Şimdi Ara

Egea dizellerdeki enjeksiyon arızası (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
8.218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt
    Bir ustteki mesajim ford icinde gecerli o zaman. Ford da K.O.Ç grubu tabiki opet harici yakit alirsa bozulur araba. Mesela yurtdisindaki fordlara egelara falan tankerlerle opet yakit tasiyormus bozulmasinlar diye ;)
  • Motorda sorun olabilir, o problem değil de, bir tek benzinciden yakıt alma şartı, rekabet kuralları ve tüketici haklarına aykırı bir görüntü veriyor.
  • Arızayı bilmemde bildiğim alandan yazayım belki burada mağdur vardır onlara faydası olur. Yakıtı opetten almak garanti şartı olmak için aşırı saçma haksız bir şart olur. Tüketici için geçersizdir. Eğer yaşayan olursa yazılı olarak garanti dışı kalmasının sebebini isteyin sonra uyuşmazlık meğlağına göre hakem heyetine/tüketici mahkemesine başvurun 60.000km sonra motor arızalansa bayiye 60-70 fişle mi başvurulacak oldu olacak opet ayrıntılı döküm atsın...
  • Nasıl yani 150 bin km den sonra falan çıkarırsa anca oda mazotu 4 5 tl den satan illegal yerlerden alırsan o taksiciler kara mazot attığından araç hassas enjektör tıkıyor. Ayrıca egea alma ucuz tamam ama alma git ford cmax falan al yada fiesta illa sedan olacak diyosan al egea
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abayismail

    Yakıtı opet'ten almayanlara nasıl garanti iptali yapılıyor ? Bunun hukuki açıklamasını biri yapabilir mi?

    Tse onayı olduktan sonra aracınızı özel servise götürebiliyorsunuz ve garantiden çıkmıyor. Bu konuda emsal kararlar var ve hatta e-devlet üzerinden tse onaylı servisleri ögrenebilirsiniz.
    Garanti iptali demeyelim de, yakıttan kaynaklı bir sorun olduğunda bu sorunun garanti kapsamına alınmaması diyelim. Ama yakıtı sürekli opetten alırsanız ve yakıt kaynaklı bir problem yaşarsanız garanti kapsamında gideriliyor.

    Diğer markalarda durum nedir bilmiyorum ve açıkçası şu an merak ta ettim. Mesela bir VW ya da Ford aracınızla yakıt kaynaklı bir problem olduğunda servis garanti kapsamında ilgileniyor mu? Bilen arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR

    Garanti iptali demeyelim de, yakıttan kaynaklı bir sorun olduğunda bu sorunun garanti kapsamına alınmaması diyelim. Ama yakıtı sürekli opetten alırsanız ve yakıt kaynaklı bir problem yaşarsanız garanti kapsamında gideriliyor.

    Diğer markalarda durum nedir bilmiyorum ve açıkçası şu an merak ta ettim. Mesela bir VW ya da Ford aracınızla yakıt kaynaklı bir problem olduğunda servis garanti kapsamında ilgileniyor mu? Bilen arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.

    Alıntıları Göster
    Normalde yakıt kaynaklı hasarlarda akaryakıt firmaları o garantiyi veriyor. Mesela Shell benim mazotumdan kaynaklı aracın bozulursa masrafı ben karşılarım ama depodan aldığım örnekte başka akaryakıt firmasının markerine rastlarsam suçu o firmaya atar karşılamam diyor.

    Normalde X marka araçta Y marka yakıt kaynaklı hasar oluştuğunda X markasının servisi değil faturayı Y markası ödüyor. Bunun için depoda tek marker olacak.

    Koç grubu diyorki Opet'te benim, Fiat'ta benim. Mazotu sadece opetten alırsan ve yakıt kaynaklı sorun yaşarsan bütün onarım işini yetkili servis kendi içinde çözecek. Arabayı çekiciyle paket servis yapıp gönder gerisi bende diyor. Başka marka akaryakıt kullanırsanız ve o akaryakıt kaynaklı hasar oluşursa da standart prosedür işler diyor.

    quote:

    Ana içeriğe git
    Aracınızı Shell Güvencesi ile koruyun.
    ARACINIZI SHELL GÜVENCESİ İLE KORUYUN
    Müşterilerimiz iyi bilir ki, aracınızın yaşı, modeli hatta garanti süresi ne olursa olsun Shell kalitesi aynı zamanda güvenceniz demektir.

