Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (345. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.882
Cevap
195
Favori
286.921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
54 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 343344345346347
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt
    👍👍

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • OnurFB1453 kullanıcısına yanıt
    Etikette “Amazonska 4753/1 92601 Sered Slovakya” bu adres yazıyor. Etiketin konişmento kısmında da “Amazonska 4753/1 92601 Sered DE” yazıyor. Yani birbiriyle çelişiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kartel1

    Aynı cihazı ben neredeyse 10 aydır ilk günkü haritasıyla kullanıyorum şu ana kadar hemen hiçbir problem yaşamadım. Benim en çok korktuğum çinden alınan cihazların serverının bazen offline olması gibi bizim cihazlarında serverlarının offline olması çünkü bu durumda manuel oda temizliği yaptıramıyoruz( şu ana kadar hiç offline olmadı) Aldığım günden beri cihazı hep aynı rutinle kullandım, cihaz hergün sabah 9 da bulunduğu odayı temizleyip şarj istasyonuna döner (saat 9 a temizlik yapmaya ayarlı) arkasından ben ev müsait oldukça oda bazında tüm evi kendim temizlettiririm. Bunca zamandır ilk zamanlardaki benim acemiliğimden kaynaklı problemler hariç hiç bir problemim olmadı ayrıca cihazın temizliğinden aşırı memnunum buna ilave olarak bataryası büyük bir ev için ideal boyutta. Bence cihazınızın çalışma mantığını çözmeye çalışın büyük ihtimalle problem cihaz kaynaklı değil.



    Alıntıları Göster

    en son harita yaptırdığım ve odaları böldüğünde..ilk tamizlemesinde salona gitti temizliği yarıda kesip diğer odaya gitti..orada da açık alandaki bir noktayı es geçip diğer odalara devam etti..lidardan olabilir mi acaba??ilk zamanlar ben de tek harita ile uzun süre kullanmıştım...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • taraftar_42 T kullanıcısına yanıt
    Büyük ihtimal Slovakya deposuna yolluycaksınız. Resim olarak ekleseniz daha garanti olur ordan daha rahat yorumlarız.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Beyler benim bir sorum olucak restore haritasını nasıl güncelleriz? Misal son yaptığım değişikliklerin ilk kurduğum harita olmasını istiyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: balprensi

    en son harita yaptırdığım ve odaları böldüğünde..ilk tamizlemesinde salona gitti temizliği yarıda kesip diğer odaya gitti..orada da açık alandaki bir noktayı es geçip diğer odalara devam etti..lidardan olabilir mi acaba??ilk zamanlar ben de tek harita ile uzun süre kullanmıştım...



    Alıntıları Göster

    Bütün odaları tek seferde yaptırıyorsanız olabilir bunun yerine tek tek odaları temizliğe gönderin sonucuna bakın. Ben aldığımda da odanın birisinin orta yerini hiç bir engel olmamasına rağmen süpürmüyordu. Müşteri hizmetlerine odanın fotoğrafını attım onlar inceleyip geri dönüş yaptılar meğer o bölgeyi temizlememe sebebi o saatte aldığı yoğun güneş ışığıymış. Temizliği biraz ilerki saatlerde yada perde kapalı yaptırınca problemsiz temizlemeye başladı. Sizde de buna benzer evinize özel bir durum olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurFB1453

    Beyler benim bir sorum olucak restore haritasını nasıl güncelleriz? Misal son yaptığım değişikliklerin ilk kurduğum harita olmasını istiyorum.

    Benim cihaz her seferinde haritayı güncelliyor. Mesela haritada oda kapıları açık ama temizlik yaptığı gün kapı kapalıysa hemen o bölgeyi işaretliyor. İsterseniz oto modunda tekrar temizlik yaptırmayı deneyin ama eski harita değişebilir dikkatli olun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt
    Yok onu demiyorum restore haritasını nasıl güncelleriz onu diyorum. İlk harita oluşturduktan sonra yaptığımız güncellemeleri restore haritasına eklemiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurFB1453

    Yok onu demiyorum restore haritasını nasıl güncelleriz onu diyorum. İlk harita oluşturduktan sonra yaptığımız güncellemeleri restore haritasına eklemiyor.

    Cihaz şu an temizlik yapıyor, tesadüf bu ya dün hanım çocuğun odasındaki şifonyerin yerini değiştirdi bugünkü durumu eski haritaya ekleyecek mi temizlik bitince bakıp söyleyeyim.


