Merhaba, Ecovacs sunucularında genel bir sorun var tüm Avrupa bölgesinde. AWS kaynaklı olduğu belirtiliyor Ecovacs tarafından. Gün içerisinde aşamalı olarak yeniden devreye gireceklermiş. Saygılarımla |
Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (398. sayfa)



-
-
uygulama işinde neden bu kadar tırt bu firma çözemedim robot server ile bağlantıya geçip planlı çalışma yapıyor ama ben uygulamada off görüyorum çok saçma :D App işini 3. bi firmaya verdiler bence ondan patlıyorlar sürekli.
-
Dünyanın en büyüklerinden olan bir firmanın böyle offline olması bence skandal. Problemi kendimde arayıp yazılımı defalarca kurup kaldırdım, tüm datalarım gitti. Server çalıştığında her şeye sil baştan başlayacağım.
-
gelip burayı okumasam bende aynı şeyi yapmak üzereydim. bu server sorunları kalıcı olarak çözülmeli bir şekilde markaya olan güveni sarsıyor.
-
Merhabalar T9 aivi modelini nasıl temin edebiliriz acaba?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
bende kafayi yemek uzereydim, benim cihaz da bu sekilde.
-
Abi cihazi az kalsin media markt a garantiye goturuyordum, son olarak burayi bir kontrol edeyim ve sana danisayim dedim, sayende cihazin karizmasini kurtardim :D hanim laf etmeye baslamisti bile, bak o kadar ovdun bilmem ne ama al calismiyor :D
-
Hocam ben de cihazi kaldirdim ve modem dahil her seyi degistirirerek olabilecek tum ihtimallerle cozum aradim. Iyi ki burayi kontrol etmisim.
-
Tatildeyim mesajları görüp benim cihaz çalışıyor mu diye baktım bendeki uygulama çalışıyor, belki de problem düzelmiştir sizlerde kontrol edin derim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaslar bende problem duzeldi. @kartel1 @Hepsirobot @unexpectederror @simetri
-
Kademeli olarak seri numarasına göre tüm robotlar sunucuya bağlanıyordur artık.
-
bende şimdi baktım tam yazmaya gelmiştim yazılmış bile :)
-
Olan benim parametrelere, haritalara oldu.
-
Benimki de gelmiş ama haritayı sildik boşa
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeniden kurulumu ve haritalamayı yaptım ve 1 haftalık kullanım sonucu aklımda bazı sorular var, cevaplayabilirseniz sevinirim :
- İlk kurulumu buradaki yönergelere harfiyen uyarak adım adım yaptım fakar 'multi-floor' u şeçebileceğim bir yer bulamadım. Son versiyonda bu kaldırıldı mı acaba, yoksa nereden bulacağımı söyleyebilir misiniz?
- Evi yönet seçeneğinden ikinci bir ev tanımlayabiliyorum ama burada da eski haritam görünüyor. Bu kısmın ne işe yaradığını anlayamadım. Multi-floor yerine bu mu geldi?
- Bende Map1 ve Map2 gibi seçenekler yok, sadece ana haritam var. Mutfak eşiğinde büyük bir kot farkı olduğu için onu map2 olarak kaydetmek istiyorum. Dock'u taşımadan bunu nasıl yapabilirim?
- Mop ayarlarında değiştirme hatırlatıcısı var. Ben mop yaparken bunu kapattım ama iş bittiğinde mop çok kirlenmişti. Bunu açarsak her uyarıda mopu söküp, yıkayıp yerine taksam kaldığı yerden devam eder mi?
- Mop suyuna bir tatlı kaşığı beyaz sirke ekledim ama temizlik esnasında doğal olarak aletin gezdiği yerler sirke kokuyordu :) Sirke kokusunu sevmeyen biri olarak bunun bir alternatifi var mı yoksa sadece suya devam mı?
-
Tam tamına aynı sorunu yaşıyorum 7000 mah lık iki tane batarya denedik, ilk bataryanın belki çipini tanımamış olabilir diye düşünmüştüm, ama değilmiş. Aynı sorun çok can sıkıcı bir durum yoksa süpürgenin perfomransı gayet yeterliydi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar sarj istasyonum kayıyor altına ne koyabilirim sabitlemek için? Siz nasıl yapıyorsunuz ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Çift taraflı bant ile sabitleyebilirsiniz.
-
Merhaba arkadaşlar ecovacs N8 şuan alınmasını tavsiye eder misiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X