Şimdi Ara

Elastix IVR YARDIM!!!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
493
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kuyruklar bölümüne gelerek oluşturduğum kuyrukta , müşterime dinleteceğim ses dosyasını ekleyerek, callcenter

    modülünden oluşturduğum kampanya ile sırasıyla kullanılacak kuyruk seçimi ve aranacak müşteri dosyasını başarılı bir şekilde upload ettikten sonra, müşterilerin

    aranmasını ve kampanyayı dinletme işlemini başarılı bir şekilde yaptırıyorum. Ancak;


    Müşteriler otomatik arandığında " İyi günler.......... Sizde bu fırsattan yararlanamk için 1' e Yararlanmak istemiyorsanız 2' ye basınız" gibi bir seskaydımızla, 1 e tuşlandığında personele aktarmasını yada en önemlisi bu müşteri 1' e tuşladı bilgisini almak istiyorum. 2 ye bastığında çağrıyı sonlandırmasını istiyorum.

    Şuan otomatik arama yaptığı anda müşteri ivr özelliğini değilde benim kuyruklar bölümünde tanımlamış olduğum "join announcement" ses kaydını dinlediği için, müşteri tuşlama yapsa

    da yapmasa da her koşulda register olan agent'a bu müşteriyi aktarıyor.

    Açıklama Tablosu;

    Sistem belirtilen numaraları otomatik olarak aradı,
    Müşteri Kampanyadaki ses kaydını dinledi,
    1' e bastığı anda raporlamada bu kişinin bire bastığın yada açık olan agent' ın önüne düşürdü. ( roporlama da 1' bastığını göre bilmek bizim için önemli)
    2' ye bastığı anda çağrı sonlanması.




    Şimdiden çok teşşekür ederim.







  • Hocam bunu elektronik bölümüne sorsanız daha iyi burada cevap gelmesi şans işi.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.