Şimdi Ara

Ekstradan Ram Ekleme Yaptım, Touchpad çalışmıyor, + tuşu basılı kaldı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
859
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Cihazım Lenovo Legion Y520

    Merhaba bugün şöyle bir şey yaşadım. Aynı değerlere sahip ram sipariş ettim.
    cihazda ki bu =Kingston 8 GB DDR4 2400 MHz CL1 7
    sipariş ettiğim bu= (Crucial 8GB DDR4 2400 MHz SODIMM CL17)
    bugün cihaza taktım ve ram 16 gb olan sistemden gördüm ancak şu şekilde bir sorun oldu. Touchpad kullanım dışı kaldı ve (+) tuşu basılı kaldı. Lenovo servisini aradım onlar da rami sökmemi söyledi. Sökünce sorun ortadan kalktı ama ram'i satıcı açtığım için iade almayacak büyük ihtimalle, ne tür bir çözüm önerirsiniz? Ram'i kullanmanın bir yolu yok mu? Ne yapabilirim cevap bekliyorum lütfen..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Aynı model laptopu kullanıyorum ve aynı kalvye sorununu yaşadım. 1 tuşa basıyordum 5 harf birden basıyordu. Lenovonun forumunda bile çözümü yazmıyor ve herkes kronik klavye sorunu zannediyor.

    Çözüm ramin üstündeki metal kapağı, kenarlardaki klipslerin arasına takmak. Dikkat edin kapağı metal tırnakların iç veya dış tarafına değil iki taraftan tutacak şekilde tam arasına takın. Klavye sorununu bu şekilde çözebilirsiniz.

    Touchpad de büyük ihtimalle soketi çıkmış veya gevşemiştir. Bütün yassı kabloların soketlere tam oturduğundan emin olun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cabriolet1981 kullanıcısına yanıt
    Evet bunu tam oturtamamıştım zaten, ancak bence ikisi de bağlantılı touchpad sorunu da rami çıkartınca düzeliyor çünkü. Çok değişik bir sebep sorun bu olabilir mi. Bir de Rami söktüm o kapağı yine aynı taktım bazı kısımları dışarıda bazı kısımları içeride sorun düzeldi. Kapaktan mı emin değilim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biryeregitmiyoruz2 -- 30 Nisan 2020; 11:54:45 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İki problem de donanımla ilgili. Bahsettiğim kontrolleri yapıp bi deneyin bence.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cabriolet1981 kullanıcısına yanıt
    Tamamdır teşekkürler. Bu şekilde kontrol edeceğim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sorun çözüldü. Aynı ram'i internette bulup yükselttim. Sıkıntı yok şuan.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.