Şimdi Ara

dualogic 2.el bravo nasil bir tercih?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar merhaba
    Eski kasa c4 mu 2 ay sonra akrabama satiyorum ve kensime benzin+lpg li bravo aracta karar kildim. Yillardir hep 1.4 motor düşük beygirli arac kullanmaktan gina geldi ve istanbul trafigini cekemiyorum artik
    30 liraya kadar dusuk km de bravo bakiniyorum dualogic olanlari yakit olarak beni uzer mi? Tuketim ve serilik benim icin cok önemli. Eğer otomatik cok yakiyor derseniz vazgecebilirim hic otomatik tecrubem yok cok yakar onyargisi yuzunden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bravolarin dizel otomatikleri de gayet uygun ,.sana da uyar bence bir düşün kardeşim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dualogic arıza yaparsa üzer panda dualogic serviste rototu italyadan gelmişti 3000 tl ödedik servise. yakıt olarak iyidir ama dualogic yarı otomatiktir geri kaydırır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    dualogic arıza yaparsa üzer panda dualogic serviste rototu italyadan gelmişti 3000 tl ödedik servise. yakıt olarak iyidir ama dualogic yarı otomatiktir geri kaydırır.

    Dualogic geri kaydirmaz. Hillholder bravo dualogiclerde standart.
    1 ay once bravo dizel dualogic aldim cok menmunum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentboz


    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    dualogic arıza yaparsa üzer panda dualogic serviste rototu italyadan gelmişti 3000 tl ödedik servise. yakıt olarak iyidir ama dualogic yarı otomatiktir geri kaydırır.

    Dualogic geri kaydirmaz. Hillholder bravo dualogiclerde standart.
    1 ay once bravo dizel dualogic aldim cok menmunum

    hild holder varmı bilmiyorum. 2005 pandada yoktu o yüzden öyle dedim
  • Dizel olsa harika olur ama ben istedigim fiyata dusuk km ve temiiz bulamam zannedersem. Bu sebep ile 2009 2010 model civarinda 30.000 -40.000km lerde benzin +lpg bakiyorum.
    Acikca hill holder olmasada hic sorun değil. Istanbul trafiginde sol ayagim felc olmasin yeter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  dualogic 2.el bravo nasil bir tercih?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Sıfır Tucson mu 2. el X1 mi?
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Benzin + lpg is gorur. Bosuna dizele para bayilmaya gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyaz renk , bej ren ve kirmizi renk orjinal celik janti tercih ederim.
    Sadec ctesi ve pazar kullaniyorum. 2006 c4 den sonra bu nasil gelecek bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaferdurukan

    Beyaz renk , bej ren ve kirmizi renk orjinal celik janti tercih ederim.
    Sadec ctesi ve pazar kullaniyorum. 2006 c4 den sonra bu nasil gelecek bilmiyorum.

    C4 den sonra sessiz tıkırtısız çıtırtısız gelir.
    benim 307 den sonra öyle gelmişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaferdurukan

    Arkadaslar merhaba
    Eski kasa c4 mu 2 ay sonra akrabama satiyorum ve kensime benzin+lpg li bravo aracta karar kildim. Yillardir hep 1.4 motor düşük beygirli arac kullanmaktan gina geldi ve istanbul trafigini cekemiyorum artik
    30 liraya kadar dusuk km de bravo bakiniyorum dualogic olanlari yakit olarak beni uzer mi? Tuketim ve serilik benim icin cok önemli. Eğer otomatik cok yakiyor derseniz vazgecebilirim hic otomatik tecrubem yok cok yakar onyargisi yuzunden

    hocam eski kasa dizel otomatik c4 almayı düşünüyorum, önerir misiniz, araç ile ilgili tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz? tşk.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alaskalı Suikastçi

    quote:

    Orijinalden alıntı: zaferdurukan

    Arkadaslar merhaba
    Eski kasa c4 mu 2 ay sonra akrabama satiyorum ve kensime benzin+lpg li bravo aracta karar kildim. Yillardir hep 1.4 motor düşük beygirli arac kullanmaktan gina geldi ve istanbul trafigini cekemiyorum artik
    30 liraya kadar dusuk km de bravo bakiniyorum dualogic olanlari yakit olarak beni uzer mi? Tuketim ve serilik benim icin cok önemli. Eğer otomatik cok yakiyor derseniz vazgecebilirim hic otomatik tecrubem yok cok yakar onyargisi yuzunden

    hocam eski kasa dizel otomatik c4 almayı düşünüyorum, önerir misiniz, araç ile ilgili tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz? tşk.

