Şimdi Ara

Ekranda Çizgi Oluştuğu İçin İade Alan Var mı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
527
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lenovo y50-70 gtx960m model laptobumu 20. gününde ekranda çizgiler oluştuğu için servise yolladım. Bu sorunu yaşayan biçok kişiye rastladım yorumlarda. Benim sorum, bu sorunu yaşadıktan sonra iade alabilen var mı? Ne kadar sürede aldılar iadeyi. Servise vereli 8 gün oldu ve benim en geç 1 hafta içinde iadeyi almış olmam gerekiyor. Ya da laptobu işte.



  • Ben de aynı dertten servise yollayacağım. Bu süreci anlatır mısınız eve gelip mi aldılar bilgisayarı?
  • captork C kullanıcısına yanıt
    Ben iade alacaklarını düşünmediğimden ve bilgisayarsız kalmamak için vermedim servise, ekran kapağını çıkarıp ekran kablosunu da çıkarıp azıcık temizleyip taktıktan sonra kabloyu da sabitlersiniz sorunu çözebilirsiniz
    bu vidyoda anlatılıyor:https://www.youtube.com/watch?v=7BqVuCKew1E&app=desktop
  • O kadar para veripte aldığım laptobu garanti dışı bırakmamı mı öneriyorsun yani? Saçma olmaz mı? Ben gönderdim servise. Ve bunun kronik bir problem olduğunu farkettim. Seri üretim hatası var bu bilgisayarlarda. Gördüğüm her foruma, satan her mağazanın sitesinin yorumlarına ekliyorum bunu. y50-70 gtx 960m olan modellerin hepsinin ekranı problemli. Bu yorumu okuyan varsa yine diyorum, bu modeli ALMAYIN.
  • 31 aralık'ta aldım 2950'ye falan geldi kötü mü yapmışım y50-70

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OreoNewAccount kullanıcısına yanıt
    Sıkıntısı yoksa ne mutlu sana. Bir süre sonra ekranda çizgiler oluşmaya başlayabilir, ekranın rengi değişebilir gidip gelmeler olabilir. Bunlar olmazsa şanslıymışsın demektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forbeauty

    Sıkıntısı yoksa ne mutlu sana. Bir süre sonra ekranda çizgiler oluşmaya başlayabilir, ekranın rengi değişebilir gidip gelmeler olabilir. Bunlar olmazsa şanslıymışsın demektir.

    Hocam aynısı 3 gün oldu bana. Lenovo Y50 mevcut bende de. Alalı 10 gün oldu ekranda yesillenme ve gidip gelmeler vardı. Vatana geri götürdüm. Servise yollayip 20 gün gelmemesinden çok korktum. Adam bununla hiç uğraşmayalim size yenisini değişim yapalım dediler. Değişim yaptık. Sanırım 15 günü geçmediği için direk değişim yaptı sansliyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alisinasyon


    quote:

    Orijinalden alıntı: forbeauty

    Sıkıntısı yoksa ne mutlu sana. Bir süre sonra ekranda çizgiler oluşmaya başlayabilir, ekranın rengi değişebilir gidip gelmeler olabilir. Bunlar olmazsa şanslıymışsın demektir.

    Hocam aynısı 3 gün oldu bana. Lenovo Y50 mevcut bende de. Alalı 10 gün oldu ekranda yesillenme ve gidip gelmeler vardı. Vatana geri götürdüm. Servise yollayip 20 gün gelmemesinden çok korktum. Adam bununla hiç uğraşmayalim size yenisini değişim yapalım dediler. Değişim yaptık. Sanırım 15 günü geçmediği için direk değişim yaptı sansliyim

    Baskı yapsam belki aynısını benim için de yaparlardı, sana denk gelen eleman iyi niyetliymiş uğraştırmamış. İnsanlık olsa hepsi aynısını yapar. Kimisi insan değil o çalışanların. Empati kurma yeteneği sıfır oğlu sıfır çoğu çalışanda. Göndereli 12 gün oldu bekliyorum hala. İade çıkmazsa çıldırırım.




  • Ne hikmetse yaklaşık 1 haftadır hiç bu sorunla karşılaşmıyorum noldu acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forbeauty

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alisinasyon


    quote:

    Orijinalden alıntı: forbeauty

    Sıkıntısı yoksa ne mutlu sana. Bir süre sonra ekranda çizgiler oluşmaya başlayabilir, ekranın rengi değişebilir gidip gelmeler olabilir. Bunlar olmazsa şanslıymışsın demektir.

