Şimdi Ara

E.C.A. Confeo Plus Kombi (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
958
Cevap
28
Favori
309.487
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iboben

    SELAM!!!
    ECA comfeo puls kombi var
    ECA logo FB OT müdülasyonlu oda termostatı aldım fakat takılacak oda konusunda yardım lütfen
    oturma odası ile kombi arası 20 cm duvar var 5o cm kaplo yetecek:) kombi çok yakın olunca oturma odası 23-25-dereceyeye geliyor çocuk odası en son oda 20 derece ancak oluyor salon kapalı andre sıcaklığı 20 derece yatak odası 20 normal vanalar kısık (vanalar tam kapalı 1'er tur açık) tabiki oturma odasınıda kıstım. oturma odasına taksam çabuk ısınıp çocuk odasında sorun yaşarmıyım. antreye taksam orasıda çok yakın kombiye çabuk ısınan bir yer vana kısık olduğu halde 20 derece duvarlar straforlu çift duvar camlar ısıcam TERMOSTATİK vana YOK takmam gerekli önerileriniz nedir. GAZLI'mı NORMAL'mi iyi
    Birde hep okuyorum demir vanalı filtre taktırın yazıyorsunuz 1,5 aylık kullanıcıyım bu olmazsa olmazlardanmıdır. Takılalı 2 ay oldu tesisatı kestirip taktırdığıma değermi
    TEŞEKÜRLER

    Selamlar,

    Önce tüm petek vanaları açık olarak kombiden 40-50C ayarlayarak evinizi ısıtın, sonra oda oda sıcaklıkları ölçün ve yazın. Bu şekilde diğerlerinden fazla ısınan alanları belirlemiş olursunuz. Fazla ısınmasını istemediğiniz alanlara (Oda termostatı konacak alan hariç) termostatik vana koyabilirsiniz.
    Oda termostatının ise tercihen evin yavaş ısınan bir alanına konması uygun olur. Oturma odasına konması diye bir kural yok. Oda termostatının konduğu alanı kombi referans alarak çalışacağı için OT set değerine gelip kombi kapandığında diğer odalar da yeterince ısınmış olmalı. Pratik olarak salon, antre (dış kapıya uzak olmak şartıyla) isabetli yerlerdir. Forumda termostatik vana olarak son zamanlarda gaz sensörlü Danfoss önerilmekte...
    Metal filtre bence olmazsa olmaz değil, mevcudu yılda 2 defa temizlersiniz. Yine de sorun yaşarsanız değiştirirsiniz...




  • Allah eca kombi sahiplerine sabırlar versin (başta ben olmak üzere). bu kadar kalitesiz, bu kadar seviyesiz, bu kadar bilgisiz ve ilgisiz, marka ve servis sıfır olan bir cihaz görmedim. bende confeo premix var (maalesef). cihaz takıldıktan sadece 20 gün sonra sorun çıkarmaya başladı. gelen servis sorunu çözemedi. o kadar çok gelip gittilerki sayısını artık ben bile bilmiyorum. adamlar her gelişlerinde servis fişi kesmeleri lazım ya, kesmiyor. neden? aynı arızadan ikinci defa servis verirlerse ücret dahilindeymiş!!! bah bah bah görüyonnu üçkağıtçılığı. tüketici hakları kanununda 3 ve daha fazla kez aynı sorun çıkaran cihazı değiştirmek zorundalar ya, mesele oymuş meğerse. ankaradan bi mühendis bey! gelmiş o dönemde bayilerle görüşmek için, (tabi bu arada 6 yada 7 kez servis geldi) o beyefendide uğradı benim cihazdaki sorunu çözmek için. sonunda karar verdiler ve gaz valfi diye bi parça varmış onu değiştirmeye. anakaradaki bölge sorumlusumu servis sorumlusumu ne işe yaradığını ve delikanlılığı konusunda hiçbir şüphem kalmayan (bay dansöz yada bay kaypak) ahmet binboğa beyle yaptığım telefon görüşmesinde dediği kelam aynen şu oldu: "herhangi bir arızadan dolayı en ufak bir sorunda cihazınızı değiştireceğim". parça değiştikten yaklaşık 6 ay sonra (yine kış geldi cihazı kullanmaya başladık) ve sürpriiiiiizzzzz. cihaz yine arıza yaptı. aradım pek sayın bölge sorumlusu beyefendiyi, "sen bir söz vermiştin, delikanlımısın görelim, cihaz yine arıza yaptı. hadi bakalım". tahmin edeceğiniz üzere dansöz moduna girdi arkadaş. şikayet var buradan da yazdım, ama adamlar öyle kaşarlanmışlarki, müşteri memnuniyeti umurlarında değil.

    son söz olarak diyorum ki;

    eca markasına ve servislerine kesinlikle güvenmeyin. ALMAYIN, ALDIRMAYIN. milli duygularla hareket edip, yerli malı yurdum malı deyip, benim gibi atlarsanız, elinizde patlar. adamlar o kadar yüzsüz o kadar arsız ki, son olarak beni arayıp "kombinizin yıllık bakımını ücretsiz yapalım, oraya buraya şikayet etmeyin, yazmayın" demeye kadar getirdiler olayı. adam olun, işinizi hakkıyla adam gibi yapın. kimse sizin ücretsiz servisinize muhtaç değil. sattığınız malın arkasında durun. kaypaklık, dansözlük, ikiyüzlülük yapmayın.


    herkese saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan_seyfic

    Allah eca kombi sahiplerine sabırlar versin (başta ben olmak üzere). bu kadar kalitesiz, bu kadar seviyesiz, bu kadar bilgisiz ve ilgisiz, marka ve servis sıfır olan bir cihaz görmedim. bende confeo premix var (maalesef). cihaz takıldıktan sadece 20 gün sonra sorun çıkarmaya başladı. gelen servis sorunu çözemedi. o kadar çok gelip gittilerki sayısını artık ben bile bilmiyorum. adamlar her gelişlerinde servis fişi kesmeleri lazım ya, kesmiyor. neden? aynı arızadan ikinci defa servis verirlerse ücret dahilindeymiş!!! bah bah bah görüyonnu üçkağıtçılığı. tüketici hakları kanununda 3 ve daha fazla kez aynı sorun çıkaran cihazı değiştirmek zorundalar ya, mesele oymuş meğerse. ankaradan bi mühendis bey! gelmiş o dönemde bayilerle görüşmek için, (tabi bu arada 6 yada 7 kez servis geldi) o beyefendide uğradı benim cihazdaki sorunu çözmek için. sonunda karar verdiler ve gaz valfi diye bi parça varmış onu değiştirmeye. anakaradaki bölge sorumlusumu servis sorumlusumu ne işe yaradığını ve delikanlılığı konusunda hiçbir şüphem kalmayan (bay dansöz yada bay kaypak) ahmet binboğa beyle yaptığım telefon görüşmesinde dediği kelam aynen şu oldu: "herhangi bir arızadan dolayı en ufak bir sorunda cihazınızı değiştireceğim". parça değiştikten yaklaşık 6 ay sonra (yine kış geldi cihazı kullanmaya başladık) ve sürpriiiiiizzzzz. cihaz yine arıza yaptı. aradım pek sayın bölge sorumlusu beyefendiyi, "sen bir söz vermiştin, delikanlımısın görelim, cihaz yine arıza yaptı. hadi bakalım". tahmin edeceğiniz üzere dansöz moduna girdi arkadaş. şikayet var buradan da yazdım, ama adamlar öyle kaşarlanmışlarki, müşteri memnuniyeti umurlarında değil.

    son söz olarak diyorum ki;

    eca markasına ve servislerine kesinlikle güvenmeyin. ALMAYIN, ALDIRMAYIN. milli duygularla hareket edip, yerli malı yurdum malı deyip, benim gibi atlarsanız, elinizde patlar. adamlar o kadar yüzsüz o kadar arsız ki, son olarak beni arayıp "kombinizin yıllık bakımını ücretsiz yapalım, oraya buraya şikayet etmeyin, yazmayın" demeye kadar getirdiler olayı. adam olun, işinizi hakkıyla adam gibi yapın. kimse sizin ücretsiz servisinize muhtaç değil. sattığınız malın arkasında durun. kaypaklık, dansözlük, ikiyüzlülük yapmayın.


    herkese saygılarımla

    Orhan bey öncelikle Allah sabır versin sizin kombinizdeki sorununuz ne hep aynı arızayımı veriyor yoksa değişik arızalarmı çıkarıyor.




  • Merhaba
    Ben de 4 ay once confeo plus taktirdim cihazin fazla gaz harcadigina ve cok ses cikardigina ben de sahidim bende mekanik oda termostati vardi şikayet var Com a bende şikayettbulundum servis geldi dijital oda termostat taktirirsam daha az gaz harcayacağını söyledi bi kere petek sıcaklık derecesini 55 e getirdiğinizde odayı 2 saatten aşağı 22 derecede bile getiremiyor malum 80 e daya petek derecesini by seferde harcadıgi gaz çabası 2petek çalışiyor ve ve gündüzleri evde olmadığımiz halde gelen fatura 140 tl bakalım bu ay kac tl gelecek. Hafta sonları harcadıgi gaz miktarı 15m3u geçiyor yardimlarinizi bekliyorum saygılarımla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 85mospet

    Merhaba
    Ben de 4 ay once confeo plus taktirdim cihazin fazla gaz harcadigina ve cok ses cikardigina ben de sahidim bende mekanik oda termostati vardi şikayet var Com a bende şikayettbulundum servis geldi dijital oda termostat taktirirsam daha az gaz harcayacağını söyledi bi kere petek sıcaklık derecesini 55 e getirdiğinizde odayı 2 saatten aşağı 22 derecede bile getiremiyor malum 80 e daya petek derecesini by seferde harcadıgi gaz çabası 2petek çalışiyor ve ve gündüzleri evde olmadığımiz halde gelen fatura 140 tl bakalım bu ay kac tl gelecek. Hafta sonları harcadıgi gaz miktarı 15m3u geçiyor yardimlarinizi bekliyorum saygılarımla

    55c de bile ısınamıyorsanız sizce bu kombinin kabahatimi? 55c yüksek sayılabilecek bir derecedir,bu derecede fatura yüksek gelir. Daha az fatura için ya daha az tüketen yogusmalı cihaz alacaksınız yada daha az derecede yakmak için yalıtıma önem vereceksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sevgili kardeşim,


    şikayet var sitesindeki yazımı aynen kopyalıyorum;

    "26 Kasım 2010 tarihinde kullanmaya başladığım Eca confeo premix kombi, takıldıktan yaklaşık 18 gün sonra baca gürültüsü ile sorun yarattı. Sorun Ocak ayı sonuna kadar 5 kez servis verilmesiyle zar zor halledildi. Gelen servis elemanları 5 kez gelmesine karşılık 2 kez servis formu doldurdu. Gerekçe ise aynı şikayetten dolayı ikinci kez servis verildiğinde ücrete tabi olması.

    Gelen servis elemanına "bundan sonra arıza yaparsa ne olacak, ürün değişimi istiyorum bir kez daha yaparsa" dedim. Eleman "tamam" dedi. Aynı günün akşamı kombi arızaya geçmeye başladı. Bunun için de 2 kez servis geldi. "Bu arıza farklı düzeltebiliriz, parça değişimi gerekli" dedi. Ben de "hayır parça değişimi istemiyorum, ürünü değiştirin, bu iş kabak tadı verdi" dedim.

    Son olarak Ankara bölge bayisinden bir elektrik mühendisi ile servis elemanı 3-5 kez telefonla arayarak "parça değişimini yapalım şu anki mağduriyetinizi giderelim, ürün değişimi içinde form dolduralım en kısa zamanda ürünü değiştirelim" dedi. Parça değişti, o tarihten sonra zaten 3 gün ancak kullanıldı cihaz.
    Bugün 4 Temmuz 2011 Ankara bölge bayii mühendisi hala dönüş yapacak ve bilgi verecek. Tam 3 ay oldu.

    Memleketimdeki satış, servis ve satış sonrasının içler acısı hali. Ben yerli malını tercih ettiğim için, sanırım en büyük hatayı yaptım. 50 yılı aşkın süredir, ısı sektöründe olduklarını iddia ediyorlar satana kadar ağamsın paşamsın, sattıktan sonra bana ne, ne halin varsa gör. "

    son olarak ankara bölge servisi mi ne karın ağrısı ise oradan arayıp, "oraya buraya yazıp durmada, cihazına ücretsiz yıllık bakım yapalım" dedi elemanın birisi. benim cevabım gayet açık ve net oldu. "sen sattığın malın arkasında duramıyorsan, benim, senin 50-100tl lik yıllık bakımına ihtiyacım yok. ya cihazı değiştir, ya da beni rahatsız etme."

    yaşadığım şehirlerde pek çok servisle gerek işim, gerekse de ihtiyacım dolayısı ile muhatap oldum, ama bunlar kadar kaşarını görmedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan_seyfic

    sevgili kardeşim,


    şikayet var sitesindeki yazımı aynen kopyalıyorum;

    "26 Kasım 2010 tarihinde kullanmaya başladığım Eca confeo premix kombi, takıldıktan yaklaşık 18 gün sonra baca gürültüsü ile sorun yarattı. Sorun Ocak ayı sonuna kadar 5 kez servis verilmesiyle zar zor halledildi. Gelen servis elemanları 5 kez gelmesine karşılık 2 kez servis formu doldurdu. Gerekçe ise aynı şikayetten dolayı ikinci kez servis verildiğinde ücrete tabi olması.

    Gelen servis elemanına "bundan sonra arıza yaparsa ne olacak, ürün değişimi istiyorum bir kez daha yaparsa" dedim. Eleman "tamam" dedi. Aynı günün akşamı kombi arızaya geçmeye başladı. Bunun için de 2 kez servis geldi. "Bu arıza farklı düzeltebiliriz, parça değişimi gerekli" dedi. Ben de "hayır parça değişimi istemiyorum, ürünü değiştirin, bu iş kabak tadı verdi" dedim.

    Son olarak Ankara bölge bayisinden bir elektrik mühendisi ile servis elemanı 3-5 kez telefonla arayarak "parça değişimini yapalım şu anki mağduriyetinizi giderelim, ürün değişimi içinde form dolduralım en kısa zamanda ürünü değiştirelim" dedi. Parça değişti, o tarihten sonra zaten 3 gün ancak kullanıldı cihaz.
    Bugün 4 Temmuz 2011 Ankara bölge bayii mühendisi hala dönüş yapacak ve bilgi verecek. Tam 3 ay oldu.

    Memleketimdeki satış, servis ve satış sonrasının içler acısı hali. Ben yerli malını tercih ettiğim için, sanırım en büyük hatayı yaptım. 50 yılı aşkın süredir, ısı sektöründe olduklarını iddia ediyorlar satana kadar ağamsın paşamsın, sattıktan sonra bana ne, ne halin varsa gör. "

    son olarak ankara bölge servisi mi ne karın ağrısı ise oradan arayıp, "oraya buraya yazıp durmada, cihazına ücretsiz yıllık bakım yapalım" dedi elemanın birisi. benim cevabım gayet açık ve net oldu. "sen sattığın malın arkasında duramıyorsan, benim, senin 50-100tl lik yıllık bakımına ihtiyacım yok. ya cihazı değiştir, ya da beni rahatsız etme."

    yaşadığım şehirlerde pek çok servisle gerek işim, gerekse de ihtiyacım dolayısı ile muhatap oldum, ama bunlar kadar kaşarını görmedim.

