Şimdi Ara

DualShock 3 Kol Kasası Garantiye Girer mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.135
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yaklaşık 15 ay oldu PS3 ü alalı. Öyle çok fazla oyun oynayan biri değilim. Kampanyada PS3 ü alırken 2 tane kol vardı. İkisini dönüşümlü olarak kullandım.

    Dikkatli kullanan da biriyim. Ne kadar sinirlenirsem sinirleneyim hiç atmadım yere falan. Geçenlerde ANALOG TOPUZ un plastik bölümü yırtılmıştı, garantiye yolladım ve yeni topuz takıp gönderdiler. Ancak şimdi de az önce oyun oynarken bir baktım ki topuz takırdıyor. Dedim ne oluyor... Sinirlerim bozuldu ne göreyim bu SAĞ TOPUZUN altı çok kullanıldığındandır belki, yıpranmış ve kırılmış. Aşağıda resim gösterdiğim bölüm.

    Bunu Garantiye sokabilirmiyim? Sonuçta ben bunu kaldırıp atmadım. Normal olan fonksiyonunu kullandım ve yıprandı. Üstüne üstlük 2 kol var. Çok fazla oynayan biri değilim. Anlamadım nasıl kırılıyor. Sony diyoruz stabil diyoruz sağlam diyoruz ama plastik aksam kırılıyor. Mekanik bölümde problem yok.

    Kasayı garantiden değiştiren arkadaşlar var mı acaba?

     DualShock 3 Kol Kasası Garantiye Girer mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaanrevan -- 1 Ekim 2013; 22:12:58 >







  • Kasada bu şekil zararı ilk defa sizde gördüm ayrıca sony sırf prestiji için lastiği değiştirmiştir.

    Yoksa bu tamamen kişisel bir durum en büyükte olsam şahsen ben öyle bir durumu garanti kapsamına almam.

    Kasada ki çatlağıda alırmıyım bilmem ama seri üretim ürünü ve ben daha önce hiç böyle bir durumla karşılaşmadım bana kişisel kullanımdan kaynaklı olabilir gibi geliyor hocam.
  • kaanrevan kullanıcısına yanıt
    Hocam bende GOLD dan ps3 için kol aldım, aynı yerde bende de sıkıntı var. Yani o kısım kırıldı. Çok tuhaf, oysa çok sert Joystick kullanan biri değilim. Elimde çok sıkmam Joystick. Ayrıca bende 3 kol var. Bence bu kolun bu modelinin kasa yapısı kaliteli değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alpheratz -- 2 Ekim 2013; 0:09:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: myze

    kasa fat mi, slim mi?

    Kasa slim kasa. Ayrıca kasa ile ilişkisi nedir? Bugün aradım arkadaşları. Sony çağrı merkezinden bir bayan çıktı. Bir sakız çiğnemediği kalmıştı. Bana "Ben de de kol var bende böyle birşey olmuyor" dedi ki tepem attı. Eğer yolladığımda ordaki servisteki arkadaşlarda sizin gibi laubalilerse ben hiç yollamayayım kolu dedim. Bunun otoritesi sen değilsin. Geçip karşıma kendi kolunla karşılaştırıp "Dışarıdan bir müdahale olmadan kasa kırılmaz" gibisine saçma bir cümle kuramazsınız dedim bozuldu arkadaş...

    Siz gönderin onarılırsa onarılır onarılmazsa size bildirilir dedi. Bugün göndereceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kilo Moana

    Kasada bu şekil zararı ilk defa sizde gördüm ayrıca sony sırf prestiji için lastiği değiştirmiştir.

    Yoksa bu tamamen kişisel bir durum en büyükte olsam şahsen ben öyle bir durumu garanti kapsamına almam.

    Kasada ki çatlağıda alırmıyım bilmem ama seri üretim ürünü ve ben daha önce hiç böyle bir durumla karşılaşmadım bana kişisel kullanımdan kaynaklı olabilir gibi geliyor hocam.

