Şimdi Ara

Edit:C-Elysee'nin carpisma testi eklendi.C-Elysee mi Linea mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
92
Cevap
0
Favori
4.269
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Evet Linea'nin yakiti oyle cok degil.Aralarina 1-1.5 LT fark olur.Ayrica 1.3 MJet'te 1.6 hdi gibi cekmiyor.Guvenlik konusunda C-Elysee'yi kullanmadigim icin bisey diyemem ama Linea'da cok cok guvenli bi araba degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Evet Linea'nin yakiti oyle cok degil.Aralarina 1-1.5 LT fark olur.Ayrica 1.3 MJet'te 1.6 hdi gibi cekmiyor.Guvenlik konusunda C-Elysee'yi kullanmadigim icin bisey diyemem ama Linea'da cok cok guvenli bi araba degil.

    Aslında ikiside güvenlik konusunda ve yolda gezme, sürücüye verdiği his konusunda benzer araçlar, fakat citroenin çekişi ve ona rağmen az yakışı bence tercih sebebi olmalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction


    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Evet Linea'nin yakiti oyle cok degil.Aralarina 1-1.5 LT fark olur.Ayrica 1.3 MJet'te 1.6 hdi gibi cekmiyor.Guvenlik konusunda C-Elysee'yi kullanmadigim icin bisey diyemem ama Linea'da cok cok guvenli bi araba degil.

    Aslında ikiside güvenlik konusunda ve yolda gezme, sürücüye verdiği his konusunda benzer araçlar, fakat citroenin çekişi ve ona rağmen az yakışı bence tercih sebebi olmalı

    Kesinlikle oyle,yukarida bi arkadas toplam 717 km'de 4.2 LT tuketim yakalamis ki cogu performansli kullanimmis.Cok basarili rakamlar.Merak ettim dogrusu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1090 Kilo 250 tork .tehlikeli değerler .uçan teneke.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • murat8361 kullanıcısına yanıt
    230 Nm hocam.O kadar abartmasakta dogruluk payi var soylediginizin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartalus kullanıcısına yanıt
    Kardeşimde 1.6 110 bg citroen c4 hdi var o motordan sonra buna binince fark oluyor tabi.ama tüketim değerleri epey tatmin edici.araç güzel yürüyor.hala 182 kmde rodaj bitsin tam anlamıyla anlayacağız.ama 200 kg daha ağır olan c4 110 bg ,301'den daha iyi yürüyor.bizim dışı beyaz içi krem rengi çok hoş.ama içerisi hep sert plastik,en çok şaşırdığım nokta piyano black kaplamalar oldu.ne kadar ekmek o kadar köfte.ben beğendim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • c-elyse ve pejö 301 aynı araç
    aşağıda resmi var. 3 vefat
     Edit:C-Elysee'nin carpisma testi eklendi.C-Elysee mi Linea mi?
    haber linki


    edit: alttaki araç vectra imiş

     Edit:C-Elysee'nin carpisma testi eklendi.C-Elysee mi Linea mi?
    haber linki

    sembol
     Edit:C-Elysee'nin carpisma testi eklendi.C-Elysee mi Linea mi?
    haber linki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _mp_ -- 8 Temmuz 2015; 12:56:04 >




  • Euroncap'in sitesinden baktım. C-Elysee'nin yetişkin yolcu ve çocuk yolcu koruması kabul edilebilir seviyede.

    Yaya güvenliği ve güvenlik ekipmanlarından sınıfta kalmış. Altınızdaki arabanın limitlerini bilip ona göre kullanmak gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C-Elysee ve Symbol tamamda ortada ki Linea degil son kasa Vectra.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalus -- 8 Temmuz 2015; 7:42:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C elysse kullandım çok seriydi dizeli fakat taksi için linea daha iyi yerli parçasıda ucuz.
    Zaten fransız arabalarını sevmem :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavipasa

    c-elyse ve pejö 301 aynı araç
    aşağıda resmi var. 3 vefat
     Edit:C-Elysee'nin carpisma testi eklendi.C-Elysee mi Linea mi?
    haber linki

    alttaki de galiba linea
     Edit:C-Elysee'nin carpisma testi eklendi.C-Elysee mi Linea mi?
    haber linki

    sembol
     Edit:C-Elysee'nin carpisma testi eklendi.C-Elysee mi Linea mi?
    haber linki

    Ortadaki Vectra C kasa.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alembizim

    Bir kere 301 ve c elysee aynı platformun arabaları.Bir çok parçası ortak tasarımları bile benzer.301 ne ise aşagı yukarı c elysee de odur.301 eleyip c elysee bakmanın mantıgı nedir anlamadım.Birde c elysee ve 301 cam açma butonlarının yerine bir bakarsanız mantıksızlıgı anlarsınız birde yanlış bilmiyorsam c elysee de direksiyonda derinlik ayarı yok.
    Ayrıca c elysee boş agırlıgı 1090 kg iken linea 1200 kg.C elysee 1.6 motordan 92 hp güç almış 250 nm torku 1750 d/d itibaren veriyor.Linea ise 1.3 motordan 95 hp güç almış 200 nm torku 1500 d/d itibaren veriyor.

