Şimdi Ara

e92 BMW 3.25ci mi AUDİ TT 2.0tfsi mi?(3.25ci alındı resimler geldi 2 sayfada) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
96
Cevap
2
Favori
4.941
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorko15

    Hocam TT Quattro ise tamam belki fakat önden çekiş ise Bmw daha iyi okur. Ha şu var TT arkadan itiş olsa kesinlikle TT derdim. Çünkü TT harbi spor arabası havası var bence. Quattro varsa ki bilmiyorum. Yanlamam çok derseniz TT de olur.

    TT quattrolar çok pahalı benim alabileceklerim önden çekiş. Çok yanlar mıyım bilmiyorum ama TTnin en kötü yanı konfor çok çok kötü diye duyuyorum sürekli.
  • 325 derim.tipini daha çok beğeniyorum,arkadan itiş olmasıda avantaj
  • Bmwnin eski benzinli motorları hiç verimli değil özellikle otomatik olanları. Bütçenizi zorlayabilirseniz e92 20d lere bakın derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanarch

    325 derim.tipini daha çok beğeniyorum,arkadan itiş olmasıda avantaj

    Teşekkürler hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    Bmwnin eski benzinli motorları hiç verimli değil özellikle otomatik olanları. Bütçenizi zorlayabilirseniz e92 20d lere bakın derim

    Verimlilik derken performans yönünden mi yoksa yakıt tüketimi yönünden mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    Bmwnin eski benzinli motorları hiç verimli değil özellikle otomatik olanları. Bütçenizi zorlayabilirseniz e92 20d lere bakın derim

    Verimlilik derken performans yönünden mi yoksa yakıt tüketimi yönünden mi?

    Hem performans hem de yakıt olarak. Mesela 325ci nin manuelinin 0-100 ü 7 saniye otomatiği 8 saniye civarı sanırım. 3bin motor v6 bir araç için bence yetersiz ki alacağınız araç ilk günkü performansında olmayacaktır. Yakıt olarak da şehir içi 13-14 litreleri çok rahat görür
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    Bmwnin eski benzinli motorları hiç verimli değil özellikle otomatik olanları. Bütçenizi zorlayabilirseniz e92 20d lere bakın derim

    Verimlilik derken performans yönünden mi yoksa yakıt tüketimi yönünden mi?

    Hem performans hem de yakıt olarak. Mesela 325ci nin manuelinin 0-100 ü 7 saniye otomatiği 8 saniye civarı sanırım. 3bin motor v6 bir araç için bence yetersiz ki alacağınız araç ilk günkü performansında olmayacaktır. Yakıt olarak da şehir içi 13-14 litreleri çok rahat görür

    3.25ler 3000 değil 2500 motor. 0-100 değeri 7.6 saniye civarlarında ki bu araçla 0-100den ziyade 100-200 değeri benim için daha önemli. Ayrıca alacağım 3.20d lerin kmleri daha yüksek olacak ve turbolu araçlar olduğu için atmosferik 6 silindirli motordan çok daha fazla güç kaybı olmuş olacak. Yakıt tüketimi konusunda diyecek birşeyim yok kesinlikle çok yakıyor ama kıyaslamayı TT'ye göre yaptığım için beklenmedik bir durum söz konusu değil. Ancak şu konuda size katılıyorum 2500 v6 bir aracın benim şu anki 1600 minimden daha az performanslı olması bence de çok hoş bir durum değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    Bmwnin eski benzinli motorları hiç verimli değil özellikle otomatik olanları. Bütçenizi zorlayabilirseniz e92 20d lere bakın derim

    Verimlilik derken performans yönünden mi yoksa yakıt tüketimi yönünden mi?

