Şimdi Ara

Egea 1.6 dizel dct detaylı inceleme / 130 bin km geride kaldı. (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
644
Cevap
14
Favori
62.074
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Hayırlı olsun hocam aracınız. Başka bi konuda yazacaktım aklımdan çıkmış, çok güzel bi araç aldınız, ağız tadıyla binin
    Çok teşekkür ederim, senin konuyuda sabote ettik ama sataşma vardı kusura bakma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Yok hocam olur mu

    Konu sizin, keyfinize bakın
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Hakikaten başlığı meşgul ettik, hep Eren in sataşmaları yüzünden.
    Kusura bakma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Daha az yakmak varken neden tercih edilmesin ki

    Herkes ister benzinde kullanmak ama malum fiyatlar...
    Aynı fikirdeyiz
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    4.25 yıl 33.000
    Oğlanın okulu evin dibinde artık, onu da yapmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    4.25 yıl 33.000
    Oğlanın okulu evin dibinde artık, onu da yapmam.
    Arabayı satarsan mutlaka haberim olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Razor Crest -- 20 Mart 2019; 10:11:17 >
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    12.1

    Umrumda olmaya başlamış mı ne.?
    Yaktığı kadar gidiyor o yüzden sıkıntı yok. 3.6 pajero vardı bir ara Rusya'da hem yakardı hem gitmezdi o sıkıntıydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Arabayı satarsan mutlaka haberim olsun

    Alıntıları Göster
    Yaa! Götürüyor beni araba bakacağım diye, hep fıss .

    Zaten bakıyoruz test ediyoruz, Kuga ya dönünce bu daha iyi valla, diyorum. O da gevşeyiveriyor .

    Gerçi arabası çoğu baktığından daha iyi. Uzun dönem değiştirmem ben olsam..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Yaa! Götürüyor beni araba bakacağım diye, hep fıss .

    Zaten bakıyoruz test ediyoruz, Kuga ya dönünce bu daha iyi valla, diyorum. O da gevşeyiveriyor .

    Gerçi arabası çoğu baktığından daha iyi. Uzun dönem değiştirmem ben olsam..

    Alıntıları Göster

    Valla 33.000 km deki kugayı verip değsin denilecek bir sıfır araç için en az 100_150 bin üste vermek lazım.
    O kadar verince bile değecek mi şüpheli
    O yüzden en güzeli gönül de yatan bir aslan yoksa hiç hareket yapmamak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 20 Mart 2019; 15:42:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba hic baski balata degisim maliyetini sordunuz mu?

    Diger markalar gibi cok yuksek rakamlar var mi?

    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Merhaba hic baski balata degisim maliyetini sordunuz mu?

    Diger markalar gibi cok yuksek rakamlar var mi?

    Hayirli gunler
    Merhaba,

    Yok hocam sormadım ama diğer markalarla aynı ayardadır herhalde.

    Şu ana kadar(24 bin km) silkeleme, sarsıntı falan yapmadı hiç. Tabi bunlar düşük kilometreler.

    Kullanırken dikkat ettiğim bi husus da yok açıkçası, yoğun trafikte 1-2 çok yapabiliyor ama gözlem amaçlı, acaba ısınıp uyarı falan verir mi diye, hiç karışmıyorum

    Diğer kuru tip çift kavramalara göre daha dayanıklı görünüyor, 350 nm tork dayanımı var. Tabi baskı balata kaçınılmaz bi maliyet.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 20 Mart 2019; 21:0:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Ya şaka gibi ama onca test yaptık

    Aklımda kalan tek araç mitsubishi Eclipse cross. Bak bu iyi araç dediğim bir o var. 3008 fena değildi ama bir şeyler eksikti onda 4*4 olmaması kaynaklı olabilir.

    Başka bir şey aklıma gelmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Kuga güzel araba, geçen test etmiştim. Biraz trim sesi vardı ama 18 jant ve test rotasının büyük kısmının sürekli bozuk olması sonucu sanırım

    Dizeldi kullandığım araç, motor yalıtımı harikaydı. Konforu biraz daha iyi olabilirdi ama, büyük ihtimalle o da 18 inç jant sonucu. 17 konforludur.

    Mevcut araç kugaysa, özellikle de memnunsanız, şu an için değiştirmeye değecek pek bi model yok gerçekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 1.6 mjet Lounge alma arıfesındeyım

    ne dersiniz?