    İlk başta geçmiş olsun diliyorum; bu cihazın sorunlarını bir de bize anlatırsanız burdaki diğer tecrübeli arkadaşlarla cözmeye çalışalım dediğiniz cihazı iyi tanıyorum çok sorunlu bir cihaz değil mevcut durumuda gözden geçirmek gerekli baca bağlantılarındamı sorun var montajdamı tesisattamı gaz basıncındamı mevcut baca aşırı rüzgarmı alıyormu birde arıza anında hangi hata kodunu veriyor belki bizim bir yardımımız dokunur. Şimdiden geçmiş olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iboben

    SELAM!!!
    ECA comfeo puls kombi var
    ECA logo FB OT müdülasyonlu oda termostatı aldım fakat takılacak oda konusunda yardım lütfen
    oturma odası ile kombi arası 20 cm duvar var 5o cm kaplo yetecek:) kombi çok yakın olunca oturma odası 23-25-dereceyeye geliyor çocuk odası en son oda 20 derece ancak oluyor salon kapalı andre sıcaklığı 20 derece yatak odası 20 normal vanalar kısık (vanalar tam kapalı 1'er tur açık) tabiki oturma odasınıda kıstım. oturma odasına taksam çabuk ısınıp çocuk odasında sorun yaşarmıyım. antreye taksam orasıda çok yakın kombiye çabuk ısınan bir yer vana kısık olduğu halde 20 derece duvarlar straforlu çift duvar camlar ısıcam TERMOSTATİK vana YOK takmam gerekli önerileriniz nedir. GAZLI'mı NORMAL'mi iyi
    Birde hep okuyorum demir vanalı filtre taktırın yazıyorsunuz 1,5 aylık kullanıcıyım bu olmazsa olmazlardanmıdır. Takılalı 2 ay oldu tesisatı kestirip taktırdığıma değermi
    TEŞEKÜRLER

    dış hava sıcaklığı 8 derece kaombi 45 dereceye ayarlı termoteyik vana hiç yok
    oturma odası 24 salon 22 çocuk odası 21 yatak odası22 antre 23 tüm kapılar kapalı sadece mutfak ısınmasın diye vanalar yarım tur açık 18 derece kombi mutfakta takılı oda termostatını nereye takmalıyım.




  • selam!!!!!
    ECA comfeo puls
    DİKKATİMİ çeken bir nokta oldu. kombiyi 45 dereceye ayarladığımda 50 den yukarı 30 dakika başında bekledim 50 den yukarı çıkmadığını gördüm ve buarada da hiç stop etmedi derken gaz yakmaya devam etti bu normalmidir anlamadım gitti. 40 derece yaparsam 48 e kadar çıkıyor bir süre sonra stop edip gaz yakmayı durduruyor 32 33 derecelerde tekrar çalışıyor neden 50den yukarı çıkıp stop etmiyor anlamadım
    bu normalmidir acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iboben

    selam!!!!!
    ECA comfeo puls
    DİKKATİMİ çeken bir nokta oldu. kombiyi 45 dereceye ayarladığımda 50 den yukarı 30 dakika başında bekledim 50 den yukarı çıkmadığını gördüm ve buarada da hiç stop etmedi derken gaz yakmaya devam etti bu normalmidir anlamadım gitti. 40 derece yaparsam 48 e kadar çıkıyor bir süre sonra stop edip gaz yakmayı durduruyor 32 33 derecelerde tekrar çalışıyor neden 50den yukarı çıkıp stop etmiyor anlamadım
    bu normalmidir acaba

    45 ayarladığınızda 54 de durması lazım durmuyorsa tesisattaki suyunuz ayarladığınız dereceye gelemiyor sebeplerine gelirsek ısı kaybınız çok fazla olabilir kombi gaz ayarlarında sorun olabilir (gerçi yeni kombiymiş ama bir ihtimal) oda termostadı demiştiniz modülasyonlu olan zannedersem o bağlımı şuan o cihazı devreden çıkarmıyo olabilir istenilen oda ısısına gelemediği için kısacası sebepler çok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: explorer77

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan_seyfic

    sevgili kardeşim,


    şikayet var sitesindeki yazımı aynen kopyalıyorum;

    "26 Kasım 2010 tarihinde kullanmaya başladığım Eca confeo premix kombi, takıldıktan yaklaşık 18 gün sonra baca gürültüsü ile sorun yarattı. Sorun Ocak ayı sonuna kadar 5 kez servis verilmesiyle zar zor halledildi. Gelen servis elemanları 5 kez gelmesine karşılık 2 kez servis formu doldurdu. Gerekçe ise aynı şikayetten dolayı ikinci kez servis verildiğinde ücrete tabi olması.

    Gelen servis elemanına "bundan sonra arıza yaparsa ne olacak, ürün değişimi istiyorum bir kez daha yaparsa" dedim. Eleman "tamam" dedi. Aynı günün akşamı kombi arızaya geçmeye başladı. Bunun için de 2 kez servis geldi. "Bu arıza farklı düzeltebiliriz, parça değişimi gerekli" dedi. Ben de "hayır parça değişimi istemiyorum, ürünü değiştirin, bu iş kabak tadı verdi" dedim.

    Son olarak Ankara bölge bayisinden bir elektrik mühendisi ile servis elemanı 3-5 kez telefonla arayarak "parça değişimini yapalım şu anki mağduriyetinizi giderelim, ürün değişimi içinde form dolduralım en kısa zamanda ürünü değiştirelim" dedi. Parça değişti, o tarihten sonra zaten 3 gün ancak kullanıldı cihaz.
    Bugün 4 Temmuz 2011 Ankara bölge bayii mühendisi hala dönüş yapacak ve bilgi verecek. Tam 3 ay oldu.

    Memleketimdeki satış, servis ve satış sonrasının içler acısı hali. Ben yerli malını tercih ettiğim için, sanırım en büyük hatayı yaptım. 50 yılı aşkın süredir, ısı sektöründe olduklarını iddia ediyorlar satana kadar ağamsın paşamsın, sattıktan sonra bana ne, ne halin varsa gör. "

    son olarak ankara bölge servisi mi ne karın ağrısı ise oradan arayıp, "oraya buraya yazıp durmada, cihazına ücretsiz yıllık bakım yapalım" dedi elemanın birisi. benim cevabım gayet açık ve net oldu. "sen sattığın malın arkasında duramıyorsan, benim, senin 50-100tl lik yıllık bakımına ihtiyacım yok. ya cihazı değiştir, ya da beni rahatsız etme."

    yaşadığım şehirlerde pek çok servisle gerek işim, gerekse de ihtiyacım dolayısı ile muhatap oldum, ama bunlar kadar kaşarını görmedim.

    İlk başta geçmiş olsun diliyorum; bu cihazın sorunlarını bir de bize anlatırsanız burdaki diğer tecrübeli arkadaşlarla cözmeye çalışalım dediğiniz cihazı iyi tanıyorum çok sorunlu bir cihaz değil mevcut durumuda gözden geçirmek gerekli baca bağlantılarındamı sorun var montajdamı tesisattamı gaz basıncındamı mevcut baca aşırı rüzgarmı alıyormu birde arıza anında hangi hata kodunu veriyor belki bizim bir yardımımız dokunur. Şimdiden geçmiş olsun.


    teşekkürler arkadaşım,

    cihaz şu anda ite kaka çalışıyor. benim derdim, maalesef ki maalesef, memleketteki satış ve servis anlayışının, 50 yıllıkda olsa 100 yıllıkda olsa, köklüde olsa yeni kurulmuşda olsa, hani o hep yere göğe sığdıramayıpta, avrupada şöyle avrupada böyle diyen firmalardan yana. aynı sorunu buderus markayı tercih etmiş olsaydım kesinlikle yaşamazdım, çünkü adamlar aynı sorunda hiç sana bile sormadan cihazın yenisini getirip takarlar. benim cihazımda sorun var. ben müşteriyi mağdur etmem, malımın sonuna kadar arkasındayım der. hani bir reklamda diyordu ya "müşteriyi kaybetmektense, para kaybetmeyi tercih ederim." olay burda. bir markanın servisi bu kadar mı lakayt olur, bu kadar mı bilgisiz olur, bu kadar mı ilgisiz olur. servis gelir, cihazı çalıştırır, tamam çalışıyor der ve gider. bu türkiye'nin en eski ve büyük olduğunu iddia eden bir firmanın servisi. ilk kurulumda para alınmıyor ya, dertleri o. sonra sorun çıkarsın, sen servisi çağır, servis para kazansın. yazıklar olsun. bir cihaza 5 kere aynı sorundan servis gelirse, ben şahsen ar ederim, söker cihazı alır, müşterinin parasını iade ederim. bırakın değiştirmeyi şöyle dursun. mesleğim elektrik, 20 yıl kadar servis ve tamirat işinde bulundum, ki ben basit bir dükkandım. buna rağmen bunlar kadar fakir edebiyatı yapıp, müşteriyi, kullanıcıyı mal yerine koyan, salak yerine koyan bir firma görmedim. eca nın yukardan aşağıya, baştan sona, soldan sağa, sağdan sola, alttan üste, ace ile temizlenmesi ve işportacı mantığını bırakması (hoş, rast geldiğim pekçok işportacı bile sattığı malın arkasında duruyor) gerekli. o kadar kaşarlanmış ki adamlar, bölge sorumlusu olan kişi bile lafını yiyip, ben erkek değilim, verdiğim sözü tutmam, firmamda ürünü satıp kakaladığına bakar diyor.

    sözüm meclisten dışarı; işini düzgün yapana, ahlaklı olana yerden göğe kadar saygım var. ama serviscilik demek, "çalştır git" "kontrolünü testini yapma" demek değildir.

    son söz olarak yine tekrarlıyorum. yazıklar olsun eca ya ve servis adı altında dolandırıcılık yapanlara.

    tüm forumdaşlara saygılar, başınızı ağrıttım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan_seyfic

    quote:

    Orijinalden alıntı: explorer77

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan_seyfic

    sevgili kardeşim,


    şikayet var sitesindeki yazımı aynen kopyalıyorum;

    "26 Kasım 2010 tarihinde kullanmaya başladığım Eca confeo premix kombi, takıldıktan yaklaşık 18 gün sonra baca gürültüsü ile sorun yarattı. Sorun Ocak ayı sonuna kadar 5 kez servis verilmesiyle zar zor halledildi. Gelen servis elemanları 5 kez gelmesine karşılık 2 kez servis formu doldurdu. Gerekçe ise aynı şikayetten dolayı ikinci kez servis verildiğinde ücrete tabi olması.

