Şimdi Ara

Egea söylendiği kadar kötü değilmiş (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
154
Cevap
1
Favori
18.869
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
46 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tuğkan-0153

    Cok şey anlatmaya gerek yok. Kaza sonrası aracın hali zaten herşeyi anlatıyor.

    Bu araç cok şiddetli çarpma yaşamamış, belli fakat her tarafı sigara kağıdı gibi kalkmış.
    Bir arkadaş her araç yamuluyor demek üzere tır dorsesi altına girmiş VW resmi gönderdi. dorse altına giriş otobanlarda 90+ hızda olan birşey değil mi. Konu ol değil. Sağ önden bir darbe ile aracın tavan direkleri yamuluyor kapıların gönyesi atıyor. Konu bu:

    Egea'yı ucuza satıyorlar ama o aradaki farkı ilk kazada birkaç kat geri alıyorlar. Budur.
    Önce attığınız fotoları yorumlama gücünüz olsun. Milleti bu şekilde kandırmaya devam etmeyin. 1. Fotoda araç takla atmış ve emniyet kemerlerinin takılı olması durumunda kabinde ölüme yol açacak herhangi bir şey yok. 2. foto başka bir araca ait ve sağ önden çarpma yaşamış ve şasede direklerde bir hasar söz konusu değil. Fotoğraflarla neyi anlatmaya çalışmışsınız anlayamadım.




  • Biz hiçbir sermayenin esiri olmayız. Ama olanları görüyoruz. 2 kuruşa 5 köfte aldığımızıda zannetmiyoruz aksine 2 kuruşa aldığımız şeyden 5 köfte bekleyenler bizim asabımızı bozuyor. Son olarak b+ diye bir segment yoktur bu araba tüm avrupa ve amerikada c segment olarak satılmaktadır. Bende bunu siz anlayana kadar ve gerçekleri kabul edene kadar yazacağım.
  • ymy67 kullanıcısına yanıt
    2. foto aynı araca ait demedim ki? Fotoğraftaki ayrıntıyı göremediniz:
    Yeşil ok. Araç sağ ön camurluktan carpıyor ön tavan direği eğriliyor. Çamurluktan çarpma deyip geçiştiririz Egea da böyle bi durum yok, araç biraz darbe alsın her tarafı yamuluyor. Başka bir otomobil forumunda 2016 sonu 2017 başı gibi birisi hafif kazalı Egea resmi göndermişti, carpma sol önden ve 2. fotodakinden daha az, aracın sol 2 arka kapısının da gönyesi kaymıştı. O resme baktım bulamadım, bir bulsam tartışmalara noktayı koyar. Burada bahsettiğimiz ş.içi hızlarda günlük kazalar. Günlük sıradan bir kaza ve aracın kapılarının gönyesi kayıyor. Ben eski arabalarım Peugeot ve Ford ile ş.içinde sağlam kaza yaptım hiçbirinde kapı gönyeleri oynamadı.
    Egea söylendiği kadar kötü değilmiş




  • Çarpışma teslerinin bir kötü tarafı oldu, bazı firmalar sadece testlerde başarılı olacak şekilde araçları düzenlemeye başladı. mesela toyota small overlap testi için sürücü tarafına destek koydu yolcu tarafına koymadı gibi.
  • ymy67 kullanıcısına yanıt
    Fiat egea b+ segmentidir, nokta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fade to Black kullanıcısına yanıt
    Çarpışma testinde yolcu tarafından hiç çarpma yapılmıyor mu? Yolcu tarafıdan yapılmadığı için mi Toyota sadece sürücü tarafına o desteği koydu? Toyota asla almayı düşündüğüm bir marka değil sadece merak ettim, müşteriyi nasıl enayi yerine koyduklarını görmek açısından.
  • iihs small overlap diye, direk gibi ufak ama dirençli bir nesneye çarptığında ne olduğunu göstermek amacıyla bir test başlattı. volvo gibi firmalar haricinde çoğu çuvalladı tabi. bu ufak nesne sürücü tarafından çarptırıldığı için toyota bir modeline sadece sürücü tarafına destek koyarak başarısını arttırdı. sonra bu ortaya çıkınca düzelttiler diye hatırlıyorum. çarpışma testleri sadece belli senaryoları baz alıyor ve firmalar testte başarılı olsun da gerisi önemli değil diyebilirler.
    autoevolution
    IIHS Finds Out that Certain Automakers Cheat in the Small Overlap Crash Test
    https://www.autoevolution.com/news/iihs-finds-out-that-certain-automakers-cheat-in-the-small-overlap-crash-test-108813.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fade to Black -- 26 Ağustos 2019; 21:28:23 >




  • Fade to Black kullanıcısına yanıt
    Vay be. Güvenlik konusunda uyanıklık yapmış hem de kâr oranı en yüksek otomobil üreticisi denilen Toyota.
  • Araç darbeyi çamurluk tarafından alıp kapının çamurluğa yakın kısmından ileri doğru devam ettirmiş. Kapı arkaya doğru sıkışma yapmış haliylede kendini yukarı doğru kasmış. Varmı şasede sütunlarda bir hasar ona bakacaksın.
  • Varsa öyle bir segment b+ dır. Nokta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tuğkan-0153

    Çarpışma testinde yolcu tarafından hiç çarpma yapılmıyor mu? Yolcu tarafıdan yapılmadığı için mi Toyota sadece sürücü tarafına o desteği koydu? Toyota asla almayı düşündüğüm bir marka değil sadece merak ettim, müşteriyi nasıl enayi yerine koyduklarını görmek açısından.
    iihs bu durumu farkettiği için, yolcu tarafını da test ediyor. Örnek video aşağıda, fark bariz.





  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.