Şimdi Ara

Dsmart SD devri kapanıyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
2
Favori
5.425
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Şehir dışındaydım yeni geldim eve. Misafir yatak odamda dsmart receiverı ile 2008 yılında stın almış olduğum yayınları artık izleyemediğimi farkettim. Tv de tüplü hd ye nasıl geçelim tv desteklemiyor ki müşteri hizmetleri ile bu konuyu görüşen var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, d-smart milleti keriz yerine koyuyor kandırıyor yalan söyledi vs gibi haberler ve paylaşımlar malumunuz. Konu hakkında bunlar kişilerin yorumlarıdır demek ve işin çözümüne odaklanmak gerekir. Şimdi öncelikle yapılan bu alışveriş normal bir alışveriş değildir. D-smart ömürboyu kampanya yaparak marka bilinilirliğini ve kullanım yaygınlığını arttırmak istemiş ve bunu da başarmıştır. Bir nevi reklam da yapmıştır. Dolayısı ile en kötü o zaman verdiğiniz paraları hadi alın size faizi ile birlikte geri veriyoruz deme gibi bir kurtuluş yolları da yoktur. Çünkü alım satımda mal-hizmet verilir para alınır sonrasında memnun kalınmazsa iade edilip para alınır. Biz kullanıcılar sadece para vermedik ki. Aynı zamanda marka imajını ve reklamını da yaptık. Yaygın bir kullanım alanı sağladık. Yoksa bizlere bu hakları babalarının hayrına vermediler. Dolayısı ile bu işi ben tek taraflı feshediyorum deme lüksü en azından uluslararası hukukta yoktur. Çünkü yapılan sd-hd geçişi aslında teknolojik bir gereksinim değildir. Sadece ticari bir girişimdir. Müşteri hizmetlerinin hd paket satarak işi çözüyorum edalarına girmesi komiktir. Çünkü benim televizyonum henüz 2 yıllıktır ve tüplüdür. Kullanım ömrü ve yedek parca temin garantisi 20 yıldır (garanti değil o ayrı bir mevzuat, bana parasını verek yaptırma hakkını 20 yıl vermeleri gerekmektedir. Bazı ve çoğu üründe bu 10 yıl yl olabilir ve bu ürünün kullanım ömrü 10 yıldır der) dolayısı ile ben sd yayın kullanacağım, ve bana da bu yayını d-smart iflas edip, konkordato vb bir durum ilan etmedikçe vermek zorundadır. Gelelim bu kullanım süresinin d-smart alıcısı için açıklamasına bu uydu alıcısınında bir kullanım ömrü vardır 10-20 yıl neyse ama bize ne dediler bu kanalları ömür boyu izleyeceksiniz. Dolayısı ile uydu alıcısı satmadıklarını yayın izleme garantisini sattıklarını kendileri de kabul ettiler.

    1- sd olarak demediler sadece izleyeceksiniz dediler. Dolayısı ile dönüşüm kendi tasarruflerıdır. Beni-bizi ilgilendirmez.
    2- Hiçbir cihaz ömür boyu kullanılamayacagı için bizden aldıkları parayı cihaz için almadılar. Kanalı izleyebilmemiz için aldılar. Kanal yayın sorumluluğu da kendilerinde olduğu için artık ya bize ücretsiz hd alıcı verip ömürboyu açacaklar ya da sadece bizim için sd yayın hazırlayacaklar. Çünkü sd yayının verilmesinde hukuken ve teknik olarak bir engel bulunmamaktadır. Bu sedece ticari amaçlı bir girişimdir.

    Gelelim bir diğer mesele olan sözleşme imzalama meselesine. Bir ara yayınları keserek arayanlara bilmem ne gerekçesiyle sözleşme imzalayacaksınız diyerek yasal zorunluluk olduğu yönünde bilgi verdiler. Bu konuda birşeyleri değiştireceklerini sezinleyerek, kimsenin beni birşeye zorlayamayacagını bunun yasal zorunluluk olması bilgisinin yanlış bir bilgi olduğunu beyan ederek imzalamadım. Ve kanallarımı tekrar açtırdım. 31 Aralıkta yapılan kapatma işleminden sonra yaptığım aramada da imzaladığınız sözleşmede yazıyor denildi. Ama ben imzalamadım diyince dut yemiş bülbüle dönen müşteri hizmetlerine daha fazla yüklenmedim çünkü o da orada sadece çalışan bir operatör. Eğer imzaladıysanız da önemli değil. Çünkü bu seferde yapılan bu toplu imzalatmalar ve dayatmalar, bu işin bilinçli ve planlanarak yapıldığının bir kanıtı olur ki bu da bizim lehimize olan bir şeydir. Yani sd-hd geçişi zorunlu değil. Bilinçli ve önceden ticari amaçla planlanan bir değişimdir.

    Bir de imzalamayanlar için gazatelere ilan verdik diyorlar. Ben de şimdi buraya ilan veriyorum. D-smart bana borçludur diye. Bu geçerli mi oluyor şimdi. Bu da geçerliliği olmayan bir yıldırma söylemidir

    Sonuç olarak gerek ulusal gerekse uluslararası hukukla hakkımı sonuna kadar arayacağım. Bence mağdur olan herkes hakkını arasın. Zaten yayınlar kesilmiş sadece haklarınızdan vazgeçtiğinizi belirtir bir sözleşme imzalamayın gerisi olacak zaten.

    Önlerinde iki çözüm var
    1-Hd alıcıyı bizlere ücretsiz verip yayınlarımızı tekrar açacaklar ( ki çok zora sokarlarsa benim tv tüplü olduğu için televizyon da talep ederim :) ) ya da
    2-Sd yayınları tekrar açacaklar

    Özet olarak ben sadece para vermedim. Kurumun imaj ve yaygınlığını da arttırdım. Sonuçta bizleri kullanarak yaygın bir platform oldular. Ve uydu alıcısı denen kutuyu satın almadım. Yayını ömürboyu izleme hakkını satın aldım. Zaten reklamlarında da uydu alıcı satmadıkları barizdi. Ömürboyu bu kanalları izleme hakkını satıyorlardı. Öyle tek tarflı çıkar doğrultusunda vazgeçme olmaz.

    Ne diyorlar biz size verdiklerimizi şimdi geri alıyoruz. Aramızdaki akiti iptal ediyoruz. O zaman demezler mi adama peki bundan bir yıl önce bir kullanıcı çıkıp da deseydi ki ben verdiğim paramı faiziyle geri istiyorum akiti de bozuyorum. O zaman haklısınız böyle bir hakkınız vardır mı diyeceklerdi. Şimdi aynı durumu kendileri için diyorlar. Durum aynısıdır. Benim hizmetten yararlanmam nihayetine ermemiştir. Yanlış hesap Bağdattan dönecektir.

    Yazı yoğunluktan dolayı biraz aceleye gelmiş olabilir. Farklı görüş ve önerileri olanlar ile görüşüp nihayetine erdirip, birlikte haraket etmenin en iyi sonuç olacağını düşünmekteyim. Herkese keyifli forumlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cerqanseenan -- 19 Ocak 2016; 14:09:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cerqanseenan

    Merhaba, d-smart milleti keriz yerine koyuyor kandırıyor yalan söyledi vs gibi haberler ve paylaşımlar malumunuz. Konu hakkında bunlar kişilerin yorumlarıdır demek ve işin çözümüne odaklanmak gerekir. Şimdi öncelikle yapılan bu alışveriş normal bir alışveriş değildir. D-smart ömürboyu kampanya yaparak marka bilinilirliğini ve kullanım yaygınlığını arttırmak istemiş ve bunu da başarmıştır. Bir nevi reklam da yapmıştır. Dolayısı ile en kötü o zaman verdiğiniz paraları hadi alın size faizi ile birlikte geri veriyoruz deme gibi bir kurtuluş yolları da yoktur. Çünkü alım satımda mal-hizmet verilir para alınır sonrasında memnun kalınmazsa iade edilip para alınır. Biz kullanıcılar sadece para vermedik ki. Aynı zamanda marka imajını ve reklamını da yaptık. Yaygın bir kullanım alanı sağladık. Yoksa bizlere bu hakları babalarının hayrına vermediler. Dolayısı ile bu işi ben tek taraflı feshediyorum deme lüksü en azından uluslararası hukukta yoktur. Çünkü yapılan sd-hd geçişi aslında teknolojik bir gereksinim değildir. Sadece ticari bir girişimdir. Müşteri hizmetlerinin hd paket satarak işi çözüyorum edalarına girmesi komiktir. Çünkü benim televizyonum henüz 2 yıllıktır ve tüplüdür. Kullanım ömrü ve yedek parca temin garantisi 20 yıldır (garanti değil o ayrı bir mevzuat, bana parasını verek yaptırma hakkını 20 yıl vermeleri gerekmektedir. Bazı ve çoğu üründe bu 10 yıl yl olabilir ve bu ürünün kullanım ömrü 10 yıldır der) dolayısı ile ben sd yayın kullanacağım, ve bana da bu yayını d-smart iflas edip, konkordato vb bir durum ilan etmedikçe vermek zorundadır. Gelelim bu kullanım süresinin d-smart alıcısı için açıklamasına bu uydu alıcısınında bir kullanım ömrü vardır 10-20 yıl neyse ama bize ne dediler bu kanalları ömür boyu izleyeceksiniz. Dolayısı ile uydu alıcısı satmadıklarını yayın izleme garantisini sattıklarını kendileri de kabul ettiler.

