< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (367. sayfa)





-
-
Tekerlerden birini köşesinden tornavida gibi bir şeyle yukarı doğru kanırtırsanız çıkıyor. ben zaman zaman çıkarıp temizlerim
-
Tekerler derken? İki büyük tekeri mi diyorsunuz? Ben öndeki tek tekerden bahsediyorum t8aivi benimki
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hukihuki -- 31 Ocak 2022; 0:52:10 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Evet, tüm Ecovacs'larda önde tek tekerlek vardır. Dönen kısmın altından tornavida ile hafifçe kanırttığınızda hemen çıkar o.
-
dediğinizi yaptım birşey değişmedi. sizce ne gibi bir problem vardır? ben bunu 1.5 yıl önce amazon.de den aldım eğerki arıza varsa ne yapmamı önerirsiniz?
-
Guzelce bir temizlik yaptim ve yerini degistirdim düzeldi. Tesekkur ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Servis için USB bağlantısı bu. Aşağıdaki resimde açma kapama düğmesinin sol tarafında bir USB port var, bunun gibi düşünün. (Bu kart O930 içindir, örnek amaçlı ekledim. )
-
Sağolun hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam çözüm üretemedim.Sürekli aç kapa yapıyorum Robot haritada göründükten sonra sorun olmuyor.
-
-
Merhaba,
Şarj ünitesi duvara tam paralel değil mi?
Öyle ise giderken bir yerde patinaj yapıyor ve bu da haritayı bozuyor olabilir.
Aslında çok stabil çalışır T serileri, bu tip soruna pek rastlanmaz.
-
Şarj ünitesini duvara patafiks ile tutturmuştum ama çıktı galiba bu aralar. Sabitlemediğim için mi oluyor acaba
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yerde ince kilim veya halı varsa süpürürken halı kayma yapmış olabilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar yaklaşık 1,5 yıl önce aldığım ecovacs ozmo 920 robot süpürgemin sağ fırçası bir süredir çalışmıyor ve süpürmeden dock a geri dönüyor, filtre ve tüm fırçaları çıkarıp düzenli temizliğini yapan biriyim, en son filtre ve fırçaları tamamen değiştirmeme rağmen sorun hala devam ediyor, uzun süredir süpürgeyi kullanamıyorum napabilirim?
-
Merhaba,
O920/950 yan fırça arızası robotun çalışmasını engelleyen bir sorun değildir. Eğer robotunuz veya ana fırçası çalışmıyorsa sorunu başka yerde aramak lazım.
-
-
Sağ yan fırçaya birşey sıkıştığını söyleyip dock a geri dönüyor, fırçayı kaç kez kontrol ettim, aynı hatayı veriyor, size bir videosunu da gönderirim isterseniz
-
Rica ediyorum gönderin, ben de merak ettim.
Kayıtlı bir arıza mesajı yok Ecovacs dökümanlarında bu şekilde.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X