    Hocam kişisel kullanım derken? Hiç kullanmadan 2 yıl garantisini veriyorlarsa o zaman tamam. Ama günlük bir sınır koyuyorlarsa ben ona uymamışımdır... Yani şöyle anlatıyım.

    2 kolum var 2 si de aynı durumda. Ve dönüşümlü kullanıyorum. İkisinde de bu durum var. Ve bu olay KOLUN TOPUZ FONKSİYONUN DAN dolayı aşındı. Eğer Kol Fonksiyonunu gerçekleştirirken aşınıyorsa bu kullanıcının problemi olmamalı. Böyle bir mantık yok. Hele ki Sony de hiç olmamalı. Hemen araştırmalısın, bakmalısın ki TOPUZ MEKANİK OLARAK ARIZALANMIŞ MI? Hayır kesinlikle mekanik olarak herhangi bir problemim yok kolla. Açsınlar içine baksınlar. Plastik plastiği aşındırmış. He kullanım klavuzunda plastik plastiği aşındırır, günde 1 saatten fazla oynamayın, ya da oynarken BADEM YAĞI sürün falan dese ben de onu okumasam kabul alırım 15 liraya kasayı değiştiririm hiç bu kadar tantanaya gerek yok.

    Benim anlamadığım o kadar özenle kullanan ben, bir kere bile kıyamadan, bir kere bile şarjı tam bitmeden doldurmadığım kol bu duruma geliyor, telefonda sakızlı ablaya laf anlatırken hem dinlenmiyoruz hem de azar işitir gibi "Benimde kolum var ben de hiç öyle olmuyor" gibisine laf işitiyoruz. Bu nedir ki? Sony e verdiğim paranın haddi hesabı yok LED TV ler Telefonlar PS3 vs. vs. Laptop ı değiştirmeyi düşünürken karar değiştirmeme bir neden işte. Ben 30 tl den fakir olmam ama sen bir çok üründen edeceğin kâr dan ve prestijde olursun.

    Müşteriye güvenmeyen şirketlerden oldum olası nefret etmişimdir... Etmeye de devam edeceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpheratz

    Hocam bende GOLD dan ps3 için kol aldım, aynı yerde bende de sıkıntı var. Yani o kısım kırıldı. Çok tuhaf, oysa çok sert Joystick kullanan biri değilim. Elimde çok sıkmam Joystick. Ayrıca bende 3 kol var. Bence bu kolun bu modelinin kasa yapısı kaliteli değil.

    İnşallah dediğiniz gibi olur hocam. Eğer geri gönderirlerse garantiden, ben de Sony CEO larından birkaçına ulaşacağım. Bir şekilde karşımda benim haklı mazeretimi dinleyecek adam bulacağım mutlaka. Çünkü bana çıkıp bu durumda olan kola "düşmüştür, dışarıdan müdahale görmüştür" gibisine saçma cevaplar veriyorlarsa beenim karşımda beni dinlemeyen beni anlamayan biri olması gerekir.

    Eğer serviste kasa değişimi yapıyorlarsa garantiden, herhalde en makul kabul edecekleri kasa benim kasa olmalı. Bir tane darbe bulsunlar, tamam geri göndersinler istemiyorum garantiyi. Ama bulamazlar. Bu durum bence de üretimden kaynaklanan bir sorun.

    Kimisi az oynar başgöstermez, ben oynuyorum günde 2-4 saat arası, eğer oynama ile alakalı da çıkıyorsa bu durum bunu çözmeliler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: myze

    kasa fat mi, slim mi?

    garanti süresi sorsaydın olmaz mıydı
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Xbox360 2.kol u baglama acil!!!
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaanrevan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kilo Moana

    Kasada bu şekil zararı ilk defa sizde gördüm ayrıca sony sırf prestiji için lastiği değiştirmiştir.

    Yoksa bu tamamen kişisel bir durum en büyükte olsam şahsen ben öyle bir durumu garanti kapsamına almam.

    Kasada ki çatlağıda alırmıyım bilmem ama seri üretim ürünü ve ben daha önce hiç böyle bir durumla karşılaşmadım bana kişisel kullanımdan kaynaklı olabilir gibi geliyor hocam.

    Hocam kişisel kullanım derken? Hiç kullanmadan 2 yıl garantisini veriyorlarsa o zaman tamam. Ama günlük bir sınır koyuyorlarsa ben ona uymamışımdır... Yani şöyle anlatıyım.

    2 kolum var 2 si de aynı durumda. Ve dönüşümlü kullanıyorum. İkisinde de bu durum var. Ve bu olay KOLUN TOPUZ FONKSİYONUN DAN dolayı aşındı. Eğer Kol Fonksiyonunu gerçekleştirirken aşınıyorsa bu kullanıcının problemi olmamalı. Böyle bir mantık yok. Hele ki Sony de hiç olmamalı. Hemen araştırmalısın, bakmalısın ki TOPUZ MEKANİK OLARAK ARIZALANMIŞ MI? Hayır kesinlikle mekanik olarak herhangi bir problemim yok kolla. Açsınlar içine baksınlar. Plastik plastiği aşındırmış. He kullanım klavuzunda plastik plastiği aşındırır, günde 1 saatten fazla oynamayın, ya da oynarken BADEM YAĞI sürün falan dese ben de onu okumasam kabul alırım 15 liraya kasayı değiştiririm hiç bu kadar tantanaya gerek yok.

    Benim anlamadığım o kadar özenle kullanan ben, bir kere bile kıyamadan, bir kere bile şarjı tam bitmeden doldurmadığım kol bu duruma geliyor, telefonda sakızlı ablaya laf anlatırken hem dinlenmiyoruz hem de azar işitir gibi "Benimde kolum var ben de hiç öyle olmuyor" gibisine laf işitiyoruz. Bu nedir ki? Sony e verdiğim paranın haddi hesabı yok LED TV ler Telefonlar PS3 vs. vs. Laptop ı değiştirmeyi düşünürken karar değiştirmeme bir neden işte. Ben 30 tl den fakir olmam ama sen bir çok üründen edeceğin kâr dan ve prestijde olursun.

    Müşteriye güvenmeyen şirketlerden oldum olası nefret etmişimdir... Etmeye de devam edeceğim.

    Lastiğin parçalanmasından bahsediyorum analogların üzerlerindeki lastiklerdeki yıpranma kopma kişiyi bağlar firmayı değil çünkü aşınma olayı sizin elinizi oraya sürtmenizle yani kısacası kolu kullanmaktan olan bir olay. Bu kişisel bir durumdur mesela bende iki kol vardı biri 4 senelik lastikler mahvolmuş diğeri 3 senelikdi neredeyse diğerinin yarısı kadar kullanıldığı için çok az tırtıklarda bir yıpranma var demekki sorumluluk sahibi benim.

    Dediğim gibi 2000 yılından beri sony nin oyun istasyonu adını verdiği konsolu kullanan ben, çok değişik durumlarla karşılaştım ama ilk defa o sol analoğu tutan çemberin sanki taşla oyulup şekil verilmek istenmişçesine ( bu örneği vermemdeki sebep ilkçağ insanlarının taşı taşla yontup sivriltmesindeki ana düşünceye benzer bir durumun plastiğin plastiği bu hale getirmesi )bu hale gelmesine çok şaşırdım doğrusu çünkü dış çemberde sürtünmeden dolayı oluşan o beyazlaşmalar normal ama sizin dış çemberin önce aşınıp sonra kristalize kuralı gibi fay hattına benzer çatlaması çok garibime gitti doğrusu.Şunu da düşünmeden edemedim acaba arkadaş analoğu çok sertmi çarptırıyor çünkü analoğu tutup 90 derece açıyla çok sert çarptırabilirsiniz şuan denedim.Ama siz özen gösteriyorum diyorsunuz bu şıkkı da eledim.

    Ama bu kolun 2 sene garantisi mevcut tabiki sonuçta 119 liralık cihaz garantiye yollamakta fayda var.