    2016 araç kronık sorunları varmıdır ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 30 bin kilometreye dayanmışken bi güncelleme yapayım dedim

    Aldığımdan beri sıfırlamadığım tüketim, 32 km ortalama hızla 5.9 litre gösteriyor. Bugün ilk defa arka koltukta yolculuk yaptım, arka cam ile tavanın birleştiği yerden kulak kabartınca duyulan, cızırtı şeklinde ses geliyor, elle bastırınca kesiliyor, şu anlık araçtaki tek yabancı ses bu. Şimdiye kadar da hiçbir sorunla veya arıza ışığıyla karşılaşmadım.

    Genel anlamda gayet memnunum araçtan. Performans/yakıt dengesi, konforu ve motor sesi harici yalıtımı gayet iyi, başarılı çalışan klima ve bluetooth(telefon bağlama, sesli komut, mesaj okuma vs.) sistemleri de konforu artırıyor. Sadece hızlı otoyol kullanımlarında 2-3 cm daha alçak olsaydı dedirtiyor bazen. Sert virajlarda da bu yükseklik yüzünden biraz fazla yattığını hissediyorum ama güvensiz hissettirmiyor, genel anlamda rijit araç.

    17 jant ve 3 cm'lik alçalma sağlayan eibach yaylarla çok hoş olacaktır ama yeni lastik takımıyla beraber jantlar+ yay tuzlu bi operasyon oluyor, yaklaşık 7-8 bin lira, o yüzden şimdilik kenarda duran bi operasyon, lastiklerin ömrü bitsin bi, düşünürüz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    30 bin kilometreye dayanmışken bi güncelleme yapayım dedim

    Aldığımdan beri sıfırlamadığım tüketim, 32 km ortalama hızla 5.9 litre gösteriyor. Bugün ilk defa arka koltukta yolculuk yaptım, arka cam ile tavanın birleştiği yerden kulak kabartınca duyulan, cızırtı şeklinde ses geliyor, elle bastırınca kesiliyor, şu anlık araçtaki tek yabancı ses bu. Şimdiye kadar da hiçbir sorunla veya arıza ışığıyla karşılaşmadım.

    Genel anlamda gayet memnunum araçtan. Performans/yakıt dengesi, konforu ve motor sesi harici yalıtımı gayet iyi, başarılı çalışan klima ve bluetooth(telefon bağlama, sesli komut, mesaj okuma vs.) sistemleri de konforu artırıyor. Sadece hızlı otoyol kullanımlarında 2-3 cm daha alçak olsaydı dedirtiyor bazen. Sert virajlarda da bu yükseklik yüzünden biraz fazla yattığını hissediyorum ama güvensiz hissettirmiyor, genel anlamda rijit araç.

    17 jant ve 3 cm'lik alçalma sağlayan eibach yaylarla çok hoş olacaktır ama yeni lastik takımıyla beraber jantlar+ yay tuzlu bi operasyon oluyor, yaklaşık 7-8 bin lira, o yüzden şimdilik kenarda duran bi operasyon, lastiklerin ömrü bitsin bi, düşünürüz
    Jantı değiştirirsen S-Design 18" ler daha çok yakışıyor

    Benim lastikler bitince 16" yerine 18" run flat düşünüyorum. Araba hepten kalas gibi olacak ama o jantlara değer





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..Raptor.. -- 16 Haziran 2019; 8:39:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 18 jant büyük gelir hocam ya, tasarımı çok güzel doğru ama yollar malum çukur, kasis dolu, rahatsız eder gibime geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    18 jant büyük gelir hocam ya, tasarımı çok güzel doğru ama yollar malum çukur, kasis dolu, rahatsız eder gibime geliyor.
    16" ten sonra 17 zaten konforu düşürecek. Ben kolay kolay arabanın orjinalini değiştirmeyi de sevmem ama maliyetine girmişken 18 çok daha şık duruyor. Aynı jantı 16 ve 17" olarak üretseler boyut sorunu da kalmaz.

    Akrabamda pop fiorino vardı. 15" lastikli. En boş baz paket. Her gün gittiğim yoldan gittik araba puf puf gidiyor. Sarsıntı anca Fiesta kadar. Premio'da 16" 55 yanak var, konforun K'si yok. Taktik maktik yok bam bam bam gidiyor araba.

    15 ile 16 arasındaki fark 16 ile 17 arasında da olur, bu yola girmişken hakkını vermek lazım. Egea yine yumuşak, bende 18 ile ne olur, nasıl bir yolculuk olur merak içindeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yok hocam ya ben yollara güvenmiyorum, her yer çukur, hadi konforu geçtim de lastiğin balon yapmaması şansa kalıyor büyük jant ile.

    Orjinal 17 inç janttan düşünüyorum, görünüşü oldukça güzel geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.