Şimdi Ara

dsmart güncelleme yapacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
2
Favori
1.724
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar d-smart modül kullanıcısıyım, bugün dsmarttan arandık. elinizdeki modülü kutu ile ücretsiz bir şekilde değiştireceğiz çünkü yeni sisteme geçiyoruz ve modülünüz ile şubatın şu tarihinden itibaren mevcut kanallarınızı izleyemeyeceksiniz dedi.


    ben de tvmiz modül destekliyor, kutu kalabalığına gerek yok. yeni versiyon modül var mı dedim. var dedi. onay aldı.


    siz de arandınız mı? Yeni kutunun modüle kıyasla bi artısı var mı acaba




  • Beni aramadılar(aile spor). Geçen haziranda modülü aldım bozuk çıktı 1-2 kere maç izledim hala bozuk bir kenarda duruyor. Dsmart bayisine götürdüm yoğunuz şu bu bir sürü bahane saydılar. Kutu derlerse kabul edebilirim bundan sonra modül işine girmem.

  • Hass dsmart yeni şifreleme sistemi irdeto ya geçiyor demek ki bu kötü oldu cccam tarihe karışıyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2A2E20D5 -- 5 Ocak 2021; 13:15:19 >
  • Bu sabah beni de aradılar. 15 Şubat'tan sonra elimdeki modül üzerinden yayınları izleyemezmişim. Arkadaşın dediği gibi ücretsiz modül veya cihaz değişimi yapacağız dediler. Bunun için servis evinize gelip ayar yapacak dediler. Ben de merak ettim bu işin aslı astarı var mı?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sethlans

    Bu sabah beni de aradılar. 15 Şubat'tan sonra elimdeki modül üzerinden yayınları izleyemezmişim. Arkadaşın dediği gibi ücretsiz modül veya cihaz değişimi yapacağız dediler. Bunun için servis evinize gelip ayar yapacak dediler. Ben de merak ettim bu işin aslı astarı var mı?

    hocam yeni şifreleme sistemine geçiyorlar galiba başka açıklaması olamaz

  • Merhaba.


    Aranan arkadaşlar D-Fix mi kullanıyorsunuz?


    Ben 10 yıllık Dsmart modülü kullanıyorum.Next uydu cihazıyla beraber satın almıştım.Mülkiyeti bana ait.Fix değil.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: HCRV

    Merhaba.


    Aranan arkadaşlar D-Fix mi kullanıyorsunuz?


    Ben 10 yıllık Dsmart modülü kullanıyorum.Next uydu cihazıyla beraber satın almıştım.Mülkiyeti bana ait.Fix değil.

    Bendeki D-smart'ın modülü direkt. Yaklaşık 6-7 yıl olmuştur bendeki de. Ben geçen seneye kadar yıllık anlaşmalar yapıyordum. Peşin 1 yıllık ödeyip öyle devam ediyordum. Bu zamana kadar kampanyam bitince de geri istemediler aslında modülü. İlk n11 üzerinden satın almıştım. Mülkiyet kimde bilmiyorum o yüzden, ama ben hep bendedir diye düşünüyordum :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: HCRV

    Merhaba.


    Aranan arkadaşlar D-Fix mi kullanıyorsunuz?


    Ben 10 yıllık Dsmart modülü kullanıyorum.Next uydu cihazıyla beraber satın almıştım.Mülkiyeti bana ait.Fix değil.

    d-fix var aranmadım. modülü takınca kart cihaz uyumsuz müşteri hizmetlerini arayın yazıyor. benim modül bozuktu belkide ondan yazıyor olabilir. hiçbir kanal çalışmıyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sethlans

    Bendeki D-smart'ın modülü direkt. Yaklaşık 6-7 yıl olmuştur bendeki de. Ben geçen seneye kadar yıllık anlaşmalar yapıyordum. Peşin 1 yıllık ödeyip öyle devam ediyordum. Bu zamana kadar kampanyam bitince de geri istemediler aslında modülü. İlk n11 üzerinden satın almıştım. Mülkiyet kimde bilmiyorum o yüzden, ama ben hep bendedir diye düşünüyordum :)



    Alıntıları Göster

    Bende de 2014 yılında aldığım kendi modül ve kart var. Aradılar değişecek diye tamam dedim. Bugün geldiler bu kişisel bir kart bunları değiştirmiyoruz deyip gitmişler. D-Smarti aradım söyledim tamam sozlesmeniz boyunca siz izlemeye devam edeceksiniz dediler.





  • Ben de mülkiyeti bana ait bir kart ve modül kullanıyorum.Alalı 10 yıl olmuştur.Next receiver ile beraber vermişlerdi.Şu an Dsmart aktif üyesiyim.

    Az önce çağrı merkezini aradım.Teknik bölüme bağlandım.Değişim konusunu sordum.Haberimiz yok dedi.Israr ettim.Bekletti birilerine sordu.Onlarında haberi yokmuş.