    1- sd olarak demediler sadece izleyeceksiniz dediler. Dolayısı ile dönüşüm kendi tasarruflerıdır. Beni-bizi ilgilendirmez.
    2- Hiçbir cihaz ömür boyu kullanılamayacagı için bizden aldıkları parayı cihaz için almadılar. Kanalı izleyebilmemiz için aldılar. Kanal yayın sorumluluğu da kendilerinde olduğu için artık ya bize ücretsiz hd alıcı verip ömürboyu açacaklar ya da sadece bizim için sd yayın hazırlayacaklar. Çünkü sd yayının verilmesinde hukuken ve teknik olarak bir engel bulunmamaktadır. Bu sedece ticari amaçlı bir girişimdir.

    Gelelim bir diğer mesele olan sözleşme imzalama meselesine. Bir ara yayınları keserek arayanlara bilmem ne gerekçesiyle sözleşme imzalayacaksınız diyerek yasal zorunluluk olduğu yönünde bilgi verdiler. Bu konuda birşeyleri değiştireceklerini sezinleyerek, kimsenin beni birşeye zorlayamayacagını bunun yasal zorunluluk olması bilgisinin yanlış bir bilgi olduğunu beyan ederek imzalamadım. Ve kanallarımı tekrar açtırdım. 31 Aralıkta yapılan kapatma işleminden sonra yaptığım aramada da imzaladığınız sözleşmede yazıyor denildi. Ama ben imzalamadım diyince dut yemiş bülbüle dönen müşteri hizmetlerine daha fazla yüklenmedim çünkü o da orada sadece çalışan bir operatör. Eğer imzaladıysanız da önemli değil. Çünkü bu seferde yapılan bu toplu imzalatmalar ve dayatmalar, bu işin bilinçli ve planlanarak yapıldığının bir kanıtı olur ki bu da bizim lehimize olan bir şeydir. Yani sd-hd geçişi zorunlu değil. Bilinçli ve önceden ticari amaçla planlanan bir değişimdir.

    Bir de imzalamayanlar için gazatelere ilan verdik diyorlar. Ben de şimdi buraya ilan veriyorum. D-smart bana borçludur diye. Bu geçerli mi oluyor şimdi. Bu da geçerliliği olmayan bir yıldırma söylemidir

    Sonuç olarak gerek ulusal gerekse uluslararası hukukla hakkımı sonuna kadar arayacağım. Bence mağdur olan herkes hakkını arasın. Zaten yayınlar kesilmiş sadece haklarınızdan vazgeçtiğinizi belirtir bir sözleşme imzalamayın gerisi olacak zaten.

    Önlerinde iki çözüm var
    1-Hd alıcıyı bizlere ücretsiz verip yayınlarımızı tekrar açacaklar ( ki çok zora sokarlarsa benim tv tüplü olduğu için televizyon da talep ederim :) ) ya da
    2-Sd yayınları tekrar açacaklar

    Özet olarak ben sadece para vermedim. Kurumun imaj ve yaygınlığını da arttırdım. Sonuçta bizleri kullanarak yaygın bir platform oldular. Ve uydu alıcısı denen kutuyu satın almadım. Yayını ömürboyu izleme hakkını satın aldım. Zaten reklamlarında da uydu alıcı satmadıkları barizdi. Ömürboyu bu kanalları izleme hakkını satıyorlardı. Öyle tek tarflı çıkar doğrultusunda vazgeçme olmaz.

