Şimdi Ara

Efsane Türkiye'de ( F10 M5 ) (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
223
Cevap
1
Favori
15.924
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    quote:

    Orijinalden alıntı: un momento

    ne vw nede mercedes tirnagi bile olamaz BMW nin su saatten sonra.ayni sekilde AUDI de

    vw anladikta mercedes nasil olamiyor?

    C,A,B yeterli sanirim olmamasinin sebebi
    _____________________________
  • Alman yapmış arkadaş.
    _____________________________
    ATI 4870 CF- PS3 120GB GT5- Fluance 1.5dci Privilage
  • m5 şahane ama 211bin euro daha şahane 650 milyar verip değer kaybeden bişey almak mı yoksa gayrimenkule verip kar etmek mi bu daha güzel bir soru bence
    _____________________________
  • Geçenlerde Konfration yaptım %19 KDV 130.000 € geldi, araç zaten fabr. çıkışında epey dolu yinede iyi bi araç almak istiyorsan 28.000 € opsiyon bence şart oluyor.

    Gelelim nasıl alınır bu araç Avrupada?

    İşi iyi olan serbest meslek sahibi daha çok kişiler aylık ortalama 12-20.000 € gelirli Leasing yapar 3 sene daha çok servis masrafları içinde olanı seçerler, toplam km göre (ms. 3 sene / 90.000km) KDV hariç 1800-2000 € hesap etmek lazım, aracı alırken hiç para ödemiyorsun en cazibi bu oluyor tabii 3 sene sonra BMW Bankasına aracın yarı fiyatını ödemiş oluyorsunuz geri veririken, gidip yenisini alırsınız kendiniz satma derdiniz olmuyor.
    Bu sistem TR de yaygınlaşdı tabii orda 2 misli aylık tutar avantaj orda araçların bizdeki gibi değer kaybetmemesi.
    _____________________________
  • M power ın bu şaheserini malesef yollarda pek göremeyeceğiz. Vergiler sağolsun başka bir şey diyemiyorum.
    _____________________________
  • Gercekten bir basyapit...
    _____________________________
  •  Efsane Türkiye'de ( F10 M5 )

    Anlamadıgım m serisi bir araçta nasıl m çift kavramalı şanzıman standart olması gerekirken opsiyonel olur
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    Geçenlerde Konfration yaptım %19 KDV 130.000 € geldi, araç zaten fabr. çıkışında epey dolu yinede iyi bi araç almak istiyorsan 28.000 € opsiyon bence şart oluyor.

    Gelelim nasıl alınır bu araç Avrupada?

    İşi iyi olan serbest meslek sahibi daha çok kişiler aylık ortalama 12-20.000 € gelirli Leasing yapar 3 sene daha çok servis masrafları içinde olanı seçerler, toplam km göre (ms. 3 sene / 90.000km) KDV hariç 1800-2000 € hesap etmek lazım, aracı alırken hiç para ödemiyorsun en cazibi bu oluyor tabii 3 sene sonra BMW Bankasına aracın yarı fiyatını ödemiş oluyorsunuz geri veririken, gidip yenisini alırsınız kendiniz satma derdiniz olmuyor.
    Bu sistem TR de yaygınlaşdı tabii orda 2 misli aylık tutar avantaj orda araçların bizdeki gibi değer kaybetmemesi.



    Ex-Diesel bunu duymuştum bir tanıdığımız Leasing ile akmıştım demişti ama detaylı bilgi sahibi değiliz bu konuda.



    quote:

    Orijinalden alıntı: onurcandmt

    m5 şahane ama 211bin euro daha şahane 650 milyar verip değer kaybeden bişey almak mı yoksa gayrimenkule verip kar etmek mi bu daha güzel bir soru bence



    bankada 30 milyon nakit varsa 2 ayda alırsın dostum bunu faiz ile 8-10 senede tepe tepe öldürene kadar kullanırsın.


    kritik nokta "how much money do you have"
    _____________________________
    Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


    > > < <




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erayfm

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci


    Güzel kardeşim; O yazıda yazılanlardan sen ne anladın?
    Orada lüks araçlara binenlerin vergi ödemediği falan yazmıyor.
    Kamuya tahsis edilen lüks araçların vergisinin ve yakıtının maliye tarafından ödendiğini yazıyor.
    Vali, kaymakam, belediye başkanı, bilmem ne müdürü gibi şahıslara tahsis edilen araçların vergisi ve yakıtı gibi harcamalarının maliye bakanlığı bütçesinden karşılandığını hepimiz biliyoruz zaten.
    Başbakan'ın eski aracı zırhlı s600 idi, şimdi yine zırhlı 7.60iL'ye biniyor, vergisini tabi ki cebinden ödemiyor ya da maaşından kesilmiyor, tüm masrafları maliye bakanlığı bütçesinden ödeniyor.