    Hocam aynısı 3 gün oldu bana. Lenovo Y50 mevcut bende de. Alalı 10 gün oldu ekranda yesillenme ve gidip gelmeler vardı. Vatana geri götürdüm. Servise yollayip 20 gün gelmemesinden çok korktum. Adam bununla hiç uğraşmayalim size yenisini değişim yapalım dediler. Değişim yaptık. Sanırım 15 günü geçmediği için direk değişim yaptı sansliyim

    Baskı yapsam belki aynısını benim için de yaparlardı, sana denk gelen eleman iyi niyetliymiş uğraştırmamış. İnsanlık olsa hepsi aynısını yapar. Kimisi insan değil o çalışanların. Empati kurma yeteneği sıfır oğlu sıfır çoğu çalışanda. Göndereli 12 gün oldu bekliyorum hala. İade çıkmazsa çıldırırım.

    O kadar para verip laptopsuz kalmak şunlarin keyfini beklemek de çok gıcık birsey. Benim de hiç şansım yaver gitmez aslında bir kerelik işte. Değişim verirler sana diye dusunuyorum hocam bir sorun olursa alintila.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • captork C kullanıcısına yanıt
    Güç planlarına göre de olup kaybolabiliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gibson SG

    Güç planlarına göre de olup kaybolabiliyor

    Ne olursa olsun, ortada donanımsal ve de genel olan bir sorun var. O kadar para verip arıza yapan bir bilgisayarı almış olmayı kimse istemez. Sen haklarını düşünüp peşinden koşmak yerine sorunu kendin çözmeye gayret ediyosun ona da saygım var. Ekranı açıp soketi çıkarıp takmışsın garanti dışı bırakmışsın, yazılımsal olarakta bir dünya şey denemişsindir eminim. Ama 3800 lira para veripte onarılması gereken bir cihaz almak adama koyuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gibson SG

    Güç planlarına göre de olup kaybolabiliyor
    Maşallah dediğim 1 hafta yaşamıyor. Bugün yeniden başladı. :D
  • Servise gönderme işlemini başlattıktan 12 gün sonra mesaj geldi, servise ulaşmış ve kontrol aşamasındaymış. Allah bana ve benim gibi sıkıntı çekenlere sabır versin. Sonucu yazıcam konuya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forbeauty

    Lenovo y50-70 gtx960m model laptobumu 20. gününde ekranda çizgiler oluştuğu için servise yolladım. Bu sorunu yaşayan biçok kişiye rastladım yorumlarda. Benim sorum, bu sorunu yaşadıktan sonra iade alabilen var mı? Ne kadar sürede aldılar iadeyi. Servise vereli 8 gün oldu ve benim en geç 1 hafta içinde iadeyi almış olmam gerekiyor. Ya da laptobu işte.

    Bahsettiğiniz bu sorunu nasıl farkettiniz? Mesela oyun oynarken mi? yoksa film izlerken mi ? veya ?

    Ayrıca konuya yazan arkadaşlar; ekran kartı 860 olanlarda da bu soruna rastlayan oldu mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forbeauty

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gibson SG

    Güç planlarına göre de olup kaybolabiliyor

    Ne olursa olsun, ortada donanımsal ve de genel olan bir sorun var. O kadar para verip arıza yapan bir bilgisayarı almış olmayı kimse istemez. Sen haklarını düşünüp peşinden koşmak yerine sorunu kendin çözmeye gayret ediyosun ona da saygım var. Ekranı açıp soketi çıkarıp takmışsın garanti dışı bırakmışsın, yazılımsal olarakta bir dünya şey denemişsindir eminim. Ama 3800 lira para veripte onarılması gereken bir cihaz almak adama koyuyor.

    Bana karşı ters konuşuyorsun sanırım ikidir bu hoş bir şey değil, sorunu kendin çözmeye gayret etmek değil sorunu çözmek, sen bilgisayarı garantisi var diye mi alıyosun sadece kullanmak için almıyor musun çöz sorunu rahat rahat kullan işte bilgisayarın bundan başka sorunu yok, keyif almaya çalış. Bir de geçenlerde vatana gidip sordum ekranı tırnaklarla tutan plastiği çıkarmak garantiyi bozmuyor dediler ama garantiye göndermek gibi de bir niyetim yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_siverekli

    quote:

    Orijinalden alıntı: forbeauty

    Lenovo y50-70 gtx960m model laptobumu 20. gününde ekranda çizgiler oluştuğu için servise yolladım. Bu sorunu yaşayan biçok kişiye rastladım yorumlarda. Benim sorum, bu sorunu yaşadıktan sonra iade alabilen var mı? Ne kadar sürede aldılar iadeyi. Servise vereli 8 gün oldu ve benim en geç 1 hafta içinde iadeyi almış olmam gerekiyor. Ya da laptobu işte.