    Yakıtınızı Shell’den alın, aracınızı Shell güvencesi ile koruyun.

    *Söz konusu güvence kapsamı ‘Shell Güvence Koşulları’ sekmesinde açıklanmıştır.

    SHELL GÜVENCE KOŞULLARI
    Söz konusu Shell Güvence kapsamı dahilinde akaryakıt kalitesi geri bildirimleri ve önerileriniz için;

    1. Hemen 444 1 504 ve 0800 211 01 06 (ücretsiz) numaralı telefonlardan ya da genelsorular-TR@shell.com adresinden Shell Müşteri Hizmetleri birimimize ulaşılarak şikayetiniz ile ilgili detaylar iletilmelidir. Müşteri Hizmetleri birimimize telefon, e-mail ya da sesli mesaj yoluyla iletilen şikayetler, uzman ekibimiz tarafından değerlendirilmeye alınır ve en geç 10 iş günü içerisinde sonuçlandırılarak müşterilerimize geri dönüş yapılır.

    2. Shell’den alınan akaryakıtın faturası, fişi ya da kredi kartı slibi şikayet ile ilgili tespitlerin yapılabilmesi için muhafaza edilmelidir.

    3. Araçtan akaryakıt numunesi almak için en yakın Shell Akaryakıt Kalite Kontrol Uzmanı aracın bulunduğu yetkili servise veya tamir noktasına yönlendirilir. Akaryakıt Kalite Kontrol Uzmanı gelinceye kadar aracın deposundaki yakıt muhafaza edilmeli ve yakıt sistemine herhangi bir müdahalede bulunulmamalıdır.

    4. Arızalanan aracın çekici kullanılmadan yetkili servis ya da tamir noktasına götürülmesi halinde, aracın hareket ettirilmesi nedeni ile daha fazla hasar görmesinden müşteri sorumludur.

    5. Shell Akaryakıt Kalite Kontrol Uzmanı tarafından araç deposundan numune alınır ve müşterimize tutanak ile bir adet mühürlü şahit numune bırakılır. Akaryakıt Kalite Kontrol Uzmanı dışında kişiler tarafından alınan numuneler dikkate alınmamaktadır.

    6 Aynı zamanda ilgili aracın son akaryakıt alımını yaptığı Shell istasyonundan da analiz edilmek üzere ilgili akaryakıt numunesi Akaryakıt Kalite Kontrol Uzmanı tarafından alınır.

    7.. Alınan numuneler , TS EN ISO/IEC 17025 StandardındanTÜRKAK tarafından Akredite edilmiş olan Shell & Turcas Petrol A.Ş Akaryakıt Kalite Kontrol Laboratuvarları’nda test edilir.

    8. Araç deposundan ve Shell istasyonundan alınan numunelerin Shell & Turcas Petrol A.Ş Akaryakıt Kalite Kontrol Laboratuvarları’nda teknik incelemesi ve yapılan tüm kontroller sonucunda sorunun Shell istasyonundan alınan akaryakıttan kaynaklandığı tespit edilirse, araçta akaryakıttan dolayı oluşan zarar ilgili bayi tarafından ödenir.




  • 2017 hocam araç 49 binde.
  • chuckchucky kullanıcısına yanıt
    temiz yakıt alırsan hiçbir sıkıntı olmaz. forumdaki apaçileri dikkate alma onlar tsi motorlarıyla 3 litre yakarlar :)
  • Çok değil daha 4-5 yıl önce 1.3 Mjet lerin enjektörleri en sağlam en dayanıklı, ayçiçek yağı koy onu bile püskürtür iken ne zaman bu enjektörler sıkıntıya başlamış.
  • Dizel aracın var mı? illaki günün birinde pompacının kapısından geçeceksin, bunun başka bir alternatifi yok. O yüzden egea imiş, VW miş çok kasmayın kendinizi. Motor üreticilerinin hiçbiri pompa enjeksiyon işine karışmaz. Ya Bosch'dan, ya delphi'den alıyorlar zaten. varsa bir fark çalışma basınçlarında vardır. Kimi koç demiş, kimi opet demiş, kimi gene egea demiş. Biraz yansız, adam gibi bilgilendirici birşeyler yazında keyif alalım şu forumdan.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.