|
Mesajınızı okudum Bence asıl akıl yoksunu VAG grubu sizin mesajı direk CEO'ya atıcam 2.0 TSI TDI 'larda vs. bundan sonra DSG kullanmasınlar EDC kullansınlar. |
|
_____________________________
|

|
Mesajınızı okudum Bence asıl akıl yoksunu VAG grubu sizin mesajı direk CEO'ya atıcam 2.0 TSI TDI 'larda vs. bundan sonra DSG kullanmasınlar EDC kullansınlar. |
|
_____________________________
|
|
VW'in tutulmasının tek sebebi 2.elinin hızlı olması yazdığınıza göre hiç VW binmediniz, Performans,Yalıtım,İç ve Dış Malzeme Kalitesi gibi kavramlardan habersiz olduğunuz için bu yorumu yaptığınızı düşünüyorum. |
|
_____________________________
|
|
olsun kanka kapısı ağır |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
100 bin km'den sonra büyük ihtimal kavraması bitmeye başladı yada mekatronik tüp gevşemiştir. Manuel Vites araç bile belli bir km den sonra baskı balata , debriyaj merkezi vs. masraf isteyebilir. |
|
_____________________________
|
|
Usta hangisi ? DSG tamiri kolaydır ve sanayi çırakları bile öğrendi artık. Ucuz. Doğuş'a mecbur değilsiniz. |
|
_____________________________
|
|
Bir marka bozulmamasıyla değil tamirinin kolay olmasıyla övülüyorsa kaçarak uzaklaşın... |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
Kısa sürede garantili ve ucuza çözdün, Fakat "DSG SORUNU" diyerek DSG karalaması yapmayı uygun görüyorsun ama ? Artık sanayide dükkanın önünü süpüren çırağa DSG kavrama ve mekatronik arızası tamiratı yaptırıyorlar. |
|
_____________________________
|
|
120bin km'de dct aracım var garantisi devam ediyor, sıkıntısı yok ama hiç kavrama değişimi yapılmamış. Bu konuları gördükçe manuel araç alasım geliyor. Arada aklıma geliyor ya bozulursa diye bu psikolojiyle muhtemelen yaza doğru bi benzin otomatik 308 alırım gibi geliyor. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
dogruysa korkunc bir durum. cunku onceden servis araciysa garantiden sonra bile olsa cuzi bedellerle yapiyorlardi. cunku dsg mutlaka ariza yapacaktir . kavrama veya mekatronik veya her ikiside eger iyi niyet gitmisse bir tane bile bu sanzimanli arac satamazlar kimsede almaz. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Hanginiz beni yargılayacak kadar masumsunuz ki !
|
|
çift kavramalı sistemler patlamaya hazır bomba desek yalan olmaz. sorunsuz kullanıyorum diyen çok.bir arıza olunca aoovvv. aşağı yukarı her markada benzer sıkıntılar/arızalar/tamirler ve tabi ki masraflar. şanzıman sistemi genel sıkıntılı olduğu için garantiyi de çamura yatırıyor firmalar haliyle. ya tork konvertörlü tam otomatik ya da manuel şanzıman. iki rahmetten biri çift kavramalılara göre çok daha iyidir. bana göre en azından durum böyle :D burada bu tarz başlıklar,konular aralıklarla açılıyor.insanlar gelip çift kavramalı araçlarıyla ilgli yaşadıkları sıkıntıları anlatıyorlar ve gidiyorlar. geçmiş olsun. |
| _____________________________ |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
iyi niyet garantisi nasıl bozuluyor dişaridan fren balatasi ve akü alsam iyi niyet garantisi bozulur mu |
|
_____________________________
Cahille girme münakaşaya;Ya Sinirini zıplatır Havaya ,Ya da yazık olur Adabına - Hz Mevlana
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jocker35 -- 21 Şubat 2022; 19:13:50 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
düdüklenmelere doyamamışın be kardeşim. ver demişler vermişin ver demişler vermişin . |
|
_____________________________
|
|
türkiyede otomatik vitese binilmez. bayiler otomatik araba alanları parası cebine çok gelen yolmalık keriz olarak görüyor. 300.000 km de anahtar değmeyen manuel şanzıman dolu ortalık bunun oranı da %90 falandır. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |