Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
8.981
Cevap
186
Favori
303.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • miyacan M kullanıcısına yanıt
    Merhaba amazon avrupa sitelerinde ürün fiyatları kargo ve gümrük vergisi hariç fiyatlar. Satın alma aşamasında adres Türkiye seçiliyse Avrupa vergilerini düşüyor. Sonra kargo ve üzerine bizdeki gümrük vergisini ekleyip toplam ödeyeceğiniz parayı hesaplıyor. Vergiler çok arttığından bir çok ürünü almak cazip değil. Ayrıca pandemi yüzünden standart kargo hizmeti kaldırılmış anladığım kadarıyla o nedenle kargo ücreti yüksek ancak hızlı gönderim sağlıyor.

    Aslında amazonda fiyatlar genelde tüm ürünler pahalıdır. Ama indirim olduğundan çok cazip fırsatlar çıkabiliyor. GamelGamel yada Keepa gibi siteler/uygulamalar yardımıyla almayı düşündüğünüz ürünlere fiyat belirlerseniz, fiyat düşerse size bildirim gelir. Bende Ozmo'yu o şekilde aldım. Fiyat düşünce elinizi çabuk tutmakta fayda var. Çünkü çoğu zaman bu indirimler kısa süreli oluyor.

    Birde birkaç ürün alırsanız kargo ücretleri katlamalı artmadığından, ürün fiyatları toplamda daha uyguna gelebiliyor. Örneğin Ozmo'nun yanında birde ayakkabı alırsanız kargo ücreti 50den 60şa çıkabilir. Ayakkabıyı tek alacağınızda ödeyeceğiniz ücret düşebilir.




  • 1.13.6 gibi bir firmware versiyonu nasıl gösteriyor olabilir anlamadım. En güncel firmware 1.7.9 şu anda. Bazı robotlar 1.6.4 ile, bazıları 1.7.6 ile geliyor ve güncelleme yapıyorsunuz. 1.7.9 olarak gelenler de var direkt kullanılıyor. Ancak sizdeki durumu hiç duymadım. Firmware düşürmek gibi bir seçeneğimiz de yok diye biliyorum.

    Hafta içi çalışma saatlerinde uygulamanın Help bölümünden, en aşağıda bulunan Chat ile durumu Ecovacs teknik ekibine sorabilirsiniz. (Chat özelliğini görebilmeniz için bölge olarak Almanya seçili olması gerekebilir.)
  • 14 Haziran'da sipariş verdigim Ozmo 950 dün gümrüğe girdi. Bakalım gümrükten ne kadar zaman da çıkıp teslim edilecek ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • KRML kullanıcısına yanıt
    Bu robot 950 değil 900 dolayısı ile firmware farkı olması gayet doğal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KRML kullanıcısına yanıt
    O900 yazılımları farklı.
    O950 daha az güncelleme aldı, fark modelden kaynaklanıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kdundar kullanıcısına yanıt
    Pardon ben Ozmo 950 sandım. Teşekkürler düzeltme için. 900 modelinde Advanced Mode olmayabilir belki, hakim değilim kusura bakmayın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teşekkürler herkese. Hafta içi sorayım bi bakalım ne diyecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BK2000 kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim ikinize de yardımlarınız için. Söylediğini uygulamalarla ve forumun desteğiyle indirimleri takip edeceğim :(
  • Merhaba,
    T8 alan ve kullanan bir dostumuz vardı, bana yazabilir mi rica etsem?
    Teşekkür ederim.
  • Hepsirobot Hocam,
    İlk kullanimdan önce kaç saat şarjda kalması gerekiyor pil ömrü açısından?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • balprensi B kullanıcısına yanıt
    En az 4 saat şarjda durmalı.
  • Tşk ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Ozmo'nun ön tekerleği çıkıyor mu? Çıkıyorsa nasıl acaba?

