O arkadas daha sonra "ben hestayim bena dokanmayin" diye konu acmisti.. biri kuyuya tas atiyor diye asagi atlayacak degiliz hocam, herkes kendi kararlarindan sorumludur. Adam saglik raporunu, recetesini gösterir hic bir sey söyleyemezsin. 5000 tl ye burun kivirmak derken, o kartin arizalisina bile verirler suan o parayi... Tamir edip kullanirlar non-lhr diye... < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Ekran Kartı alacak olan arkadaşlar acele etmeyin.Bu fiyatlardan kart almayın. (12. sayfa)
-
-
Msi ekran kartımın fanı temzilerken kırdım. garantisi bozulmasın diye servisde değiştirmek istedim. fan kırılması her türlü kullanıcı hatası olduğunu biliyordum, öyle de zaten. Kartı yollarsam kullanıcı hatası olduğunu ücret çıkacağını demişti Servis Noktası. Ellerine ulaştıkları günü ertesi fan ve bloğu değiştirip kargoya vermişler, garanti süresi içinde olduğu için 1 sefer mahsus kullanıcı hatası olmasına rağmen ücret almayacaklarını söylediler. bende fırsat varken burdan teşekkür etmek istedim. MSI fazladan verdiği 1 yıl garanti süresi içinde olması 3 yıllıögarantinin önemini gösterdi. Fiyatlar yakınsa soğutma çok fark yoksa MSI ve Servis Noktasını öneririm.
-
Emin olun Fan deilde Kartında Görüntü hatası chipset arızası Renklerde bozukluk Aşırı ısınma Reset attırma gibi ciddi derece problemler olsaydı işler bambaska olurdu.
-
Tr deki servislerde yaşanacak en uyuz sorun elinizdeki ürünün tam bozuk olmaması olacaktır , yarım yamalak çalışıyorsa arıza yok diye geri gönderiyorlar ürunleri.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
%30 %40 biraz kötümser olmuş.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X