Şimdi Ara

Emniyetten Arandım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
5.081
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dolandırıcıdı mıdır yoksa doğrumudur bilmem üniversite okuduğum şehirin emniyet müdürlüğünden aradığını iddia eden biri tarafından uyandırıldım sadece savcılıktan belgeniz var şuan şehirde misiniz dedi ve okuduğum bölümü sordu sonra şuan bulunduğum adresi sorup kağıt elinize ulaşır diyip kapadı e devlete bakıyorum üstüme olan bir dava filan göremiyorum savcılıktan ne kağıdı gelebilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Sene 2019 çalışıyorum, bir cep telefonundan arandım.

    Kendisini polis memuru olarak tanıtan birisi, hakkımda bir kaç bilgi söyledi ve doğruydu.

    Ben de polis cepten mi arar ulan, s...tir git başkasını dolandır diyip kapattım.

    Üzerine whatsapp tan yazdı, kardeşim ben polisim bilmem ne polis karakolunu arayıp beni isteyin, aksi halde akşam evinizden aldıracağım dedi ve adresimi de yazdıi?

    Aradım, harbiden de öyle biri varmış.. Neyse aktardılar, dedim böyle böyle ben dolandırıcısınz sandım memur bey.

    Adam da dedi ki; kardeşim sövmeden önce bi dinleseydin bee  

    Kusura bakma dedim, başıma daha önce gelmedi böyle bir şey sonuçta.. Adam harbiden polis memuru ve bilgileri neredeyse benimle aynı olan birini arıyor(bıçaklı adam yaralama), neyse ben olmadığımı anladı telefonda(bir kaç bilgi sordu daha detaylı)..

    Ondan sonra dedi ki; tamam kardeşim, seni de heyecanlandırdık kusura bakma.. Elimdeki listede yaklaşık 20 tane daha senin isim/soyisminden var, şimdi biraz da onları heyecanlandırayım, illa denk gelecek diyip kapattı. Allah benden sonrakilere de yardım etsin dedim ne diyim   


    Demem o ki; öyle bir iddiası varsa karakolu/emniyet müdürlüğünü arayıp öğrenin.

  • emniyet olsaydı zaten senin ne bölüm okuduğuna bakamazlar mı hocam?

  • Bilmiyorum ki hocam emniyet müdürlüğü diyince kişisel bilgi sormayınca güvenip verdim sadece adresimle okuduğum bölümü sordu kağıt elinize geçer bir kaç güne dedi dolandırıcı bölümüm ve ev adresimle ne yapabilir ki veyahut savcılıkla ne işim olabilir aklıma tek şey takıldığım face gruplarında birbirimizle küfürlü konuşuyoruz biri şikayet mi etti beni o zaman uyapta dava gözükmez mi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: camel paketindeki camel

    Bilmiyorum ki hocam emniyet müdürlüğü diyince kişisel bilgi sormayınca güvenip verdim sadece adresimle okuduğum bölümü sordu kağıt elinize geçer bir kaç güne dedi dolandırıcı bölümüm ve ev adresimle ne yapabilir ki veyahut savcılıkla ne işim olabilir aklıma tek şey takıldığım face gruplarında birbirimizle küfürlü konuşuyoruz biri şikayet mi etti beni o zaman uyapta dava gözükmez mi

    bilmiyorum hocam



    küfürlü konuşmalardan kaçınmak lazım her ihitmle karşı..

  • Arayan numarayı yazıyorum emniyet müdürlüğünün numarası olarak gözükmüyor iş emniyet ve ilçe karakolunun numarası farklı şuan farklı bir ildeyim buranın emniyet müdürlüğüne gitsem cevap alabilir miyim acaba




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi camel paketindeki camel -- 17 Mart 2021; 12:33:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sosyal mecralarda elinizden geldiğince kimseye küfür etmeyin ve taraflı yorumlar yapmayın. bir şey olacağından değil de başınız ağrır şikayet durumunda insanı uğraştırması bile mide bulandırır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: camel paketindeki camel

    Arayan numarayı yazıyorum emniyet müdürlüğünün numarası olarak gözükmüyor iş emniyet ve ilçe karakolunun numarası farklı şuan farklı bir ildeyim buranın emniyet müdürlüğüne gitsem cevap alabilir miyim acaba

    bilmyiorum hocam istiyorsan gidip sor

  • quote:

    Orijinalden alıntı: camel paketindeki camel

    Arayan numarayı yazıyorum emniyet müdürlüğünün numarası olarak gözükmüyor iş emniyet ve ilçe karakolunun numarası farklı şuan farklı bir ildeyim buranın emniyet müdürlüğüne gitsem cevap alabilir miyim acaba

    Kafanda kurt kalmasın hocam git bi soruştur bence


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adres de kişisel bilgidir, kapınızı iyi kilitleyin.
    Bizi bir kere gerçek polis aradı dolandırıcı muamelesi yaptık adama sonra sabit numaradan aradı öyle görüştük.
  • furkanta_resmi kullanıcısına yanıt

    Sabit numaradan aradı hocam zaten şahsi numara yada farklı tarz numara olsam yav he he diyip geçerdim de. Dolandırıcı olsa ayrı dert gerçek polis olsa ayrı dert


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E devletten çıkmaz dosya daha soruşturma aşamasında, kovuşturma aşamasında e devletten dosyanı görebilirsin. Veya vatandaş uyaptan bakabilirsin.
  • camel paketindeki camel kullanıcısına yanıt
    Sabitse sorgulatabilirsiniz, muhtemelen birden fazla çıkışları vardır. Geri aradığınızda santrale düşmüyorsa aradığını iddia ettiği emniyeti bürosunu arayıp sorabilirsiniz. 2.5 sene alarm sektöründe çalıştım her günün polislerle iletişim halinde geçti, dolandırıcılık da fazla olduğu icin yardımcı olacaklardır.
  • furkanta_resmi kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam işin kötü yanı dolandırıcı olsa bir dert gerçek savcılık kağıdı olsa ayrı dert.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sene 2019 çalışıyorum, bir cep telefonundan arandım.

    Kendisini polis memuru olarak tanıtan birisi, hakkımda bir kaç bilgi söyledi ve doğruydu.

    Ben de polis cepten mi arar ulan, s...tir git başkasını dolandır diyip kapattım.

    Üzerine whatsapp tan yazdı, kardeşim ben polisim bilmem ne polis karakolunu arayıp beni isteyin, aksi halde akşam evinizden aldıracağım dedi ve adresimi de yazdıi?

    Aradım, harbiden de öyle biri varmış.. Neyse aktardılar, dedim böyle böyle ben dolandırıcısınz sandım memur bey.

    Adam da dedi ki; kardeşim sövmeden önce bi dinleseydin bee  

    Kusura bakma dedim, başıma daha önce gelmedi böyle bir şey sonuçta.. Adam harbiden polis memuru ve bilgileri neredeyse benimle aynı olan birini arıyor(bıçaklı adam yaralama), neyse ben olmadığımı anladı telefonda(bir kaç bilgi sordu daha detaylı)..

    Ondan sonra dedi ki; tamam kardeşim, seni de heyecanlandırdık kusura bakma.. Elimdeki listede yaklaşık 20 tane daha senin isim/soyisminden var, şimdi biraz da onları heyecanlandırayım, illa denk gelecek diyip kapattı. Allah benden sonrakilere de yardım etsin dedim ne diyim   


    Demem o ki; öyle bir iddiası varsa karakolu/emniyet müdürlüğünü arayıp öğrenin.





  • Hocam farklı bir ildeyim şuan bulunduğum yerin karakoluna gitsem ne olur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yardım eden çıkarsa çok sevinirim
    Beni üniversite okuduğum şehirde aradılar öğrenci gözüküyorsun memleketindeysen adresini ver dedi bende verdim bundan sonrası benim beynimden silindi korkudan şuan o şehre gitme imkanım yok ne yapmam lazım burda ki karakola yada adliyeye mi gitmem lazım yoksa savcılık kağıdını verdiğim adrese mi yollayacaklar ileride sen çağrılmışsın ama gelmemişsin diyip yaka paça almasınlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün yaşadığım ilçede ki emniyetten arandım gerçekten polismiş pazartesi için beni çağırdı asayiş bürodayım yanıma gelir beyan verirsin dedi çağrılma sebebimi sordum bende bilmiyorum ki dedi. Naptığımı bile bilmiyorum kimseyle tartışmadım kimsede bana sana dava açacağım demedi hem suçumu bilmeme stresi hemde evdekilerin acaba ne yaptın diye üstüme gelip bağrımaları çıldırmak üzereyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.