Şimdi Ara

EDC OTOMATİK VİTESLİ RENAULT (MEGANE FLUENCE ) KULLANICI YORUMLARI (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
797
Cevap
15
Favori
287.371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cevaplarınız için teşekkür ederim arkadaşlar..
  • acaba 1.4 tce ye edc gelir mi? ya da başka bir benzinli motora?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.ilyas

    acaba 1.4 tce ye edc gelir mi? ya da başka bir benzinli motora?



    Fransa'da da satılmıyor. Zamanla gelir bence. EDC nin tork anlamında limitini geçmeyen tüm motorlara uygulanması mümkün, gerisi pazarlama.
  • edc 250nm ile sınırlı, 1.6 130 hp 250 nm yi geçiyor galiba.
  • 1,6 130 hp ler 320 tork olacak diye biliyorum.. Fiat Bravoyla yarışıyorlar sanıyorum. Bravolar şu an 120 Bg ve 300 tork.. Bravo ile Megane arasında epey gittim geldim ama Edc olması ve ikinci eli düşününce Megane da karar kıldım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T1973 -- 24 Ocak 2011; 21:14:38 >
  • quote:

    Cuma akşamı DSG li golf kullanan biri olarak konfor olarak kesinlikle DSG derim . Vitesin geçtiğini göstergeden anlıyorsunuz resmen .. hafif bir pişmanlık duymadım değil :) İmkanını zorlayabilenlere DSG derim ..

    Bir aydır fluence edc kullanıcısı olarak aracın vites grubunu beğendim diyebilirim. (Daha önce toyota ve hondanın triptoniklerini kullanan biri olarak). Yine de yorumuna içim cız etti . Ama o kadar paramız yok be hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zbawn -- 25 Ocak 2011; 18:31:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zbawn

    quote:

    Cuma akşamı DSG li golf kullanan biri olarak konfor olarak kesinlikle DSG derim . Vitesin geçtiğini göstergeden anlıyorsunuz resmen .. hafif bir pişmanlık duymadım değil :) İmkanını zorlayabilenlere DSG derim ..

    Bir aydır fluence edc kullanıcısı olarak aracın vites grubunu beğendim diyebilirim. (Daha önce toyota ve hondanın triptoniklerini kullanan biri olarak). Yinede yorumuna içim cız etti be hocam. Ama o kadar paramız yok be hocam


    Bende ikisini kullandım ve konfor olarak aralarında bir fark göremedim.

    Edc'de 6 ileri çift kavramalı şanzıman getrag tarafından üretliyor pek fark olmasınıda beklemiyordum zaten.




  • TGEZER arkadaşında görüşünü ciddiye almak lazım kanaatindeyim. hissedilmeyecek bir durum olsa bu kadar abartmaz dı diye düşünüyorum. doğru mu ?düşünüyorum tgezer :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zbawn

    quote:

    Cuma akşamı DSG li golf kullanan biri olarak konfor olarak kesinlikle DSG derim . Vitesin geçtiğini göstergeden anlıyorsunuz resmen .. hafif bir pişmanlık duymadım değil :) İmkanını zorlayabilenlere DSG derim ..

    Bir aydır fluence edc kullanıcısı olarak aracın vites grubunu beğendim diyebilirim. (Daha önce toyota ve hondanın triptoniklerini kullanan biri olarak). Yine de yorumuna içim cız etti . Ama o kadar paramız yok be hocam

    Kullanıcı olarak silkelemesi hakkında siz ne düşünüyorsunuz.? Sizde de düşük viteslerde silkeleme varmı?