    Hem performans hem de yakıt olarak. Mesela 325ci nin manuelinin 0-100 ü 7 saniye otomatiği 8 saniye civarı sanırım. 3bin motor v6 bir araç için bence yetersiz ki alacağınız araç ilk günkü performansında olmayacaktır. Yakıt olarak da şehir içi 13-14 litreleri çok rahat görür

    3.25ler 3000 değil 2500 motor. 0-100 değeri 7.6 saniye civarlarında ki bu araçla 0-100den ziyade 100-200 değeri benim için daha önemli. Ayrıca alacağım 3.20d lerin kmleri daha yüksek olacak ve turbolu araçlar olduğu için atmosferik 6 silindirli motordan çok daha fazla güç kaybı olmuş olacak. Yakıt tüketimi konusunda diyecek birşeyim yok kesinlikle çok yakıyor ama kıyaslamayı TT'ye göre yaptığım için beklenmedik bir durum söz konusu değil. Ancak şu konuda size katılıyorum 2500 v6 bir aracın benim şu anki 1600 minimden daha az performanslı olması bence de çok hoş bir durum değil.

    TT yi bence baştan eleyin şuanki mininizden daha zevkli bir araç olamaz.
    325ci lerin 2500 motorlu olanından ziyade 3000 lere bakmanızı öneririm ara motorlar genelde sıkıntı oluyor eski kasalarda. Zaten 2500 cc olanlar sadece 2 yıl üretildi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    Bmwnin eski benzinli motorları hiç verimli değil özellikle otomatik olanları. Bütçenizi zorlayabilirseniz e92 20d lere bakın derim

    Verimlilik derken performans yönünden mi yoksa yakıt tüketimi yönünden mi?

    Hem performans hem de yakıt olarak. Mesela 325ci nin manuelinin 0-100 ü 7 saniye otomatiği 8 saniye civarı sanırım. 3bin motor v6 bir araç için bence yetersiz ki alacağınız araç ilk günkü performansında olmayacaktır. Yakıt olarak da şehir içi 13-14 litreleri çok rahat görür

    3.25ler 3000 değil 2500 motor. 0-100 değeri 7.6 saniye civarlarında ki bu araçla 0-100den ziyade 100-200 değeri benim için daha önemli. Ayrıca alacağım 3.20d lerin kmleri daha yüksek olacak ve turbolu araçlar olduğu için atmosferik 6 silindirli motordan çok daha fazla güç kaybı olmuş olacak. Yakıt tüketimi konusunda diyecek birşeyim yok kesinlikle çok yakıyor ama kıyaslamayı TT'ye göre yaptığım için beklenmedik bir durum söz konusu değil. Ancak şu konuda size katılıyorum 2500 v6 bir aracın benim şu anki 1600 minimden daha az performanslı olması bence de çok hoş bir durum değil.

    TT yi bence baştan eleyin şuanki mininizden daha zevkli bir araç olamaz.
    325ci lerin 2500 motorlu olanından ziyade 3000 lere bakmanızı öneririm ara motorlar genelde sıkıntı oluyor eski kasalarda. Zaten 2500 cc olanlar sadece 2 yıl üretildi

    3.25 cilerin 3000 motorlusu yok ayrıca 2 yıl üretilmedi e92 kasa boyunca üretildi sadece ülkemize getirilmedi. Ara motorlar konusunda da 3.35 bütçem yetse en alınası e92 motorudur ara bir motor olması kötü olduğunu göstermez. Emin olmadan yazıp yanıltmazsanız sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    Bmwnin eski benzinli motorları hiç verimli değil özellikle otomatik olanları. Bütçenizi zorlayabilirseniz e92 20d lere bakın derim

    Verimlilik derken performans yönünden mi yoksa yakıt tüketimi yönünden mi?