    Gelen servis elemanına "bundan sonra arıza yaparsa ne olacak, ürün değişimi istiyorum bir kez daha yaparsa" dedim. Eleman "tamam" dedi. Aynı günün akşamı kombi arızaya geçmeye başladı. Bunun için de 2 kez servis geldi. "Bu arıza farklı düzeltebiliriz, parça değişimi gerekli" dedi. Ben de "hayır parça değişimi istemiyorum, ürünü değiştirin, bu iş kabak tadı verdi" dedim.

    Son olarak Ankara bölge bayisinden bir elektrik mühendisi ile servis elemanı 3-5 kez telefonla arayarak "parça değişimini yapalım şu anki mağduriyetinizi giderelim, ürün değişimi içinde form dolduralım en kısa zamanda ürünü değiştirelim" dedi. Parça değişti, o tarihten sonra zaten 3 gün ancak kullanıldı cihaz.
    Bugün 4 Temmuz 2011 Ankara bölge bayii mühendisi hala dönüş yapacak ve bilgi verecek. Tam 3 ay oldu.

    Memleketimdeki satış, servis ve satış sonrasının içler acısı hali. Ben yerli malını tercih ettiğim için, sanırım en büyük hatayı yaptım. 50 yılı aşkın süredir, ısı sektöründe olduklarını iddia ediyorlar satana kadar ağamsın paşamsın, sattıktan sonra bana ne, ne halin varsa gör. "

    son olarak ankara bölge servisi mi ne karın ağrısı ise oradan arayıp, "oraya buraya yazıp durmada, cihazına ücretsiz yıllık bakım yapalım" dedi elemanın birisi. benim cevabım gayet açık ve net oldu. "sen sattığın malın arkasında duramıyorsan, benim, senin 50-100tl lik yıllık bakımına ihtiyacım yok. ya cihazı değiştir, ya da beni rahatsız etme."

    yaşadığım şehirlerde pek çok servisle gerek işim, gerekse de ihtiyacım dolayısı ile muhatap oldum, ama bunlar kadar kaşarını görmedim.

    İlk başta geçmiş olsun diliyorum; bu cihazın sorunlarını bir de bize anlatırsanız burdaki diğer tecrübeli arkadaşlarla cözmeye çalışalım dediğiniz cihazı iyi tanıyorum çok sorunlu bir cihaz değil mevcut durumuda gözden geçirmek gerekli baca bağlantılarındamı sorun var montajdamı tesisattamı gaz basıncındamı mevcut baca aşırı rüzgarmı alıyormu birde arıza anında hangi hata kodunu veriyor belki bizim bir yardımımız dokunur. Şimdiden geçmiş olsun.


    teşekkürler arkadaşım,

    cihaz şu anda ite kaka çalışıyor. benim derdim, maalesef ki maalesef, memleketteki satış ve servis anlayışının, 50 yıllıkda olsa 100 yıllıkda olsa, köklüde olsa yeni kurulmuşda olsa, hani o hep yere göğe sığdıramayıpta, avrupada şöyle avrupada böyle diyen firmalardan yana. aynı sorunu buderus markayı tercih etmiş olsaydım kesinlikle yaşamazdım, çünkü adamlar aynı sorunda hiç sana bile sormadan cihazın yenisini getirip takarlar. benim cihazımda sorun var. ben müşteriyi mağdur etmem, malımın sonuna kadar arkasındayım der. hani bir reklamda diyordu ya "müşteriyi kaybetmektense, para kaybetmeyi tercih ederim." olay burda. bir markanın servisi bu kadar mı lakayt olur, bu kadar mı bilgisiz olur, bu kadar mı ilgisiz olur. servis gelir, cihazı çalıştırır, tamam çalışıyor der ve gider. bu türkiye'nin en eski ve büyük olduğunu iddia eden bir firmanın servisi. ilk kurulumda para alınmıyor ya, dertleri o. sonra sorun çıkarsın, sen servisi çağır, servis para kazansın. yazıklar olsun. bir cihaza 5 kere aynı sorundan servis gelirse, ben şahsen ar ederim, söker cihazı alır, müşterinin parasını iade ederim. bırakın değiştirmeyi şöyle dursun. mesleğim elektrik, 20 yıl kadar servis ve tamirat işinde bulundum, ki ben basit bir dükkandım. buna rağmen bunlar kadar fakir edebiyatı yapıp, müşteriyi, kullanıcıyı mal yerine koyan, salak yerine koyan bir firma görmedim. eca nın yukardan aşağıya, baştan sona, soldan sağa, sağdan sola, alttan üste, ace ile temizlenmesi ve işportacı mantığını bırakması (hoş, rast geldiğim pekçok işportacı bile sattığı malın arkasında duruyor) gerekli. o kadar kaşarlanmış ki adamlar, bölge sorumlusu olan kişi bile lafını yiyip, ben erkek değilim, verdiğim sözü tutmam, firmamda ürünü satıp kakaladığına bakar diyor.

    sözüm meclisten dışarı; işini düzgün yapana, ahlaklı olana yerden göğe kadar saygım var. ama serviscilik demek, "çalştır git" "kontrolünü testini yapma" demek değildir.

    son söz olarak yine tekrarlıyorum. yazıklar olsun eca ya ve servis adı altında dolandırıcılık yapanlara.

    tüm forumdaşlara saygılar, başınızı ağrıttım.


