Şimdi Ara

DSG sanzuman yağı problemi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
1.591
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • skyrime2828 kullanıcısına yanıt
    2013 1.6 trendline jetta 7 ileri otomatik dsg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berry1925

    Arkadaşlar araç çatal yapılacak, kavrama yapılacak, totalde maliyet 8500tl.



    Şimdi konuştum sadece çatalı yaptırırsam 3bin tl vereceğim. Ha eğer hepsini kökten yaptırırsak 8500.



    Yüzde 90 ihtimal çatalı yapıp yağı koyunca çalışır vaziyete gelir diyor ama garanti vermediler...

    Çalışsada sonra yine gelirsin dedi... allahtan daha fazla hasar yokmuş, beyin vs. Yoksa maliyet 15-20 arasına yürürmüş..

    Sizce nasıl yapayım. 8500 verecek durum yok şuan maalesef... sizce nasıl yapalım..
    Birkaç yerden daha fikir alıp, kapsamlı tamir ettirin derim. Belki cebiniz yanacak ama sonrasında daha büyük masraftan kurtarır belki. Yarım iş yolda bırakır. Geçmiş olsun bu arada.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    Çok haklısınız hocam, daha yeni kendi aracıma 2 ay önce 28bin tl(kazadan dolayı) masraf yaptım. Bu eşimin kullandığı araç, ekstra nakit verecek durum yok şuan. Yoksa hiç düşünmeden direk tüm sorunu halledicektim. Bu yüzden bir danışayım dedim, aracı çok kullanmayabilir, sadece pazartesi günü 1 gün kullanıcak artık. Bu çatal mecburi zaten yaptırılacak, en azından diğer problemleri daha sonrada halletmeyi düşündüm, yanlış mı düşündüm bilmiyorum. Tamda nakit sıkıntısı dönemine denk geldi maalesef elimizi kolumuzu bağladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berry1925

    Arkadaşlar araç çatal yapılacak, kavrama yapılacak, totalde maliyet 8500tl.



    Şimdi konuştum sadece çatalı yaptırırsam 3bin tl vereceğim. Ha eğer hepsini kökten yaptırırsak 8500.



    Yüzde 90 ihtimal çatalı yapıp yağı koyunca çalışır vaziyete gelir diyor ama garanti vermediler...

    Çalışsada sonra yine gelirsin dedi... allahtan daha fazla hasar yokmuş, beyin vs. Yoksa maliyet 15-20 arasına yürürmüş..

    Sizce nasıl yapayım. 8500 verecek durum yok şuan maalesef... sizce nasıl yapalım..
    Gecmis olsun bende vakti zamaninda cift kavrama kazigi yemis biriyim.



    Isin kotu tarafi bu 8500 verdikten kullanimiza bagli olmakla beraber 60-100 bin km sonra ayni parayi gene vereceksiniz zira o baski balata hep bitecek. Ustelik o 8500 zamanla 10-15 bin olacak kur boyle giderse.



    Cift kavrama pismanliktir ve üreticilerin tuketicilere attigi en buyuk kaziktir. Yok efenim teknolojikmis yok efenim saliseler icinde vites degisiyormus vb.



    Sanki herkes formula yarisinda pol pozisyonu almaya calisiyor 2 salise gec vites degisse kiyamet kopacak.



    Bir daha ömür boyu cift kavrama almam, tek kavrama bile daha mantikli cift kavramadan. Zaten yavas yavas ureticilerde vazgeçmeye basladi. Tork konvertorlu sanzimanlar tekrar el ustunde tutulmaya baslandi.



    Tez elden tamir ettirin ve kurtulun derim.



    Hayirli gunler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 14 Ocak 2019; 23:19:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle haklısınız.

    Çift kavramalıların yaşam alanı süper spor araçlar.

    Yani ferrari porche lamborghini vs

    Normal günlük kullanımda tork konvertörlü şanzıman candır gerisi heyecandır.

    Ne bakım derdi var ne arıza verecek korkusu ne de dayanıklılık. Aracın ekonomik ömründen daha uzun dayanıyor.