    Açıkçası ben DSG sistemini güvenilir bulmuyorum. Üzerine Doğuş oto gelince daha da tercih dışına gidiyor. Babam 140bg DSG Jetta kullanıyor. Zaman zaman vitesde 4-5 arası geçerken takılma oluyor. Sebebini bulamıyorlar. O yüzden Doğuş'dan da VW den de uzak durup TCE Megane aldım. İlerde kendini ispatlarsa EDC ye geçerim diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag
    TGEZER arkadaşında görüşünü ciddiye almak lazım kanaatindeyim. hissedilmeyecek bir durum olsa bu kadar abartmaz dı diye düşünüyorum. doğru mu ?düşünüyorum tgezer :)

    Abarttığım falan yok be dostum . Adamlar dizayn ve test ederken aracı hep düz yolda kullanıyorlar herhalde .
    Ben de test ederken düz yolda kullandım .. bir de dip gaz yaptım gayet iyiydi .. Ama aracı teslim alınca 3 gün sıkışık trafikte kullanınca çok da mükemmel olmadığını anladım ..
    test parkurlarına istanbul un akşam trafiğini de dahil etsinler bakalım .. bak o şanzıman piyasaya 10 senede ancak çıkar revizyon yemekten :)
    DSG nin kronik sorunları olmasa düşünmeyin bile derdim .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    Abarttığım falan yok be dostum . Adamlar dizayn ve test ederken aracı hep düz yolda kullanıyorlar herhalde .
    Ben de test ederken düz yolda kullandım .. bir de dip gaz yaptım gayet iyiydi .. Ama aracı teslim alınca 3 gün sıkışık trafikte kullanınca çok da mükemmel olmadığını anladım ..
    test parkurlarına istanbul un akşam trafiğini de dahil etsinler bakalım .. bak o şanzıman piyasaya 10 senede ancak çıkar revizyon yemekten :)
    DSG nin kronik sorunları olmasa düşünmeyin bile derdim .


    İstanbulun akşam trafiği insanları bile bozuyor.. Çelik olsa dayanmaz..
  • çelik olsa dayanmaz mantığı, bence kullanıcının değil üreticinin düşünmesi gereken bir konu. çelik dayanmıyorsa daha sağlam bir maddeden yapsınlar. tam otomatik dizel kullandınız mı? bilmiyorum. sıkışık trafikte yağ gibi akıyor. sarsıntı diye bir olay yok.

    ayrıca bence tgezer bir arızadan bahs etmiyor. belki yazılımla çözülecek bir sorundur. ne kadarda olsa yeni çıkan bir şanzımanın tam adapte edilmesi zaman alacaktır. ama bu zaman uzarsa veya reno bahs ettiginiz sorunu sorun olarak görmezse çözmeside imkansız demektir.

    ben sıkışık trafikte test etmiştim. pek bir sorun görmedim. ama sanırım bir aracı almadan önce bir kaç gün kiralamak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    çelik olsa dayanmaz mantığı, bence kullanıcının değil üreticinin düşünmesi gereken bir konu. çelik dayanmıyorsa daha sağlam bir maddeden yapsınlar. tam otomatik dizel kullandınız mı? bilmiyorum. sıkışık trafikte yağ gibi akıyor. sarsıntı diye bir olay yok.

    ayrıca bence tgezer bir arızadan bahs etmiyor. belki yazılımla çözülecek bir sorundur. ne kadarda olsa yeni çıkan bir şanzımanın tam adapte edilmesi zaman alacaktır. ama bu zaman uzarsa veya reno bahs ettiginiz sorunu sorun olarak görmezse çözmeside imkansız demektir.

    ben sıkışık trafikte test etmiştim. pek bir sorun görmedim. ama sanırım bir aracı almadan önce bir kaç gün kiralamak lazım.


    Edc'yi bende test ettim ama sıkışık trafikde değildi bana göre çok güzeldi açıkcası hiç bir şey hissedilmiyordu vites değiştirirken.

    Belki tufan bey'in aracına has birşey yada edc'nin dinamiği budur.

    Ben trafikde konforu beş para etmez denilen easytronic dizel astra'da kullandım hala kullanıyorum o bile beni rahatsız etmiyor açıkcası.Edc'nin etceğini pek sanmıyorum.Tabiki bu işin göreceli kısmı.

    Dün konuştuk zaten benim tavsiyem servise gitsin durumu anlatsın başka bir edc'li araç kullansın aynı durum ondada varsa yapcak bişey yok.Ama sizin aracınıza has bir durumsa hakkınızı arayın.