    Hem performans hem de yakıt olarak. Mesela 325ci nin manuelinin 0-100 ü 7 saniye otomatiği 8 saniye civarı sanırım. 3bin motor v6 bir araç için bence yetersiz ki alacağınız araç ilk günkü performansında olmayacaktır. Yakıt olarak da şehir içi 13-14 litreleri çok rahat görür

    3.25ler 3000 değil 2500 motor. 0-100 değeri 7.6 saniye civarlarında ki bu araçla 0-100den ziyade 100-200 değeri benim için daha önemli. Ayrıca alacağım 3.20d lerin kmleri daha yüksek olacak ve turbolu araçlar olduğu için atmosferik 6 silindirli motordan çok daha fazla güç kaybı olmuş olacak. Yakıt tüketimi konusunda diyecek birşeyim yok kesinlikle çok yakıyor ama kıyaslamayı TT'ye göre yaptığım için beklenmedik bir durum söz konusu değil. Ancak şu konuda size katılıyorum 2500 v6 bir aracın benim şu anki 1600 minimden daha az performanslı olması bence de çok hoş bir durum değil.

    TT yi bence baştan eleyin şuanki mininizden daha zevkli bir araç olamaz.
    325ci lerin 2500 motorlu olanından ziyade 3000 lere bakmanızı öneririm ara motorlar genelde sıkıntı oluyor eski kasalarda. Zaten 2500 cc olanlar sadece 2 yıl üretildi

    3.25 cilerin 3000 motorlusu yok ayrıca 2 yıl üretilmedi e92 kasa boyunca üretildi sadece ülkemize getirilmedi. Ara motorlar konusunda da 3.35 bütçem yetse en alınası e92 motorudur ara bir motor olması kötü olduğunu göstermez. Emin olmadan yazıp yanıltmazsanız sevinirim.

    Emin olmasam yazmam neyse bundan sonra siz kendi bildiklerinizle hareket edin yardımcı olmaya çalışan insanları da bilip bilmeden tersleyin böyle kolay gelsin :)
     e92 BMW 3.25ci mi AUDİ TT 2.0tfsi mi?(3.25ci alındı resimler geldi 2 sayfada)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    Bmwnin eski benzinli motorları hiç verimli değil özellikle otomatik olanları. Bütçenizi zorlayabilirseniz e92 20d lere bakın derim

    Verimlilik derken performans yönünden mi yoksa yakıt tüketimi yönünden mi?

    Hem performans hem de yakıt olarak. Mesela 325ci nin manuelinin 0-100 ü 7 saniye otomatiği 8 saniye civarı sanırım. 3bin motor v6 bir araç için bence yetersiz ki alacağınız araç ilk günkü performansında olmayacaktır. Yakıt olarak da şehir içi 13-14 litreleri çok rahat görür

    3.25ler 3000 değil 2500 motor. 0-100 değeri 7.6 saniye civarlarında ki bu araçla 0-100den ziyade 100-200 değeri benim için daha önemli. Ayrıca alacağım 3.20d lerin kmleri daha yüksek olacak ve turbolu araçlar olduğu için atmosferik 6 silindirli motordan çok daha fazla güç kaybı olmuş olacak. Yakıt tüketimi konusunda diyecek birşeyim yok kesinlikle çok yakıyor ama kıyaslamayı TT'ye göre yaptığım için beklenmedik bir durum söz konusu değil. Ancak şu konuda size katılıyorum 2500 v6 bir aracın benim şu anki 1600 minimden daha az performanslı olması bence de çok hoş bir durum değil.

    TT yi bence baştan eleyin şuanki mininizden daha zevkli bir araç olamaz.
    325ci lerin 2500 motorlu olanından ziyade 3000 lere bakmanızı öneririm ara motorlar genelde sıkıntı oluyor eski kasalarda. Zaten 2500 cc olanlar sadece 2 yıl üretildi

    3.25 cilerin 3000 motorlusu yok ayrıca 2 yıl üretilmedi e92 kasa boyunca üretildi sadece ülkemize getirilmedi. Ara motorlar konusunda da 3.35 bütçem yetse en alınası e92 motorudur ara bir motor olması kötü olduğunu göstermez. Emin olmadan yazıp yanıltmazsanız sevinirim.

