DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
DVD-WRiter çalışmıyor....
13
Cevap
0
Favori
3.746
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> DVD-WRiter çalışmıyor....
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      225 Mesaj
      07 Şubat 2008 15:58:53 Konu Sahibi
      Arkadaşlar DVD-Writer ı kullanıyorum . Sata ile bağlı . ama şimdi çalışmıyor , format attıktan sonra böyle oldu . bunun sebebi ne ? bios tan ayarlamamız gereken bişeyler var mı ?



      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      954 Mesaj
      07 Şubat 2008 16:00:07
      aygıt yöneticisinden bi bak pc görüyomu diye
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      225 Mesaj
      07 Şubat 2008 16:02:04 Konu Sahibi
      görmüyor :S
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      954 Mesaj
      07 Şubat 2008 16:06:20
      kablodaki diğer sokete takmayı dene
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      225 Mesaj
      07 Şubat 2008 16:07:50 Konu Sahibi
      diğer sata girişine taktım..hala çalışmıyor ?
      |
      |
      _____________________________

    • 07 Şubat 2008 16:08:48
      biosdan bak görüyor mu diye.orada disable falan etmiş olabilirsin.
      olmazsa biosunu sıfırla bios menüsünden
      f10 ile kaydet ve çık
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      225 Mesaj
      07 Şubat 2008 16:10:56 Konu Sahibi
      peki Bios da nereye girecem . bir anlatabilir misin sana zahmet ? veya msn e gel msn de konusalım :) benim msn var zaten sende :)
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      225 Mesaj
      07 Şubat 2008 16:14:22 Konu Sahibi
      benim msn de bir sorun var , en iyisi burdan anlat mesuthaksoy :)
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      225 Mesaj
      07 Şubat 2008 16:16:52 Konu Sahibi
      arkadaşlar bilgisayar görmüyor DVD i .. .
      |
      |
      _____________________________

    • 07 Şubat 2008 16:24:36
      dvd mi yazmayıp ve dvd okuyor mu ? Yoksa hiç mi görmüyor...
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      225 Mesaj
      07 Şubat 2008 16:27:56 Konu Sahibi
      hiç görmüyor...
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      225 Mesaj
      07 Şubat 2008 16:37:19 Konu Sahibi
      arkadaşlar bilen biri yok mu ? bunu niye görmüyor ? birde RAİD denetleyici yi yükleyemedik , ondan dolayı yapar mı ? onunla bir alakası var mı ? ...
      |
      |
      _____________________________

    • 07 Şubat 2008 16:46:44
      kardeşim pcyi açarken DELETE tuşuna bas.Biosa girmiş olacaksın.
      o ekranda SET TO DEFAULTS SETTINGS e bas enterla.sonra F10 tuşuna bas çık biosdan öyle aç windowsu
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1110 Mesaj
      29 Kasım 2013 00:04:27
      bnım pc ı gruyor ama dvd wrtr calısmıyor ne yapabılırım
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
ses yalıtımı
SEO
izmir havalimanı transfer
modasor
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.