    Yani bunun şirketle falan alakası yok.

    ÖTV’nin maliyet bedeline dahil edilmesi veya direkt olarak genel gidere alınması mükellefin keyfiyetine bırakılmıştır. Mükellef isterse maliyete ekleyerek amortisman ayırmak suretiyle ÖTV’yi yıllara yayarak kazançtan düşer. İsterse tamamını gider yazarak, kazancından bir defada indirebilir. İşletmenize alıp, aktifine kaydedeceğiniz binek otomobilin ÖTV’sini defterlerinize gider kaydederek, ticari kazancınızdan düşebilirsiniz. Özel binek otomobillerine ilişkin KDV indirim konusu yapılamadığından, KDV’yi, indirim konusu yapamazsınız. KDV’yi de aynı ÖTV gibi defterinize gider kaydederek veya maliyete ekleyerek amortisman ayırmak suretiyle ticari kazancınızdan düşebilirsiniz.

    Her şekilde kurtarıyorsun yani.
    _____________________________
    "Sizinle daha önce yazışmış mıydık?"




  • 115000 euro veririm
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: erayfm

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci


    Güzel kardeşim; O yazıda yazılanlardan sen ne anladın?
    Orada lüks araçlara binenlerin vergi ödemediği falan yazmıyor.
    Kamuya tahsis edilen lüks araçların vergisinin ve yakıtının maliye tarafından ödendiğini yazıyor.
    Vali, kaymakam, belediye başkanı, bilmem ne müdürü gibi şahıslara tahsis edilen araçların vergisi ve yakıtı gibi harcamalarının maliye bakanlığı bütçesinden karşılandığını hepimiz biliyoruz zaten.
    Başbakan'ın eski aracı zırhlı s600 idi, şimdi yine zırhlı 7.60iL'ye biniyor, vergisini tabi ki cebinden ödemiyor ya da maaşından kesilmiyor, tüm masrafları maliye bakanlığı bütçesinden ödeniyor.

    Yani bunun şirketle falan alakası yok.

    ÖTV’nin maliyet bedeline dahil edilmesi veya direkt olarak genel gidere alınması mükellefin keyfiyetine bırakılmıştır. Mükellef isterse maliyete ekleyerek amortisman ayırmak suretiyle ÖTV’yi yıllara yayarak kazançtan düşer. İsterse tamamını gider yazarak, kazancından bir defada indirebilir. İşletmenize alıp, aktifine kaydedeceğiniz binek otomobilin ÖTV’sini defterlerinize gider kaydederek, ticari kazancınızdan düşebilirsiniz. Özel binek otomobillerine ilişkin KDV indirim konusu yapılamadığından, KDV’yi, indirim konusu yapamazsınız. KDV’yi de aynı ÖTV gibi defterinize gider kaydederek veya maliyete ekleyerek amortisman ayırmak suretiyle ticari kazancınızdan düşebilirsiniz.

    Her şekilde kurtarıyorsun yani.


    Muhasebeci misin.Aynen Benim yaptıklarımı tarif ediyorsun
    _____________________________




  • 315,46 TL yi istiyorlar mi cidden
    _____________________________
    hayirldir olüm??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HasanFatihh

    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: erayfm

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci


    Güzel kardeşim; O yazıda yazılanlardan sen ne anladın?
    Orada lüks araçlara binenlerin vergi ödemediği falan yazmıyor.
    Kamuya tahsis edilen lüks araçların vergisinin ve yakıtının maliye tarafından ödendiğini yazıyor.
    Vali, kaymakam, belediye başkanı, bilmem ne müdürü gibi şahıslara tahsis edilen araçların vergisi ve yakıtı gibi harcamalarının maliye bakanlığı bütçesinden karşılandığını hepimiz biliyoruz zaten.
    Başbakan'ın eski aracı zırhlı s600 idi, şimdi yine zırhlı 7.60iL'ye biniyor, vergisini tabi ki cebinden ödemiyor ya da maaşından kesilmiyor, tüm masrafları maliye bakanlığı bütçesinden ödeniyor.

    Yani bunun şirketle falan alakası yok.

    ÖTV’nin maliyet bedeline dahil edilmesi veya direkt olarak genel gidere alınması mükellefin keyfiyetine bırakılmıştır. Mükellef isterse maliyete ekleyerek amortisman ayırmak suretiyle ÖTV’yi yıllara yayarak kazançtan düşer. İsterse tamamını gider yazarak, kazancından bir defada indirebilir. İşletmenize alıp, aktifine kaydedeceğiniz binek otomobilin ÖTV’sini defterlerinize gider kaydederek, ticari kazancınızdan düşebilirsiniz. Özel binek otomobillerine ilişkin KDV indirim konusu yapılamadığından, KDV’yi, indirim konusu yapamazsınız. KDV’yi de aynı ÖTV gibi defterinize gider kaydederek veya maliyete ekleyerek amortisman ayırmak suretiyle ticari kazancınızdan düşebilirsiniz.