    Emin olmasam yazmam neyse bundan sonra siz kendi bildiklerinizle hareket edin yardımcı olmaya çalışan insanları da bilip bilmeden tersleyin böyle kolay gelsin :)
     e92 BMW 3.25ci mi AUDİ TT 2.0tfsi mi?(3.25ci alındı resimler geldi 2 sayfada)


    e92 ler için tekrar araştırmanızı öneririm e92 kasalarda 3.25ciler 3000 motor olarak üretilmedi. e90larda kullanılmış olabilir lakin biz e92 den bahsediyoruz. Sonuç olarak internet ortamında öğreniyoruz bunları sizinde benimde yanlışlarım olabilir ancak e92 lerde olmadığını biliyorum:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    Bmwnin eski benzinli motorları hiç verimli değil özellikle otomatik olanları. Bütçenizi zorlayabilirseniz e92 20d lere bakın derim

    Verimlilik derken performans yönünden mi yoksa yakıt tüketimi yönünden mi?

    Hem performans hem de yakıt olarak. Mesela 325ci nin manuelinin 0-100 ü 7 saniye otomatiği 8 saniye civarı sanırım. 3bin motor v6 bir araç için bence yetersiz ki alacağınız araç ilk günkü performansında olmayacaktır. Yakıt olarak da şehir içi 13-14 litreleri çok rahat görür

    3.25ler 3000 değil 2500 motor. 0-100 değeri 7.6 saniye civarlarında ki bu araçla 0-100den ziyade 100-200 değeri benim için daha önemli. Ayrıca alacağım 3.20d lerin kmleri daha yüksek olacak ve turbolu araçlar olduğu için atmosferik 6 silindirli motordan çok daha fazla güç kaybı olmuş olacak. Yakıt tüketimi konusunda diyecek birşeyim yok kesinlikle çok yakıyor ama kıyaslamayı TT'ye göre yaptığım için beklenmedik bir durum söz konusu değil. Ancak şu konuda size katılıyorum 2500 v6 bir aracın benim şu anki 1600 minimden daha az performanslı olması bence de çok hoş bir durum değil.

    TT yi bence baştan eleyin şuanki mininizden daha zevkli bir araç olamaz.
    325ci lerin 2500 motorlu olanından ziyade 3000 lere bakmanızı öneririm ara motorlar genelde sıkıntı oluyor eski kasalarda. Zaten 2500 cc olanlar sadece 2 yıl üretildi

    3.25 cilerin 3000 motorlusu yok ayrıca 2 yıl üretilmedi e92 kasa boyunca üretildi sadece ülkemize getirilmedi. Ara motorlar konusunda da 3.35 bütçem yetse en alınası e92 motorudur ara bir motor olması kötü olduğunu göstermez. Emin olmadan yazıp yanıltmazsanız sevinirim.

    Emin olmasam yazmam neyse bundan sonra siz kendi bildiklerinizle hareket edin yardımcı olmaya çalışan insanları da bilip bilmeden tersleyin böyle kolay gelsin :)
     e92 BMW 3.25ci mi AUDİ TT 2.0tfsi mi?(3.25ci alındı resimler geldi 2 sayfada)


    e92 ler için tekrar araştırmanızı öneririm e92 kasalarda 3.25ciler 3000 motor olarak üretilmedi. e90larda kullanılmış olabilir lakin biz e92 den bahsediyoruz. Sonuç olarak internet ortamında öğreniyoruz bunları sizinde benimde yanlışlarım olabilir ancak e92 lerde olmadığını biliyorum:)

    Hala iddia ediyorsun bu tablo içine aldığım yer e92 coupe motorları neyse sen 3000 motor üretilmedi olarak bil hadi iyi forumlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    Bmwnin eski benzinli motorları hiç verimli değil özellikle otomatik olanları. Bütçenizi zorlayabilirseniz e92 20d lere bakın derim

    Verimlilik derken performans yönünden mi yoksa yakıt tüketimi yönünden mi?

