Şimdi Ara

E87 120i

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.633
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1 serisi hakiki BMW tutkunlarının arabası. 118 ve 116 ülkemizde çok tutulan modeller. Kullanıcısı çok. Ama ben 120i kullanıcılarını dinlemek istiyorum.

    1. 120i ülkemizde 4 kapılı versiyon olarak sadece 2005 belki 2006 model var. Neden ?
    2. O dönemde de az satılmış. Çok fazla yok. Bunun da sebebi ne ?
    3. Kullanan var ise yorumlarını ve deneyimlerini almak isterim. Yakıt, performans, arıza verme gibi hususlarda nasıldır ? 116 ve 118'lerden farkı nedir ?



  • ------------ güncel -------------
  • 120i'nin M paketi var mı ? Yoksa da normal bir 120i'ye M paket body kit uygulamak nekadara mal olur ? Borusan yapıyor mu? Nekadara yapıyor bilen var mı ?
  • Ben de merakliyim bu konuya bilen vardır umarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konuyu hortlattık ama forumda bu araçla ilgili bilgi yok bende 120i alma arifesindeyim kullanan veya bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyoruz
  • Abi ben de hayalini kuruyorum ama henüz nasib olmadı.
    biraz araştırdım ama.
    120i ile 118i aynı motoru kullanıyor. 2 litrelik. ama 120i 150HP , 118i 146 HP.
    Motor hacminden dolayı vergi fazla gelir, bunu göze almak lazım. 2006 model bir 118 yada 120'nin yıllık vergisi 1040TL oluyor.
    Araçta stepne yok. Kullanılan lastikler RFT (run flat tyre) yani patlasa bile araç 100 KM kadar daha gidebilecek bir lastik. Ama sert bi lastik olduğu için konforu etkiliyor diyorlar. Çoğu 1 serisi kullanıcısı RFT kullanımayıp lastik tamir kiti taşıyor.
    LPG ile çok uyumlu atmosferik bir motoru var. Ama bagaj zaten küçük ve stepne yeri de olmadığı için problem olabilir.
    6 ileri Getrag şanzıman harikulade bir şanzıman. Yani araç motor, aktarma organı, şasi olarak muhteşem bir araç.
    Arka kısmı bilhassa dar bir araç.
    Yakıt olarak da az yakıyor denilemeyen bir araç. F20'ler daha az yakıyor yani E87'ler biraz bonkör bu konuda.
    Servis parça sıkıntısı yok, her BMW parçası gibi bunu da sıkıntısız bulabiliyorsunuz. Motor da bmw'de 3 serisinde de kullanılan bir motor olduğundan sorun yok. N46 kodlu motor araştırabilirsin.
    Dünyanın ilk ve tek arkadan itişli HATCHBACK şasiye sahip arabası ünvanını halen elinde tutuyor. Böyle bir mühendisliği hiçbir firma daha yapamadı.
    Kullananlar ilk olarak ''sürüş keyfi''der. Ben de bu sebebten dolayı bu arabayı istiyorum zaten. Ayrıca uzun yol konforu da harikulade. Sessiz, konforlu bir araba.
    Bence fiyat aralığında alınabilecek en güzel araba budur. Bu fiyatlarda jetta'lar golfler satılıyor.
    Abi eğer sürüş keyfi istiyorsan BMW tektir. Bu araç da ileride kült olacak bir araç daha kıymeti bilinmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi E39 -- 9 Aralık 2013; 21:49:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    Abi ben de hayalini kuruyorum ama henüz nasib olmadı.
    biraz araştırdım ama.
    120i ile 118i aynı motoru kullanıyor. 2 litrelik. ama 120i 150HP , 118i 146 HP.
    Motor hacminden dolayı vergi fazla gelir, bunu göze almak lazım. 2006 model bir 118 yada 120'nin yıllık vergisi 1040TL oluyor.
    Araçta stepne yok. Kullanılan lastikler RFT (run flat tyre) yani patlasa bile araç 100 KM kadar daha gidebilecek bir lastik. Ama sert bi lastik olduğu için konforu etkiliyor diyorlar. Çoğu 1 serisi kullanıcısı RFT kullanımayıp lastik tamir kiti taşıyor.
    LPG ile çok uyumlu atmosferik bir motoru var. Ama bagaj zaten küçük ve stepne yeri de olmadığı için problem olabilir.
    6 ileri Getrag şanzıman harikulade bir şanzıman. Yani araç motor, aktarma organı, şasi olarak muhteşem bir araç.
    Arka kısmı bilhassa dar bir araç.
    Yakıt olarak da az yakıyor denilemeyen bir araç. F20'ler daha az yakıyor yani E87'ler biraz bonkör bu konuda.
    Servis parça sıkıntısı yok, her BMW parçası gibi bunu da sıkıntısız bulabiliyorsunuz. Motor da bmw'de 3 serisinde de kullanılan bir motor olduğundan sorun yok. N46 kodlu motor araştırabilirsin.
    Dünyanın ilk ve tek arkadan itişli HATCHBACK şasiye sahip arabası ünvanını halen elinde tutuyor. Böyle bir mühendisliği hiçbir firma daha yapamadı.
    Kullananlar ilk olarak ''sürüş keyfi''der. Ben de bu sebebten dolayı bu arabayı istiyorum zaten. Ayrıca uzun yol konforu da harikulade. Sessiz, konforlu bir araba.
    Bence fiyat aralığında alınabilecek en güzel araba budur. Bu fiyatlarda jetta'lar golfler satılıyor.
    Abi eğer sürüş keyfi istiyorsan BMW tektir. Bu araç da ileride kült olacak bir araç daha kıymeti bilinmiyor.


    türkiyede 1.18i ler 136 beygir olarak geliyor bu nedenle 1.18i yi eledim ben 120i 150 bg arada azımsanmayacak fark var fakat 1.20i lerinde ülkemizde 2005 modelden sonrası yok bildiğim kadarıyla.tabi bu aracı alırken kesinlikle olmassa olmazı sunroof ve xeon far




  • 2005 120i almayı düşünüyorum araç sahibi olan ya da araçla ilgili bilgisi olan paylaşabilir mi?
  • Ben gecenlerde istanbulda gormustum 120i f20lci 177 beygir. Ozel siparisle geliyor sanirim. Ben de 120d yi merak ediyorum geliyor mu acaba diye ozel siparisle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mwalkerr M kullanıcısına yanıt
    120i artık thp motor ile gelmiyor. 2.0 motora geçtiler. Parasını verdikten sonra istediğiniz bütün motor seçeneklerini özel sipariş ile getirebilirsiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.