    Her şekilde kurtarıyorsun yani.


    Muhasebeci misin.Aynen Benim yaptıklarımı tarif ediyorsun

    Değilim ama ailemin sık yaptığı bir şey olduğu için biliyorum.
    _____________________________
    "Sizinle daha önce yazışmış mıydık?"




  • Bilinçli olman güzel
    _____________________________
  • Önceki kasalarına kıyasla offf dedirtecek hayranlık uyandıracak bir etki bırakmadı sanki M paket 5 serisi gibi duruyor
    _____________________________
    Alet vtec değil savaş açıyor sanki... Bir honda kullanıcısı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: HasanFatihh

    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: erayfm

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci


    Güzel kardeşim; O yazıda yazılanlardan sen ne anladın?
    Orada lüks araçlara binenlerin vergi ödemediği falan yazmıyor.
    Kamuya tahsis edilen lüks araçların vergisinin ve yakıtının maliye tarafından ödendiğini yazıyor.
    Vali, kaymakam, belediye başkanı, bilmem ne müdürü gibi şahıslara tahsis edilen araçların vergisi ve yakıtı gibi harcamalarının maliye bakanlığı bütçesinden karşılandığını hepimiz biliyoruz zaten.
    Başbakan'ın eski aracı zırhlı s600 idi, şimdi yine zırhlı 7.60iL'ye biniyor, vergisini tabi ki cebinden ödemiyor ya da maaşından kesilmiyor, tüm masrafları maliye bakanlığı bütçesinden ödeniyor.

    Yani bunun şirketle falan alakası yok.

    ÖTV’nin maliyet bedeline dahil edilmesi veya direkt olarak genel gidere alınması mükellefin keyfiyetine bırakılmıştır. Mükellef isterse maliyete ekleyerek amortisman ayırmak suretiyle ÖTV’yi yıllara yayarak kazançtan düşer. İsterse tamamını gider yazarak, kazancından bir defada indirebilir. İşletmenize alıp, aktifine kaydedeceğiniz binek otomobilin ÖTV’sini defterlerinize gider kaydederek, ticari kazancınızdan düşebilirsiniz. Özel binek otomobillerine ilişkin KDV indirim konusu yapılamadığından, KDV’yi, indirim konusu yapamazsınız. KDV’yi de aynı ÖTV gibi defterinize gider kaydederek veya maliyete ekleyerek amortisman ayırmak suretiyle ticari kazancınızdan düşebilirsiniz.

    Her şekilde kurtarıyorsun yani.


    Muhasebeci misin.Aynen Benim yaptıklarımı tarif ediyorsun

    Değilim ama ailemin sık yaptığı bir şey olduğu için biliyorum.

    peki bu gider yazma olayının şirketin büyüklüğü ile alakası varmı?
    örneğin havadan bir para geldi 700 bin tl kadar sen 2bin tl idi galiba şirket açma bedeli gittin beyaz eşya dükkanı açtın küçük birşey. bu m5 i şirkete kaydettirip 650 bin yerine vergisiz 300 bin tl ödeyip kalan 300 bini şirkete gider gösterebiliyor musun?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: laktik

    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: HasanFatihh

    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: erayfm

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci


    Güzel kardeşim; O yazıda yazılanlardan sen ne anladın?
    Orada lüks araçlara binenlerin vergi ödemediği falan yazmıyor.
    Kamuya tahsis edilen lüks araçların vergisinin ve yakıtının maliye tarafından ödendiğini yazıyor.
    Vali, kaymakam, belediye başkanı, bilmem ne müdürü gibi şahıslara tahsis edilen araçların vergisi ve yakıtı gibi harcamalarının maliye bakanlığı bütçesinden karşılandığını hepimiz biliyoruz zaten.
    Başbakan'ın eski aracı zırhlı s600 idi, şimdi yine zırhlı 7.60iL'ye biniyor, vergisini tabi ki cebinden ödemiyor ya da maaşından kesilmiyor, tüm masrafları maliye bakanlığı bütçesinden ödeniyor.

    Yani bunun şirketle falan alakası yok.

