Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (323. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.981
Cevap
186
Favori
303.301
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 321322323324325
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ChieF06 C kullanıcısına yanıt

    Aynısını yaşıyorum. T9 da toz hazneden taşıyor. Toz kanalına kadar gidiyor. Haznesi küçük. T8 de böyle bişey yaşamadım. Çözülecek gibi bir durum değil sanırım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • civilheros C kullanıcısına yanıt

    Aynen malesef. Toz direk ortada birikiyor kenarlara birikmiyor, O yüzden hava kanalından cıkıp devam ediyor.

  • İyi Akşamlar

    Bugün sabah normaldi ozma 950, ne olduysa akşam area ile hiçbir odaya gitmemeye başladı.

    Area ile gönderince kendi etrafında dönüp duruyor, zor kötek şarjını bulabiliyor,

    Evin her tarafinda wife olmasına rağmen, wife çekim alanı az bir bölgeyi gösteriyor, bundan kaynaklı olabilir mi, ne önerirsiniz arkadaşlar Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Benim de bugün t8 bir odaya gitmeyi reddediyor alan block lu diyor. Şu an başka bir oda ile birlikte seçtim sonuç ne olacak deniyorum. Custom ile de gitmedi oraya

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hem planlı hem manuel yönlendirme ile kullandım sorun olmadı sizinki wifi de sorun yaşıyor sanırım cihazın üzerindeki kırmızıdan kapatıp biraz bekleyip tekrar açın düzelir tahminen


    @hukihuki muhtemelen bir geçişte kapı kapalı olarak hafızada kalmıştır ondan gitmiyordur. Haritaya bakın eğer öyle görünüyorsa önce custom ile odanın kapısını görecek şekilde bi alan seçin harita güncellenir sonra odaya gönderebilirsiniz.

  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt
    Herhangi bir sıkıntı gözükmüyor. Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi topal -- 14 Haziran 2021; 14:5:17 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt
    Online olmakta sıkıntım yok. Yalnız telefonu açıp kapayın en son benim öyle çözüldü offline sıkıntım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • jagatai J kullanıcısına yanıt
    Custom olarak olmadı ama koridor ve odayı işaretleyip süpürünce geçti o odaya da.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hukihuki H kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen odanın kapısını kapalı olarak işaretledi bi önceki süpürmede
    Yakınına gidince haritayı güncelledi sıkıntı çözüldü

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • topal T kullanıcısına yanıt
    Modem üzerinden adını bilmediğim bir cihaz vardı, İnternet erişimine kapatmıştım. O bizim ihtiyarmış, 😂

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ChieF06 C kullanıcısına yanıt

    Selamlar benim T9 aivi+’da açıkçası böyle bir sorun yok. Ama mesela bir oda yaptırıyor eşim geri gönderiyor istasyona her istasyon dönüşü içindekileri büyük hazneye çekiyor boşalmış oluyor. Tüm evi yapmaktansa parça parça yaptırmayı deneyin isterseniz.  

    Aslında ilk çalıştırdığımda hatırladığım haznesinin bayağı dolduguydu ve kendim boşaltmıştım. Tüm hazne dolmustu ama. Ama bizde iki kedi var ve çoğu sanki kedi tüyü gibiydi. Evet T8lere göre daha küçük haznesi var o yüzden istasyon sanki şart gibi.


    İlk süpürgem olduğu için karşılaştırma yapamıyorum ama bende ortada birikmeyi bir kere sanki görmüş olsam da orası tıkanmadan istasyon çektiği için sizin durumu yaşamıyorum sanırım.


    Ekleme: Bir dahaki süpürmede istasyon öncesi açıp haznenin fotosunu çekeyim. En azından ortada birikiyor mu anlarız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Baybaz -- 15 Haziran 2021; 23:50:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkese Merhaba,


    Geçen sene Haziran ayında buradaki yorumları ve tavsiyeleri okuyarak Deebot Ozmo 950 robot süpürgemizi aldık. Yaptığı işten çok da memnunduk fakat 1 hafta önce şarj olmamaya başladı. Şarj olmasını sağlayan metal temas noktalarını temizledim, defalarca şiften çıkarıp tekrar taktım, üzerindeki kırmızı açma kapama düğmesini açıp kapadım, yine üzerindeki kare açma kapama düğmesine 3-5-10 sn süreli olarak basılı tuttum vs. bırakın şarj olmayı hiç tepki vermiyor, açılmıyor bile.