    Bahsettiğiniz bu sorunu nasıl farkettiniz? Mesela oyun oynarken mi? yoksa film izlerken mi ? veya ?

    Ayrıca konuya yazan arkadaşlar; ekran kartı 860 olanlarda da bu soruna rastlayan oldu mu?

    Prize takılı iken internetten video açtığımda çıkıyordu. Bugün 13. gün bitti hala bekliyorum. Muhtemelen o modellerde de oluyordur emin değilim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gibson SG

    quote:

    Orijinalden alıntı: forbeauty

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gibson SG

    Güç planlarına göre de olup kaybolabiliyor

    Ne olursa olsun, ortada donanımsal ve de genel olan bir sorun var. O kadar para verip arıza yapan bir bilgisayarı almış olmayı kimse istemez. Sen haklarını düşünüp peşinden koşmak yerine sorunu kendin çözmeye gayret ediyosun ona da saygım var. Ekranı açıp soketi çıkarıp takmışsın garanti dışı bırakmışsın, yazılımsal olarakta bir dünya şey denemişsindir eminim. Ama 3800 lira para veripte onarılması gereken bir cihaz almak adama koyuyor.

    Bana karşı ters konuşuyorsun sanırım ikidir bu hoş bir şey değil, sorunu kendin çözmeye gayret etmek değil sorunu çözmek, sen bilgisayarı garantisi var diye mi alıyosun sadece kullanmak için almıyor musun çöz sorunu rahat rahat kullan işte bilgisayarın bundan başka sorunu yok, keyif almaya çalış. Bir de geçenlerde vatana gidip sordum ekranı tırnaklarla tutan plastiği çıkarmak garantiyi bozmuyor dediler ama garantiye göndermek gibi de bir niyetim yok

    Ters konuşmak değil, o kadar para verip bilgisayarı açmaya cesaret edebilecek kadar zengin değilim. 2. yılını doldurduktan sonra yaparım senin dediğini. Garantisine de para veriyorum o cihazın. Yoksa gider 2. el alırım çok daha ucuza. Ya da gider teşhir ürünü alırım. Ne diye sıfır ürüne etiket fiyatını vereyim içini açacaksam?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forbeauty

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gibson SG

    quote:

    Orijinalden alıntı: forbeauty

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gibson SG

    Güç planlarına göre de olup kaybolabiliyor

    Ne olursa olsun, ortada donanımsal ve de genel olan bir sorun var. O kadar para verip arıza yapan bir bilgisayarı almış olmayı kimse istemez. Sen haklarını düşünüp peşinden koşmak yerine sorunu kendin çözmeye gayret ediyosun ona da saygım var. Ekranı açıp soketi çıkarıp takmışsın garanti dışı bırakmışsın, yazılımsal olarakta bir dünya şey denemişsindir eminim. Ama 3800 lira para veripte onarılması gereken bir cihaz almak adama koyuyor.

    Bana karşı ters konuşuyorsun sanırım ikidir bu hoş bir şey değil, sorunu kendin çözmeye gayret etmek değil sorunu çözmek, sen bilgisayarı garantisi var diye mi alıyosun sadece kullanmak için almıyor musun çöz sorunu rahat rahat kullan işte bilgisayarın bundan başka sorunu yok, keyif almaya çalış. Bir de geçenlerde vatana gidip sordum ekranı tırnaklarla tutan plastiği çıkarmak garantiyi bozmuyor dediler ama garantiye göndermek gibi de bir niyetim yok

    Ters konuşmak değil, o kadar para verip bilgisayarı açmaya cesaret edebilecek kadar zengin değilim. 2. yılını doldurduktan sonra yaparım senin dediğini. Garantisine de para veriyorum o cihazın. Yoksa gider 2. el alırım çok daha ucuza. Ya da gider teşhir ürünü alırım. Ne diye sıfır ürüne etiket fiyatını vereyim içini açacaksam?

    Yeni alınan bir üründe sorunların olması çok kötü, umarım en kısa sürede hallederler




  • 18 gün sonra ürün Trabzonda. Henüz teslim ettiğim mağazaya gelmedi sanırım ama muhtemelen bugün gelecekmiş. İade çıkmamış. Nasıl bi işlem yapmışlar cihazda sorunu halletmişler mi merak ediyorum. Öğrenince yazıcam yine.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.