    Müşteri hizmetleri Türkiye de mesai doldurma yeridir zaten söyleyecek pek birşey yok.

    Yani lastik aşınmasının yüzlerce defa başıma gelen durum bu benle alakalı ama çemberin dışındaki çatlamaya anlam veremedim doğrusu.




  • kaanrevan kullanıcısına yanıt
    Hocam bendeki kolda 1 kez dahi yere düşmedi ama aynı durumda. Ayrıca diğer iki Joystick bu kasası hasarlı olandan 2 sene daha eski ama kasaları sapasağlam, sadece tuşlarında ufak sıkıntı var. Ben uğraşamam deyip garantiye götürmedim bile. Son olarak kolda bu sıkıntı tam 13 ay sonra oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpheratz

    Hocam bendeki kolda 1 kez dahi yere düşmedi ama aynı durumda. Ayrıca diğer iki Joystick bu kasası hasarlı olandan 2 sene daha eski ama kasaları sapasağlam, sadece tuşlarında ufak sıkıntı var. Ben uğraşamam deyip garantiye götürmedim bile. Son olarak kolda bu sıkıntı tam 13 ay sonra oldu.

    Bende de 15 ay sonra oldu. Ya arkadaşlar çok gariptir şimdi aklıma geldi, telefondaki bayanın en kızdığım sorusu da "Hangi oyunları oynuyorsunuz?" oldu. :) Oyuna göre mi garanti veriyorlar bunlar bu sorular nasıl sorular.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kilo Moana

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaanrevan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kilo Moana

    Kasada bu şekil zararı ilk defa sizde gördüm ayrıca sony sırf prestiji için lastiği değiştirmiştir.

    Yoksa bu tamamen kişisel bir durum en büyükte olsam şahsen ben öyle bir durumu garanti kapsamına almam.

    Kasada ki çatlağıda alırmıyım bilmem ama seri üretim ürünü ve ben daha önce hiç böyle bir durumla karşılaşmadım bana kişisel kullanımdan kaynaklı olabilir gibi geliyor hocam.

    Hocam kişisel kullanım derken? Hiç kullanmadan 2 yıl garantisini veriyorlarsa o zaman tamam. Ama günlük bir sınır koyuyorlarsa ben ona uymamışımdır... Yani şöyle anlatıyım.

    2 kolum var 2 si de aynı durumda. Ve dönüşümlü kullanıyorum. İkisinde de bu durum var. Ve bu olay KOLUN TOPUZ FONKSİYONUN DAN dolayı aşındı. Eğer Kol Fonksiyonunu gerçekleştirirken aşınıyorsa bu kullanıcının problemi olmamalı. Böyle bir mantık yok. Hele ki Sony de hiç olmamalı. Hemen araştırmalısın, bakmalısın ki TOPUZ MEKANİK OLARAK ARIZALANMIŞ MI? Hayır kesinlikle mekanik olarak herhangi bir problemim yok kolla. Açsınlar içine baksınlar. Plastik plastiği aşındırmış. He kullanım klavuzunda plastik plastiği aşındırır, günde 1 saatten fazla oynamayın, ya da oynarken BADEM YAĞI sürün falan dese ben de onu okumasam kabul alırım 15 liraya kasayı değiştiririm hiç bu kadar tantanaya gerek yok.

    Benim anlamadığım o kadar özenle kullanan ben, bir kere bile kıyamadan, bir kere bile şarjı tam bitmeden doldurmadığım kol bu duruma geliyor, telefonda sakızlı ablaya laf anlatırken hem dinlenmiyoruz hem de azar işitir gibi "Benimde kolum var ben de hiç öyle olmuyor" gibisine laf işitiyoruz. Bu nedir ki? Sony e verdiğim paranın haddi hesabı yok LED TV ler Telefonlar PS3 vs. vs. Laptop ı değiştirmeyi düşünürken karar değiştirmeme bir neden işte. Ben 30 tl den fakir olmam ama sen bir çok üründen edeceğin kâr dan ve prestijde olursun.