    Teşekkürler
  • gamgam G kullanıcısına yanıt
    Farklı bir model için (Ecovacs Deebot N79) ön tekerlek çıkarma videosu var

    Christopher V Porteryoutube
    How to replace Ecovacs Deebot N79 Wheels
    https://www.youtube.com/watch?v=r82fp39tOa0&feature=youtu.be


    Ancak yanlış hatırlamıyorsam @HepsiRobot çok gerekli değilse çıkarmamak konusunda yönlendirmişti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KRML -- 29 Haziran 2020; 9:47:11 >




  • Ön tekerleği çıkarmak için biraz zor kullanmak gerekiyor ve bu aşamada çevresinde plastiğin zarar görme ihtimali var. @KRML dostumuzun gönderdiği videodaki gibi deneyebilirsiniz ama siyah/beyaz tekerleği çıkarırken dikkatli olunuz.

    Kolay gelsin.
  • Herkese merhaba,

    Dün Hepsirobot hocamla da görüştük, garip bir sorun yaşıyorum 920'de. Belki burada benzer sorun yaşayıp çözen olmuştur.
    Süpürge şarj ünitesine geliyor ancak bir şekilde üniteye bağlanmadan tekrar çıkıyor ve tekrar giriş yapmaya çalışıyor.
    Ünitenin olduğu prizi değiştirdim, başka yerde denedim ancak sonuç aynı.
    Bir ihtimal fişin ucuna taktığım dönüştürücü arıza yaptığı için şarj ünitesi güç alamıyordur diye düşünüyorum. Bugün yeni bir dönüştürücü ile tekrar deneyeceğim.
    Cihaz herhangi bir yerden düşmedi, darbe almadı. Dün sabah temizlik yapmak için süpürgeyi kapağın altındaki düğmeden kapatıp temizlik işlemini yaptım ve o zamandan beri durum bu. Bu arada uygulamada şarj ünitesi gözükmüyor. Uygulamayı telefondan kaldırıp, cihazı sıfırlayıp tekrar kurmayı da denedim fakat sonuç değişmedi.
    Sorunu çektiğim videoda görebilirsiniz.

    Hepsirobot hocam da daha önce böyle bir sorunla karşılaşmadığını söyledi.
    Streamable
    Benim Filmim
    https://streamable.com/9p7iql



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rapBiTT -- 29 Haziran 2020; 11:5:42 >




  • rapBiTT kullanıcısına yanıt
    Günaydın,

    Dünkü görüşmemizin eksin kısmını ben tamamlayayım: Robotunuzu şarj noktasına elle götürüp oturttuğunuzda da şarj olmadığını söylemiştiniz, ben de buradan yola çıkarak cihazın şarj devresinin arızalı olabileceğini çünkü robotun aslında şarj ünitesinin sinyalini yakalayıp yanaştığını ancak kontaklarda enerji olmadığı veya algılayamadığı için hemen geri çıktığını iletmiştim.

    Bence durum hala bu şekilde. Yeni bir dönüştürüyü de deneyin ama bence sorun şarj cihazında veya robotun şarj devresinde.

    Saygılarımla
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Evet, o kısmı atlamışım. Ekleme yaptığınız için teşekkür ederim.
    Dönüştürücüyü aldım, akşam eve gidince test edeceğim.

    Bahsettiğiniz gibi bir sorun söz konusu olursa arızanın giderilmesinde yardımcı olabilir misiniz?
  • Uygulamadaki aksesuar eskime hallerine bakıyorum bir günlük çalışmada %96 fırça eskimesi olarak görünüyor, toplam 6 oda süpürdü.

    Sizin durumlar nasıl?
    Uygulamada bitti yazsa da yıpranma durumu tam olarak yıpranmış halde mı merak ediyorum.

    Aksesuar yedek parça fırça alan varsa nereden aldığını yazarsa sevinirim.

    Ben 3 tane yedek paspas aldım Amazon.de den. Bir kez kullandım kolay yıpranacak şeylere benzemiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rapBiTT kullanıcısına yanıt
    Umarım çözülür dönüştürücü ile.
    Sorun devam ederse tabii ki yardımcı olmaya gayret ederim.
  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.