    Edit: Yok hocam benim kalıcı haritayı da değiştirmemiş. Hazır işi bitmişken haftalık temizliğini de yapayım dedim cihazı kapatıp temizledikten sonra açtım yine bir değişiklik olmadı. En son cihaza oto modunda sadece o odayı temizlettirdim ama bu seferde şarj dockunu bulamadı ben götürüp docka koydum dolayısıyla eski haritayı güncellemedi vaktiniz varsa bahsettiğiniz değişiklik olan odayı oto modunda temizlettirin ama cihaz docka kendisi dönsün sonucunu burada söylerseniz ilerde belki lazım olur.

    Edit:2 Birşey dikkatimi çekti. Dün cihazın yazılımı güncellenmişti ondan mı bilmiyorum ama cihazın üstündeki kırmızı butonu kapatıp açınca eskiden "I am relocating please wait dedikten sonra I am starting to charge " derdi bugün bu ikisinide söylemedi siz bir kontrol ederseniz sevinirim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartel1 -- 29 Eylül 2021; 10:47:39 >




  • Abiler merhaba T9 aivi robotu aldim aliexpressten dun geldi. Dun gece uygulamayi kurmadan önce ben bu robotu ilk geldiğinde üzerindeki tuşa bastim evde bi dolandı. Sonra uygulamayi indirdim daha sonra şarja gönderdim . Sonra sabahtan beri uğraşıyoruz dönüyor ama yürümüyor, elimle kaldirdim koydum, sonra sarja göndermeye çalışıyorum, enter cleaning yapıyorum uygulamadan ne yürüyor ne sarja gidiyor, uygulama ekrnainda d tof hatasi veriyor d tof sensore dokunun diyor, dediklerini yapiyorum ama, hi oynamadi yerinden. Çalıştırıyoruz fırçalar dönüyor ama yürümüyor . Hareket etmiyor d tof hatasi dolayısıyla sarjada gitmiyor. Sarj deck yerini elimle robotla birlikte degistirdim. Sorun ne olabilir. Bozuldumu yarim saat içinde. Lütfen yardım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alddnvrl A kullanıcısına yanıt
    Arıza kaydının fotoğrafını gönderir misiniz lütfen?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler
    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • alddnvrl A kullanıcısına yanıt
    Bahsettiklerini yaptıktan sonra tuşundan aç kapa yaptınız mı tekrar?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yaptim beyefendi robot sarja don dediğimde de, temizliğe başla dediğimde de hareket etmiyor, fircalar her iki komutta da dönüyor ama robot hareket etmiyor. D tof hatasi veriyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alddnvrl A kullanıcısına yanıt
    Hocam senin sensor dönmüyor büyük olasılıkla. Ben t9 içini açıp kapattım. Sensör kablosunu tam takmamıştim. Cihazı açtığım da cihaz sarj dan çıkıp, hareket etmiyordu ve bu hatayı veriyordu içini tekrar acip kabloyu tam taktım ve düzeltmişti. Sensör ya dönmüyor ya da sensöru kapatan bir sey var diye düşünüyorum. Ali bey daha iyi yorumlar size.

    Saygılarımla

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  •  Dostlar herkese selam robot süpürgemiz arada yaptığı gibi yine haritayı abuk subuk şekillerde cıkartıyor. Reset map diyorum haritayı silip 3 gündür tekrar başlattırıyorum ama bana mısın demiyor ne yapabilirim?




    [simage]https://store.donanimhaber.com/56/2d/99/562d994d4f39014e00d58b141b2ba5f9.jpeg[/simage]

  • Ecovacs, Deebot serisi ürünler için yeni websitesini tanıttı.


    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgelermeetdeebot.com
    Home
    https://meetdeebot.com


    İncelemenizi tavsiye ederim.


    Saygılarımla

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Hocam teşekkürler...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ben ürünü ilk açılışta bir defa çalıştırdım ama 5 dakika hareket etti, sonra şarja gödnerdim bir daha şarjdan çıkıp hareket etmedi, fırçalar dönüyor , robot hareket etmiyor, uygulamada temizliyor gösteriyor ama sonra uygulamda hata verip dtof a bastırın diyor, ben apketşedim iade edecem ,içini açarsam bu s3er değişime veremem, ne önerirsiniz , ali beye götüreyim dedim , @Hepsirobot ali hocam ankaradaymış , ne önerirsiniz ? Ali hocamda açarız bu defa garanti dışı kalır iade edemeyiz dedi .

  • 
Sayfa: önceki 343344345346347
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.