    Müşteriye güvenmeyen şirketlerden oldum olası nefret etmişimdir... Etmeye de devam edeceğim.

    Lastiğin parçalanmasından bahsediyorum analogların üzerlerindeki lastiklerdeki yıpranma kopma kişiyi bağlar firmayı değil çünkü aşınma olayı sizin elinizi oraya sürtmenizle yani kısacası kolu kullanmaktan olan bir olay. Bu kişisel bir durumdur mesela bende iki kol vardı biri 4 senelik lastikler mahvolmuş diğeri 3 senelikdi neredeyse diğerinin yarısı kadar kullanıldığı için çok az tırtıklarda bir yıpranma var demekki sorumluluk sahibi benim.

    Dediğim gibi 2000 yılından beri sony nin oyun istasyonu adını verdiği konsolu kullanan ben, çok değişik durumlarla karşılaştım ama ilk defa o sol analoğu tutan çemberin sanki taşla oyulup şekil verilmek istenmişçesine ( bu örneği vermemdeki sebep ilkçağ insanlarının taşı taşla yontup sivriltmesindeki ana düşünceye benzer bir durumun plastiğin plastiği bu hale getirmesi )bu hale gelmesine çok şaşırdım doğrusu çünkü dış çemberde sürtünmeden dolayı oluşan o beyazlaşmalar normal ama sizin dış çemberin önce aşınıp sonra kristalize kuralı gibi fay hattına benzer çatlaması çok garibime gitti doğrusu.Şunu da düşünmeden edemedim acaba arkadaş analoğu çok sertmi çarptırıyor çünkü analoğu tutup 90 derece açıyla çok sert çarptırabilirsiniz şuan denedim.Ama siz özen gösteriyorum diyorsunuz bu şıkkı da eledim.

    Ama bu kolun 2 sene garantisi mevcut tabiki sonuçta 119 liralık cihaz garantiye yollamakta fayda var.

    Müşteri hizmetleri Türkiye de mesai doldurma yeridir zaten söyleyecek pek birşey yok.

    Yani lastik aşınmasının yüzlerce defa başıma gelen durum bu benle alakalı ama çemberin dışındaki çatlamaya anlam veremedim doğrusu.



    Bak ona ben de katılıyorum. Hatta gönderirken eğer geri gönderirlerse, ben de sağ solu değiştiririm demiştim. Ancak bu olayda değişim yapma gibi bir şansım da yok. En çok kullanılan topuz da sol topuz. Ben kırılmaz diye anlattığımda telefondaki arkadaş hemen "Garanti Dışı" dedi ki ben de şunu düşünüyorum, eğer teknik servis bir kasa değişimi yapıyorsa garantiden bana bunu söylesinler... Hangi durumlarda garanti içinde Kasa Değişimini yapıyorlar? Yok kasa değişimi komple garanti dışı zaten elimizde kasa yok diyorlarsa eyvallah, git al 15 liraya sony nin bile düşünemeyip Çinli amcaların yaptıkları kasayı tak. Ben aslında servisten bunu öğrenmek istiyorum.

    Plastiğin plastiğe sürtmesi ile nasıl böyle bir deformasyon ardından kırılma oluşur anlam veremedim. Hatta garantiden topuzu değiştirilen kolu dün açtım, hiç farketmedim ondan içini açtım. Tıkırdamalar Topuzun içinden geliyor sandım. Sonra yerine taktım 1 dakika baktım oldu sandım kapattım. Sonra bi baktım ki tekrar sesler geliyor. Bir de ne göreyim bu kenarlar kırılmış meğerse. Yani o kadar emin ve güveniyordum ki Sony nin bu sağlamlığına gördüğümde şok oldum.




  • Aynı sorundan bende de var.
  • kaanrevan kullanıcısına yanıt
    Servisin elinde kasa yoksa ben kendimi sınırsız banlarım işlerine gelmemiştir.

    Diyorum ya hocam bu sizin deforme hatta çatlama olayı ilkçağa benziyor.