    Hem performans hem de yakıt olarak. Mesela 325ci nin manuelinin 0-100 ü 7 saniye otomatiği 8 saniye civarı sanırım. 3bin motor v6 bir araç için bence yetersiz ki alacağınız araç ilk günkü performansında olmayacaktır. Yakıt olarak da şehir içi 13-14 litreleri çok rahat görür

    3.25ler 3000 değil 2500 motor. 0-100 değeri 7.6 saniye civarlarında ki bu araçla 0-100den ziyade 100-200 değeri benim için daha önemli. Ayrıca alacağım 3.20d lerin kmleri daha yüksek olacak ve turbolu araçlar olduğu için atmosferik 6 silindirli motordan çok daha fazla güç kaybı olmuş olacak. Yakıt tüketimi konusunda diyecek birşeyim yok kesinlikle çok yakıyor ama kıyaslamayı TT'ye göre yaptığım için beklenmedik bir durum söz konusu değil. Ancak şu konuda size katılıyorum 2500 v6 bir aracın benim şu anki 1600 minimden daha az performanslı olması bence de çok hoş bir durum değil.

    TT yi bence baştan eleyin şuanki mininizden daha zevkli bir araç olamaz.
    325ci lerin 2500 motorlu olanından ziyade 3000 lere bakmanızı öneririm ara motorlar genelde sıkıntı oluyor eski kasalarda. Zaten 2500 cc olanlar sadece 2 yıl üretildi

    3.25 cilerin 3000 motorlusu yok ayrıca 2 yıl üretilmedi e92 kasa boyunca üretildi sadece ülkemize getirilmedi. Ara motorlar konusunda da 3.35 bütçem yetse en alınası e92 motorudur ara bir motor olması kötü olduğunu göstermez. Emin olmadan yazıp yanıltmazsanız sevinirim.

    Emin olmasam yazmam neyse bundan sonra siz kendi bildiklerinizle hareket edin yardımcı olmaya çalışan insanları da bilip bilmeden tersleyin böyle kolay gelsin :)
     e92 BMW 3.25ci mi AUDİ TT 2.0tfsi mi?(3.25ci alındı resimler geldi 2 sayfada)


    e92 ler için tekrar araştırmanızı öneririm e92 kasalarda 3.25ciler 3000 motor olarak üretilmedi. e90larda kullanılmış olabilir lakin biz e92 den bahsediyoruz. Sonuç olarak internet ortamında öğreniyoruz bunları sizinde benimde yanlışlarım olabilir ancak e92 lerde olmadığını biliyorum:)

    Hala iddia ediyorsun bu tablo içine aldığım yer e92 coupe motorları neyse sen 3000 motor üretilmedi olarak bil hadi iyi forumlar

    Su an bosa inatlasiyosun o listede 1600 lerde var ki onlarda e92 de kullanilmadi ama tartismaya gerek yok sonuc net keyifli forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cilloo kullanıcısına yanıt
    Daha gecen sene 325i E92 sattik bizim galeride ve arkadasin dedigi dogru motoru 2.996cc.
    >>> 325i E92 <<<



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esco54 -- 3 Mart 2014; 1:00:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esco54

    Daha gecen sene 325i E92 sattik bizim galeride ve arkadasin dedigi dogru motoru 2.996cc.
    >>> 325i E92 <<<