    ""Gelen servis elemanları 5 kez gelmesine karşılık 2 kez servis formu doldurdu. Gerekçe ise aynı şikayetten dolayı ikinci kez servis verildiğinde ücrete tabi olması.""

    Tabi gerekçeleri saçma ve sizin Tüketici Kanunundan doğan haklarınızı kullanmanızı önlemeye yönelik. Nedir bu haklarınız? AYNEN PARANIZIN İADESİ talebinizi bile karşılamak zorundalar. Üstelik suç işliyorlar:

    Sanayi Mallarının Satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmelik

    Sanayi Mallarının Satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmelik
    (14.06.2003 tarihli ve 25138 sayılı Resmi Gazete)
    Servis İstasyonlarının Sorumlulukları
    Madde 10 — Tüketicinin bulunduğu yerde servis istasyonunun olmaması halinde satış sonrası hizmetlerin verilmesinden, tüketiciye en yakın yerdeki servis istasyonu sorumludur.
    Tüketiciye en yakın yerdeki servis istasyonunda satış sonrası hizmet verilmesinin mümkün olmaması durumunda; malın firma merkezine ya da diğer bir servis istasyonuna ulaştırılması ve geri gönderilmesi ile ilgili olarak nakliye, posta, kargo veya benzeri herhangi bir ulaşım gideri talep edilemez.
    Servis istasyonları, Madde 11 de belirtilen hususları içeren servis fişini düzenlemek ve bir nüshasını tüketicilere vermek zorundadır.


    Tüketici Kanunu ve ilgili Yönetmelik şöyle der:
    Garanti süresi içerisinde; 1 yıl içerisinde 4 defa arızalanması; Garanti süresi boyunca 6 defa arızalanması; Tamir süresi 20 iş gününü geçtiği durumlarda; tüketiciler 1.ürünün yenisi ile değiştirilmesini, 2.ödemiş oldukları bedelin iadesini, 3. Ayıp oranında bedel indirimi isteyebilir.


    Bunu kanıtladığınızda, bedel iadesini talep edebilirsiniz. Yani ısrarla servis talep edin ve servis fişini düzenlemelerini isteyin. Tüketici Hakem Heyeti bir çırpıda karar verir. Kısa sürede ödediğiniz bedeli alır, başka kombi satın alabilirsiniz.




  • Bamsi seyrek bey 55derecedwn kastim oda termostati degil kombinin ayar derecesidir zaten petege gelen isi suyun basilmasi esnasinda 5 /7derece arasinda kayba ugramaktadir yani sıcaklık 50 nin altına düşmektedir siz kac derecede kullanıyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: explorer77

    quote:

    Orijinalden alıntı: iboben

    selam!!!!!
    ECA comfeo puls
    DİKKATİMİ çeken bir nokta oldu. kombiyi 45 dereceye ayarladığımda 50 den yukarı 30 dakika başında bekledim 50 den yukarı çıkmadığını gördüm ve buarada da hiç stop etmedi derken gaz yakmaya devam etti bu normalmidir anlamadım gitti. 40 derece yaparsam 48 e kadar çıkıyor bir süre sonra stop edip gaz yakmayı durduruyor 32 33 derecelerde tekrar çalışıyor neden 50den yukarı çıkıp stop etmiyor anlamadım
    bu normalmidir acaba

    45 ayarladığınızda 54 de durması lazım durmuyorsa tesisattaki suyunuz ayarladığınız dereceye gelemiyor sebeplerine gelirsek ısı kaybınız çok fazla olabilir kombi gaz ayarlarında sorun olabilir (gerçi yeni kombiymiş ama bir ihtimal) oda termostadı demiştiniz modülasyonlu olan zannedersem o bağlımı şuan o cihazı devreden çıkarmıyo olabilir istenilen oda ısısına gelemediği için kısacası sebepler çok

    oda termostatım yok hangi odaya takmam gerektiği konusunda yardım istiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 85mospet

    Bamsi seyrek bey 55derecedwn kastim oda termostati degil kombinin ayar derecesidir zaten petege gelen isi suyun basilmasi esnasinda 5 /7derece arasinda kayba ugramaktadir yani sıcaklık 50 nin altına düşmektedir siz kac derecede kullanıyorsunuz

