Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (417. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.981
Cevap
186
Favori
303.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 415416417418419
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • myctapha kullanıcısına yanıt
    Sanırım bize kart lazım dostum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ___scream___ _ kullanıcısına yanıt
    Sanırım :(

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ___scream___ _ kullanıcısına yanıt
    Yanlız etrafımda benden önce en ucuz Xiaomi cihazı alanlar bile daha kullanmaya devam ediyor biz iyisi olsun diye 2-3 kat para verdik çok zararlı çıktık.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • myctapha kullanıcısına yanıt
    Bizamanlar bu başlıkta bu alet tank diyenler oldu abi napalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ___scream___ -- 21 Kasım 2022; 8:18:34 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ___scream___ _ kullanıcısına yanıt

    Sorun yazılımsal olabilir mi, çünkü bir süre fırça çalışıyor sonra çalışmıyor??


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmet2555 M kullanıcısına yanıt
    Bana ilk baştan beri öyle geliyor ama yapacak neyimiz var

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mehmet2555 M kullanıcısına yanıt
    Motoru ayrıca denedim sıkıntı yok, kart üzerine baktım hiç bir yanık kararma yok, son batarya kaldı belki belli bir voltajin altını düşünce ana fırçayı kesiyor olabilir bundurumda bir uyarı vs vermesi lazım ama bildiğimizden değil deneme yanılma !!!

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • myctapha kullanıcısına yanıt

    Batarya ile bir ilgisi yok, voltajı düşüyor olsa önce yerine dönmeye çalışır.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Evt oda mantıklı boşunami kürek çekiyoruz :(

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ozmo 950 için Air drop sensör hatasının bir çözümü var, içini açıp temizlemek dışında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iki gündür T8 aivi haritada işaretli olan odaya gidemiyor, bulma bekleniyor diyor ama hiç bir şekilde yerini bulma gerçekleşmiyor. Yeniden haritalama ya geçiyor, haritayı geri yüklemek için docka geri gönderin diyor. Geri gönderiyorum harita geri geliyor ama yine işaretli alana gidemiyor özel alan seçiyorum gidemiyor. Server kaynaklı mı Cihazımda bir sorun var? @hepsirobot Ali hocam ne dersiniz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt
    Aklıma şöyle bir çözüm geliyor bi deneyin isterseniz; O bölgeye yakın bölgeyi temizlemeye gönderin ama önce o bölgenin kapısını kapatın. Orayı temizlesin docka dönsün nakalım o bölgeyi çıkarıcak mı, çıkartırsa tekrar aynı işlemi bu sefer kapı açık yapın tekrar ekler inşallah.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • OnurFB1453 kullanıcısına yanıt
    robotu sıfırlayıp dockun yerini değiştirmekte buldum çözümü hocam. Söylediğinizi denemiştim olmamıştı. Server a ulaşamıyordu cihaz neden kaynaklı anlamadım ama. Şimdilik çözüldü gibi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    @Hepsirobot Ali hocam, fırçası dönmeyen Ozmo 950ler hakkında sizin düşünceniz ne acaba, çözümü var mıdır, tamirini yapıyor musunuz?

    Bazı arkadaşlar fırça motorunu açmış, bir sorun bulamadılar, yeni fırça motoruyla sorun düzelir mi acaba? Yoksa robot çöp mü oldu?

    Teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmet2555 M kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    Biz de fırça motorunu değiştirerek denedik ancak sorun anakart kaynaklı efendim.

    Araştırıyoruz ancak henüz bir gelişme yok.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim cevabınız için.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • T9 için koku satın alan oldu mu? Bulamadım ben.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İyi akşamlar arkadaşlar. Ecaovacs Home uygulamasına güncelleme geldi. Benim telefonumda (s21 ultra) Türkçe dilinde de harita görünmeye başladı. Sizlerde bir kontrol edin isterseniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esatgelmedi kullanıcısına yanıt

    Esat hocam merhaba, bu olay ecovacsın her güncellemesi sonunda olur, bizde seviniriz ama birkaç saat sonra eski haline geri döner.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt

    Hadi ya boşuna mı sevindik? 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 415416417418419
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.