    Nasıl iş anlamadım.Bendeki modül değişecek mi devam edecek mi çözemedim.

  • böyle işbilmezlik olamaz ya konuyu açlıktan sonra servis aradı, adres sordu arıza bildirimi varmış sorun ne dedi, arıza yok modul değişecek dedim. bu ücretli bir işlem yalnız 50tl servis ücreti falan var dedi. ben de ödemeyeceğime ikna edince merkez bize arıza bildirimi yaptı ben bi onları tekrar arayayım falan dedi
  • birde uyanıklar modül vermeme çabasında sanki yok diyor uydu cihazı vericez ya dedim evde yaşlılar izliyor ben izlemiyorum kapatırım o zaman dedim zaten 1 ay olmadı açalı dedim hemen geri vites yaptılar modül karla değişiriz o zaman dediler. bunlarda ufak ufak modülden kurtulma çabasında galiba.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugrelll -- 9 Ocak 2021; 12:2:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugrelll

    birde uyanıklar modül vermeme çabasında sanki yok diyor uydu cihazı vericez ya dedim evde yaşlılar izliyor ben izlemiyorum kapatırım o zaman dedim zaten 1 ay olmadı açalı dedim hemen geri vites yaptılar modül karla değişiriz o zaman dediler. bunlarda ufak ufak modülden kurtulma çabasında galiba.

    çıkarları ne olabilir ki?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Loney

    böyle işbilmezlik olamaz ya konuyu açlıktan sonra servis aradı, adres sordu arıza bildirimi varmış sorun ne dedi, arıza yok modul değişecek dedim. bu ücretli bir işlem yalnız 50tl servis ücreti falan var dedi. ben de ödemeyeceğime ikna edince merkez bize arıza bildirimi yaptı ben bi onları tekrar arayayım falan dedi

    D-Smart bu modül değiştirme işini yüzüne gözüne bulaştırdı. Merkez sadece servis kaydı açıyor, yetkili servisin ise ne yapılacağından haberi yok.


    Beni de Salı akşamı Müşteri Hizmetlerinden aradılar, "modülünüzü değiştireceğiz" dediler. İyi tamam dedim. Sonra Çarşamba sabahı yetkili servis arayıp "bir arızanız varmış" dedi. Önce servise "arıza filan söz konusu değil, siz beni aradınız" diye olayı anlatmaya çalıştım. Servis "ben bir bayiyi arayayım" dedi. Neyse, birkaç görüşmeden sonra, servisle modül değişimi konusunda sonunda anlaşabildik ve randevulaştık. Randevu saatinde servis gelmedi. Sonra ben aradığımda servis yeni modüllerde aktivasyon işleminin yapılamadığını, bu nedenle modül değişimi sürecinin durdurulduğunu söyledi.


    Yani tam bir fiyasko. Zaten bu pandemi döneminde binlerce eve gidip, evlerin içine girmeleri de hiç salgın önlemlerine uygun bir şey değil. 





  • Kesinlikle servis ve merkezin birbirinden haberi yok.
    Degisim icin Cuma aksami aradilar.
    Cumartesi servis geldi.Modul size ait biz degistirmiyoruz dedi.Uzerinizden dusurun dedi.
    Dsmart'i aradim islemi yaptik servis arayacak dedi.
    Servis aradi.Ucretli servis kaydi actirmisiniz dedi.Ben durumu izah ettim (Sanki degisimi ben istemisim gibi).Bir sure bekletti.Modul size ait biz degistirmiyoruz D smart kendi degistirsin dedi.Resmen beni tersledi ve kaydi kapatti.
    Dsmart tekrar aradim.Sikayet ettim.Modul size ait olsun olmasin servis biz kayit actigimizda degistirmei zorunda dedi.
    Cumartesi aksami servis yine konu hakkinda bir bilgisi olmadan beni ariza kaydi acmissiniz diye aradi.
    Ben olanlari anlattim.Kontrol edip arayacagim dedi.
    Arayan olmadi.Servisler bu islemi yapmak istemiyor gibi.
    Bu arada benim modul herhalde Dsmart in mulkiyetine gecti.Eger degisimler iptal olduysa tekrar uzerime almak icin ugrasicam.Yaziklar olsub D smart.
    Hem kendileri degisim teklifi yapiyor hem de degistirmemek icin binbir bahane uyduruyor.Biz ugrasiyoruz.




  • dsmart güncelleme yapacak

    bana da bu sms i atmışlar, değiştiren oldu mu arkadaşlar?. benim modul bana ait yıllar önce almıştım çok eski.

  • hero1905 H kullanıcısına yanıt

    D-Fix ana konusunda başıma geleni yazdım. Bayilere bile doğru düzgün bilgilendirme yapmamışlar sanırım.


    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/147933484

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.