Şimdi Ara

egea kullanmakta zorlanıyorum.tavsiye

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.776
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 18
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 2 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ahmet3976 (2 mesaj) uzakdağ (2 mesaj) FurkanEmir411 (2 mesaj) emir.ksk (1 mesaj) humerus06 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (8 mesaj) Mobil (13 mesaj)
  • @
5 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2227 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    bagaji ufak diye clio almadik.egea aldik ama

    albea kullanmaktanmi nedir..albea bisiklet gibi geliyordu..egea da zorlaniyorum

    yanlar kaba..donusler.zor.gorunuyor.arka kenarlar yuksek...yanlarda pay yok saniyorum

    yolda giderken sagdan 80 le gitsemde..arkadan dayanip selektor yapan oluyor..millet zaten acalesi makasci..trafik rezalet..herkes bikmis trafikten


    zorlaniyorum..tavsiye.nedir..kaba buyuk geliyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Vayy hocam hayırlı uğurlu olsun, rabbim kaza bela vermeden, mutlu ve huzurlu kullanmayı nasip etsin.

    Alışırsınız alışırsınız bir iki aya kalmaz.

    Gayet doğru bir şey söylemiş, bir aracın maaliyeti sadece aracı oluşturan hammaddelerin fiyatıyla belirlenmez Ar-Ge de işin içindedir. Sen ne kadar az test yaparsan o kadar az para harcarsın peki diyeceksin ki bunun görüş açılarıyla ne alakası var? Adam koltuğun yükseklik ileri geri veya aynaların ayarını farklı boy kadın erkeklerle veya farklı oturuş pozisyonlarıyla test etmez, başka bir modelde kullandığı yan aynayı kullanmak ister veya hb ve sedan gövdeye aynı kapıları koymak ister bunların hepsi maaliyet düşürür. Apple telefonu ortalama fiziksel maliyeti 300 küsür dolar ama satış 700 dolar ama adam 400 dolar kazanmıyor neden çünkü yazılımı ve argesini de hesaplaman lazım.

    Askerden dönüp işe girene kadar taksiye çıktığımda aracım Egea idi. Kendisiyle birkaç ay içinde 8-10 bin kilometre kadar birlikteliğimiz olmuştu. 1.4 Fire 95 beygir. Kar, yağmur, çamur demezdi de içi doluyken yokuşa gelince Allah canını alırdı  

    Her neyse bana öyle kaba gelmemişti. Kullanımı gayet rahattı. Aynalar geniş, içi geniş, bagaj geniş. Tam olarak bize uygun bir araba. Benim gayet hoşuma gidiyordu  

    Küçük bir not olarak ekleyeyim; 240 binde ve 0 KM’den itibaren LPG ile kullanılmış. Hep şoförlerin elinde olduğundan haliyle hor kullanılmış. Sanırım o sebeple korkunç şekilde yağ yakardı  

  • Binbaşı
    1451 Mesaj

    belki egea'nın ucuz olmasının bir nedeni bahsettiğiniz ince detayların özensiz yapılmasındandır.

  • Yüzbaşı
    524 Mesaj
    Bir kere vurunca alışırsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    424 Mesaj

    mütemadiyen şikayet ediyorsun




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Radikal ve Sert -- 12 Ocak 2021; 19:35:22 >
  • Yarbay
    2221 Mesaj
    Vayy hocam hayırlı uğurlu olsun, rabbim kaza bela vermeden, mutlu ve huzurlu kullanmayı nasip etsin.

    Alışırsınız alışırsınız bir iki aya kalmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    4072 Mesaj
    Eski arabadan yeniye binince herkesin yaşadığı durumdur alışırsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3272 Mesaj

    sat...

    |
    |
  • Yarbay
    2677 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: uzakdağ

    belki egea'nın ucuz olmasının bir nedeni bahsettiğiniz ince detayların özensiz yapılmasındandır.

    Bu sonucu nasıl çıkardınız çok merak ediyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    8922 Mesaj

    sat başka araç al

    |
    |
  • Yarbay
    8242 Mesaj
    Sürüş pozisyonunu değiştirmeni öneririm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    487 Mesaj
    Sat üç tane albea al hocam. Değiştire değiştire kullanırsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1451 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976

    Bu sonucu nasıl çıkardınız çok merak ediyorum.



    Alıntıları Göster

    "belki" diyorum, kesin öyle demiyorum, arkadaşın eksik gördüğü şeyler maliyet kaygısıyla es geçilmiş olabilir. bu fiyata c sınıfı araba satabiliyorlarsa bir şeylerden kısmak zorundalar değil mi?

    |
    |
  • Yarbay
    2842 Mesaj

    Askerden dönüp işe girene kadar taksiye çıktığımda aracım Egea idi. Kendisiyle birkaç ay içinde 8-10 bin kilometre kadar birlikteliğimiz olmuştu. 1.4 Fire 95 beygir. Kar, yağmur, çamur demezdi de içi doluyken yokuşa gelince Allah canını alırdı  

    Her neyse bana öyle kaba gelmemişti. Kullanımı gayet rahattı. Aynalar geniş, içi geniş, bagaj geniş. Tam olarak bize uygun bir araba. Benim gayet hoşuma gidiyordu  

    Küçük bir not olarak ekleyeyim; 240 binde ve 0 KM’den itibaren LPG ile kullanılmış. Hep şoförlerin elinde olduğundan haliyle hor kullanılmış. Sanırım o sebeple korkunç şekilde yağ yakardı  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yarbay
    2941 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976

    Bu sonucu nasıl çıkardınız çok merak ediyorum.



    Alıntıları Göster

    Gayet doğru bir şey söylemiş, bir aracın maaliyeti sadece aracı oluşturan hammaddelerin fiyatıyla belirlenmez Ar-Ge de işin içindedir. Sen ne kadar az test yaparsan o kadar az para harcarsın peki diyeceksin ki bunun görüş açılarıyla ne alakası var? Adam koltuğun yükseklik ileri geri veya aynaların ayarını farklı boy kadın erkeklerle veya farklı oturuş pozisyonlarıyla test etmez, başka bir modelde kullandığı yan aynayı kullanmak ister veya hb ve sedan gövdeye aynı kapıları koymak ister bunların hepsi maaliyet düşürür. Apple telefonu ortalama fiziksel maliyeti 300 küsür dolar ama satış 700 dolar ama adam 400 dolar kazanmıyor neden çünkü yazılımı ve argesini de hesaplaman lazım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    2677 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    Gayet doğru bir şey söylemiş, bir aracın maaliyeti sadece aracı oluşturan hammaddelerin fiyatıyla belirlenmez Ar-Ge de işin içindedir. Sen ne kadar az test yaparsan o kadar az para harcarsın peki diyeceksin ki bunun görüş açılarıyla ne alakası var? Adam koltuğun yükseklik ileri geri veya aynaların ayarını farklı boy kadın erkeklerle veya farklı oturuş pozisyonlarıyla test etmez, başka bir modelde kullandığı yan aynayı kullanmak ister veya hb ve sedan gövdeye aynı kapıları koymak ister bunların hepsi maaliyet düşürür. Apple telefonu ortalama fiziksel maliyeti 300 küsür dolar ama satış 700 dolar ama adam 400 dolar kazanmıyor neden çünkü yazılımı ve argesini de hesaplaman lazım.



    Alıntıları Göster

    Arkadaşın albea dan sonra buna geçtiği konusunu atlıyorsunuz sanırım.


    Albea direkleri kapıları incecik Tofaştan hallice bir araba. Ayrıca arkadaş yola sığamıyorum gibi tabirler kullanıyor buda onun trafikte biraz acemi olduğunu gösterir.


    Egea tam anlamıyla C segmentinde bir model değil başlangıç fiyatları 301 ve symbol gibi modellerle benzer seviyede hatta daha ucuz.


    Fiyat/fayda anlamında gayet başarılı bir model.

    Çoğu taksi ve şirket aracı olsada.Satış rakamları bunu açıklaması için yeterlidir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yüzbaşı
    287 Mesaj
    Ben de Linea kullanan biri olarak Megane 4 kullandığında arabaya gömülmüş gibi hissettim.Meger bizim Linea crossover ayarında oturma ve görüş acılarına sahipmiş.
    |
    |
  • Yarbay
    2941 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976

    Arkadaşın albea dan sonra buna geçtiği konusunu atlıyorsunuz sanırım.


    Albea direkleri kapıları incecik Tofaştan hallice bir araba. Ayrıca arkadaş yola sığamıyorum gibi tabirler kullanıyor buda onun trafikte biraz acemi olduğunu gösterir.


    Egea tam anlamıyla C segmentinde bir model değil başlangıç fiyatları 301 ve symbol gibi modellerle benzer seviyede hatta daha ucuz.


    Fiyat/fayda anlamında gayet başarılı bir model.

    Çoğu taksi ve şirket aracı olsada.Satış rakamları bunu açıklaması için yeterlidir.



    Alıntıları Göster

    O da doğru, eski arabaların camları daha büyük ve direkler çok daha ince. Yeni arabalar güvenlik ve maaliyet kaygısından ötürü daha kötü görüş açılarına sahipler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yarbay
    7464 Mesaj

    Do not feed the troll pleaseeeee


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    21655 Mesaj

    Araca alışamazsanız daha küçük araç bakmalısınız o zaman. İ10, Picanto tarzı araçlarla rahat edersiniz.

    |
    |
  • Yarbay
    5422 Mesaj
    Ankara trafiğinde 34 plakalı egeaları kullanan ablalar bile fişek gibi gidiyor, selektör manyağı yapıyorlar insanı.Alışırsın zamanla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant points
valorant vp
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,647
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.