Şimdi Ara

Emme ve egzos valfleri neden değişmesi gerekir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
2.015
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler bugün aracımız servisteydi. Araç opel astra h benzinli 6 yaşında.

    Bakım( bujiler,filtre değişimi vs) + Triger + V kayışı değiştirildi.

    Faturaya ayrıca şunu yazmışlar.

    ARACIN EMME VE EKSOZ DİŞLİSİ
    KÜLBÜTÖR KAPAK CONTASI
    EMME VE EKSOZ VALFLERİ

    Değişmesi gerekiyor diye. Aracı servise götüren kişiye değişse iyi olur demişler. Ben onay vermedim ve değiştirilmedi. Servis ise değişmemesi durumunda olacakları söylememiş. Siz bilirsiniz gibisinden geçiştirmişler.

    Konuya vakıf değilim. Problem nedir? Cidden değişmesi gerekir mi?



  • Yardimci olabilecek yok mu ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüp var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: usb

    Tüp var mı?

    Var hocam. Lanzirenzo tup var. Aracta sorun yok ama gorunen. Neye gore degiselim demis olabilirler?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • emme ve eksoz dişlisi demişsin sanırım bu eksantrik dişlisi oluyo , eğer araç sabah soğuk çalıştırmada ses çıkarmıyosa tırtırtır diye bence gerek yok ama şuda var eğer o dişli yağlı dişliyse yani vvt-i gibi olan dişliyse açı kaydırıyosa ve bozulursa bu sefer trigeri sökmeleri gerekicek ve triger sökülürse geri takma şansı yok teniden yeni triger takmaları gerek

    külbitör kapak contası değiştimek istemişlerse yağ kaçırıyodur ,orjinal serviste değişmene gerek yok çok pahalı olur dışarda değiştirebilirsin ama ustaya söyle bally sürmesin cunki contayı eritiyor mümkünse hatta 1 tüpde ısıya dayanıklı silikon al onu süsün eğer sürecekse (kırmızı olur genelde o silikonun rengi)

    valfleri neden değişmek istediklerini anlayamadım ama opellerde belki lpg takınca kronik sorun olarak erime flan yapmış olabilir ama bi sormak gerek neden değişçekler diye ,

    eğer bi sorun varsa bildiğim kadarı ile yine valf kapaklarını değiştirmek için triger sökülüyo ve yine sökülen triger yeniden takılmaz yeni triger takmak gerekir , sökük trigeri geri takmak için çok sağlam usta olması lazım cunki trigerin üstünde cizgiler varmış diyolar ve triger çalışmaya başlayınca o çizgiler siliniyomuş ve geri takamıyolarmış

    valflerde bi sıkıntı varsa kaçak yada erime flan araba beygirden düşer çekişten düşer onun dışında başka bi sorun olmaz




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    lpg basıncı ne olmalı
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.