    Ne diyorlar biz size verdiklerimizi şimdi geri alıyoruz. Aramızdaki akiti iptal ediyoruz. O zaman demezler mi adama peki bundan bir yıl önce bir kullanıcı çıkıp da deseydi ki ben verdiğim paramı faiziyle geri istiyorum akiti de bozuyorum. O zaman haklısınız böyle bir hakkınız vardır mı diyeceklerdi. Şimdi aynı durumu kendileri için diyorlar. Durum aynısıdır. Benim hizmetten yararlanmam nihayetine ermemiştir. Yanlış hesap Bağdattan dönecektir.

    Yazı yoğunluktan dolayı biraz aceleye gelmiş olabilir. Farklı görüş ve önerileri olanlar ile görüşüp nihayetine erdirip, birlikte haraket etmenin en iyi sonuç olacağını düşünmekteyim. Herkese keyifli forumlar..

    Biraz önce babamı aradılar tam anlayamadık. Önce ücretsiz hd ile değiştireceğiz diye lafa girdi ki sonradan 12 ay full paket ücretsiz sanırım 22 tl den 24 ay abonelik dediler yok dedik. Zaten sizin kanallarınızı izlemiyoruz, ulusal kanallar yeter dedik o da kapanacak dedi.(artık dsmart kanallarından vazgeçtik türksat ulusal kanallar yeter) Tamam o zaman da başka uydu alıcı alırız dedik ama kafama takılan birşey var şimdi bizden sadece 22 tl x12 ay ücret alacaklar 2 yıl full paket izleyeceğiz ve süre sonunda cihaz bize kalacaksa idare eder dışarıdan uydu alıcı alsam aynı para eder herhalde.Mülkiyet onlarınsa gereksiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bilmiyorum sizde de aynı mı ama Nat Geo kanalları ve bazı kanalların HD kalitesi yılbaşından sonra düştü.
  • Bence kaymakamlıklar tüketici heyetleri başvuru yapın ben yapıcam daha önce de dsmart benden hd cihazda kanalları kapatmıştı. Bende aboneligi iptal ettirdim buna karsin Bana 350 tl ye yakın fatura kesmisler tüketici heyeti parayi iptal ettirdi.biz bu cihazı ilk 2008 çıktığında aldık.bir Ton para verdik alırken belki benim lcd alacak durumum yok belki sd kanalları izlemek istiyorum bence ya paralari iade edecek cihazı teslim alacak yada QUOTE kardeşimin dediği gibi bize tv alacaklar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2008 yılında receiver ücretini ödeyerek ve müşteri hak ve yükümlülüklerinin 8. maddesinde dsmart özel kanallarını hiçbir zaman ücret ödemez ibaresi yer aldığı halde 2016 yılında hd yayınları artık kapanmıştır bahanesiyle daima izlenebilir sözleriyle ödemesini yaptığımız ve artık izleyemediğimiz Dsmart'ın herkese cevap olarak verdiği "bahsetilen kanalları izleyememe sebebiniz SD yayın yapan yayıncıların iletiminin bizim de D-Smart olarak SD yayın hizmetimizin sonlanmasıdır" verdiği cevap çocuk kandırmacasından başka bir şey değildir. Yapmış olduğumuz sözleşme gereği belirtilen kanalları hiçbir gerekçe ile tek taraflı fes edemez. Sistemin değişmesi veyahut kripto sisteminin değişmesi bizim değil dsmart sorunudur. Dsmart yapmış olduğu sistem değişikliğinden dolayı tüketiciyi madur edemez. Sözleşme ömür boyunu kapsamaktadır. Her ne şekil bir değişikliğe gidilirse gidilsin vermiş olduğu taahhüttün arkasında durmak zorundadır. Bunu ya teknolojik olarak değişikliğe gitmeyerek yada müşterilerine teknolojik yeniklikli cihaz dağıtarak mağduriyetini gidermek zorundadır. Cazip kampanyalar adı altında hd cihaz kiralaması sözleşme maddesinin dsmart özel kanallarını hiçbir zaman ücret ödemez ibaresine uymamaktadır. Tüketici mahkemesine vermiş olduğum DSmart Doğan Medya A.Ş.'nin daha fazla gecikmeden tüketicilerin maduriyetini sözleşme maddelerine uyarak gidermesi gerekmektedir. Gereğini saygılarımla rica ederim