    İzmir'de yaşıyorum, sitesinden baktığım kadarıyla ne İzmir'de ne de başka bir şehirde servis de yok.


    Benzer sorunu yaşayan var mı ? Çözüm önerilerinize açığım. Teşekkürler.

  • murtitotti M kullanıcısına yanıt
    Prizin ucunda, dönüştürücü aparat var mı? Onu değiştirip denediniz mi?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt

    Dönüştürücü aparat yok, fiş bizim prizlere uyumlu geldi.

  • murtitotti M kullanıcısına yanıt
    Hepsirobot'a gönderin.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurFB1453

    Hepsirobot'a gönderin.

    Tavsiyenizden sonra hepsirobot'u aradım aynı sorunla ilgili gelen cihazlar var dendi. Sorumlu kişi yarın gelecekmiş. Tamirin kapsamı, tutarı ve süresi ile ilgili detay bilgi almayı umuyorum. Buraya da yazarım. Buradaki servis hizmetinden yararlanan var mı? Memnun musunuz?

    Eskiden servise cep telefonu verirdik, bozuk giden telefon daha da bozulurdu :(

    Servisler hep soru işareti benim gözümde. Bu arkadaşlar da bütün robotlara bakıyorlar anladığım kadarıyla, hayırlısı bakalım.

  • murtitotti M kullanıcısına yanıt

    hepsirobot ali tan bey forumdan bildiğimiz kadarıyla işin uzmanı bir aksilik yaşama durumunuz olacağını sanmıyorum. Göndermeden önce yuva prize takılıyken elektrik geliyor mu onu tespit etmek lazım acaba yuva mı sorunlu? Aklıma gelen tek kontrol yöntemi şarj metaline kontrol kalemi değdirip bakmak ama elektrik bilgim sıfır o yüzden riski ve sorumluluğu size bırakıyorum. Eğer yuvada şarj varsa bence robotu şarja koyup kırmızı tuşu açık hale getirip 3-4 saat bekleyin belkide pil tamamen bitti şuan sizin yaptığınız işlemler şarj sorunu çözmüş ama pil tamamen bitik olduğu için hemen tepki vermemiş olabilir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: jagatai

    hepsirobot ali tan bey forumdan bildiğimiz kadarıyla işin uzmanı bir aksilik yaşama durumunuz olacağını sanmıyorum. Göndermeden önce yuva prize takılıyken elektrik geliyor mu onu tespit etmek lazım acaba yuva mı sorunlu? Aklıma gelen tek kontrol yöntemi şarj metaline kontrol kalemi değdirip bakmak ama elektrik bilgim sıfır o yüzden riski ve sorumluluğu size bırakıyorum. Eğer yuvada şarj varsa bence robotu şarja koyup kırmızı tuşu açık hale getirip 3-4 saat bekleyin belkide pil tamamen bitti şuan sizin yaptığınız işlemler şarj sorunu çözmüş ama pil tamamen bitik olduğu için hemen tepki vermemiş olabilir.

    Bu süreçte şarj adaptörünü fişten çıkardım, 2-3 gün kırmızı tuşu kapalı bıraktım, sonra adaptörü fişe taktım kırmızı tuşu açtım şarja koydum yine birşey değişmedi.


    Şarj metaline elektrik geliyor mu kontrol etmek mantıklı. Yapacağım bunu.





  • Arkadaşlar elinde otomatik boşaltma istasyonu ile uyumlu T9 Aivi Toz haznesi olan varmı? Örnek resimdeki gibi.

    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler
  • 
Sayfa: önceki 321322323324325
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.