    55c nin kombi derecesi olduğunu anladım zaten aksi durumda eviniz arap çöllerine dönerdi:)). Biz 40c de kullanıyoruz sıcaklık 49c kadar çıkıyor sonra 14 dk içinde 30c ye düşüyor sonra tekrar 5dk falan çalışıyor şu an için böyle daha soğuk günlerde ne olur bilemem. Evin ortalama sıcaklığı 22-23c arasında değişiyor. Sizin eviniz çabuk soğuyorsa o zaman kombi haliyle daha sık devreye giriyordur. İstanbulda bazı dönemler çok soğuk oluyor oda 15 gün falan sürüyor o dönemler haricinde hiç 55c ve üzeri bir dereceyi kullanmadık çünkü gerek duymadık. Siz nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum daha soğuk bir ilse tabiki daha yüksek dereceye ihtiyaç duyacaksınız. Biz Eca confeo yu yeni aldık bizde 40c kombi devamlı çalışıyor ev ortalama 22-23c çok rahat geliyor. Bizim şu ara günlük tüketim 24 saatte 7- 8m3 henüz ilk faturamız gelmedi ortalama net değer veremiyorum. Ev net 85 m2 5.5 metre petek var hepside açık, tesisat yeni oksijen bariyerli, petekler ECA ve yeni, yani bunlarda avantaj tabi kıyaslama yaparken bunlarda hesaba katılmalı. Siz 55c de kombiyi yakarsanız saatlik tüketiminiz aşağı yukarı 0.70 m3 olur bunu 24 saate çarparsanız günlük tüketiminiz 16.8 m3 olacaktır. Hadi ortalama olsun 15m3 olsun daha az olması bu kombilerle mümkün değil. Yani olayın çözümünü ararken cihazdan ziyade evi daha düşük dereceyle ısıtmanın yollarını arayın, aksi halde tüketiminiz bu şekilde olacaktır. Yoğuşmalı olmayan cihazların tüketimi aşağı yukarı hep aynı yoğuşmalılarda aynı şartlarda en fazla bunlardan %15 daha az yakar. Isıyı evde tutmaya bakın yoksa kombi yandıkca derecesi yükseldikce tüketim artacaktır başka birşey olmasıda mümkün değil. İyi akşamlar iyi forumlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iboben

    quote:

    Orijinalden alıntı: iboben

    SELAM!!!
    ECA comfeo puls kombi var
    ECA logo FB OT müdülasyonlu oda termostatı aldım fakat takılacak oda konusunda yardım lütfen
    oturma odası ile kombi arası 20 cm duvar var 5o cm kaplo yetecek:) kombi çok yakın olunca oturma odası 23-25-dereceyeye geliyor çocuk odası en son oda 20 derece ancak oluyor salon kapalı andre sıcaklığı 20 derece yatak odası 20 normal vanalar kısık (vanalar tam kapalı 1'er tur açık) tabiki oturma odasınıda kıstım. oturma odasına taksam çabuk ısınıp çocuk odasında sorun yaşarmıyım. antreye taksam orasıda çok yakın kombiye çabuk ısınan bir yer vana kısık olduğu halde 20 derece duvarlar straforlu çift duvar camlar ısıcam TERMOSTATİK vana YOK takmam gerekli önerileriniz nedir. GAZLI'mı NORMAL'mi iyi
    Birde hep okuyorum demir vanalı filtre taktırın yazıyorsunuz 1,5 aylık kullanıcıyım bu olmazsa olmazlardanmıdır. Takılalı 2 ay oldu tesisatı kestirip taktırdığıma değermi
    TEŞEKÜRLER

    dış hava sıcaklığı 8 derece kaombi 45 dereceye ayarlı termoteyik vana hiç yok
    oturma odası 24 salon 22 çocuk odası 21 yatak odası22 antre 23 tüm kapılar kapalı sadece mutfak ısınmasın diye vanalar yarım tur açık 18 derece kombi mutfakta takılı oda termostatını nereye takmalıyım.

    Salonu kullanıyorsanız salona OT takın ve 21-22C'ye set edin, oturma odası peteğini çıkış vanasından (giriş vanaları tüm peteklerde tam açık olsun)yarım veya 1 tur açın. 21-22C sıcaklık yeterli olacaktır, fazla ısıyı çocuk odasına yönlendirmiş olursunuz.
    Salonu kullanmıyorsanız veya az kullanıyorsanız antreye OT takın ve 21-22C'ye set edin. Hem oturma odası hem de salon peteklerinin çıkışını yarım veya 1 tur açın. Mutfak aynı kalsın. Böylece çocuk odasına gerekli ısı takviyesi yapılarak 23C civarına kombiden arttırmadan çıkabilir. Görece soğuk günlerde kombiden arttırırsınız...




  • Bamsi beyrek hocam açıklamalarınız için teşekkür ederim ızmir de ikamet ediyorum sizin dediğiniz gibi evin ortak ısısı çabuk sogudugundan sürekli calisiyor bu da gaz tüketimine fazladan sebep oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 85mospet

    Bamsi beyrek hocam açıklamalarınız için teşekkür ederim ızmir de ikamet ediyorum sizin dediğiniz gibi evin ortak ısısı çabuk sogudugundan sürekli calisiyor bu da gaz tüketimine fazladan sebep oluyor.

    Ben teşekkür ederim görüşmek üzere

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lago fb oda termostadini kullanan arkadaslardan bildiğim kadarıyla ekran aydinlatmasi yok.oysaki bendeki kilavuzda ekran aydinlatmasi var tuslara dokunuldugunda aydinlatma calisiyormuş.termostadin görüntüsü ise sağdaki yuvarlak dugmenin ortasında bir tuş daha var.sanırım iki değişik model var benim kombi ve klima sitesinde gördüğüm böyle değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende yeni aldım,ama daha bağlanmadı,10 una gaz açımı var,,sizinde dediğiniz gibi yuvarlak düğmelerden sağdakinin ortasında bi düğme daha var ne işe yarar bilmiyorum,servis kombiyi faaliyete geçirirken ot bağlamasınıda istiycem,zaten bağlanınca burdan öğreneceğim çok şey ve soracaklarımda olacaktır,,selamlar,,
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.