    ÖTV�nin maliyet bedeline dahil edilmesi veya direkt olarak genel gidere alınması mükellefin keyfiyetine bırakılmıştır. Mükellef isterse maliyete ekleyerek amortisman ayırmak suretiyle ÖTV�yi yıllara yayarak kazançtan düşer. İsterse tamamını gider yazarak, kazancından bir defada indirebilir. İşletmenize alıp, aktifine kaydedeceğiniz binek otomobilin ÖTV�sini defterlerinize gider kaydederek, ticari kazancınızdan düşebilirsiniz. Özel binek otomobillerine ilişkin KDV indirim konusu yapılamadığından, KDV�yi, indirim konusu yapamazsınız. KDV�yi de aynı ÖTV gibi defterinize gider kaydederek veya maliyete ekleyerek amortisman ayırmak suretiyle ticari kazancınızdan düşebilirsiniz.

    Her şekilde kurtarıyorsun yani.


    Muhasebeci misin.Aynen Benim yaptıklarımı tarif ediyorsun

    Değilim ama ailemin sık yaptığı bir şey olduğu için biliyorum.

    peki bu gider yazma olayının şirketin büyüklüğü ile alakası varmı?
    örneğin havadan bir para geldi 700 bin tl kadar sen 2bin tl idi galiba şirket açma bedeli gittin beyaz eşya dükkanı açtın küçük birşey. bu m5 i şirkete kaydettirip 650 bin yerine vergisiz 300 bin tl ödeyip kalan 300 bini şirkete gider gösterebiliyor musun?

    öyle şey olur mu dostum

    ufak şirketin varsa işlem hacmine göre VW POLO GTI yazdırırsın listeye sende m5 yerine





    2010 da fuarda inşaatçı bu bey gözümün önünde (o zamanki euro kuru ile) 930.000 tl lik aston u aldı şirket üzerinde kesin faturayı dedi

    benim kalbim küt küt atmaya başladı o an fiyatını bile sormamıştı aracı alıyorum demişti




     Efsane Türkiye'de ( F10 M5 )



     Efsane Türkiye'de ( F10 M5 )



     Efsane Türkiye'de ( F10 M5 )
    _____________________________
    Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


    > > < <




  • yani bir konuyu da cıvıtmasak olmuyor. vw konusunda ben ne vw ne başka markanın savunucusu değilim ama insanlar seçiyor vw i yapıcak birşey yok.
    ne değişecek yani ben de sallayayım vw ya da doğuşa ne değişecek millet aynen gidip alacak. sallayan adamların bir kısmı da almıyor mu sanki .
    onun için m5 konusu bari vw yada doğuşa sapmasın isteyen gidip alsın isteyen almasın .
    sorduğum soru ile alakalı net bilgin varsa teşekkür ederim ama sulandırma yapmayalım.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laktik

    yani bir konuyu da cıvıtmasak olmuyor. vw konusunda ben ne vw ne başka markanın savunucusu değilim ama insanlar seçiyor vw i yapıcak birşey yok.
    ne değişecek yani ben de sallayayım vw ya da doğuşa ne değişecek millet aynen gidip alacak. sallayan adamların bir kısmı da almıyor mu sanki .
    onun için m5 konusu bari vw yada doğuşa sapmasın isteyen gidip alsın isteyen almasın .
    sorduğum soru ile alakalı net bilgin varsa teşekkür ederim ama sulandırma yapmayalım.

    dostum beni diğerleri ile karıştırma

    ben hiçbir markaya laf sokmam

    GTI benim hoşuma gittiği için ve fiyatı uygun olduğu için yazdım,


    Cıvıtma gibi bir amacım asla olmadı.


    Sorunun cevabınıda verdim zaten firmanın işlem hacmine bağlı. Ne kadar çok vergi vereceksen o kadar yüsek fiyatlı araba alabilirsin.
    _____________________________
    Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


    > > < <




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    quote:

    Orijinalden alıntı: laktik

    yani bir konuyu da cıvıtmasak olmuyor. vw konusunda ben ne vw ne başka markanın savunucusu değilim ama insanlar seçiyor vw i yapıcak birşey yok.
    ne değişecek yani ben de sallayayım vw ya da doğuşa ne değişecek millet aynen gidip alacak. sallayan adamların bir kısmı da almıyor mu sanki .
    onun için m5 konusu bari vw yada doğuşa sapmasın isteyen gidip alsın isteyen almasın .
    sorduğum soru ile alakalı net bilgin varsa teşekkür ederim ama sulandırma yapmayalım.

    dostum beni diğerleri ile karıştırma

    ben hiçbir markaya laf sokmam

    GTI benim hoşuma gittiği için ve fiyatı uygun olduğu için yazdım,


    Cıvıtma gibi bir amacım asla olmadı.


    Sorunun cevabınıda verdim zaten firmanın işlem hacmine bağlı. Ne kadar çok vergi vereceksen o kadar yüsek fiyatlı araba alabilirsin.

    Cevap için teşekkürler.
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.