  • sahtekarlar utanmadan bütün receiveri devre dışı bırakmışlar. turksat kanallarıda çalışmıyor. tplerin hepsinde sinyal gücü/kalitesi SIFIR. 2008 de 450 liraya aldığım cihaz şimdinin parasıyla kaç para ise o kadarlık insansın a. d. moskofu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haklarımızı arama konusunda ortak hareket edeceğimiz bir oluşum var mı ? Bilgisi olan varsa haber bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newrophat

    sahtekarlar utanmadan bütün receiveri devre dışı bırakmışlar. turksat kanallarıda çalışmıyor. tplerin hepsinde sinyal gücü/kalitesi SIFIR. 2008 de 450 liraya aldığım cihaz şimdinin parasıyla kaç para ise o kadarlık insansın a. d. moskofu.

    Benimde çalışmıyor çalıştırabildiniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖZELKUVVET


    quote:

    Orijinalden alıntı: newrophat

    sahtekarlar utanmadan bütün receiveri devre dışı bırakmışlar. turksat kanallarıda çalışmıyor. tplerin hepsinde sinyal gücü/kalitesi SIFIR. 2008 de 450 liraya aldığım cihaz şimdinin parasıyla kaç para ise o kadarlık insansın a. d. moskofu.

    Benimde çalışmıyor çalıştırabildiniz mi?

    yok hocam denemedim bile bir daha. bekliyorum birisi gidip tüketici hakları hakem heyetine kazansın ve emsal karar çıkarsın hakkımızda. o sahtekarlardan alacağım parayı fakir fukaraya dağıtayım bende.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newrophat


    quote:

    Orijinalden alıntı: ÖZELKUVVET


    quote:

    Orijinalden alıntı: newrophat

    sahtekarlar utanmadan bütün receiveri devre dışı bırakmışlar. turksat kanallarıda çalışmıyor. tplerin hepsinde sinyal gücü/kalitesi SIFIR. 2008 de 450 liraya aldığım cihaz şimdinin parasıyla kaç para ise o kadarlık insansın a. d. moskofu.

    Benimde çalışmıyor çalıştırabildiniz mi?

    yok hocam denemedim bile bir daha. bekliyorum birisi gidip tüketici hakları hakem heyetine kazansın ve emsal karar çıkarsın hakkımızda. o sahtekarlardan alacağım parayı fakir fukaraya dağıtayım bende.

    Dsmart bayileri yazılım atınca çalışıyormuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖZELKUVVET


    quote:

    Orijinalden alıntı: newrophat


    quote:

    Orijinalden alıntı: ÖZELKUVVET


    quote:

    Orijinalden alıntı: newrophat

    sahtekarlar utanmadan bütün receiveri devre dışı bırakmışlar. turksat kanallarıda çalışmıyor. tplerin hepsinde sinyal gücü/kalitesi SIFIR. 2008 de 450 liraya aldığım cihaz şimdinin parasıyla kaç para ise o kadarlık insansın a. d. moskofu.

    Benimde çalışmıyor çalıştırabildiniz mi?

    yok hocam denemedim bile bir daha. bekliyorum birisi gidip tüketici hakları hakem heyetine kazansın ve emsal karar çıkarsın hakkımızda. o sahtekarlardan alacağım parayı fakir fukaraya dağıtayım bende.

    Dsmart bayileri yazılım atınca çalışıyormuş

    dandik sd receiver için yazılım attırıp televizyona bağlamak için verilecek uğraşa yazık. 50 liraya hd receiver almayanı dövüyorlar, ben 2 tane yeni receiver aldım, birisi salonda hiremco zapper hd, diğeri openbox mutfakta, mutfaktakine wifi adaptör taktım çatır çatır belgeselleri seyrediyorum. Allah bin türlü belasını versin dezımart denen sahtekarların.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.