    Sony nin sağlamlığı sony nin sağlamlığıııı evet piyasadaki kalbur üstü tüm gamepadleri kullanmış biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki bence bu işin piri ne microsoft ne logitech bu işin piri sony.Şimdi diyorum ki acaba mevcut kolda mı seri üretim hatası oldu ?

    Vallahi birgün benim başıma da aynı olay gelirse detaylı bir inceleme yapacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orange Alive

    Aynı sorundan bende de var.

    Birçok kişi de varsa bu bir üretim hatası olabilir mi? Çünkü birçok kişi de de yok....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaanrevan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Orange Alive

    Aynı sorundan bende de var.

    Birçok kişi de varsa bu bir üretim hatası olabilir mi? Çünkü birçok kişi de de yok....

    Bilmiyorum, bende de sadece sol analogda var. Sol analogun sağ üst köşesinde.Ve sadece bi tane büyük değil birkaç tane küçük var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kilo Moana

    Servisin elinde kasa yoksa ben kendimi sınırsız banlarım işlerine gelmemiştir.

    Diyorum ya hocam bu sizin deforme hatta çatlama olayı ilkçağa benziyor.

    Sony nin sağlamlığı sony nin sağlamlığıııı evet piyasadaki kalbur üstü tüm gamepadleri kullanmış biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki bence bu işin piri ne microsoft ne logitech bu işin piri sony.Şimdi diyorum ki acaba mevcut kolda mı seri üretim hatası oldu ?

    Vallahi birgün benim başıma da aynı olay gelirse detaylı bir inceleme yapacağım.

    Olabilir hocam. Bak aslında şöyle anlatıyım. Bundan 4-5 ay önce başladı bu olay. İlk başta bu topuzun değdiği bu plastik bölümün tam kenarları sanki plastiği FALÇATA ile kesersin bazı yerlerini aynı o gibi kalkmaya başladı. Ben de herhalde bu böyledir sonra aşınır sonra düzelir yoluna girer diye oynamaya devam ettim. Ancak işte dün 2 si birden aksi gibi çatladı. Bu kırılma değil aslında çatlama.

    Ancak böyle oynamaya devam etmedim çünkü eminim bu kez topuzun altındaki mekanik bölüm bozulur plastiğin dengesizliğinden dolayı. Oynarken çatırdıyor çünkü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orange Alive

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaanrevan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Orange Alive

    Aynı sorundan bende de var.

    Birçok kişi de varsa bu bir üretim hatası olabilir mi? Çünkü birçok kişi de de yok....

    Bilmiyorum, bende de sadece sol analogda var. Sol analogun sağ üst köşesinde.Ve sadece bi tane büyük değil birkaç tane küçük var.

    Yalnız ben de oynanmıyor şuan. Siz oynuyormusunuz? Oynarken çatırdıyor mekanizma bozulur diye bıraktım. Bugün gönderecektim ancak zamanım olmadı. 2 sinde de aynı problem var. Kenarlarda aşındı mı hocam sizin?




  • kaanrevan kullanıcısına yanıt
    Temmuz sonu gibi fark ettim ben hiç sorun olmadı oynarken. Ancak ben okul döneminde oynamadığım için bilemeyeceğim.
  • Sırf telefondaki bayanın 2 adet saçma sorusundan dolayı Hiroshi Kikuchi nin mail adres kombinasyon çalışmalarına başladım. İnşallah derdimi anlatabileceğim bir muhattap bulabilirim. Bundan daha önce birçok sorunumu genel müdür ve yardımcı seviyesindeki yetkililerle çözdüm. Ancak Sony nin yönetim kadrosuna ulaşamadım. Sadece Eurasia Türkiye Genel Müdürünün ismine ulaşabildim. Bir Türk olsa daha kolay anlatabilirim derdimi ama yönetim kadrosuna ulaşamadım.
  • kaanrevan kullanıcısına yanıt
    Hocam bendeki kolun modeli

    CECHZC2E a1 Made in China

    Sizde ki MODEL NO aynı mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.