Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (82. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.981
Cevap
186
Favori
303.375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8081828384
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • karasahinemre kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun. Kazasız belasız gelir inşallah...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim robot da kargoya verilmiş hareket saatini bekliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • OnurFB1453 kullanıcısına yanıt
    Zor bir bekleyiş ama sonunda gerçekten mutluluk var. Şimdiden hayırlısı olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elementry

    Bide elle joystick gibi yönlendirme yok mu?
    Joystick kontrol ve Roborock da ki pin to go var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Exper1980 kullanıcısına yanıt
    Ecovacs a yazdım. Hızlıca cevap verdiler ama ingilizce değil 🤦 Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler .

    İngilizce cevap yazmalarını rica ettim. Cevap bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _EFE_ -- 14 Kasım 2020; 15:25:6 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • _EFE_ _ kullanıcısına yanıt
    Bendeki programdan çevirdim. Ne kadar anlamlı bilmiyorum.


    '' Merhaba, 1. Video Yöneticisi işlevi yalnızca Uygulamadaki gizlilik sözleşmesini "kabul ederek" açılabilir. 2. Video Yöneticisi ve Akıllı Temizleyici aynı anda kullanımı desteklemez 3. Video Yöneticisi sabit noktalı devriye, tek öğeli ses ve sabit noktalı çekimi destekler.

    Not: Mikrofon işlevini kullanırsanız, (mikrofonu) basılı tutmanız ve konuşmanız gerekir. Onu bıraktıktan sonra, Dibao kaydedilen sesi çalacaktır; ayrıca, APP "hazırlık zaman aşımı" uyarısı verirse, lütfen uygulamadan çıkın ve tekrar girin, (ses kayıt süresi kısa olamaz 1 saniye), herhangi bir sorunuz varsa, çevrimiçi müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.Cobos size mutlu bir yaşam diler! ''

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Değerli forum arkadaşlarım ve Ecovacs Deebot T8 AIVI sevdalıları😊😊😊

    Daha önce Ecovacs Home app nın push notificatiınları Çinceydi.

    Sağolsun @xanberk kardeşim Ecovacs ile iletişime geçip bu push notificationların İngilizce olması talebini iletmişti ve uygulamadaki push notificationlar İngilizce'ye çevrildi.

    Şimdide android telefon kullanan arkadaşlar kameraya bağlanamıyor. Cihazda bulunan bir özelliğin kullanılamaması üzücü bir durum.

    Bu sebeple @xanberk kardeşim bir metin hazırlandı. Hazırlanan bu metni tüm arkadaşlar Ecovacs ın emaline gönderirsek bu sorunun çözüleceğine inanıyoruz. Değerli arkadaşlar aşağıdaki metni yazılan adrese email atmamız T8 AIVI ailesinin faydasınadır.

    app.pm@ecovacs.com


    Hi,

    We indicate the problems for the T8 AIVI

    Recently, there is a problem of not being able to connect to the "Video Manager" feature on "Android" devices. On "iOS" devices, the connection and display are very delayed and commands are not fully executed. While using the application, we often encounter "Data acquisition error" error. If possible, can you make improvements?


    Şimdiden tüm arkadaşlara teşekkürü borç biliriz.😊😊😊
    Tüm arkadaşları mesaja etiketlemek istedim ama kişi ekleme sınırı vardı. Lütfen T8 AIVI yi alan arkadaşlarım bu mesaja ilgi göstersinler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Exper1980 kullanıcısına yanıt
    Ben mesajı doğrudan yönetime de iletiyorum izninizle.
    Belki bir faydası olur hızlandırmak adına.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Ali Hocam ne izni aksine çok memnun oluruz. Ecovavs in müşteri odaklı olduğunu tahmin ediyorum. Ali Hocam çok teşekkürler bizim için büyük bir iş yapacaksınız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Exper1980 kullanıcısına yanıt
    Hepimiz birbirimize destek oluyoruz, buranın amacı bu efendim.
    Saygılarımla

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Exper1980 kullanıcısına yanıt
    Güzel çalışma. Eline sağlık
    Hem uygulamadan hem de mail adresine gönderiyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Exper1980 kullanıcısına yanıt

    Gönderdim arkadaşlar. Elinize sağlık


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • +1

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Exper1980 kullanıcısına yanıt
    Valla harikasınız!

    Aşağıdaki şekilde biraz revize edip gönderdim.. android te de gecikmeler ve server hatası söz konusu..

    Dear Support Team,


    I would like to indicate the problems for the T8 AIVI that I faced,


    Recently, there is a problem of not being able to connect to the "Video Manager" feature on "Android" devices. On the other hand, the connection and displays are very delayed and commands are not fully executed. While using the application, we often encounter "Data acquisition error" error. If possible, can you make above mentioned improvements? 


    Thanks

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Exper1980 kullanıcısına yanıt
    Elinize sağlık bende gönderdim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Exper1980 kullanıcısına yanıt
    Üzerime düşen vazifeyi bende yaptım. Umarım bu sorun bir an önce çözüme kavuşur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Exper1980 kullanıcısına yanıt

    Özelden de sabırla yardımcı olmuştunuz bu konuda, burda da paylaşım yapmışsınız. Benzer durumdan biz de muzdaribiz, e-mail ile ben de üzerime düşeni yapacağım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ozmo 950 almıştık hevesle mayısta ben daha önce xiaomi vacuum 1 kullanıyordum açıkçası memnun kalmadım. Haritayı kafasına göre kaydırıyor bazen doku bulamıyor. Kayıtlı haritada gidiyor. Firmaya mailde attım ama sanırım zor düzelir. Ali bey sizde bağlantilarınızı kullanıp uyarsanız bu firmayı. Bu konuda muzdarip arkadaş çok. Telegramda grubumuz var bazıları iade bile etti. Elektrik mesela gidiyor paşa kafasına göre evi geziyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GuerillaUnit G kullanıcısına yanıt
    sirphoenixx kullanıcısına yanıt
    Hocam burda sanki gecikmeler sadece Android de oluyor gibi algılanabilir mi? Bu sorunlar Avrupa cihazlarında oluyor mu hiç bilginiz var mı?

    Bu arada ekstrem kesilmiş sipariş günü 5.278 TL yazıyordu ekstrede 4.994 TL yazıyor. Ekstre kesimi doların düşmesine denk geldi:) Sizin dediğiniz gibi kesildiği gün hesaplıyor demek ki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnurFB1453 -- 14 Kasım 2020; 9:8:17 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Daha önce ozmo 950 almaya karar vermiştim. Yabancı forumlarda ve ürün linkinin altındaki yorumlarda bu harita kaymasiyla alakalı çok fazla olumsuz yorum vardı. T8aivi siparişi verdiğim zaman icimde aynı korkular vardı. Cihazı bir haftadır kullanıyorum şimdilik böyle bir sorunla karşılaşmadım. Umarım karşılaşmayızda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8081828384
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.