    Hayırlı günler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hassey -- 15 Ocak 2019; 9:53:25 >
  • Kafaya takmamak lazım, DSG bu sonuçta ne zaman ne yapacağı belli olmaz.
    8500 TL versen de o şanzuman ayar tutmaz, tekar sorun çıkarır mı belli olmaz, kurtulmak lazım.
    Otomatik şanzıman her zaman sürprizlere açıktır.
    Kafam rahat olsun diyen otomatik şanzumana bulaşmayacak, DSG ye hiç bulaşmayacak.
  • Geçen ay benim kayınında 1.6tdi jettanın dsg şanzumanı dağılmış nasıl olduysa iki viteste kalmış dişliler birbirini yemiş hep,çıkma şanzıman buldular passat cc onu taktılar.İşçilik dahil 9000tl yakın bi paraya maal etti.
    Ondan öncede dpf den iki kere yolda kalmıştı.

    Dsg pişmanlıktır üzerinede Tdi Dsg ise iki kere pişmanlıktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sfzb67 -- 15 Ocak 2019; 11:26:14 >
  • sfzb67 kullanıcısına yanıt
    Ne alaka kullanmayı bilmiyorsanız dsg nin suçu ne ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMC

    Ne alaka kullanmayı bilmiyorsanız dsg nin suçu ne ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s700

    Yağ var hocam. Kuru diye adlandırılıyor halk arasında fakat, ıslak denen sisteme göre daha az olsada dq200 de de yağ mevcut..

    Alıntıları Göster
    Çift Kavramalı şanzımanlarda bildiğimiz '' otomatik şanzıman yağı '' yoktur , dişli yağı vardır.Yani, düz vites şanzıman yağı gibi düşünebilirsiniz, dolayısı ile eksiltme yapmadığı sürece değişimine gerek yoktur.
    Zaten yağ kapasitesi Yaklaşık 2 Litre civarıdır.Tam otomatiş şanzımanlar gibi 4 ila 7 litre arası yağ almazlar ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ariic

    Çift Kavramalı şanzımanlarda bildiğimiz '' otomatik şanzıman yağı '' yoktur , dişli yağı vardır.Yani, düz vites şanzıman yağı gibi düşünebilirsiniz, dolayısı ile eksiltme yapmadığı sürece değişimine gerek yoktur.
    Zaten yağ kapasitesi Yaklaşık 2 Litre civarıdır.Tam otomatiş şanzımanlar gibi 4 ila 7 litre arası yağ almazlar ...

    Alıntıları Göster
    Zaten tam otomatik söz konusu değil benim yazımda. 7 ileri DQ200 DSG'nin 6 ileri DQ250'den daha az yağ kapasitesine sahip olduğu idi. Değiştirmek gerekli falan da demedim nereden o konuya girdiniz onu da anlamadım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s700

    Zaten tam otomatik söz konusu değil benim yazımda. 7 ileri DQ200 DSG'nin 6 ileri DQ250'den daha az yağ kapasitesine sahip olduğu idi. Değiştirmek gerekli falan da demedim nereden o konuya girdiniz onu da anlamadım..

    Alıntıları Göster
    Ben size eleştiri mahiyetinde girmedim konuya bilgi paylaşımı çevresinde alıntı yaptım , yani ek bilgi gibi .

    Kusuru ettiysek affola

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2. ele koysan 1000 tane teklif gelir. EAT6 yı koysak kimse bakmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ariic

    Ben size eleştiri mahiyetinde girmedim konuya bilgi paylaşımı çevresinde alıntı yaptım , yani ek bilgi gibi .

    Kusuru ettiysek affola

    Alıntıları Göster
    Estağfurullah. Ben maksadınızı yanlış anladım sanırım, kusura bakmayın. Ek bilgi için de teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s700

    Estağfurullah. Ben maksadınızı yanlış anladım sanırım, kusura bakmayın. Ek bilgi için de teşekkürler..

    Alıntıları Göster
    Estağfurullah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.