    Eğer eski kasa c4 alacaksaniz kesinlikle 1.6 motorunu alin 1.4 motor almayin cok pisman olursunuz. Ben aslinda c4 mu cok seviyorum kendi sinifinin en geniş ve konforlularindan.yakit tuketumu yine sinifinin en iyilerinden bana gore ve dis gorunumu cok cezbedici ama en buyuk pismanligim 1.4 motor almamda oldu. Kronik ariza olarak ne var bilmiyorum bende kronik bi arziza cikmadi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • c4ler kaliteli üretimdir,sıkıntısı da yoktur.
    rampada düzde uçmak istemiyorsanız 1.4 motor ve lpg kombinasyonu iyidir,fakat rampaya girmeden önce kaptırmanız lazım,öyle rahat çıkıyor.
    Yani bir nevi aracı seri kullanmanız lazım düz yollarda,usta şoför değilseniz 1.6 alın.
    Bravonun dizel otomatiği tek kavrama rahat bir şanzımandır,yalnız bakım olayı çok önemli,eğer bakımları aksatılmadıysa sıkıntı çıkarmaz,ayrıca ekonomik bir otomobildir.
    Kısacası alınır,binilir.Öneririm.
    Eğer bagaj gibi bir derdiniz yoksa benzin/lpg li bravo da uygun bir seçenek olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    c4ler kaliteli üretimdir,sıkıntısı da yoktur.
    rampada düzde uçmak istemiyorsanız 1.4 motor ve lpg kombinasyonu iyidir,fakat rampaya girmeden önce kaptırmanız lazım,öyle rahat çıkıyor.
    Yani bir nevi aracı seri kullanmanız lazım düz yollarda,usta şoför değilseniz 1.6 alın.
    Bravonun dizel otomatiği tek kavrama rahat bir şanzımandır,yalnız bakım olayı çok önemli,eğer bakımları aksatılmadıysa sıkıntı çıkarmaz,ayrıca ekonomik bir otomobildir.
    Kısacası alınır,binilir.Öneririm.
    Eğer bagaj gibi bir derdiniz yoksa benzin/lpg li bravo da uygun bir seçenek olur.

    hocam alacağım araç 1.6 dizel olanından olacak, tşk...
  • temizini bulduktan sonra hayırlı olsun.
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    eyv. hocam, araç ile ilgili olarak kronik bir sorun var mı? alamk istediğim araç için örnek olarak aşağıdaki linkte ilanı olan aracı gösterebilirim.düşünceleriniz neler ?

    not: galerici bir personelimin tanıdığı, yamuk yapan biri değil, temiz esnaf.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-kok-grup-2010-79000km-dizel-otomatik-yeni-c4-17000-tl-pesin-vade-134660900/detay
  • herhangi bir sorun yok c4lerde.
    apaçi gibi kullanmaz bakımını aksatmazsanız sorun da çıkarmaz.
    unutmadan yetkiil servise kesinlikle bulaşmayın,bakımlar özel serviste.Citroen servisleri çok pahalı.
    Linkini verdiğiniz araç temiz duruyor,32k da dizel otomatik 2 yaşında bir otomobil için iyi bir rakam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alaskalı Suikastçi

    eyv. hocam, araç ile ilgili olarak kronik bir sorun var mı? alamk istediğim araç için örnek olarak aşağıdaki linkte ilanı olan aracı gösterebilirim.düşünceleriniz neler ?

    not: galerici bir personelimin tanıdığı, yamuk yapan biri değil, temiz esnaf.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-kok-grup-2010-79000km-dizel-otomatik-yeni-c4-17000-tl-pesin-vade-134660900/detay


    Sadece ön farlarına bakınca bile bu araç yorgun ve kilometresinin başında 1 rakamı eksik gibi duruyor. İç mekanı da pek farklı değil. Ayrıca fotolardan göründüğü kadarıyla sol ön taraf ve sağ kapı da boyalı gibi.

    Size tavsiyem araç alırken babanızın oğluna bile güvenmeyin. Bu kadar düşük km'deki ve daha garanti süresi yeni biten bir aracın yetkili servis bakım kaydı yoksa ve sorunca kem küm ediyorlarsa kilometresi %90 yalandır. Kaporta hasarı çok önemli değil ama 2010 model ve garantisi yeni biten bir aracın kilometresini servis kaydıyla ispatlayamıyorlarsa ya da uzak durun bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FX35 -- 20 Ağustos 2013; 10:40:29 >




  • 2.5 yıldır Bravo 1.6MJet Dualogic kullanıcısıyım.

    1. Dualogic robotize bir şanzıman, dolayısıyla manuele göre fazla yakma diye bir şey yok.

    2. Geri kaydırma yok, hill-holder standart. Genel olarak da sorunsuz bir şanzıman. Tam otomatikler kadar konforlu bir şanzıman değil.

    3. 1.4TJet motorun performansı oldukça tatminkardır.

    4. Emotion donanım alabilirsen çok iyi olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    2.5 yıldır Bravo 1.6MJet Dualogic kullanıcısıyım.

    1. Dualogic robotize bir şanzıman, dolayısıyla manuele göre fazla yakma diye bir şey yok.

    2. Geri kaydırma yok, hill-holder standart. Genel olarak da sorunsuz bir şanzıman. Tam otomatikler kadar konforlu bir şanzıman değil.

    3. 1.4TJet motorun performansı oldukça tatminkardır.

    4. Emotion donanım alabilirsen çok iyi olur.


    2-3 seneye stilodan bravoya geçebilirim şimdiden bilgilenelim gerçi ben alırsam 1.4 t-jet alırım ama yinede bilgimiz olsun
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.