    Öncelikli olarak 1.3 motor vergi avantajı vardır.Performans açısından ve yakıt tüketiminden bakarsanız tabi c elysee daha az yakar arada 110 kg fark var ve c elysee torku 50 nm daha fazla.Güvenlik açısından bakarsanız bence linea c elyseeden daha iyi.c elysee b segmenti bir araçtır.Linea ise b ile c segmenti arasındadır.C segmentindeki astra corolla jetta focus gibi araçlarla yarışamaz.Fakat b segmentindeki 301 c elysee symbol gibi araçlardanda kalite açısından az da olsa öndedir.

    Ama derseniz benim için yakıt önemlidir ve çekiş daha öndedir tabiki c elysee lineadan 110 kg hafif olmasıyla hem daha az yakar hemde daha iyi çeker.Tercih meselesi...

    Yukarida neden 301'i eledigimizi anlattim.Psikolojik bi olay bu.C-Elysee neyse 301'de evet o ama adam arabayi almak istemiyor bu kadar basit.Anlasilmasi guc bir durum yok ortada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam sıfır olmayacaksa.2.el 1.6 multijet emotion donanımlı linea iyi bir tercih olur.Alternatif olarak accent blue dizel yada 1.4+lpg'de olur.
  • Adam araçtan inmeyecek , linea gibi kalas kullanırsa her gün öncekine göre daha fazla yorulur. Başı ağrır. Citroen daha rahat lineadan. Üstelik daha az yakar. Ağır olsa ne yazar, araçlar şehir içinde kullanılmayacak mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taksici olsaydım C-Elysee alırdım. Önemli olqn az yakıp çok kaçmak. Elysee tip olarak daha iyi. Yüzü eskimedi henüz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman

    Taksici olsaydım C-Elysee alırdım. Önemli olqn az yakıp çok kaçmak. Elysee tip olarak daha iyi. Yüzü eskimedi henüz.

    Takside az sorun veya hızlı tamir daha önemli bence. Günlük ödeniyor biliyorsunuz kiralar.hususi kullanan parça beklenebilir ama taksi beklenemez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir aracın kaza resimleri ile güvenlği hakkında olumlu olumsuz yorum yapmak doğru olmaz.
    onlarca parçalanmış S kasa mercedes kazası resmi koysak bu araçların güvensiz olduğu anlamına mı gelir.
    işte bu yüzden bağımsız kuruluşlar milyonlarca euro harcayıp tüm etkenlerin aynı olduğu şartlarda
    farklı araçları test ediyorlar.
    ayrıca ağırlık da tek başına bir ölçüt değil. bugün her firma yeni modellerde ağırlığı azaltmak için çalışıyor.
    diğer yandan linea ya da elysee her ikisi de B+ sınıfı sedan araçlardır ve güvenlik olarak birbirilerine çok üstünlükleri
    yoktur. elysee nin testte aldığı 3 yıldız da ağırlaştırılmış euro ncap şartları düşünüldüğünde iyi sayılabilir.
    linea nın ise testini görmedim.
    her iki aracı da kullanmış biri olarak her yönden elysee'yi seçerdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keus35 -- 8 Temmuz 2015; 10:41:20 >
  • ikisini de en az 6 ay kullandım, C-elysee den daha çok memnun kaldım..
    Citroen daha seri, daha geniş ve daha az yakıyor..teknolojik oyuncaklar var, bluetooth, hız sabitleme, esp vs..
    linea baz modelde bunlar yok..linea 95bg motoru iyi devir çeviriyor, ama iyi de yakıyor..ve yine de elysee gibi gitmiyor..
    Ayrıca gördüğüm en kötü manevra yapan araç linea...dar yerlerde fazladan manevra yaptırıyor..
    Citroen partikül filtresi uyarısı verip duruyordu, aynı şartlarda linea uyarı vermiyordu..Otobana çıkınca zaten geçiyordu..
    Citroen vitesi biraz kemikliydi, linea daha rahat geçiyordu..
    Citroen bluetooth müzik dinlemede sorun vardı, seste bozulma oluyordu..Belki benim araç böyleydi, bilmiyorum..
    Dayanıklılığı bilmiyorum, ama şirkette 140 binde linea vardı, sorunu yoktu hor kullanılmasına rağmen...
    Ben c elysee seçerdim..
  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt
    quote:


    Bir lineanın bir de elızenin kapılarını açıp kapatın aradaki farkı görürsünüz.Linea 1300 kiloya yakın şasisi kuvvetli bir araçken 301 1 ton civarı clio'dan az daha hallice yapılmış bir araç.Linea nın bu kadar satış yapması bazı trollerin 3-4 cm genişliği az diye araca teneke muamelesi yapmalarına sebep oluyor.Tabi ki bir focus,jetta,astra ayarında bir araç değil ama 301,elıze gibi araçlardan daha iyi bir araç.Renault'un fluance denilen aracı doğru düzgün yol tutmamasına rağmen kimse o araca birşey demiyor.İş fıat'a gelince ne kadar cahil varsa konuşuyor.


    1200 kiloluk linea "1300 kiloya yakın", 1090 kiloluk 301 "1 ton civarı" değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coundeel -- 8 Temmuz 2015; 11:15:33 >
  • C-Elysee daha iyi. Motor olarak 1.6 HDI çok başarılı bir motor. Multijet motordan daha verimli. Biraz daha az yakar. Linea'nın daha çarpışma testi bile yok, en azından bunun var. C-Elysee de 3 yıldız almış ama sen tabi ki bununla otobanda 180-200 yardırmayacaksın.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.