  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hey joe -- 28 Ocak 2011; 15:36:17 >
  • bugün fluence otomatiği denedim. audi a6 2000 dizelde kullanmıştım 7 ileri otomatiği, o çok iyiydi. ok gibi gidiyordu. ama bu da kötü değil, yokuşta kaldırdım, 2-1, 1-2 arası gidip geldim denediğim araçta ve bana gayet güzel yanıtlar verdi. bence renonun en kötü özelliği kaçıncı viteste olduğunu göstermemesi, görmek için manuel moda almanız gerekiyor, ikinci kötü gördüğüm husus da, araç büyük vitesi tercih etmesinden dolayı hafif de olsa bir titreme oluyor. biraz gaza yüklenmeniz ya da manuele geçmeniz gerekiyor. gazı köklediğinizde vites küçültmesi de biraz daha seri olabilirdi, fakat yine de tepkisi kötü değil, agresif sürüşlere yatkın gördüm ben aracı.genel olarak görüşüm olumlu, kronik problemi olmazsa çok tutulur, fiyatı da ona göre ayarlarlar :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onuro06 -- 1 Şubat 2011; 21:40:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onuro06
    bugün fluence otomatiği denemedim. audi a6 2000 dizelde kullanmıştım 7 ileri otomatiği, o çok iyiydi. ok gibi gidiyordu. ama bu da kötü değil, yokuşta kaldırdım, 2-1, 1-2 arası gidip geldim denediğim araçta ve bana gayet güzel yanıtlar verdi. bence renonun en kötü özelliği kaçıncı viteste olduğunu göstermemesi, görmek için manuel moda almanız gerekiyor, ikinci kötü gördüğüm husus da, araç büyük vitesi tercih etmesinden dolayı hafif de olsa bir titreme oluyor. biraz gaza yüklenmeniz ya da manuele geçmeniz gerekiyor. gazı köklediğinizde vites küçültmesi de biraz daha seri olabilirdi, fakat yine de tepkisi kötü değil, agresif sürüşlere yatkın gördüm ben aracı.genel olarak görüşüm olumlu, kronik problemi olmazsa çok tutulur, fiyatı da ona göre ayarlarlar :)

    denemedim yazmışsın ama denedim olacaktı sanırım .
    benim bahsettiğim aksamaları anlamak için akşam 6 dan sonra haliçten çekmece istikametine doğru E5 trafiğine girmeniz lazım .




  • haklısınız, yanlış yazım
    bu durumlarda manuele dönüyor musunuz peki?

    quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    denemedim yazmışsın ama denedim olacaktı sanırım .
    benim bahsettiğim aksamaları anlamak için akşam 6 dan sonra haliçten çekmece istikametine doğru E5 trafiğine girmeniz lazım .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onuro06
    haklısınız, yanlış yazım
    bu durumlarda manuele dönüyor musunuz peki?

    quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    denemedim yazmışsın ama denedim olacaktı sanırım .
    benim bahsettiğim aksamaları anlamak için akşam 6 dan sonra haliçten çekmece istikametine doğru E5 trafiğine girmeniz lazım .



    kesinlikle dönmem . bunun için otomatik aldım ben . 2 önceki aracım mondeo tam otm dizeldi . onunla bu şekilde sıkıntı yaşamadım .
  • tam otomatik vites düşük hızlarda kavramayı tam bırakmadığından veya bıraksa bile çok çabuk kavrama yapabildiğinden. debriyajlı otomatik sistemler konforsuzluk yaşatmıyor.

    tgezer sence hangisi?
    a- düşük hız konforu, yüksek tüketim ve düşük performans mı? TAM OTOMATİK
    b- düşük hız konforsuzluğu, düşük tüketim ve yüksek performans mı? DSG, EDC

    daha önceki mesajında dsg nin düşük hızlarda edc den çok daha iyi olduğunu belirtmişsin ancak kendi aracını kullandığın aynı güzergahta denedim mi?
  • renault bu edc yi megane benzinli veye clıo modelinde koycakmı
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.