyorum motor ısınmıyor bile.
  • 3000 devirde degistirince, ibre 2000 devir civarına geliyor. 2000 devir altıda biraz cansız kalıyor. sakin kullanımda boyle ama hızlanırken ve sollamalarda 3500-4000 devirleri goruyorum.
    Bu arada klima cekisi neredeyse hiç etkilemiyor, ben performansta dusme hissetmiyorum. Mareada klima acıkken araba cekmiyodu hiç. Gerci normaldede cekmiyodu ya neyse
    Anlasılan getz sehir içi 5,5 - 6 litre yakacak bu gidisle. Belki biraz daha dusebilir ama fazlasını beklemiyorum.
    Uzun yolda ne kadar yakar merak ediyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: @ng@r@lı

    3000 devirde degistirince, ibre 2000 devir civarına geliyor. 2000 devir altıda biraz cansız kalıyor. sakin kullanımda boyle ama hızlanırken ve sollamalarda 3500-4000 devirleri goruyorum.
    Bu arada klima cekisi neredeyse hiç etkilemiyor, ben performansta dusme hissetmiyorum. Mareada klima acıkken araba cekmiyodu hiç. Gerci normaldede cekmiyodu ya neyse
    Anlasılan getz sehir içi 5,5 - 6 litre yakacak bu gidisle. Belki biraz daha dusebilir ama fazlasını beklemiyorum.
    Uzun yolda ne kadar yakar merak ediyorum.

    uzun yolda aracın yüklü olursa 5 civarı yakarsın tabi kullanımına bağlı.
    arkadaşın getz crdi ile 90 km yol yaptık zamanında.
    ortalama 13lt yakmıştık
    ama hayvan gibi kullandık orası ayrı.
    90 sabitle 4 civarı oluyor




  • cok iyiymiş. 5litre yaksa 45 litre depo 900km yapıyo. SUPER :)
  • angaralı senin geri vites geçişleri nasıl zorlanıyomsun.bende problem çıkıyoda ama servis düz dişili olduğu için normal olduğunu söyledi.
  • Vites kolu kısa oldugu için vites geçisteri birbirine cok yakın.Alısana kadar tum vitesler zor geldi ama simdi alıstım.2 yerine hep 4 e atıyodum :)
    Geri vitese kolay geciyor. bende sorun yok simdilik allaha sukur.
  • Abi walla peugeot 307'dilerde baya az yakıyo..Ayrıca Renoult Clio 45 litre depo ile uzun yolda 700-800 arası yapıyo...Şehir içi ise 600 civarı yakıyo...Ayrıca arkadaşlar clio 1.5 diesel'le megane 1.5 dieselde aynı mtorun olduğunu duydum..Doğruluğu warmı acaba?
  • clio 1.5 dcilerde 2 motor vardır.
    65 bglik renault kangoolarda kullanılır.
    80 bglik 2. motor ise meganelarda da kullanılmaktadır.
    yakın zamanda 106 bg 1.5 dci motorlar TR'ye gelecektir
  • clio symboller az yakıyormuş
  • CITROEN her modelı COOKK az yakıyor...!!!
  • küçük dizel otomobillerin hepsi aynı şartlar altında birbirine yakın tüketim değerlerine sahipler.

    eğer bu araçları kıyaslamak lazımsa performanslarına,donanımlarına,fiyatlarına ,işletme giderlerine bakmak daha bilgilendirici olacaktır.
  • clio symbol 1.5 dci 2004 total 24000km
    şehir içi kullanımda 15-20 km sonra 2-3 saat ara ortalama günlük 40-50 km
    ışık yanmaya başladığında 20 mil mazot aldım 150km oldu daha ışık yanmadı sanırım km 0,13kr denk geliyor şehirler arası denemeye fırsatım olmadı işallah 15 gün sonra deniycem
  • Fransız tasarımı genelde az yakıt tüketimi sunar.
    peugeot,citroen ve renault tan başkası olamayacağı kesin
    ama reno motor hacmini 1.5 l nin altına indirmediği için citroen veya peugeot.
  • arkadaslar ben fiesta kullaniyorum sehir icinde gayet hasin bir kullanimla ortalama 120 ykr yak1yorum. sehir disinda ise en son tecrubem bodrum ankarayi yarim depoyla gelmem oldu (yarim depoadan biraz fazla olabilir. ama cok az). tam bir rakam veremem ama bodrum ankara 780 km. siz hesaplayin artik depom 40 lt...
    Ve biliyorum ki fiesta ve focus la ayni motora sahip, opel ler de gayet az yakmaktadir. focus da kullaniyorum sonuclar cok farkli degil fiesta ya gore cok cok buyuk sasi ye ragmen focus da gayet az yakiyor. Bunu tdci motora baglayabilirsiniz. esasinda common rail teknolojisi ne turbo sarj1nda eklenmesi henuz digerlerinin yanindan bile esemeyecegi duzeyde tasarruf saglamakta. ayrica Ford markasinin diger olumlu ozelliklerinden bahsetmeye de gerek yoktur sanirim.
    netice itibariyle butun dizel motorlar asagi yukari ayni ama. common rail veya compressor sahibi motorlarin daha az yakmasi kacinilmaz. cok ciddi arastirma yapmisligima dayanarak soyleyebilirim ki su an piyasanin en az yakan dizel opel corsa cdti, 2. si fiesta tdci. bu araclarin ikisi de avrupa malidir. ve guvenlik bakimindan hicbir kore veya japonla kiyaslanamaz. fiat konusunda bilgim yok o nedenle yorum yapmak istemiyorum ancak hyundai kullanmisligim var. yakit tuketimi meselesini tek faktor olarak kabul etmedigim icin o araci hicbir sekilde onermem.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.