    Eger kesin eminseniz haksiz oldugumu kabul ediyorum ancak dedigim gibi internet ortaminda ogreniyoruz ve benim kullandigim hicbir teknik veri sitesinde 3000 motor 3.25 mevcut degil ve ikinci elde de gormedim hicde duymadim ancak siz sattim diyorsan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 325ci ve tt ikisi de göze hitap eden ve de performans açısından tatmin edici arabalar.tt,yeni kasası çıkacak olacağından dezavantaj diyebiliriz.325ci ve tt benzinli olduğundan gerek verdiği ses gerek alacağın performanstan ötürü sürekli basmak isteyeceksin ya da sen sakin gitsin illaki biri gelip tahrik edecek sonuç olarak sürekli gazlayacaksın ve benzini de bir yere kadar yetiştireceksin.he illa benzinli alacağım diyorsan 330 ci al tadından yiyemezsin.ama kardeşim ya da abim yaşını bilemiyorum yerinde olsam gider 320cd ya da 320cd cabrio alır full+full m paket ve ekranlı olanından bir de güzel chip tuning,stage yazılım vs attırır aracın performansını da iyice artırır hem gazlar hem de benzinliye göre az yakan bir araca sahip olurdum.ayrıca alacağın araç ister 325ci ister audi tt olsun satmak istediğinde her ne kadar bu işler kısmet işi olsa da satamayacaksın ama dizel olursa ve de temiz bakarsan her ne kadar önerdiğim araç da coupe olacağından 2.eli zayıf olacak ama dizel olduğundan satma adına hem avantajın olacak hem de benzinliye göre daha az zarar edeceksin.sonuç olarak audiye zerre lafım yok on numara alınır da binilir de ama spor araç alacaksam kesinlikle arkadan itiş olmalı.seçim senin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esco54

    Daha gecen sene 325i E92 sattik bizim galeride ve arkadasin dedigi dogru motoru 2.996cc.
    >>> 325i E92 <<<

    Eger kesin eminseniz haksiz oldugumu kabul ediyorum ancak dedigim gibi internet ortaminda ogreniyoruz ve benim kullandigim hicbir teknik veri sitesinde 3000 motor 3.25 mevcut degil ve ikinci elde de gormedim hicde duymadim ancak siz sattim diyorsaniz ben haksiz oldugumu kabul ederim bunu kanitlayan bir site varsa linkini paylasir misiniz en azindan onlarida arastiririm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cilloo kullanıcısına yanıt
    Link ekledim zaten kardesim.
    Performans ve surus zevki olarak kesinlikle 325'e bakarim yerinizde olsaydim...pisman olmazsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sys3434

    325ci ve tt ikisi de göze hitap eden ve de performans açısından tatmin edici arabalar.tt,yeni kasası çıkacak olacağından dezavantaj diyebiliriz.325ci ve tt benzinli olduğundan gerek verdiği ses gerek alacağın performanstan ötürü sürekli basmak isteyeceksin ya da sen sakin gitsin illaki biri gelip tahrik edecek sonuç olarak sürekli gazlayacaksın ve benzini de bir yere kadar yetiştireceksin.he illa benzinli alacağım diyorsan 330 ci al tadından yiyemezsin.ama kardeşim ya da abim yaşını bilemiyorum yerinde olsam gider 320cd ya da 320cd cabrio alır full+full m paket ve ekranlı olanından bir de güzel chip tuning,stage yazılım vs attırır aracın performansını da iyice artırır hem gazlar hem de benzinliye göre az yakan bir araca sahip olurdum.ayrıca alacağın araç ister 325ci ister audi tt olsun satmak istediğinde her ne kadar bu işler kısmet işi olsa da satamayacaksın ama dizel olursa ve de temiz bakarsan her ne kadar önerdiğim araç da coupe olacağından 2.eli zayıf olacak ama dizel olduğundan satma adına hem avantajın olacak hem de benzinliye göre daha az zarar edeceksin.sonuç olarak audiye zerre lafım yok on numara alınır da binilir de ama spor araç alacaksam kesinlikle arkadan itiş olmalı.seçim senin.

    Hocam iyi hos diyorsunuz ancak 20d lerde butcem icindeki araclarin kmleri cok yuksek o yuzden cekiniyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esco54

    Link ekledim zaten kardesim.
    Performans ve surus zevki olarak kesinlikle 325'e bakarim yerinizde olsaydim...pisman olmazsiniz.

    Telefonda oldugum icin linkte cok gezemedim ama yarin bakicam tekrar sizin onerdiginiz 325 kac motor olan:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.