Şimdi Ara

Ekranı kırık gelen TV tüketici hakem heyeti başvurusu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 ay
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 saat 21 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Selvolution (2 mesaj) Timurlénk (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Hukuk Bölümü >> Ekranı kırık gelen TV tüketici hakem heyeti başvurusu
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    233 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Herkese merhaba,


    Trendyol üzerinden satın aldığım LG marka televizyonu yetkili servis ile beraber kutusunu açtığımızda ekranın kırık çıktığını gördük, rapor tuttu ve ayrıldı servis şuanda LG aldığınız yer ile görüşün değişim uygun değildir deyip işin içinden çıktı Trendyol kayıt açtı ama 7-8 gündür ses seda yok görüştüğümde ise inceleniyor lütfen bekleyin deniliyor. Sanırım fatura tarihinden itibaren belli bir başvuru zamanımız oluyor 15 gün vs gibi ben daha fazla zaman geçmeden Tüketici Hakem Heyetinede başvuruda bulunmak istiyorum.



    Ama:


    Merak ettiğim konu şikayet edilecek firma kısmına Trendyol mu yazacağım yoksa aldığım satıcı firmayı mı?


    Örneğin: X Elektronik(satıcı), Trendyol DSM Grup, Horoz Lojistik, LG Grup


    Adres kısmınada bütün firmaların adresleri


    Şeklinde bütün firmaları yazmamda bir problem olur mu? Yoksa o kısma tek bir firma mı yazabiliyoruz yardımcı olursanız sevinirim başvurduktan sonra başvuru reddi vs zaman kaybı yaşamak istemiyorum.



    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/bf/31/8a/bf318a710f70213d376f32c542653124.png&t=0&width=480&text=1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Selvolution -- 11 Ekim 2021; 13:15:15 >



    |
    |




  • Yarbay
    2082 Mesaj

    Benim yaşadığım olayda ilk başvuruma firma olarak hepsiburada'yı yazmıştım. Fakat hakem heyeti, başvurumu güncelleyip faturayı kesen firmayı sorumlu tuttu. Hatta kendileriyle de görüştüm, bunu teyit ettiler.


    Ben tam 1 ay hepsiburada ile cebelleşmiştim. Sonuç alamayınca hakem heyetine başvurdum.


    Öncelikle iade alamayacaklarına dair her şey kesinleşsin. Trendyolun nihai kararını bekleyin derim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timurlénk -- 11 Ekim 2021; 20:39:57 >
  • Teğmen
    233 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Çok teşekkür ederim içim rahatladı bu süre konusunda bu akşam 00:00'da tam 15 gün olacaktı çünkü. Ben aslında bütün firmalar topa girsin istiyorum Horoz'un da suçu var babaların malı olmadığı için taşıma şekilleri vs. malum..


    Anladığım kadarıyla ben sadece Trendyol bile yazsam tüketici hakem heyeti bütün iyi niyetiyle yardımcı olacak bana beklemedeyim o halde bakalım nasıl bir sonuç çıkacak Trendyoldan.

    |
    |
    Timurlénk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
valorant vp
valorant points
Sohbet
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,750
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.